Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Markelo verdeeld zijn.

1. Linda van Ingen

Wij hebben heerlijk gegeten met zijn vieren, aanrader!

2. Diana Goudswaardt

Ik eet graag bij De Tasca vooral omdat zij goed rekening houden met mijn Coeliakie! Ik eet er heerlijk, sfeer is uitstekend, kortom ik kom er graag!

3. Lekker gegeten, buiten op het terras. Uitstekende gerechten en prima bediening.

4. Hetty Poelakker

We hebben heerlijk gegeten en gedronken op een prachtige locatie met vriendelijk personeel en een fijne sfeer.

5. Fijne avond beleefd op het terras met erg lekker eten. Steak was super bereid en Tasca voorafjes waren erg goed. Verder attente bediening en fijne sfeer.

6. Ina Bolster

Zeer tevreden… Lekker en meer dan genoeg. Een aanrader 👍

7. Een TOP adres. Wij laten ons altijd verrassen door de kok met een mooi menu.
    Fijne bediening en gezellige sfeer. Tip: erg mooi terras om buiten te eten!

8. Geerhard

Heerlijk eten en gezellige sfeer. Vooraf op het terras gezeten: stokbrood en olijven waren goed verzorgd (wel jammer dat dit dichtbij de weg ligt). Wijn van de wijngaard uit Bentelo was voortreffelijk. Volgende keer zo weer!

9. Christel

Lekker eten! Leuke kaart… prachtige plek om te eten…

10. Hans Ezendam

Leuke bediening was goed voor elkaar, de jonge man heeft ons nog even de feest zaal laten zien.

11. Riemslag Baas

Wij werden bij deur opgewacht met de vraag of we bij de 8 van de reservering hoorde. Ons antwoord was nee. Dan had mevrouw nog wel een plekje voor ons maar dan moesten we snel zijn anders werd het heel lang wachten omdat de groep van 8 nog voor ging. Die kwamen namelijk vlak achter ons. Ze vroeg wat we wilde. Ik zei we komen een pannenkoek eten haar antwoord was “dat willen ze allemaal”. Dat vond ik al raar omdat er ook andere gerechten op de menukaart staan. Mevrouw was erg zenuwachtig en kortaf. Het meisje wat ons heeft bediend was daarentegen wel aardig. We wilde graag even gezellig samen eten op onze laatste vakantiedag in Markelo! Maar dat viel hiermee in het water. Je krijgt bovendien 2 dunne pannenkoekjes waar je er wel 6 van op zou kunnen.
    Bij ieder klant die binnenkwam werd op een niet vriendelijk manier gezegd “maar het kan wel even duren hoor” maar daar vraagt de klant niet om en je voelt je dan niet bepaalt welkom als dat gezegd wordt. Je krijgt dan het idee dat je beter kunt weggaan. Na een half uur 22 euro armer, en nog steeds trek. Snel weg!

12. Leuk om met mooi weer buiten te zitten, duurt alleen erg lang voordat je wat krijgt en tussen gerechten door ook erg lang wachten. Daarnaast prijs/kwaliteit ook matig. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

3,4
  13. Schrijer

Vandaag was restaurant de Poppe ons startpunt voor de eerste toertocht van dit jaar met motorclub VOCN, en speciaal op ons verzoek was het restaurant eerder geopend, in verband met onze vertrektijd. De service was top, vriendelijke en attente bediening, we voelden ons meer dan welkom.
    Kortom, bedankt en tot ziens!

14. Een hartelijk en warm ontvangst. Het eten was er heerlijk. Fijn dat er tijd tussen de gerechten zat. Wij komen zeker terug!

15. Ronald Vrijenhoek

Geweldig restaurant (en zalen).
    Zeer deskundige en professionele bediening. Zeer goed eten, en bijzonder goede sfeer. Gemoedelijk en toch van zeer grote klasse.

16. Albert Tip

Heerlijk gegeten, vlees bijzonder mals. De voorafjes van het huis waren ook heerlijk. Top!
    Mochten we weer in de buurt zijn, we komen uit de Betuwe, dan komen we zeker terug.

17. Nederlands Markelo

jacqueline

Tussen de middag even lekker eten dachten wij… helaas!
    Koffie en thee waren redelijk snel op tafel daarna méér dan half uur gewacht op lunch.
    Mijn broodje warme kip was uitstekend, heerlijke kip en lekker veel sla, echter de clubsandwich met zalm en garnalen van mijn partner zag er niet fris uit bleek ook heel erg droog brood leek wel week oud de 2 plakjes zalm waren grijzig en de 2! Garnalen waren ook niet geweldig zware teleurstelling voor 9,50!
    Toen een dame van de bediening tijdens t eten kwam vragen of alles naar wens was hebben we duidelijk gezegd dat de sandwich niet oké was. Oh zei ze ik zal t doorgeven aan de kok.
    Daarmee was t afgedaan volgens haar. Bij t afrekenen zei ze nog een keer dat ze het aan de kok had doorgegeven. We moesten wel de "volle mep" betalen.
    Hier komen wij dus niet gauw meer terug.

