Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Mariënheem verdeeld zijn.

Wim Gerritsen

Super gezellig restaurant met fijne bediening en heerlijk eten.

Binnenkort gaan we weer.

Was erg gezellig en heerlijke gerechten.
    Wij hebben genoten zaterdag avond.
    Gr hannie.

Fantastische ervaring gehad met dit super restaurant. De bediening is oplettend en zeer vakbekwaam. Ze voelen de gasten goed aan. De keuken is subliem. De rib eye is super. Ik ga hier zeker vaker heen

Frits en leonie

Geweldig lekker, vooral de broodsaus is mijn favoriet, nergens zo lekker, neem daarom aan het eind ook wat bakjes mee naar huis, slechts €2,50 per bakje en heerlijk thuis genieten met vers brood erbij, de bediening is goed en vakkundig en gastvrij, de prijs van de maaltijden en de drankjes mag van mij wat minder want ik vind het best prijzig.
    Maar zeker een aanrader voor mij het beste restaurant in de verre omtrek.

Zoals altijd goed eten. En ook genoeg. Als het glas bijna leeg is vragen ze al of je een nieuwe wil dat vind ik goede service.
    Verder kan je er lekker zitten en het is er altijd druk.

Super restaurant een echte aanrader.

Wij vonden het eten matig. Mijn zus heeft een notenallergie en de bediening was nogal vaag over het wel of geen toevoeging van noten in het eten. Wij vonden de bediening ook weinig geïnformeerd en geen vriendelijke uitstraling hebben. Mijn zus is erg ziek geweest jammer. Wij komen iig niet weer terug omdat er betere restaurants in de buurt liggen.

Arno

Zeer vriendelijk personeel heerlijk eten
    En een gezellige sfeer zeker een aanrader

Arno

Angelique

Wij zijn vegetarisch / vegan hebben heerlijk gegeten, rode wijn is ook een aanrader

Ik had aspergesoep/ slecht, veel te zout en teveel gekookte ham( leek mij boterhambeleg)
    De smaak leek gelijk op instantsoep- waterig.
    Er zat welgeteld 2 stukjes á 0,5 cm harde draderige asperge uiteinden in.
    Géén enkele drup room. Mijn buurvrouw had tomatensoep in een oudhollands grote maaltijdsoep kom , dus al aardig vol. Heeft de rest van menu niet veel gegeten.
    Mijn buurman had lauwe bouillon zonder veel smaak
    De knoflooksaus-boter iwas beneden alle peil, daarentegen was het warme stokbrood/mais smakelijk.
    De kalfsribeye was goed.
    Er werden 2 asperges op het bord geserveerd?? 2!!
    De aardappeltjes waren niet warm en rimpelig en te donker, niet lekker. Er was een piepklein rauwkostje erbij met teveeeel dressing. Het dessert was goed, op de belachelijke onhandige en oudbollig coupe na.
    De borden waren niet warm, maar de rest zoó heet dat de groente er uitgedroogd uitzag.
    Nee ik zal uw restaurant niet aanbevelen bij anderen.
    Ik kreeg dit etentje aangeboden en kon daaarom niet ter plekke er iets over zeggen. Zelf had ik zeker meer dan de helft terug gestuurd en-of niet betaald.
    Ja ik kom wel bij u terug, om te zien of u de recensie serieus neemt.
    P/S de bediening was correct en aardig.
    Véél SUCCES!!

Friedje

Dank voor jullie fantastische medewerking aan een wensdag van MakeAWish.
    Jullie hebben een geweldig diner voor her gezin verzorgd.
    Het was zo mooi opgediend, smaakte verrukkelijk en het gezin heeft genoten van de gastvrijheid.
    Dank voor alles wat jullie gedaan hebben!
    Het was super!

Bert Berkemeijer

Vanavond gevraagd bij dit restaurant of er nog een tafel beschikbaar is. Heeft u gereserveerd is de vraag van de kelner. Antwoord gast: nee. Helaas, geen tafel beschikbaar want men wil de kwaliteit hoog houden.

Impressie van de gast: kennelijk zijn we hier niet welkom en voldoen niet aan de kwaliteitseisen van dit restaurant!

Niet vaak op deze wijze afgeserveerd - gemiste kans!

J.

Afgelopen weekend hier gegeten. Goede sfeer en lekker eten. Alleen weet er naar onze mening iets te vaak gevraagd of wij nog iets wilden drinken. Werd bijna irritant, glas nog niet leeg of er stond al weer iemand bij de tafel. Daarnaast wordt het ijs wat wij hebben besteld opgediend in enorme cognac glazen. Uiterlijk ziet het er prachtig uit. Om het te eten is een stuk lastiger. Vind ik persoonlijk niet prettig.

