Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Markelo verdeeld zijn.

Albert Tip

Heerlijk gegeten, vlees bijzonder mals. De voorafjes van het huis waren ook heerlijk. Top!
    Mochten we weer in de buurt zijn, we komen uit de Betuwe, dan komen we zeker terug.

2. Nederlands Markelo

jacqueline

Tussen de middag even lekker eten dachten wij… helaas!
    Koffie en thee waren redelijk snel op tafel daarna méér dan half uur gewacht op lunch.
    Mijn broodje warme kip was uitstekend, heerlijke kip en lekker veel sla, echter de clubsandwich met zalm en garnalen van mijn partner zag er niet fris uit bleek ook heel erg droog brood leek wel week oud de 2 plakjes zalm waren grijzig en de 2! Garnalen waren ook niet geweldig zware teleurstelling voor 9,50!
    Toen een dame van de bediening tijdens t eten kwam vragen of alles naar wens was hebben we duidelijk gezegd dat de sandwich niet oké was. Oh zei ze ik zal t doorgeven aan de kok.
    Daarmee was t afgedaan volgens haar. Bij t afrekenen zei ze nog een keer dat ze het aan de kok had doorgegeven. We moesten wel de "volle mep" betalen.
    Hier komen wij dus niet gauw meer terug.

John Hommersom

3 gangenmenu met gekozen wijn uitstekend van kwaliteit en smaak. Leuke opmaak van de gerechten. Vriendelijke en adequate bediening. Sfeervol restaurant met veel ambiance. Gaan hier zeker nog terugkomen.

Hier kom ik zeker nog eens terug. Leuk en gezellig restaurant. Bediening goed, correct en geeft de juiste hoeveelheid aandacht. Hij wist ook ons goed te informeren over de gerechten.
    Het eten was gewoon goed en het vlees was lekker mals. Ze geven ook geen kinderachtige hoeveelheden want we waren behoorlijk vol aan het eind. Top! Zoals gezegd zien ze mij hier zeker weer.

Goed eten, goede bediening, goede sfeer, voor een goede prijs. Mooie streekproducten en meer dan voldoende! 9 Voor de sfeer omdat het wat rustig was, maar daar kan De Tasca niet veel aan doen.

Eten is veel te duur t.o.v kwaliteit
    Koffie is slecht.
    Brief Steak veel te rauw en te peperig. Je proefd niet meer wat je eet. Geserveerd met knoflook saus ?
    Broccoli rare smaak.
    Kok had er niet veel zin in lijkt het, terwijl je wel dik moet betalen.

Gisteravond onwijs genoten van het nieuwe concept voor kerst; sharing.
    Ruime keuze per ronde en ook meer dan voldoende. Gastheer en gastvrouw kwamen geregeld aan tafel en informeerden wat we er van vonden. Fijne informele sfeer.
    We komen zeker weer!

Niet tevreden

Vlees en vis aan de rauwe kant. Na klacht werd er in eerste instantie niet op gereageerd. Pas in 2e instantie ging het bord terug naar de keuken.
    Niet voor herhaling vatbaar!

Prima locatie, goed eten en een goede bediening!

s. corstiaans

Heerlijk gegeten.
    Twee opmerkingen:
    1. Het eten was erg zout Jammer, verder erg goed.
    2. Teveel Nederlands-Italiaans bij het hoofdgerecht aardappeltjes?!

Leo

Even lunchen bij De Poppe, tussen Markelo en Holten. Een tamelijk donkere eetzaal, met zware pluchen gordijnen. Het is er niet druk. Toch duurt het vrij lang voor ons eten op tafel staat. Partner bestelde het broodje gezond (à 7,25) en is daar wel content mee: een bruin triangelbroodje met de gebruikelijke ingrediënten van kaas, ham, sla en ei. Niks mis mee. De Beukenhorst koffie smaakt ook zoals je van Beukenhorst mag verwachten: uitstekend.

Mijn "Broodje de Poppe" [à 9.50] is belegd met een gekruide varkenssteak, uien en kruidenboter. Het oogt zoals het smaakt en smaakt zoals het oogt: vooral vet, érg vet. "Broodje hartinfarct" zou wellicht een betere benaming zijn. Liefhebbers van een extreem vette hap zullen het misschien wel kunnen waarderen, maar - hoewel ik op dat gebied echt wel wat gewend ben: dit was vér over de top. Ik heb nog úren last gehad van al dat vet in m'n maag. Ach, wie weet lunchen we nog wel eens weer bij De Poppe. Maar dan wordt het wel een ander lunchgerecht dan vandaag!

12. Nederlands Markelo

Gerrit Janssen

Met zoon en kleinkinderen even er lekker tussenuit.
    Sfeervol grand cafe met vlotte en vriendelijke bediening, ondanks de drukte.
    Het eten was echt smakelijk en goed bereid.
    Prijs/kwaliteit verhouding perfect.

Na een paar keer uitstekend te hebben gegeten, smaakvol, gezellig en bovenal goed gastheer-/vrouwschap, dit keer helaas teleurstellend. Weinig oog voor de gast, vieze amuseglazen die tot aan hoofdgerecht op tafel bleven staan, wijn die pas geschonken werd aan het eind van het gerecht, De zwaardvis te zout en de gamba niet geheel kraakvers. Als sluitstuk een zompige tiramisu. Het leek dit keer wel de Wet van Murphy. Kan de beste een keer overkomen, maar het leek de bediening niet echt uit te maken wat wij er van gevonden hadden. Dus deze keer niet van tafel met een blij gevoel.
    Jammer.

