Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Markelo verdeeld zijn.

s. corstiaans

Heerlijk gegeten.
    Twee opmerkingen:
    1. Het eten was erg zout Jammer, verder erg goed.
    2. Teveel Nederlands-Italiaans bij het hoofdgerecht aardappeltjes?!

Leo

Even lunchen bij De Poppe, tussen Markelo en Holten. Een tamelijk donkere eetzaal, met zware pluchen gordijnen. Het is er niet druk. Toch duurt het vrij lang voor ons eten op tafel staat. Partner bestelde het broodje gezond (à 7,25) en is daar wel content mee: een bruin triangelbroodje met de gebruikelijke ingrediënten van kaas, ham, sla en ei. Niks mis mee. De Beukenhorst koffie smaakt ook zoals je van Beukenhorst mag verwachten: uitstekend.

Mijn "Broodje de Poppe" [à 9.50] is belegd met een gekruide varkenssteak, uien en kruidenboter. Het oogt zoals het smaakt en smaakt zoals het oogt: vooral vet, érg vet. "Broodje hartinfarct" zou wellicht een betere benaming zijn. Liefhebbers van een extreem vette hap zullen het misschien wel kunnen waarderen, maar - hoewel ik op dat gebied echt wel wat gewend ben: dit was vér over de top. Ik heb nog úren last gehad van al dat vet in m'n maag. Ach, wie weet lunchen we nog wel eens weer bij De Poppe. Maar dan wordt het wel een ander lunchgerecht dan vandaag!

3. Nederlands Markelo

Gerrit Janssen

Met zoon en kleinkinderen even er lekker tussenuit.
    Sfeervol grand cafe met vlotte en vriendelijke bediening, ondanks de drukte.
    Het eten was echt smakelijk en goed bereid.
    Prijs/kwaliteit verhouding perfect.

Na een paar keer uitstekend te hebben gegeten, smaakvol, gezellig en bovenal goed gastheer-/vrouwschap, dit keer helaas teleurstellend. Weinig oog voor de gast, vieze amuseglazen die tot aan hoofdgerecht op tafel bleven staan, wijn die pas geschonken werd aan het eind van het gerecht, De zwaardvis te zout en de gamba niet geheel kraakvers. Als sluitstuk een zompige tiramisu. Het leek dit keer wel de Wet van Murphy. Kan de beste een keer overkomen, maar het leek de bediening niet echt uit te maken wat wij er van gevonden hadden. Dus deze keer niet van tafel met een blij gevoel.
    Jammer.

5. Nederlands Markelo

Marjon Bergman

Een hele prettige avond na een museumdag. Heerlijk vers eten, subliem toetje met heerlijk advocaat ijs.
    Ook grotere eters kunnen hier goed terecht.
    Top: erg vriendelijke en gezellige bediening.
    We komen vast terug!

Super lekker gegeten hier gisteren!
    Niet verwacht.
    Heerlijke; goed belegde pizza met lekkere bodem: top!
    Bediening netjes en behulpzaam.
    Vooraf broodjes en amuse.

Anny en Johan van Den Toren

Wij hebben deze week twee maal geluncht bij jullie.
    En het was echt heerlijk.
    Ook het personeel was zeer vriendelijk

Paul de Goede

Wat ga ik zeggen over de Poppe... Als je al vanaf 1645 bestaat, is dat op z'n zachts gezegd meer dan een indrukwekkende prestatie. Onze eerste kennismaking zal ongeveer anderhalf jaar oud zijn en inmiddels eten we er gemiddeld een tot twee keer per week.

Het menu is prima uitgebalanceerd en de bediening heb ik maar een woord voor: HELEMAAL TOP. Gevoel voor humor (zeer belangrijk) en de keuken is altijd tot grote tevredenheid.

Dat alles zal de reden zijn, waarom er altijd veel mensen zitten en wij er altijd met een zeer voldaan gevoel vandaan komen.

Dus we kunnen niets anders zeggen dat we oprecht zéér tevreden zijn over de Poppe.

De pannenkoek bleek 2 bleke kleine pannenkoeken te zijn in plaats van een grote pannekoek, ook was het niet erg smakelijk. Waren teleurgesteld. Bediening was wel aardig.

10. Nederlands Markelo

Mijn ervaring na het uit eten met mijn dochter, kleinzoon en man plus de vriend van onze dochter. Het was erg druk waardoor er veel fouten werden gemaakt. Tijdens ons nagerecht kwam een meisje van de bediening met een dienblad vol wijn en bier ,wij hadden niets besteld!!Tijdens het neerzetten van het die blad kreeg ik een vol glas bier over me heen.mijn shirt,broek en tas zeiknat ook de tafel een gedeelte incl mijn nagerecht. O wat vervelend hier heeft u een doekje,ik kom zo terug heeft u eigenlijk een wasmachine?
    Na een kwartier wachten nog niemand, het was een domper op onze avond ik kon naar onze caravan op de camping terug om iets droogs aan te trekken Ik ben eerst naar binnen gelopen en heb mijn woede geuit ,o u mag morgen uw kleding komen brengen, ja hoor ik ben niet gek.
    De rekening Gevraagt met aftrek van mijn nagerecht, nou dat was toch iets te veel vond mevr. Ik niet dus ik eist dat. De rekening was ook niet oké, het verkeerd bezorgde dienblad op onze rekening ook meer bier dan wij zelf gehad hadden en spa te veel en twee wijn. Kwam op meer dan 20 euro. Slordige afhandeling.wij gaan voortaan ergens anders.143,euro voor een afgeknapt avondje zonder dat je naar je gasten omkijkt als zoiets gebeurd. Niet echt netjes.Had heel anders gemoeten!

