Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Mariahout verdeeld zijn.

1. Dijkhof

Lekker gegeten maar veel te duur! IJs was maar 1 bol en de rest was mousse… vooral prijs/ hoeveelheid/ kwaliteit vind ik het vrij prijzig.

3,7
  2. Jos

Prima restaurant en het eten smaakt naar meer. Gewoon lekker. Restauarant is schoon en gezellig ingericht. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

3. johanna van dijk

We hebben via social deal bij de pelgrim gegeten en het was fantastisch. De accommedatie is mooi alles heel sfeervol netjes en de toiletten waren goed schoon. Het eten was in een woord geweldig. Echt een aanrader. Dank jullie wel. Johanna v dijk.

4. Bijzonder vriendelijke bediening. Prijs kwaliteit klopt. Op terras gezeten dus geen info over sfeer binnen.

5. Idd erg jammer met kerst gesloten en daar sta je dan met je groep.
    Wij weten dat het hier goed is prijs/kwaliteit gezien, en hebben Social deal ook op de hoogte gesteld van de brand (om andere gasten dit te besparen, maar de bonnen werden gewoon nog verkocht). Nu maar hopen dat het nog open gaat!

Wel toevallig telkens als er een nieuwe eigenaar in zit breekt er brand uit in de keuken??!
    Dan ook nog voor de kerst, ongelofelijk (krijgen we zo meteen weer n nieuwe eigenaar?)

6. Gereserveerd voor 2e kerstdag, komen we aan om 17.00 uur, is de zaak dicht. Telefonisch niet te bereiken en ze hebben ons niets laten weten. Zeker geen aanrader dus!!!

7. Lunchen, dineren en feesten in de zaal. Wij hebben het allemaal gedaan, en kan niet anders zeggen dan, geweldig lekker eten, ook de buffetten tijdens ons feest (2x). En heel vriendelijk personeel, en zeker niet te vergeten de eigenaren Danny en Anita. 👍🏻👍🏻

8. Met een bon van Njoy Deal E15,95 incl 2 drankjes weekend! Met ons gezin gaan eten. Kinderen kosten E1 per jaar incl 2 drankjes. Nou eerlijk, het was prima, zeer vriendelijke koks ruime keus aan vis en vlees zowel bakplaat als wok super. Ook was er een warm buffet en kleine hoeveelheid voorgerechten. De soep met vers stokbrood en goede kruidenboter (geen margarine) was ook prima. Dit is geen grote vreetschuur met mega keus, maar voor dit geld echt een prima wok. Mensen die voor dit geld nog kunnen klagen begrijp ik echt niet. Wij hebben al wat extra vouchers liggen, kan het iedereen aanraden om hier eens te gaan kijken en proeven voor dit bedrag. Wij hebben goed en gezellig gegeten. Tot de volgende keer!

9. Even mijn ervaring, je kunt hier zeker goed eten voor het geld.
    Met een vriend vandaag hier gaan wokken via Njoy Deal E15,95 incl zelfs 2 gratis drankjes, ipv 1 bij SD! Dus extra mooi prijsje in het weekend.
    We hebben veel vis gegeten en de kok was goed en aardig, en keus genoeg vis/vlees/wok buffet houd ik niet zo van, maar was er ook. Toetje schepijs genomen prima met wat fruit.
    Wij hebben allebei goed en lekker gegeten en keus genoeg voor wat je betaald.
    Zeker de moeite om te gaan.

Tot snel.
    Ik heb beoordeeld op wat ik betaalde en dat was prima!
    Waar kan je nog schoon/zoveel keus/prijs gaan wokken voor dit geld? Ik weet het niet.

