Eigen parkeerplaats (gratis)

Bistro de Tasca staat voor producten van eigen erf en het Twentse plattenland, met Spaanse en Italiaanse invloeden.

U kunt bij ons terecht voor een kopje koffie/drankje tot een uitgebreid diner of buffet. En natuurlijk lekker borrelen met tapas bij de openhaard of op het terras.

Naast onze bistro hebben wij een eigen kookstudio, waar u met een groep een gezellige kookworkshop kunt volgen. En in één van onze 3 zalen organiseren wij graag uw feest, jubileum, meeting of uitje.

In onze vrolijke "oud met nieuw" ingerichte boerderij is het heerlijk toeven.

• Veganistisch

1461922065 90
1498272001 88
1534621937 88

1. Linda van Ingen

Wij hebben heerlijk gegeten met zijn vieren, aanrader!

2. Diana Goudswaardt

Ik eet graag bij De Tasca vooral omdat zij goed rekening houden met mijn Coeliakie! Ik eet er heerlijk, sfeer is uitstekend, kortom ik kom er graag!

3. Hetty Poelakker

We hebben heerlijk gegeten en gedronken op een prachtige locatie met vriendelijk personeel en een fijne sfeer.

4. Fijne avond beleefd op het terras met erg lekker eten. Steak was super bereid en Tasca voorafjes waren erg goed. Verder attente bediening en fijne sfeer.

5. Ina Bolster

Zeer tevreden… Lekker en meer dan genoeg. Een aanrader 👍

6. Een TOP adres. Wij laten ons altijd verrassen door de kok met een mooi menu.
    Fijne bediening en gezellige sfeer. Tip: erg mooi terras om buiten te eten!

7. Geerhard

Heerlijk eten en gezellige sfeer. Vooraf op het terras gezeten: stokbrood en olijven waren goed verzorgd (wel jammer dat dit dichtbij de weg ligt). Wijn van de wijngaard uit Bentelo was voortreffelijk. Volgende keer zo weer!

8. Christel

Lekker eten! Leuke kaart… prachtige plek om te eten…

9. Hans Ezendam

Leuke bediening was goed voor elkaar, de jonge man heeft ons nog even de feest zaal laten zien.

10. Leuk om met mooi weer buiten te zitten, duurt alleen erg lang voordat je wat krijgt en tussen gerechten door ook erg lang wachten. Daarnaast prijs/kwaliteit ook matig. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

11. Een hartelijk en warm ontvangst. Het eten was er heerlijk. Fijn dat er tijd tussen de gerechten zat. Wij komen zeker terug!

12. Albert Tip

Heerlijk gegeten, vlees bijzonder mals. De voorafjes van het huis waren ook heerlijk. Top!
    Mochten we weer in de buurt zijn, we komen uit de Betuwe, dan komen we zeker terug.

13. John Hommersom

3 gangenmenu met gekozen wijn uitstekend van kwaliteit en smaak. Leuke opmaak van de gerechten. Vriendelijke en adequate bediening. Sfeervol restaurant met veel ambiance. Gaan hier zeker nog terugkomen.

14. Hier kom ik zeker nog eens terug. Leuk en gezellig restaurant. Bediening goed, correct en geeft de juiste hoeveelheid aandacht. Hij wist ook ons goed te informeren over de gerechten.
    Het eten was gewoon goed en het vlees was lekker mals. Ze geven ook geen kinderachtige hoeveelheden want we waren behoorlijk vol aan het eind. Top! Zoals gezegd zien ze mij hier zeker weer.

15. Goed eten, goede bediening, goede sfeer, voor een goede prijs. Mooie streekproducten en meer dan voldoende! 9 Voor de sfeer omdat het wat rustig was, maar daar kan De Tasca niet veel aan doen.

16. Respect voor de eigenaar van Bistro de Tasca in Markelo. Na ons kritisch geplaatste recensie werden we meteen de andere dag al gebeld. Na een goed gesprek waarbij de eigenaar aan gaf dat dit soort recensies belangrijk zijn als eventuele verbeterpunten.
    Dus vinden wij het belangrijk om te laten weten dat een recensie gelezen wordt door de Tasca en er wat mee wordt gedaan.TOP!!!

17. Maartenvank

Erg lekker gegeten, fijne bediening en goede sfeer (erg mooi terras)
    Komen graag weer.

18. JoanneK

Erg lekker eten op een prachtig terras. Wij kozen het aanbevolen dagmenu met vooraf een mini soepje met groente uit hun eigen tuin, lekkere carpaccio en erg lekkere forel.

Als hoofdgerecht een malse rib-eye, boterzacht en erg lekkere salsa-saus erbij, verder nieuwe aardappeltjes uit hun tuin (aan te bevelen), groente en lekker speciale friet.

Als dessert kregen wij een proeverij van creme brule, brownie en een paar soorten zelfgemaakt ijs.

Wat ons betreft een aanrader als je in de buurt bent.

