Bistro De Loep in Markelo

1319578559 88
1333920650 81
1419973195 79
1513196786 83

1. Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Alleen jammer dat je zo vaak om de kaart moet vragen en deze dan pas na meer dan een half uur krijgt.

2. Ronaldklaver

Echt super.
    Wat een fijne avond en wat een super bediening.
    We hebben echt genoten en komen zeker terug 😃

3. Tijdens onze vakantieweek 3x bij Bistro de Loep gegeten; 1x verrassingsmenu en 2 maal van de kaart. Volop keuze tussen vlees en vis bij zowel voor- als hoofdgerecht. Prima garing en smaak, garnituur word evt naar wens bijgevuld.Desserts ook heerlijk en voor elk wat wils. Fijne, open communicatie met bedienend personeel. Absoluut een positieve toevoeging aan onze vakantie!

4. Lesley Pasman

We hebben goed gegeten alleen in verhouding was het best weinig. De bediening was iets te amicaal. En ik geloof dat onderling bij de bediening het ook niet heel lekker gaat. Nadat we uitgegeten waren ging ik naar de bar om af te gaan rekenen, zegt de mannelijke collega tegen vrouwelijke collega, bon tafel 10 beetje snauwerig. Vervolgens kreeg ik de rekening van de dame, ik kijk altijd even mijn rekening na, loopt even weg. Wordt ze in het bij zijn van mij toch even afgesnauwd en dat hij het niet normaal vindt dat ze weg loopt. Nee dat was niet leuk.

5. Ik ben er nu binnen een maand 4 keer geweest en elke keer top😃
    Leuke mensen met humor en heerlijk eten!!
    Mij hebben ze te pakken.
    Ga zo door en je ziet ons vaker👍

6. Heerlijk gegeten. Leuk personeel. Leuke gastheer. Je voelt je hier direct thuis!

7. Eten was goed, alleen tijd tussen de gangen door duurt te lang. (Terwijl het niet druk was). Ook na het hoofdgerecht ongeveer een kwartier gezeten met lege borden. Jongeman in de bediening moet opletten dat hij niet te open wordt tegenover zijn gasten. Verder goed stuk vlees en goede bijlage voor 2 personen.

8. K.Markerink

Leuk zaakje, ging allemaal redelijk vlot, aardige bediening (beetje amicaal) maar belangrijkste; het eten smaakte prima! Enige minpuntje was toch dat het relatief weinig was. Ben niet iemand van dessert maar zat absoluut niet vol een voorgerecht en hoofdgerecht en had best nog wel wat gelust. En de prijs van €75 voor 2 personen iets ietwat prijzig vind ik (helemaal gezien het feit dat ik nog wel wat luste).

9. Het eten is heel lekker maar we moesten erg lang wachten. Met 6 personen soep vooraf moesten we 3 kwartier op wachten. Hoofdgerecht bijna een uur nadat de soep borden werden opgehaald.

10. Bernard

Afgelopen donderdag weer zeer goed gegeten. De bijpassende wijn was door de gastheer aanbevolen, en was zeker de moeite waard.
    Wij hebben ons zeker vermaakt, wij komen hier terug!

11. Jammer. Wij komen hier niet terug. We waren met een grotere groep. Bediening was erg slecht. Lang (lees 40 minuten) met vieze borden op tafel en lang met lege glazen.
    De champignons in bierbeslag was duur betaald. Wij kregen 1 champignon minder dan de mensen die de dag na ons waren (gezien op Facebook). 'S avond om 23.15 moesten we nog aan het toetje beginnen, terwijl we om 19.00 al aan tafel zaten. Jammer jammer. Wij komen hier niet weer!