10. Asian Wok (Voorheen wok Mandarin) nu na 2e nieuwe eigenaren via Social Deal E15,95 incl 1 drankje weekendprijs, toch eens gaan kijken wat er vernieuwd of misschien wel verbeterd was.
    We hebben voor de Social Deal prijs prima gegeten en in verhouding klopt het ook met wat er aangeboden wordt.
    Aardige kok, de soep was heerlijk met vers stokbrood, en kruidenboter was ook goed.
    Er is verder niks veranderd aan het interieur en nog erg oudbollig.
    Je kan wokken/tepanyakie plaat/klein warm buffet/Beperkt koud buffet voorgerechten/goede soep/nagerechten schepijs of wat fruit bussen slagroom.
    Voor kinderen tellen ze E1, - euro per jaar incl 1e drankje gratis, onze kinderen lusten alles dus dat is een groot geluk aangezien er weinig is voor het kritische kind.
    Wij zaten voor het raam, en de eigenaar ging om 20.15 Alvast het gedeelte verbouwen voor een groep die morgen komt eten? Dat voelde een beetje vreemd en opgejaagd.
    Aangezien de wokrestaurants als paddenstoelen uit de grond schieten en in de regio zoveel keuze is aan buffet/chinees/wok/werelkeuken restaurants vinden wij de prijs zonder Social Deal niet redelijk en erg hoog E27, - in vergelijk met de andere, ik zou als restaurant eigenaar toch eens even de markt goed gaan verkennen en dan de prijs verhouding aanpassen zodat de zaak weer vol komt te zitten zoals eerst bij de oude eigenaren.
    Jaren geleden was het een goedlopende zaak, maar nu zien we dat er nog maar weinig klanten zijn.
    Met alleen Social Deal klanten red je de zaak helaas niet, je kunt beter de prijsverhouding aan passen en de zaak weer vol proberen te krijgen met vaste klanten.
    Wij zaten bij de ingang, en het komt erg vreemd over voor (volbetalende) gasten als er gevraagd wordt heeft u gereserveerd met social deal? ?! ! Uhhhh Nee, maar wist niet dat jullie erop stonden! Wacht dan pak ik de deal erbij op mijn ap dan boek ik als nog de Deal.
    Nog nooit ergens mee gemaakt dat mensen dat werd gevraagd bij binnenkomst, als gast geef je dit normaal zelf aan bij binnekomst (je moet namelijk reserveren via Social Deal van te voren, daarom is de prijs ook lager).
    Zo krijgt hij natuurlijk nooit vol betalende gasten in zijn zaak.

6,7
  11. Wij hebben weer genoten van een heerlijk avondje! Kan niet anders zeggen een topsfeer met goed personeel en goede keus aan gerechten. Ook onze complimenten voor de kok, goede porties en hapje vooraf was heerlijk. Extra roomsaus was ook geen probleem en hebben we lekker van genoten. Wat wij bijzonder vinden; is de kwaliteit en bijgerechten! Bij de soep standaard brood en vers! De hoofdmaaltijd lekker aardappeltjes/friet/mayo/schaaltje rauwkost en n groot dessert na. Bedankt en zeker voor deze prijs helemaal goed!
    Tot de volgende keer, kan het iedereen aanraden!

12. Fijnproever

13. We gaan regelmatig uit eten (vaak ook met SD), zo kom je nog eens ergens waar je anders niet aan dacht.
    Het Eten was echt heerlijk ook ruime porties, de bediening was super vriendelijk.
    Een hele mooie inrichting zelfs een open haard.
    Hier kunnen velen restaurants nog wat van leren, een mooie zaak met goed personeel en niks was teveel.
    Regelmatig komen ze vragen of alles naar wens is, en dat was het zeker.

Grote kommen soep incl stokbrood en kruidenboter!
    Hoofdgerecht incl geb aardappels/salade/mayo/frietjes en 3 verschillende sausjes voor over het vlees en de vis!
    Alle borden super mooi opgemaakt, en het toetje hebben we nog met veel moeite opgekregen.
    Groot pluspunt, geen verborgen kosten voor bvb mayo/sausjes of stokbrood bij je soep.
    Bedankt we hebben genoten en komen zeker nog eens terug!

Voor een feest ben je hier denk ik ook aan het goede adres, heb even gespiekt naar de zaal (echt super mooi!).
    De mensen die daar deze avond een feest hadden, zullen zeker weten op hun wenken bediend zijn.
    Ik ga er vanuit dat hun een geweldig feest hebben gehad!

Tot ziens, en ga zo door!

14. Van Den Tillaar

Heerlijk eten en ruime keus om te combineren ook voor de kinderen (die niet van Aziatisch eten houden) was er ruim voldoende ander eten. Het was alleen jammer dat het voorafje wat we vroeger kregen er nu niet meer is.

15. Prima eten. Gezelschap moet de sfeer maken echt gezellig binnen is het niet. Kinderen volop genoten van het zelf pakken en klaar zien maken.

16. Bediening was bagger, eten niet te vreten, erg slecht!

1,4
  17. Gonny Raaijmakers

We hebben heerlijk gevarieerd gegeten met het proeverijtje. Zeker aanraden waard.

18. Eten goed en zeer klant vriendelijk.

19. Pow Ng

20. Lekker soepke en snelle bediening.

21. Eline Peters

Vandaag hier gegeten, was lekker en erg goede bediening.
    Kom hier graag terug!

22. Chinees-Indisch Mariahout

Als hier een keer de Keuringsdienst komt kan de hele wok sluiten wat een puinhoop.
    Te jong personeel wat helaas niet werd begeleid.
    Eten was redelijk voor het lage bedrag mag je niet alles verwachten maar het kan wel.
    Het personeel tekort kreeg de schuld van de puinhoop. Ik heb hier mijn twijfel over.
    Er is beterschap beloofd dus ik hoop dat ik over een paar weken lees dat er puin geruimd is en dat de hygiëne weer is zoals het hoort in een restaurant.
    Zonde van deze locatie.