19. Leuk sfeervol terras buiten. Voorgerecht met geitenkaas viel tegen. Geitenkaas was erg bitter. Ook de forel was niet erg smakelijk (flauw). De risotto hierbij smaakte goed, maar het was erg weinig. Tournedos was goed.
    Bij het hoofdgerecht werd slechts 1 groente geserveerd: rode kool. Dit vonden we erg sober. We misten iets van sla.
    Wat we vooral misten was een stukje passie en bevlogenheid in het geheel.

20. Gesmuld van de eerste asperges, erg lekker gegeten en fijne bediening. Restaurant is erg goed verzorgd en gezellig met open haard.

21. Ronald klaver

22. Poortman

Iedere keer weer een feest om bij de Tasca te eten. Vaak verrassende nieuwe gerechten en veel lokale producten.

23. Willy Oostendorp

Erg lekker gegeten bij de Tasca. Voorgerecht met allerlei lekkere bites en erg fijne Tournedos.
    Gezellige sfeer en erg prettige bediening. Prima stek om heen te gaan.

24. Afgelopen week bijzonder lekker gegeten met een feest van onze familie. De zaal heeft een gezellige sfeer met openhaard en de bediening is top. Complimenten mensen van de Tasca!

25. Tijdje geleden gegeten. Ontvangst heerlijk bij de openhaard. Inrichting is een oude boerderij met een aantal hippe stukken meubilair. Het eten was goed. Alleen biefstuk iets te ver gebakken, maar kwaliteit goed. Bijgerechten ook correct. Prijs-kwaliteit niet helemaal in balans. Wat beteft de bediening, mag het allemaal wel iets vlotter.

26. Een restaurant waar we zo even binnenwipten om even iets te eten. Steengoed! Erg malse rib-eye en de schnitzel smaakte naar meer.

27. Ondanks de drukte een top avond gehad en erg lekker gegeten.

28. Erik en Gerrie

Heerlijk gegeten, sfeervolle gelegenheid, prima service. De verrassing op het eind hebben we erg gewaardeerd!

30. Ronald. Klaver

Was erg lekker en leuke bediening. Super.
    Groetjes Yolanda en Ronald lochem

31. Gezellige ongedwongen sfeer, in een nostalgische omgeving. Het vier gangen menu was goed en het eerste gerecht knus voor het haardvuur. Echt aan te bevelen!

32. Gerechten zijn super, hertenrug was geweldig lekker. Heerlijk eten in een ongedwongen sfeer.

33. Een prachtige zomer-avond. Aperitiefje gedronken op het heerlijke terras onder de oude lindeboom. Olijven en brood met aioli, olijfolie en pesto bij de cava en wijn echt heerlijk. We kregen een mediterraan vakantiegevoel. De maaltijd binnen gebruikt in de sfeervolle voormalige stal. Dagmenu en à la carte, alles was met evenveel zorg bereid en zeer smaakvol.

Groot voordeel is dat je bij veel gerechten kunt kiezen tussen grote en normale porties (of normale en kleine maar net hoe je het bekijkt). Vooral voor mensen die niet zo veel eten, zoals mijn schoonmoeder van 83, is dat prettig en kon zij genieten van een voorgerecht en hoofdgerecht.

Bijzondere waardering voor de prima bediening.

De Tasca, een plek om te onthouden en snel weer eens terug te komen als we in de buurt zijn.

34. Nelleke

Restaurant waar je heerlijk kunt eten en extra top is het prachtige terras. Wij komen hier graag.

35. robert visscher

Een zeer goed restaurant waar de gast het gevoel heeft speciaal te zijn. Het eten is voortreffelijk.

36. Eerst gezellig geborreld met lekkere broodjes en olijfjes op het terras en daarna heerlijk gegeten in het restaurant. Mooi opgemaakte Carpaccio, bijzonder lekker de forel uit Diepenheim en erg fijne Grill schotel met ossenhaas, lamsfilet en varkenshaas.
    We komen zeker terug en nemen versterking mee. Het terras is beslist een aanrader voor de zomer, echt top!

37. We werden ontvangen bij de openhaard met heerlijk stokbrood en tapenade. Het voorgerecht van het dagmenu was erg mager, voor de rest was al het eten prima naar smaak en hoeveelheden.
    Prijs kwaliteit toch een zeven gegeven vanwege de opmaak van de borden en de mixgrill voor €30 stond echt niet in verhouding. Op deze punten kunnen ze zeker nog verbeteren.

38. Carien Jonker

Erg goed in vleesgerechten. Ons fijnste stekje in de regio. Lekker op terras, hartelijke bediening en je kunt bij veel gerechten zelf de hoeveelheid aangeven, echt een top uitvinding.

39. Met onze familie een kookworkshop gedaan bij de Tasca. Een heel leuk en compleet programma waarbij wij samen in de keuken hebben gekookt onder begeleiding van kok Bart. Het eten was absoluut TOP en de service erg fijn. Een aanrader!

40. Erg gezellige bistro, heerlijke eten en fijne service.

41. Afgelopen weekend erg lekker gegeten bij de Tasca. We kozen beiden het aanbevolen dagmenu. Heerlijke salade met haringtartaar, gamba's en tonijn, Ossenhaas spies met groenten uit de wok en erg lekker huisgemaakt ijs van rabarber, pruimen en vlierbloemen.
    Wij hebben genoten van een geslaagd avondje uit en komen zeker terug!