Lex en annelies

Wij hebben afgelopen week 2 x hier gegeten heerlijk , maar m.n de vriendelijkheid van de bedienende dames viel ons positief op 👍👍👍
    Lex en Annelies uit gouda

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Als we weer eens in de omgeving zijn komen we zeker langs.

13. Nederlands Markelo

Niet geheel positieve recensie van ons helaas. In dit restaurant waren we de enige, kan het personeel niks aan doen maar toch..raar op een zaterdag avond!

Na alle positieve recensies van alle tienen op deze site veel verwacht! Zag helaas later dat alle recensies op elkaar lijken en allemaal geplaatst op dezelfde dag, bijzonder! Onze kip en schnitzel kwamen direct uit het frituur! Heel erg vet!

Personeel was overigens wel erg vriendelijk en niks mis mee!

Ina Uenk

Gezellige locatie, nette bediening, menu kaart klein maar voldoende, het eten was lekker en veel, prijs heel goed.

15. Nederlands Markelo

Super leuk en gezellige sfeer! Lekker eten en goed personeel!

16. Nederlands Markelo

Goede keuken, leuk personeel en een gezellige sfeer!

Wij halen met enige regelmaat ons eten bij Welkom en wij vinden het lekker en niet te duur.
    Omdat het uitsluitend afhaalrestaurant is, is de aankleding sober, wel vriendelijk personeel.

18. Nederlands Markelo

Natacha

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, na het eten nog even in het cafe na-borrelen 🍷 en een potje gebiljart en gepoold🎱 ook is er een fijn groot terras🌞

19. Nederlands Markelo

Marline

Gezellige sfeer in het restaurant! Eten voor een leuke prijs, super lekker! Echt een aanrader!!

20. Nederlands Markelo

thalijn

Heerlijk gegeten en super sfeer!

21. Nederlands Markelo

Super leuke ervaring, heerlijk buiten gezeten met het mooie weer!
    Super lekker gegeten en er hangt een goeie sfeer! Eten was goed, bediening was goed! Ik kom zeker vaker, echt een aanrader.

22. Nederlands Markelo

Leuke sfeer, warm gevoel, goed eten en een bult gezelligheid !!

23. Nederlands Markelo

Gezellig en sfeervol restaurant en café. Vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. Tevens een mooi groot terras waar je in het voorjaar en de zomer perfect kunt zitten voor een borrel, lunch of diner.

24. Nederlands Markelo

Iris nijenhuis

We zijn met een grote groep uit eten geweest, we hebben het gezellig gehad, en heerlijk gegeten. Er hangt een leuke en uitnodigende sfeer en een goede service. Zeker een aanrader!

25. Nederlands Markelo

Super sfeer en heerlijk gegeten!

26. Nederlands Markelo

Mariska

Gezellige sfeer, lekker eten voor een nette prijs!

27. Nederlands Markelo

Heerlijk gegeten en voldoende, sfeer vol grand cafe en gezellig na borrelen in het mooi bruine cafe.

28. Pizzeria Markelo

We kregen een kipshoarmaschotel bezorgd waarvan het vlees een rioollucht had. Gebeld met Calimero dat dit niet goed was. Er kwam een medewerker de schotel ophalen en ik zou op een ander moment een gratis vervangende schotel krijgen. Toen ik later de schotel wilde ophalen werd ik onvriendelijk benaderd, niemand die er wat van wist en ik kon nog wel meer vertellen... Hierna nooit meer bij Calimero geweest.

Heerlijk gegeten bij 't Wapen van Markelo. Het meisje van de bediening was erg vlot en vriendelijk. Het was op het moment dat wij kwamen rustig, daardoor werden we waarschijnlijk ook heel snel geholpen en stond het eten snel op tafel. Verse groente, rauwkost, frietjes en gebakken aardappels. Het vlees was heerlijk mals!
    Vieze tafeltjes werden gauw opgeruimd, ook onze lege borden kwam ze vlot weghalen.
    Ik had er nog nooit gegeten, maar ik vond het zeker voor herhaling vatbaar! Wij komen er terug..

Nicole Scholten - de Vries

Heerlijk gegeten, goede bediening, maar ze mogen wel wat langer wachten om je 'vaat' op te halen. We waren net klaar en de borden werden al meteen opgehaald. Kregen we het gevoel van dat we moesten haasten.