3,9
  23. Chinees-Indisch Mariahout

Jolanda de Mol

Het eten was super, bediening top en prijs kwaliteit verhouding was prima. Helaas was het achter nogal donker, verder een echte aanrader

24. Chinees-Indisch Mariahout

Bert Jacobs

Deze avond zijn ik en mijn vrouw gaan eten bij Asian Wok in Mariaheide, helaas niet helemaal wat we hadden verwacht. We hebben geboekt via Social Deal, €14 voor onbeperkt wok en frisdrank erg goedkoop, maar helaas waren sommige dingen snel op en hadden wij het gevoel dat de baas hier de schuldige voor was, hetzelfde geld voor het slecht afhalen van de borden. Want maar één serveester en een jonge jongen achter de bar en dat was het, al deden deze erg hun best en daarvoor moeten ze complimenten krijgen!Wij komen zelf uit Veghel, waar een wok zit, maar dachtten een keer iets anders te proberen, helaas.
    Geen aanrader..

25. Chinees-Indisch Mariahout

Gezellig wokken!! Nou niet in dit restaurant.
    Bij binnenkomst geen begroeting door de eigenaar. Meisje van bediening bracht ons naar de tafel maar zei niets en legde ook niets uit.
    Eten smaakte totaal niet, veel bakken leeg, hygiene erg slecht, borden werden slecht opgehaald, totaal geen sfeer.
    We zijn al bij verschillende wokrestaurants wezen eten, maar dit sloeg alles.
    1 jongen achter de bar en 1 jong meisje in de bediening. En dat op een avond als het druk is. Dat kan echt niet!! Ze werkten kei hard, maar als mensen zelf hun dienblad aan de bar gaan halen zegt dat genoeg!
    Eens maar NOOIT meer dat wij een voet in dit restaurant zetten!!!!

26. Chinees-Indisch Mariahout

Op zich is het eten prima, (werd om zeven uur alleen al niet meer bijgevuld) alleen de service is waardeloos, geen binnenkomst, niet afruimen van borden, niet opnemen van drankjes, een ranzige plakkerige wc, op zich niet raar als er maar een serveerster en een jonge jongen achter de tap staat voor een volle zaak. Helaas voor deze wok, de eerste eigenaars waren vriendelijk en gastvrij maar dat is nu verleden tijd… jammer.

27. Chinees-Indisch Mariahout

Gisteravond bij Asian Wok gaan eten... niet de beste keuze van deze maand. We hadden om 7 uur gereserveerd, en werden vrij snel aan een vierpersoonstafel gezet, dus we hadden met z'n tweeën lekker veel ruimte. Jammer alleen dat de helft van de tafel al was gebruikt en er nog vieze spullen stonden, terwijl er nog tafels geheel gedekt waren. Verschillende items bij het buffet waren al op (om 7 uur 's avonds terwijl ze tot 10 uur open zijn), zoals de sushi en twee warme gerechten. Bij de warme gerechten en de soep was de kok denk ik uitgeschoten met het zout, het was echt too much. De sauzen van de wokgerechten vielen ook erg tegen, mijn teriyaki was bijzonder flauw en de knoflooksaus smaakte naar veel, maar niet naar knoflook. Wel pluspunten voor de bakplaat-ronde! Goed gebakken, lekker op smaak gebracht, dit was een goede afsluiting van ons diner!

Verder was het jammer dat er niemand langs kwam om oud bestek en servies mee te nemen of om nieuwe drankjes op te nemen. We kregen de indruk dat we zelf ons servies hadden moeten afruimen, aangezien er naast onze tafel een kar stond met wat plastic bakken met vies bestek en wat vieze borden...

De sfeer en afwerking was ook verre van top, maar dat kan ook liggen aan mijn persoonlijke voorkeuren.

Al met al: voor het geld wat je hier uitgeeft, zou ik zelf lekker Chinees bestellen en thuis Netflix aan zetten ;)

3,5
  28. Gisteren met 6 personen gaan lunchen.
    In 1woord geweldig.
    We hebben zelden zo lekker gegeten.super.
    En ook nog eens aardige bediening!
    Vooral zo doorgaan.een echte aanrader.
    We komen zeker terug.

29. Een gezellig restaurant waar je heerlijk kunt eten en een goed glas kunt drinken met super vriendelijk personeel. We zijn er al diverse keren geweest maar blijft voor ons zeker voor herhaling vatbaar

30. Chinees-Indisch Mariahout

Wij hebben een zeer positieve wokavond beleefd. Alles vers en in overvloed aanwezig, woksauzen zeer smakelijk, personeel vriendelijk. Kortom, zeker voor herhaling vatbaar! Wij eten vaak bij wokrestaurants door heel Nederland, waarbij Wok Mandarin voor ons in de top tien eindigt.