Gezellig restaurant met heerlijk eten. Ook aan te raden om met een grote groep te gaan eten.

Fam Vloedgraven

Prettige ontvangst en een goede service. Er werd met ons overlegd over het tempo van bediening. Toen we aangaven dat de ronde tafel erg groot was voor 6 personen, werd er onmiddellijk een andere tafel voor ons klaargemaakt. Zeer tevreden.

Louisa en Hendrick van Doorn

Door een verhuizing was het voor ons voorlopig de laatste keer in de Kruidentuin.
    Kunst van het gastheerschap. Onze tafel indeling staat altijd precies zoals we het hebben willen... met zijn tweetjes naast elkaar. Michel weet welke wijn we lekker vinden... De Anguilla is onze favoriet, was donderdag 5 januari weer heerlijk. Bedankt voor alles en het mooie afscheidskadootje.
    Groetjes Louisa en Hendrick

Tiny Voskuil

Het eten was allemaal fantastisch en van goede kwaliteit. Wat we alleen misten was een heerlijk groene salade en extra verse groente. Verder een dikke pluim voor eten, entourage en bediening.

Prima restaurant. Heerlijk eten. Gezellige sfeer en goede bediening. Maar dat wisten we al. Wij komen hier regelmatig en het is altijd goed.

Vorige week super gegeten. Wat een fantastische tent vanaf begin tot het eind goed. Prijs/kwaliteit klopt als een bus.

B

Super lekker gegeten! Het begint al met de kruidenboter! Nergens anders zo lekker! Van voorgerecht, hoofdgerecht tot nagerecht genoten!
    Wij komen zeker terug.

Annemarie

Het was zeer lekker eten, alleen het was allemaal net iets teveel, behalve het dessert. De service was top, net zoals de sfeer.

Jennie Wildeboer

Heelijk gegeten in een leuke, gezellige sfeer.

Jesper Sloots

Goed eten en rustige omgeving. Daarnaast zeer vriendelijk personeel!

Vlees niet smakelijk bereid, leek gekookt en daarna gebakken. Ik weet niet wat ze er mee doen. De kipfilet was goed. Groente (bloemkool) overgoten met een dikke wazige saus. Je hebt geen keus. Of met dikke gele saus of niks. Ze kunnen dit beter apart erbij doen. Klein schaaltje (mini schaaltje) sla. Grote bak patat. Paar maanden geleden spareribs. Zaten geen kruiden op.

Nee, ik ga niet nog eens. Andere kok denk ik. Want jaren terug was het mijn favoriete restaurant. Wat prijs betreft. Mag er ook wel een tafelkleed op tafel of in ieder geval een placemat. Want zo op de tafel vond ik niet erg gezellig.

Lugtenberg

Echt super lekker gegeten, mmm...
    Wij komen zeker terug!

We hebben afgelopen vrijdag gegeten bij jullie,en na een mislukte reservering in April waardoor het eten toen niet door ging, maar dat is toen super opgepakt door ons een gratis diner aan te bieden voor ons vieren,dat hebben we nu gedaan en wij zijn geweldig ontvangen,heerlijk gegeten het was echt super geregeld.
    Met name bedankt Michael voor je gastvrijheid en Martin die gelijk contact opnam met ons.
    En we hebben alvast een reservering gemaakt voor de volgende keer want alleen gratis schiet je ook niets mee op haha. tot de volgende keer. met vriendelijke groet Jaap,albertjan, greta en jennie

Jennie Brinkman

Geen goede ervaring. We hadden een tafel besproken gisteravond om 20.30, dat vonden wij al erg laat maar verder zat het vol, prima. Maar toen wij er waren hadden ze geen tafel voor ons gereserveerd. We konden een drankje krijgen van de zaak en dan moesten we wachten tot er iemand weg ging, maar ze konden natuurlijk niet inschatten hoe lang het ging duren. Dat werd voor ons allemaal te laat om dan nog te gaan eten, dus geen gezellige avond met lekker eten helaas. Erg jammer.

eta Eshuis

Er heerst een gezellige sfeer en de bediening was erg goed. Een heerlijk voorgerecht gegeten. Het hoofdrerecht bestond uit vis (kapiteins maal?). De vis was veel te gaar, droog en smakeloos. Helaas.

Fons Glasmeier

Diverse malen in de Kruidentuin gegeten. Iedere keer een groot genoegen en een streling voor de tong voor de Bourgondiërs onder ons. De goede en verzorgde ambiance en een zorgvuldige bediening maken ier bezoek tot een hoogtepunt.