12. Zaterdagavond wezen eten. Het was er gezellig druk, dit deed overigens niets af aan de puike kwaliteit van het geserveerde eten. Dat hebben we wel eens anders gezien. Mooie gevarieerde kaart. Sommige dingen met wat lef. De biefstuk was niet alleen mals maar ook met Sojasaus afgeblust. Doet niet ieder restaurant. Alle gerechten waren van een hoog niveau. Gelukkig proberen ze je bij de Loep niet te 'lokken' met goedkope menuutjes, wij haken sowieso af als de prijzen te laag zijn: kwaliteit kost toch geld? Overigens niet geschrokken van de rekening, het was waar voor zijn geld.

Vriendelijk personeel, veel aandacht in een prettige sfeer met oog voor detail.

Een absolute aanrader.

13. Deze week heerlijk gegeten bij De Loep. De stemming was meteen goed, met een vriendelijk welkom en de sfeervolle open haard. De keuken verdient een pluim, heerlijke gerechten en het zag er heel mooi uit! De bediening was prima, gezellige en vriendelijke mensen. Kortom, een aanrader en wij komen zeker weer!

14. jan en ildiko

Lekker gegeten, goede sfeer en de bediening was top. Hier kan menige zaak nog wat van leren. Kan me heugen wanneer ik zo gegeten heb.

15. Lydia en Barry

We hebben vanavond met twee lieve vrienden bij de Lope gegeten en dat was weer heerlijk. De bediening was helemaal top en het eten was heerlijk. Een aanrader voor iedereen en ook voor onze vrienden was het een heel gezellige avond en hebben ook heerlijk gegeten. Wij zijn alle vier zeer tevreden, top! Het is een gezellig restaurant met gezellige bediening en een goede sfeer.

16. Deze week gegeten in deze gezellige bistro op een leuke locatie. De bediening kwam wat ingestudeerd over (en niet spontaan sociaal en vriendelijk), maar dat doet niets af aan het feit dat het eten gewoon prima was. Het servies vertoonde soms wat gebreken (glas waar een hapje uit was bijvoorbeeld), maar dat is ook geen wereldramp.

17. De laatste tijd bij verschillende restaurants gegeten, maar hier was het zoals gewoonlijk weer goed vertoeven.
    Het verrassingsmenu gekozen en het smaakte weer verrukkelijk.
    Een gezellige sfeer en een goed glas wijn gedronken!!
    Een echte aanrader!!

18. Marieke koebrug

Het eten was prima, niet top, maar gewoon oke. Maar wat een ballen in de bediening. Als vrouw voel je je hier beslist niet op je gemak. Eens maar niet weer.

19. Wij hebben hier laatst een 5-gangen verassingsdiner genoten. Het was verrukkelijk, wat een goeie chef! En het bijpassende wijnadvies dat perfect aansloot bij de gerechten was ook echt top!
    Een echte aanrader: het 5 gangen diner met bijpassende wijn!

20. Wim en Riet

Heerlijk gegeten in een gezellige en ongedwongen sfeer. Geannimeerd contact met het personeel. Prima wijntje erbij. Afwisselende kaart. Grote indruk maakte het "Galgenmaal". Zeker niet ons laatste maal!
    We bewaarden goede herinneringen aan een vorig bezoek en het is weer voor herhaling vatbaar.

21. Anouk Blokhuis

Lekker eten, maar slechte bediening. De dinerkaart kregen we pas nadat we ons drankje ophadden en hier om vroegen. Het zelfde verhaal met de desserkaart, terwijl ons wel verteld werd dat we deze zouden krijgen. We hebben 2 keer brood met knoflooksaus gehad, deze 2e was voor het tafeltje naast ons. Dit mandje brood werd dan ook nadat het 10 minuten bij ons op tafel had gestaan, bij het tafeltje naast ons geserveerd. Bij het hoofdgerecht kregen we geen bijgerechten geserveerd, 'oh vergeten' werd ons gezegd, en deze kregen we terwijl we net de laatste stukjes biefstuk opaten. Als kers op de taart wilden we de brownie met ijs bestellen als dessert, maar de brownie was (zonder dat het ergens stond vermeld) vervangen door het mandarijntaartje. Helaas, dan maar koffie. Bij het weggaan hebben we aangegeven dat we de bediening erg rommelig vonden. Maar bij de Loep krijg je geen excuses, hier schuiven ze de schuld op de gasten, want het was zo druk. En er werd gezegd: 'Als jullie nou eerder hadden aangeven dat jullie ontevreden waren, hadden we nog wat voor jullie kunnen betekenen'. Erg jammer dat een avondje lekker eten kan worden verpest door slechte service.

