Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Markelo verdeeld zijn.

1. Donderdag middag geweest met 3 man.
    Koffie en uitsmijter besteld. Koffie was goed en de uitsmijters waren uitstekend heb gevraagd met een extra ei erbij. Voor de gein maar?? Dat was geen probleem. Dus dat ging er wel in.
    Goed verzorgd. Bedankt. We komen daar zeker wel weer.

2. Littlefish

3. Spareribs besteld. Maar het was niet lekker. Ze leken niet eens op spareribs.
    Volgende keer gewoon weer ergens anders bestellen!

1,8
  4. Na een lange tijd afwezig te zijn geweest, toch maar weer eens de stap gemaakt naar Il Campanile. Ik ben niet gecharmeerd over hun menubeleid, het is niet mogelijk om bijvoorbeeld alleen een pizza te bestellen, je moet er een voor- of nagerecht bij bestellen en dan vind ik het veel te duur. Een pizza kost ongeveer €18,—. Neem ik een voor- en hoofdgerecht dan moet ik €42,— betalen, dat betekent dat ik theoretisch gezien €24,— betaal voor een voorgerecht en dat wordt me te gek en dat vindt ik heel jammer omdat het eten erg goed is!!

5. Nederlands Markelo

Je krijgt van het huis een broodje vooraf maar met 2 personen krijg je 2 broodjes wat ik karig vind. Het eten is goed alleen jammer dat wij alleen maar aardappeltjes en patat erbij kregen dus niks geen groente oid.
    De bediening was goed.
    De sfeer vonden wij matig. Er kwam een groep binnen die erg luid waren. Wij zijn weggegaan.
    Wij komen hier niet weer.

6. Ans Belderok

Lekker gegeten, genoten van de mosselen en goede bediening

7. Nederlands Markelo

Het eten was heerlijk, maar bij de bediening ging eigenlijk alles mis, wat er mis kon gaan uit onmacht. Het is uiteindelijk wel netjes opgelost met een drankje van het huis.

8. Koen van Esterik

9. gerda lesterhuis

2 Keer gegeten in augustus 2022, heerlijk gegeten en prima personeel, vriendelijk en betrokken. Wij komen zeker weer.

10. Nederlands Markelo

Prima plekje. Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding. Leuke en vlotte bediening.

11. H&M

Hebben heerlijk buiten gezeten om te eten Het eten was heerlijk. (vlees was zeer mals) De bediening was ook super vriendelijk. Zeker een aanrader om te gaan eten.

12. J. Evers

Wat ik al wist van de keren dat ik er geluncht heb ondervond ik ook bij het diner. De service is uitstekend. De bediening is altijd vriendelijk, oplettend, behulpzaam. Het eten is uitstekend. De porties ruim voldoende. Er wordt met aandacht en oog voor detail gekookt. De prijs kwaliteit verhouding prima.

13. Nederlands Markelo

Zoja van der Laan

Leuk restaurant, goede sfeer! Mijn man heeft lekker gegeten, ik jammer genoeg wat minder. De slakken, die normaal gloeiendheet sissend uit de oven komen (dacht ik), moest ik hier uit de huisjes peuteren. De knoflooksaus was te sterk. Mijn zeebaars was wat vlak en flauw.
    En wat ik zeker niet prettig vond, was de plakkende tafel. Hij was niet vies, maar het materiaal plakt. Dus advies: leg placemats op tafel.

14. Michel Hoekstra

Zoals vaker is het eten goed, lekker, genieten. Vind de service ook goed ondanks personeel dat het vak nog onder de knie moet krijgen. Ook zij doen hun best en best leuk om te ervaren. Gastvrouw zeer betrokken.

15. Jeroense

Heerlijk gegeten, in een leuke sfeer. Met vriendelijke bediening.

16. Cees Beentjes

Super gezellig en weer mooi gegeten

17. Nederlands Markelo

Tijdens onze vakantie hier gegeten, een heerlijke lunch! Voor m’n dochter werd nog even een pannenkoek geregeld en verder vonden wij t een heerlijke lunch!

18. Nederlands Markelo

A.Venhorst

19. Tijdens onze vakantie hier eten gehaald, geen website of menukaart online te vinden dus maar heen gereden. Wij vonden weinig smaak aan de pindasaus zitten en ook de rest vd Chinese rijsttafel smaakte ons niet zoals wij v Chinese restaurant gewend zijn.

20. A.Venhorst

21. Daphne van Dijke

30 April onze aankomst, en ze gingen voor het eerst weer open. Eerst heerlijk op terras gezeten, savonds daar gegeten. Was gezellig dus blij met de reservering de middag erna.
    Vriendelijk personeel, goede kok. Eten was heerlijk, en ondanks aangepaste kaart liep het personeel wat harder om het ons naar de zin te maken. Helemaal top! Zelfs op dag 2 ribeye kunnen krijgen terwijl deze van de kaart was gehaald ivm corona maatregelen. Onze serveerster (vriendin van de kok) was grappig lief en een echte horecavrouw. 2× een leuke tip was hier dan ook op zn plaats.

22. Arlette Noordzij

Origineel, goed verzorgd en ontzettend lekker!!

23. Marina Hartland

Het eten was perfect! Misschien nog even nadenken over de mozzarella pesto..... de smaak van de pesto viel weg.... de rest was na bezorgen erg smakelijk! Dank jullie wel! Erg van genoten!!!👌

24. Heerlijk eten, vriendelijk personeel en goede service!
    Wat ons betreft beste Chinees eten in de omgeving. Is alleen een afhaalrestaurant en aan de sfeer zou evt wat gedaan kunnen worden, daar valt nog wel wat te behalen. Het eten is heerlijk en daar komen we voor!

25. Ontzettend lekker gegeten, erg sfeervol interieur en super vriendelijke bediening.

26. J.Snijder

We hebben hier heerlijk gegeten. Aardige bediening en een voorbeeld hoe je veilig en lekker kunt eten in Coronatijd!!! Super
    Jan en Chrisla Snijder

27. De bistro lijkt onderdeel van het vakantiepark en lokt niet erg aan de buitenkant. Toch uiteindelijk gaan eten ivm de positieve recensies. Binnen was het sfeervol en ondanks de corona knus. De bediening was fantastisch; vrolijke, niet opdringerige gastvrije serveersters. Het eten was bijzonder goed. Zelden zo goed gebakken eye rib gegeten; rare gebakken en toch lekker mals. Mijn vriendin had Duo vlees wat zeer goed was klaargemaakt. Zelf de salade, die we meestal laten staan, was verrukkelijk. Kortom absoluut de moeite waard om hier te gaan eten. Buiten de kaart had ik Cheese cake met blauwe bessen. Mijn advies: zet het op de kaart! Erg lekker.

28. Kirsten Bronsvoort

Altijd lekker eten bij de Loep en je wordt goed geholpen door de vriendelijke bediening. Kortom TOP!

29. Leuke accommodatie, en eten was goed, jammer dat er een indringende bak geur uit de keuken kwam, er hing een beetje blauwe waas in restaurant, dat was niet prettig.

30. Wederom heerlijk gegeten en een fijne avond gehad 🙏🏼🙏🏼