Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Mariahout verdeeld zijn.

1. Nederlands Mariahout

Wij hebben weer genoten van een heerlijk avondje! Kan niet anders zeggen een topsfeer met goed personeel en goede keus aan gerechten. Ook onze complimenten voor de kok, goede porties en hapje vooraf was heerlijk. Extra roomsaus was ook geen probleem en hebben we lekker van genoten. Wat wij bijzonder vinden; is de kwaliteit en bijgerechten! Bij de soep standaard brood en vers! De hoofdmaaltijd lekker aardappeltjes/friet/mayo/schaaltje rauwkost en n groot dessert na. Bedankt en zeker voor deze prijs helemaal goed!
    Tot de volgende keer, kan het iedereen aanraden!

2. Nederlands Mariahout

Fijnproever

3. Nederlands Mariahout

We gaan regelmatig uit eten (vaak ook met SD), zo kom je nog eens ergens waar je anders niet aan dacht.
    Het Eten was echt heerlijk ook ruime porties, de bediening was super vriendelijk.
    Een hele mooie inrichting zelfs een open haard.
    Hier kunnen velen restaurants nog wat van leren, een mooie zaak met goed personeel en niks was teveel.
    Regelmatig komen ze vragen of alles naar wens is, en dat was het zeker.

Grote kommen soep incl stokbrood en kruidenboter!
    Hoofdgerecht incl geb aardappels/salade/mayo/frietjes en 3 verschillende sausjes voor over het vlees en de vis!
    Alle borden super mooi opgemaakt, en het toetje hebben we nog met veel moeite opgekregen.
    Groot pluspunt, geen verborgen kosten voor bvb mayo/sausjes of stokbrood bij je soep.
    Bedankt we hebben genoten en komen zeker nog eens terug!

Voor een feest ben je hier denk ik ook aan het goede adres, heb even gespiekt naar de zaal (echt super mooi!).
    De mensen die daar deze avond een feest hadden, zullen zeker weten op hun wenken bediend zijn.
    Ik ga er vanuit dat hun een geweldig feest hebben gehad!

Tot ziens, en ga zo door!

4. Aziatisch Mariahout

Van Den Tillaar

Heerlijk eten en ruime keus om te combineren ook voor de kinderen (die niet van Aziatisch eten houden) was er ruim voldoende ander eten. Het was alleen jammer dat het voorafje wat we vroeger kregen er nu niet meer is.

5. Aziatisch Mariahout

Prima eten. Gezelschap moet de sfeer maken echt gezellig binnen is het niet. Kinderen volop genoten van het zelf pakken en klaar zien maken.

6. Aziatisch Mariahout

Bediening was bagger, eten niet te vreten, erg slecht!

7. Nederlands Mariahout

Gonny Raaijmakers

We hebben heerlijk gevarieerd gegeten met het proeverijtje. Zeker aanraden waard.

8. Aziatisch Mariahout

Eten goed en zeer klant vriendelijk.

9. Aziatisch Mariahout

Pow Ng

10. Nederlands Mariahout

Lekker soepke en snelle bediening.

11. Aziatisch Mariahout

Eline Peters

Vandaag hier gegeten, was lekker en erg goede bediening.
    Kom hier graag terug!

12. Chinees-Indisch Mariahout

Als hier een keer de Keuringsdienst komt kan de hele wok sluiten wat een puinhoop.
    Te jong personeel wat helaas niet werd begeleid.
    Eten was redelijk voor het lage bedrag mag je niet alles verwachten maar het kan wel.
    Het personeel tekort kreeg de schuld van de puinhoop. Ik heb hier mijn twijfel over.
    Er is beterschap beloofd dus ik hoop dat ik over een paar weken lees dat er puin geruimd is en dat de hygiëne weer is zoals het hoort in een restaurant.
    Zonde van deze locatie.