En dan heb ik de onbeschoftheid van het personeel nog buiten beschouwing gelaten. Opmerkingen als: 'Neem nog maar wat drinken meid, je moet wel goed drinken' en 'zet die fles water maar lekker aan je mond' vind ik persoonlijk niet gepast naar gasten toe.

Het eten is heerlijk, maar wij komen hier niet meer.

22. Joe Mayknow

De bedieninging in dit restaurant liet tijdens ons bezoek absoluut te wensen over. De ober die ons bediende, is het best te omschrijven als bijzonder opdringerig tegen vrouwen, gemaakt lollig en uitermate irritant. Ook het eten was niet bijzonder en daarnaast veel te duur voor wat je ervoor terug kreeg. Dit in combinatie met de lange wachttijd en de verre van sfeervolle verlichting maakt dat wij dit restaurtant naar alle waarschijnlijkheid nooit meer zullen bezoeken!

23. m&m

24. Prima sfeer. Ontvangst ging niet helemaal soepel, kleinigheidje. Prettige en goede bediening. De kaart is echter niet zo uitgebreid. Lekkere maaltijd genoten. Is zeker aan te bevelen.

25. Gisteren fantastisch lekker gegeten, het was erg druk, ondanks de drukte verliep alles vlekkeloos.
    Echt Fantastisch!!!!

Veel visgerechten en vleesgerechten, borden zijn erg leuk op gemaakt. We werden erg vriendelijk ontvangen.

Ik had zelf een zeebaars en Femke die had lamsvlees, allebei echt top. Het voorgerecht hadden we allebei kieken wat het wordt, met konijnfilet die was zo lekker gekruid. wat een creatie..

De wijn die we hadden stond niet op de kaart maar werd ons geadviseerd, een rioja, die was zo fijn kom je niet snel tegen zo'n wijn. Hoop dat er snel meer van die soort bedrijfen komen.

De Loep in Markelo ga zo door..................................

Wat een PASSIE!!!!!!!!!!

26. We hebben heerlijk gegeten bij Bistro de Loep. Complimenten aan de kok. Ook de bediening was erg aardig en gastvrij. Er hangt een gezellige sfeer. Prima prijs/kwaliteit verhouding.
    Het was een zeer leuke avond. Zeker voor herhaling vatbaar!

27. Vanaf het moment dat we de reservering hadden gemaakt aan de telefoon tot aan het eind van de avond werden we super vriendelijk bediend door leuk personeel. Heerlijk gegeten in het sfeervolle restaurant op toplocatie. En als afsluiting een rondleiding gehad. Een echte aanrader! Anouk Pascal en Anne

28. Je kunt er heerlijk eten, drinken of wat u dan maar wilt.
    Het ligt in een bos, een super plek voor een bistro.

29. Sebas en harem

Dit restaurant is goed onder de loep genomen,
    Waarbij wij tot de volgende conclusie zijn gekomen:
    We zijn ontvangen bij romantisch kaarslicht,
    Vandaar deze recensie als gedicht.

De gerechten waren mooi opgemaakt,
    De smaak was ook nog eens volmaakt.
    Het vlees zo mals, het smelt op je tong;
    Met heerlijke wijn waarbij het glas
    nazong.

Een lekker toetje naderhand,
    En de bediening was overigens erg charmant.
    Meedenkend en behulpzaam bovendien,
    Dat zul je in de rest van het land niet zien.

30. Met ons zessen heerlijk gegeten in dit gezellige, knusse restaurant.
    Professionele bediening, zeer vriendelijke gastheer en dames. De complimenten aan de kok!
    Erg lekker en mooi opgediend. Het oog wil ook wat..
    Wat ons betreft zat er iets teveel tijd tussen de gangen maar voor een ander is dat misschien precies goed..
    Een plek om terug te komen!

