Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Maria hoop verdeeld zijn.

Familie Berix

Wij hebben er afgelopen vrijdag avond samen met de kinderen en klein kinderen heerlijk gegeten. Het is geen 5 sterren restaurant, maar het is er heerlijk toeven. Eten 9 Bediening 9 Lokatie echt uniek Sfeer heel gezellig. We zijn er al meerdere keren geweest, hebben er steeds genoten en blijven zeker terug komen. Ook gezien prijs kwaliteit.

Niels Scheijven

Lekkere goedkope frituur met een bar. Zeer goed niks te klagen.

David Holdaway

Zie eruit alsof ze GESLOTEN zijn.
    Waren lang dicht en het telefoonnummer is niet juist meer.

lia stikkelbroeck

ik vind dit een heel fijn restaurant. Leuke bediening, mooie sfeer, eten is er heel prima en dier vriendelijk. We komen hier graag terug.

lj williams

Vanavond gegeten; regelrechte ramp.3 gerechten; 1 gerecht verkeerd wat niet besteld was; omgeruild en daarna het goede gerecht wat echter echt niet te eten was.
    Lasagna ijskoud, spaghetti niet te eten. Ondanks dat er 3 gerechten niet deugden kwamen de serveersters 5x vragen of alles naar wans was. Snel betaald en weggegaan.

live muziek was het enige goeie.

Het was lekker en goed verzorgd, de bediening was goed.

Tijdens een wandeling in de omgeving hebben wij hier heerlijk bereide salades gegeten. Alles vers, leuk opgediend en een zeer vriendelijke bediening. Een adres om terug te komen.

Super lekker, goeie bediening, zeker een aanrader.

Hier ben ik dus met mijn kinderen geweest. De eigenaren hebben absoluut geen horeca ervaring. De pizza's waren koud, en we hebben eindeloos moeten wachten. Voor mij en mijn kinderen geen pizza meer van dit bedrijf.

Gezin uit Selfkant

We zijn nu twee keer geweest eten bij Mimmo. Het is natuurlijk geen exclusief top restaurant. Het is een eenvoudig restaurant met ruim bovengemiddelde gerechten, vriendelijke bediening en goede (Duitse) prijzen. De keuken is open en alles ziet er netjes uit. Wij gaan binnenkort weer en bevelen het aan iedereen aan!

Onlangs zijn we bij Mimmo gaan eten omdat kennissen er erg over te spreken waren. Helaas viel het ons erg tegen. Geen kinderen menu's en ja kinderen tot 6 zijn gratis maar kinderen vanaf 6 jaar kunnen ook niks met een normale portie. Mijn man had een grillschotel waarvan de hoeveelheid voldoende was maar het vlees en de kip waren ontzettend droog. Er was ook een steak besteld waarbij gevraagd werd welke saus erbij gewenst was en toen hij hem kreeg was het de verkeerde saus. De bestelde pasta werd geserveerd met de verkeerde pastasoort welke wel meteen gemaakt werd maar je krijgt dan toch later het eten dan de rest. De overige bestelde gerechten waren niet veel bijzonders. Het meisje die ons bediende was overigens wel erg aardig en verontschuldigde zich meermaals, maar als de keuken de bestelling fout overneemt kan zij er niks aan doen. Uiteindelijk waren we niet eens tegelijk aan het eten door alle gemaakte fouten wat wel ongezellig was. Kortom best wel teleurstellend en dat voor zo'n prijs. Waarover ik me gisteren over verbaasd heb. Eerst wordt openbaar kenbaar gemaakt de prijzen niet te verlagen ondanks de "concurrentie" dit wel doet en zelfs flink gestegen zijn. Gisteren werd er wel een melding gemaakt om de prijzen toch te verlagen... ik denk doordat de klandizie ook flink terug gelopen is de laatste tijd?! Jammer, in het begin liep jullie zaak enorm goed.

Das Essen ist frisch zubereitet und schmeckt auch lecker.

(Vertaling door Eet.nu redactie)

Het eten is vers bereid en smaakt goed.