13. Chinees-Indisch Mariahout

Jolanda de Mol

Het eten was super, bediening top en prijs kwaliteit verhouding was prima. Helaas was het achter nogal donker, verder een echte aanrader

14. Chinees-Indisch Mariahout

Bert Jacobs

Deze avond zijn ik en mijn vrouw gaan eten bij Asian Wok in Mariaheide, helaas niet helemaal wat we hadden verwacht. We hebben geboekt via Social Deal, €14 voor onbeperkt wok en frisdrank erg goedkoop, maar helaas waren sommige dingen snel op en hadden wij het gevoel dat de baas hier de schuldige voor was, hetzelfde geld voor het slecht afhalen van de borden. Want maar één serveester en een jonge jongen achter de bar en dat was het, al deden deze erg hun best en daarvoor moeten ze complimenten krijgen!Wij komen zelf uit Veghel, waar een wok zit, maar dachtten een keer iets anders te proberen, helaas.
    Geen aanrader..

15. Chinees-Indisch Mariahout

Gezellig wokken!! Nou niet in dit restaurant.
    Bij binnenkomst geen begroeting door de eigenaar. Meisje van bediening bracht ons naar de tafel maar zei niets en legde ook niets uit.
    Eten smaakte totaal niet, veel bakken leeg, hygiene erg slecht, borden werden slecht opgehaald, totaal geen sfeer.
    We zijn al bij verschillende wokrestaurants wezen eten, maar dit sloeg alles.
    1 jongen achter de bar en 1 jong meisje in de bediening. En dat op een avond als het druk is. Dat kan echt niet!! Ze werkten kei hard, maar als mensen zelf hun dienblad aan de bar gaan halen zegt dat genoeg!
    Eens maar NOOIT meer dat wij een voet in dit restaurant zetten!!!!

16. Chinees-Indisch Mariahout

Op zich is het eten prima, (werd om zeven uur alleen al niet meer bijgevuld) alleen de service is waardeloos, geen binnenkomst, niet afruimen van borden, niet opnemen van drankjes, een ranzige plakkerige wc, op zich niet raar als er maar een serveerster en een jonge jongen achter de tap staat voor een volle zaak. Helaas voor deze wok, de eerste eigenaars waren vriendelijk en gastvrij maar dat is nu verleden tijd… jammer.

17. Chinees-Indisch Mariahout

Gisteravond bij Asian Wok gaan eten... niet de beste keuze van deze maand. We hadden om 7 uur gereserveerd, en werden vrij snel aan een vierpersoonstafel gezet, dus we hadden met z'n tweeën lekker veel ruimte. Jammer alleen dat de helft van de tafel al was gebruikt en er nog vieze spullen stonden, terwijl er nog tafels geheel gedekt waren. Verschillende items bij het buffet waren al op (om 7 uur 's avonds terwijl ze tot 10 uur open zijn), zoals de sushi en twee warme gerechten. Bij de warme gerechten en de soep was de kok denk ik uitgeschoten met het zout, het was echt too much. De sauzen van de wokgerechten vielen ook erg tegen, mijn teriyaki was bijzonder flauw en de knoflooksaus smaakte naar veel, maar niet naar knoflook. Wel pluspunten voor de bakplaat-ronde! Goed gebakken, lekker op smaak gebracht, dit was een goede afsluiting van ons diner!

Verder was het jammer dat er niemand langs kwam om oud bestek en servies mee te nemen of om nieuwe drankjes op te nemen. We kregen de indruk dat we zelf ons servies hadden moeten afruimen, aangezien er naast onze tafel een kar stond met wat plastic bakken met vies bestek en wat vieze borden...

De sfeer en afwerking was ook verre van top, maar dat kan ook liggen aan mijn persoonlijke voorkeuren.

Al met al: voor het geld wat je hier uitgeeft, zou ik zelf lekker Chinees bestellen en thuis Netflix aan zetten ;)

18. Nederlands Mariahout

Gisteren met 6 personen gaan lunchen.
    In 1woord geweldig.
    We hebben zelden zo lekker gegeten.super.
    En ook nog eens aardige bediening!
    Vooral zo doorgaan.een echte aanrader.
    We komen zeker terug.