31. We hebben hier super gegeten met collega's, een Italiaans buffetje, voor elk wat wils, en voor een kleine prijs! Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend!
    Personeel is vriendelijk en vlot en de locatie ook helemaal geweldig. Deze recensie deel ik met mijn collega's. En dat zijn er 19. Jammer dat sommige collega's een beetje hebberig waren in de creme brulee, haha, maar dat werd gewoon bijgevuld! Ga zo door, en tot de volgende keer!

32. Laatst hier gegeten bij bistro de loep echt heerlijk! Begrijp niet echt wat de mensen bij vorige recensies bedoelen, er werd wel een fout gemaakt maar de vlotte/spontane bediening wist dit helemaal goed te maken. Het hele bedrijf straalt een goede sfeer uit! De whisky's zijn ook een aanrader, ruime keuze! We komen zeker terug!

33. Verrassingsmenu gekozen met enkel tafelgenoten. Helaas was de bouillon lauw en de huisgemaakte puree uit een pakje. De prijs was te hoog voor het geboden menu. Wel 4 verschillende personeelsleden aan tafel gehad. Viel een beetje tegen. Had meer verwacht naar voorgaande recensies.

34. Anja Hek

Op zich een leuk restaurant, maar de kwaliteit is helaas ver achteruit gegaan sinds onze voorgaande bezoeken. De gerechten kunnen in onze ogen echt stukken beter en de service van de bediening laat te wensen over. De prijs kwaliteit verhouding is zoek.

35. Vorige maand hebben we bij dit restaurant gegeten. Vorig jaar was ik er ook al een keer geweest, toen was het eens stuk beter bevallen dan afgelopen keer. Het eten was overigens niet zo veel mis mee. Niet heel bijzonder maar wel goed. Daarin tegen vond ik de bediening slecht. Er was 1 heer aan het werk, het was dan ook redelijk druk als je alle gasten alleen het naar je zin moet maken. Maar mijn vriendinnen en ik waren het er toch wel over eens dat we ons ''vergeten'' voelden. Zo werd er bijvoorbeeld drinken besteld, het duurde eerst al een tijdje voordat de eerste het glas weer vol kreeg. Toen hij 2 glazen had gevuld liep hij weer weg en ging vervolgens andere dingen doen waardoor de glazen erg lang leeg bleven. Ook hebben we lang met een leeg bord voor onze neus gezeten. Het voorgerecht was al een tijdje op en de ober liep vervolgens wel 10 keer langs onze tafel, met lege handen, zonder het mee te nemen. Ik vond dit erg jammer, vooral omdat ik tegen mijn gasten gezegd had dat ik er vroeger erg lekker en gezellig gegeten had.

36. De sfeer van het restaurant is erg goed. Het eten vonden wij redelijk maar gewoontjes. De varkenshaas was erg droog. De gebakken aardappelen in schil waren meer gekookte aardappelen. Groente was eenvoudig. Leuk restaurant, maar voor ons geen tweede keer.

37. Kom al jaren met enige regelmaat bij de Loep. Top restaurant! De Champignons Dordogne moet je gegeten hebben, die zijn echt uitzonderlijk lekker!.

38. Ik was hier voor de tweede keer. De eerste keer hebben we heerlijk gegeten.

Het tweede bezoek was op een maandagavond in Juli, de zaak vol en erg gezellig.

We waren met een groep van 11 personen.

Wederom heerlijk gegeten erg gezellig en een plezierige bediening.

Ik zal aan veel mensen vertellen dat je hier aan het goede adres bent voor een avondje uit, weg van het drukke leven echt even helemaal weg.

Geweldig ik kom gauw weer, en met mij velen van onze groep.

Bedankt Gerard.

39. Top restaurant. Leuke bediening. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Komen hier met regelmaat en elke keer met plezier.