18. John Hommersom

3 gangenmenu met gekozen wijn uitstekend van kwaliteit en smaak. Leuke opmaak van de gerechten. Vriendelijke en adequate bediening. Sfeervol restaurant met veel ambiance. Gaan hier zeker nog terugkomen.

19. Hier kom ik zeker nog eens terug. Leuk en gezellig restaurant. Bediening goed, correct en geeft de juiste hoeveelheid aandacht. Hij wist ook ons goed te informeren over de gerechten.
    Het eten was gewoon goed en het vlees was lekker mals. Ze geven ook geen kinderachtige hoeveelheden want we waren behoorlijk vol aan het eind. Top! Zoals gezegd zien ze mij hier zeker weer.

20. Goed eten, goede bediening, goede sfeer, voor een goede prijs. Mooie streekproducten en meer dan voldoende! 9 Voor de sfeer omdat het wat rustig was, maar daar kan De Tasca niet veel aan doen.

21. Eten is veel te duur t.o.v kwaliteit
    Koffie is slecht.
    Brief Steak veel te rauw en te peperig. Je proefd niet meer wat je eet. Geserveerd met knoflook saus ?
    Broccoli rare smaak.
    Kok had er niet veel zin in lijkt het, terwijl je wel dik moet betalen.

4,7
  22. Gisteravond onwijs genoten van het nieuwe concept voor kerst; sharing.
    Ruime keuze per ronde en ook meer dan voldoende. Gastheer en gastvrouw kwamen geregeld aan tafel en informeerden wat we er van vonden. Fijne informele sfeer.
    We komen zeker weer!

23. Niet tevreden

Vlees en vis aan de rauwe kant. Na klacht werd er in eerste instantie niet op gereageerd. Pas in 2e instantie ging het bord terug naar de keuken.
    Niet voor herhaling vatbaar!

2,7
  24. Prima locatie, goed eten en een goede bediening!

25. s. corstiaans

Heerlijk gegeten.
    Twee opmerkingen:
    1. Het eten was erg zout Jammer, verder erg goed.
    2. Teveel Nederlands-Italiaans bij het hoofdgerecht aardappeltjes?!

26. Leo

Even lunchen bij De Poppe, tussen Markelo en Holten. Een tamelijk donkere eetzaal, met zware pluchen gordijnen. Het is er niet druk. Toch duurt het vrij lang voor ons eten op tafel staat. Partner bestelde het broodje gezond (à 7,25) en is daar wel content mee: een bruin triangelbroodje met de gebruikelijke ingrediënten van kaas, ham, sla en ei. Niks mis mee. De Beukenhorst koffie smaakt ook zoals je van Beukenhorst mag verwachten: uitstekend.

Mijn "Broodje de Poppe" [à 9.50] is belegd met een gekruide varkenssteak, uien en kruidenboter. Het oogt zoals het smaakt en smaakt zoals het oogt: vooral vet, érg vet. "Broodje hartinfarct" zou wellicht een betere benaming zijn. Liefhebbers van een extreem vette hap zullen het misschien wel kunnen waarderen, maar - hoewel ik op dat gebied echt wel wat gewend ben: dit was vér over de top. Ik heb nog úren last gehad van al dat vet in m'n maag. Ach, wie weet lunchen we nog wel eens weer bij De Poppe. Maar dan wordt het wel een ander lunchgerecht dan vandaag!

27. Nederlands Markelo

Gerrit Janssen

Met zoon en kleinkinderen even er lekker tussenuit.
    Sfeervol grand cafe met vlotte en vriendelijke bediening, ondanks de drukte.
    Het eten was echt smakelijk en goed bereid.
    Prijs/kwaliteit verhouding perfect.

28. Na een paar keer uitstekend te hebben gegeten, smaakvol, gezellig en bovenal goed gastheer-/vrouwschap, dit keer helaas teleurstellend. Weinig oog voor de gast, vieze amuseglazen die tot aan hoofdgerecht op tafel bleven staan, wijn die pas geschonken werd aan het eind van het gerecht, De zwaardvis te zout en de gamba niet geheel kraakvers. Als sluitstuk een zompige tiramisu. Het leek dit keer wel de Wet van Murphy. Kan de beste een keer overkomen, maar het leek de bediening niet echt uit te maken wat wij er van gevonden hadden. Dus deze keer niet van tafel met een blij gevoel.
    Jammer.

29. Nederlands Markelo

Marjon Bergman

Een hele prettige avond na een museumdag. Heerlijk vers eten, subliem toetje met heerlijk advocaat ijs.
    Ook grotere eters kunnen hier goed terecht.
    Top: erg vriendelijke en gezellige bediening.
    We komen vast terug!

30. Super lekker gegeten hier gisteren!
    Niet verwacht.
    Heerlijke; goed belegde pizza met lekkere bodem: top!
    Bediening netjes en behulpzaam.
    Vooraf broodjes en amuse.