14. Nederlands Markelo

Marjon Bergman

Een hele prettige avond na een museumdag. Heerlijk vers eten, subliem toetje met heerlijk advocaat ijs.
    Ook grotere eters kunnen hier goed terecht.
    Top: erg vriendelijke en gezellige bediening.
    We komen vast terug!

Super lekker gegeten hier gisteren!
    Niet verwacht.
    Heerlijke; goed belegde pizza met lekkere bodem: top!
    Bediening netjes en behulpzaam.
    Vooraf broodjes en amuse.

Anny en Johan van Den Toren

Wij hebben deze week twee maal geluncht bij jullie.
    En het was echt heerlijk.
    Ook het personeel was zeer vriendelijk

Paul de Goede

Wat ga ik zeggen over de Poppe... Als je al vanaf 1645 bestaat, is dat op z'n zachts gezegd meer dan een indrukwekkende prestatie. Onze eerste kennismaking zal ongeveer anderhalf jaar oud zijn en inmiddels eten we er gemiddeld een tot twee keer per week.

Het menu is prima uitgebalanceerd en de bediening heb ik maar een woord voor: HELEMAAL TOP. Gevoel voor humor (zeer belangrijk) en de keuken is altijd tot grote tevredenheid.

Dat alles zal de reden zijn, waarom er altijd veel mensen zitten en wij er altijd met een zeer voldaan gevoel vandaan komen.

Dus we kunnen niets anders zeggen dat we oprecht zéér tevreden zijn over de Poppe.

De pannenkoek bleek 2 bleke kleine pannenkoeken te zijn in plaats van een grote pannekoek, ook was het niet erg smakelijk. Waren teleurgesteld. Bediening was wel aardig.

19. Nederlands Markelo

Mijn ervaring na het uit eten met mijn dochter, kleinzoon en man plus de vriend van onze dochter. Het was erg druk waardoor er veel fouten werden gemaakt. Tijdens ons nagerecht kwam een meisje van de bediening met een dienblad vol wijn en bier ,wij hadden niets besteld!!Tijdens het neerzetten van het die blad kreeg ik een vol glas bier over me heen.mijn shirt,broek en tas zeiknat ook de tafel een gedeelte incl mijn nagerecht. O wat vervelend hier heeft u een doekje,ik kom zo terug heeft u eigenlijk een wasmachine?
    Na een kwartier wachten nog niemand, het was een domper op onze avond ik kon naar onze caravan op de camping terug om iets droogs aan te trekken Ik ben eerst naar binnen gelopen en heb mijn woede geuit ,o u mag morgen uw kleding komen brengen, ja hoor ik ben niet gek.
    De rekening Gevraagt met aftrek van mijn nagerecht, nou dat was toch iets te veel vond mevr. Ik niet dus ik eist dat. De rekening was ook niet oké, het verkeerd bezorgde dienblad op onze rekening ook meer bier dan wij zelf gehad hadden en spa te veel en twee wijn. Kwam op meer dan 20 euro. Slordige afhandeling.wij gaan voortaan ergens anders.143,euro voor een afgeknapt avondje zonder dat je naar je gasten omkijkt als zoiets gebeurd. Niet echt netjes.Had heel anders gemoeten!

Lex en annelies

Wij hebben afgelopen week 2 x hier gegeten heerlijk , maar m.n de vriendelijkheid van de bedienende dames viel ons positief op 👍👍👍
    Lex en Annelies uit gouda

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Als we weer eens in de omgeving zijn komen we zeker langs.

22. Nederlands Markelo

Niet geheel positieve recensie van ons helaas. In dit restaurant waren we de enige, kan het personeel niks aan doen maar toch..raar op een zaterdag avond!

Na alle positieve recensies van alle tienen op deze site veel verwacht! Zag helaas later dat alle recensies op elkaar lijken en allemaal geplaatst op dezelfde dag, bijzonder! Onze kip en schnitzel kwamen direct uit het frituur! Heel erg vet!

Personeel was overigens wel erg vriendelijk en niks mis mee!

Ina Uenk

Gezellige locatie, nette bediening, menu kaart klein maar voldoende, het eten was lekker en veel, prijs heel goed.

24. Nederlands Markelo

Super leuk en gezellige sfeer! Lekker eten en goed personeel!

25. Nederlands Markelo

Goede keuken, leuk personeel en een gezellige sfeer!

Wij halen met enige regelmaat ons eten bij Welkom en wij vinden het lekker en niet te duur.
    Omdat het uitsluitend afhaalrestaurant is, is de aankleding sober, wel vriendelijk personeel.

27. Nederlands Markelo

Natacha

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, na het eten nog even in het cafe na-borrelen 🍷 en een potje gebiljart en gepoold🎱 ook is er een fijn groot terras🌞

28. Nederlands Markelo

Marline

Gezellige sfeer in het restaurant! Eten voor een leuke prijs, super lekker! Echt een aanrader!!

29. Nederlands Markelo

thalijn

Heerlijk gegeten en super sfeer!

30. Nederlands Markelo

Super leuke ervaring, heerlijk buiten gezeten met het mooie weer!
    Super lekker gegeten en er hangt een goeie sfeer! Eten was goed, bediening was goed! Ik kom zeker vaker, echt een aanrader.