40. In onze vakantie 2 maal hier gegeten. Een maal met ons tweeën en een maal met kennissen.

Eerst buiten een aperitief gedronken, daarna binnen de maaltijd en tenslotte weer buiten koffie gedronken.

Bediening zeer goed en het eten was zoals het zijn moet.

Aanrader.

41. Dick 16 punten

Hier vanavond heerlijk gegeten.

Gastvrije bediening. Doen al het mogelijk om tegemoet te komen aan speciale dieetwensen. Mooie lokatie bij een rustige camping in het bos. Gezellige inrichting met comfortabele stoelen. Toiletten goed verzorg.

42. Op 1-4-2011 met mijn vriend gegeten bij de Loep! Van tevoren wel even gereserveerd, wat ons ook werd aangeraden.

En we begrijpen nu ook wel waarom: heerlijk! We hebben heerlijk gegeten van het driegangendiner bestaande uit een zachtgegaarde Tilapiafilet op een bedje van babyspinazie met salsa verde, een biefstuk van de haas met spek en peperroomsaus en als dessert een chocolademuffin met walnotenijs en vanilleroom. Zo lekker als het klinkt smaakte het ook! Vooral de biefstuk is een aanrader!

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, ons kent ons. Dit vormt samen met de toch wel 'chique' gerechten een leuke combi! Klasse gerechten, en toch een lage drempel!

Zeker voor herhaling vatbaar!

43. Zijn gisteren 14-02-2011 wezen eten in dit restaurant.
    Bij binnenkomst zag het er al super gezellig en knus uit, we hebben overheerlijk gegeten. Heb denk ik in tijden niet zo'n overheerlijke biefstuk geserveerd gekregen als bij dit restaurant.

Ja, wij zijn een weekje op vakantie, komen uit Nootdorp en dachten gaan daar eens eten. Nu, het was geweldig. Bediening zeer vriendelijk en netjes, niks op aan te merken.

Bistro de Loep is zeker een aanrader.

Groet Fam. uit Nootdorp.

44. Leuk en gezellig, leuke bediening! Jammer dat oma's draadjesvlees 2 sucadelapjes zijn geworden...

45. sjoerd

46. Fam. Brunings

Dit is een heerlijke plek om eens lekker uit eten te gaan. Prachtige, trendy inrichting. Open haard, fantastische loungebank en altijd heerlijk eten.

Wij vonden ( en vinden) het zo'n mooie locatie dat we er onze bruiloft hebben gehouden. En daar hebben we zeker geen spijt van gehad!

Kortom, we komen snel weer eens langs!

47. We hebben hier net gegeten en het was erg gezellig en het eten heerlijk. Speciaal voor Arnold een mooie versiering op het ijs, omdat hij jarig is.

We zitten een paar dagen in een hotel hier in Markelo.

Zelf wonen we in Den Helder.

Dus ja, even terug om te eten is er niet bij.

Maar bedankt jongens, prettige bediening, erg vriendelijk.

En een mooi restaurant.

Vriendelijke groeten,
    fam van Zurk.

48. Weer heerlijk gegeten, elke keer een feestje. Klasse mensen van Bistro de Loep!

49. Peter en Heleen

Prima restaurant,

Het is eten is erg goed, de bediening erg vriendelijk en gastvrij.

Zowel binnen als buiten knus en gezellig en als het buiten te fris word krijg je zelfs een dekentje, erg tof.

Dit restaurant is een echte aanrader.

50. Super restaurant heerlijk. elke nieuwjaarsdag zijn we aanwezig het is super kijk er nu al weer naar uit.

51. Bart Slagman

Ik ben er lang geleden geweest, maar ik vond het heerlijk! Eerlijke bediening, we hadden teveel betaalt! Belde men ons op, kregen we geld terug! En de sfeer, top!

52. Connie en John

Altijd gezellig, altijd lekker en altijd aardige bediening met een persoonlijke noot. Gezellige bistro midden in de bossen, zowel binnen als buiten veel om naar te kijken.