19. Nederlands Mariahout

Een gezellig restaurant waar je heerlijk kunt eten en een goed glas kunt drinken met super vriendelijk personeel. We zijn er al diverse keren geweest maar blijft voor ons zeker voor herhaling vatbaar

20. Chinees-Indisch Mariahout

Wij hebben een zeer positieve wokavond beleefd. Alles vers en in overvloed aanwezig, woksauzen zeer smakelijk, personeel vriendelijk. Kortom, zeker voor herhaling vatbaar! Wij eten vaak bij wokrestaurants door heel Nederland, waarbij Wok Mandarin voor ons in de top tien eindigt.

21. Chinees-Indisch Mariahout

Vincent

Wij komen al jaren in dit restaurant vanuit Veghel. Dit vonden wij de beste wok in de buurt. Nu er een nieuwe eigenaar schijnt te zijn is de kwaliteit hard achteruit gegaan. De wok is smakeloos en het eten van de bakplaat is gortdroog! De kok heeft geen overzicht en kwakt mijn eten bij de buurvrouw op het bord.
    Heel erg jammer allemaal...

Met de bediening was niks mis, gewoon vriendelijk!

22. Chinees-Indisch Mariahout

4-6-2016 wij daar wezen eten, maar was nieuwe eigenaar, maar we waren niet zo tevreden. Bij andere eigenaar was het lekker en meer keuze. En ze gaven ook jongeren onder de 18 bier. Annie

23. Nederlands Mariahout

Marcel en Astrid

Gisteren met z'n vieren wederom heerlijk gegeten, vriendelijke en attente bediening, borden keurig opgemaakt, overheerlijke asperges. Niets te kort gekomen, echt een aanrader.

24. Nederlands Mariahout

Edwin en Paul

25. Nederlands Mariahout

Bij De Pelgrim eten is echt een aanrader! Wij komen hier regelmatig! Goed eten, uiterst vriendelijk personeel!

26. Chinees-Indisch Mariahout

We zijn er al veel geweest en we komen steeds weer terug, ook met anderen en die zijn ook heel tevreden. Is niet te groot en daarom gezelliger. De mensen zijn vriendelijk, zijn snel en beleefd. Ja, ik en vele anderen zijn erg tevreden, dus zeggen wij vooral doorgaan :-) ;-)

27. Chinees-Indisch Mariahout

Kinderen kunnen uitleven in speelparadijs, dan verwacht je niet een hok met glijbaantje en tv'tje. Dat valt dus zwaar tegen. Het eten maakt gelukkig veel goed! Vroeg begonnen dus lekker rustig en volop eten. Aankleding uit jaren 70 mag vernieuwd worden. Dat mijn schoenen aan de vloer van wc kleven is ook minder fijn.

28. Nederlands Mariahout

Wij zijn met 8 personen wezen eten op aanraden van iemand, nou het was meer dan goed. Ik vroeg een mooi doorbakken haasje want ik hou niet van bloed op mijn bord. Nou botermals en precies goed gebakken, ik heb diabetes en ik wou toch lekker meedoen en vroeg om een sorbetijs zonder vruchten en saus. Nou geen probleem. En mijn schoonzusje, na van de mijne geproefd te hebben een half, nou kon ook, en lekker... jammie jammie. We gaan binnenkort zelfs op herhaling, zo goed was het. En ik denk dat ze ons daar nog vaker zullen zien. Dank je wel voor het lekkere maaltje.

29. Nederlands Mariahout

Heerlijk gegeten, vispannetje was voortreffelijk. Personeel erg aardig en luistert naar je wensen. Aan de inrichting mag wel wat gedaan worden.

30. Nederlands Mariahout

T. van Happen

Voortreffelijk, het beste sinds jaren.
    We hebben alweer gereserveerd.