42. Erg gezellige bistro aan de rand van Markelo.
    Heerlijk buiten op terras gezeten en genoten van bijzondere gerechtjes

43. Ton 10 punten

Heerlijk gegeten en erg genoten van de eerste asperges dit jaar!

44. Al jaren komen wij bij de Tasca. Een favoriet stekje. Gezellige sfeer en constante kwaliteit!
    Vooral onze gasten uit het buitenland zijn helemaal enthousiast over het prachtige pand.

45. Zij en ik

Perfect kan (bijna) niet, maar hier benaderen ze perfectie. Sfeer was minder, mede doordat we op terras zaten waar je zonder enige moeite het de gesprekken van de andere gasten kon volgen. De tafels wat verder uit elkaar zetten zou al een verbetering geven.
    Uit de kaart een 4 gangen Mediterraanse proeverij gekozen.... Super!
    Enige minpuntje, ober was erg "over the top" enthousiast tegen het vervelende af.

46. Gisteravond hier gegeten. Het eten was erg goed, leuke sfeer en enthousiaste bediening.

47. Van ons een dikke 10, omdat we geen hoger cijfer kunnen geven. We hebben echt heerlijk gegeten bij de Tasca, leuke en enthousiaste bediening en erg gezellig ingericht.

48. Vaak langsgereden en tot afgelopen najaar nooit binnen geweest. Ja, waarom eigenlijk niet, hadden we veel eerder moeten doen. De inrichting is echt verrassend. Veel vrolijke kleuren, poefjes om lekker op te borrelen en gezellige tafels om aan te eten. Oud Hollands, maar dan hip! Eten: Een leuke gevarieerde kaart met lekkere gerechten.

Niet voor niets zijn we nu al een aantal keren bij de Tasca geweest en hebben het toegevoegd aan ons lijstje met leuke adresjes.

49. Erg leuke en gezellige bistro. Lekker borrelen bij een echt haardvuur en dan..... Onze tip! Neem het het Mediterrane Verrassingsmenu. Altijd weer net even anders, vraag Harold voor een lekker glaasje wijn en je komt de avond echt wel door. Ze hebben ook een heel leuke rookkamer. Toppie wat ons betreft.

50. Van het weekend hier gezellig wezen eten.

Hadden een 3-gangen tapas verrassings menu. Voor gerecht was prima, lekkere kleine hapjes enz. Als hoofd gerecht kregen we één bord voorgeschoteld met twee stukjes vlees en een laf stukje vis, wel jammer. Dit is gewoon een mixed grill met vis en heeft niks met tapas te maken.

51. Een absolute aanrader in Twente. Gezellige sfeer, attente bediening en verrassende inrichting. Daarbij een top kok die geweldig kan koken! We komen weer en nemen versterking mee.

52. Al diverse malen geweest, altijd weer lekker. Je krijgt uitgebalanceerd te eten en niet hopen van alles en nog wat, dus ruimte voor een lekker toetje. Super kok.

53. Omdat we niet zoveel honger hadden vroegen we of we alleen een hoofdgerecht mochten kiezen. Dat mocht. Het was misschien een beetje naief van ons om iets te bestellen zonder dat je de prijs wist, maar we dachten dat het wel in verhouding zou staan met die 27,50 voor 3 gangen. Nou mooi niet dus. Om te beginnen waren ze onze bestelling kwijt, daar kwamen ze na 5 kwartier achter. Toen hebben we nogmaals een half uur moeten wachten op het eten. Voor mij was er weinig te kiezen omdat het enige vegetarische gerecht dat op de kaart stond niet voorradig was. De risotto die ze toen voor me hebben gemaakt was wel lekker, maar het was erg weinig. Ook mijn vriend had nog honger na de 3 kleine puntjes vlees die hij kreeg. Er werd gevraagd of we nog wat sla wilden hebben, maar ook die was de kok vergeten. En toen we uiteindelijk de rekening van ruim 50 euro voor ons kiezen kregen hadden we helemaal gegeten en gedronken. We komen daar nooit meer!

54. Roos 24 punten

Vorig weekend een bezoek gebracht aan De Tasca.

Wat een absolute top ervaring! De combinatie van het heerlijke eten, de sfeer, de goede bediening en de lekkere drankjes maken dit restaurant tot een absolute aanrader.

Niet het "standaard" eten op deze kaart maar gewaagde en vernieuwende gerechten met smaak gepresenteerd.

Ik kies eigenlijk nooit voor een verrassingsmenu maar heb me dit keer wel laten verrassen. De kok(s) hebben fantastisch werk geleverd, alles zag er fantastisch uit en smaakte fenomenaal.

Echt een keer proberen dus!

Roos.

55. Bistro met unieke sfeer en TOP kok.

56. geen naam

Super 3 gangen voor 27.50 ruime keuze, probeer het zelf eens.