De bediening is correct en zeer vriendelijk, met veel aandacht voor de gasten. Er heerst een leuke gezellige sfeer. Het eten is goed verzorgd, ruim voldoende en lekker. Er is een uitgebreide kaart aanwezig. Wij waren er gisteren voor het eerst en gaan beslist weer terug.

Super qualität, bischen warten, haben gute essen.

(Vertaling door Eet.nu)

Super kwaliteit, we hebben even moeten wachten, daarna goed gegeten.

Cyril en Alex

Lekkere schnitzels, zelf gemaakte aardappelkroketjes. Cappuccino voor 2,10 euro. Super. Leuke bediening.

cs15

Waardeloos, 2.5 uur gewacht op ons eten, geen speciale smaken. Bediening is onervaren en heeft duidelijk te weinig horeca-ervaring.

Anni Loomans

Het personeel is super. Eten hebben wij helaas niet gehad. Wij hadden gereserveerd voor 17.30 uur, maar na
    aanraden van de Chef was het beter om om 20.00 uur te komen, dan was het niet meer druk. Nouja goed, dan
    de kinderen maar een keertje later naar bed.
    Toen wij er aankwamen was natuurlijk geen tafel gereserveerd. Konden dan buiten gaan zitten, waar we de tafeltjes maar bij elkaar schoven, zodat we tenminste een beetje bij elkaar konden zitten.
    Toen we al meer dan 90 minuten gewacht hadden op het eten, hebben wij dan toch maar een keer gevraagd hoe lang het nog zou duren. Er werd ons gezegd nog maar 15 minuten. Na 15 minuten was het dan weer nog 15 minuten. Toen we het om 22.10 uur nog niet hadden, zijn we maar gegaan.
    Heel jammer als iemand je avond verpest die heel gezellig zou worden en het dan nog niet nodig heeft om zelf even zijn excuses aan te bieden. Met dank aan de baas, die helemaal niks was zonder zijn super personeel.

Marco

Bei Mimmo is een nieuw Italiaans restaurant in Maria Hoop net voor de grens met Duitsland. De kaart bestaat uit pizza en pastagerechten. Beide zijn van een zeer hoge kwaliteit en uitsluitend met verse producten bereid. Bei Mimmo biedt hun gasten een klein voorgerechtje aan, ook als je pizza besteld. Het gerecht bestaat uit een heerlijke combinatie van brood, kaas en ham. De nagerechten variëren regelmatig en zijn in eigen keuken bereid. Mijn favoriet is een bolletje ijs met een krokant Limoncello laagje. Een lekkere frisse zuur en zoet combinatie zoals je het ook in Italië vindt.

De bediening is zeer attent en neemt nog de tijd voor een praatje. De eigenaren zijn trots op hun gerechten en leggen graag uit hoe een gerecht tot stand komt. De keuken is gedeeltelijk open zodat je vanaf sommige tafels de kok aan het werk kunt zien.

Na de opening einde 2014 is er vaart gemaakt met de aanleg van verschillende terassen voor en naast het restaurant, alles in een mediterrane sfeer. Je waant je zo op vakantie in Italië. Inmiddels is er ook zelfgemaakt ijs aan de kaart toegevoegd. De verrassende kwaliteit en prijsverhouding zorgt er voor dat het inmiddels aardig vol loopt, in het weekend is reserveren dan ook aan te bevelen.

Leon Wijers

Beste Friet van Midden Limburg voor een zeer zacht prijsje en een vriendelijke (Twentse) bediening. Echt een aanrader!

Goede kwaliteit tegen zeer aanvaardbare prijzen. Assortiment enigszins beperkt, maar dat kan ook niet anders gezien de landelijke ligging. Sfeer en uitstraling 3 sterren, echter kijk eens verder dan de friture balie. De kleine zaal heeft toch een aantal leuke tafeltjes, en ga je dan toch zitten dan wordt er heel goed voor je gezorgd en is niets te veel tegen normale (afhaal?) prijzen. Zeg maar een soort cafetaria plus.

Marco

Ben inmiddels een aantal keren geweest bij het Berghoes. De kaart is redelijk uitgebreid en gaat van pasta tot snitsel en van spareribs tot steaks. Voor sterren gerechten moet je hier niet zijn, echter voor lekkere maaltijd tegen een gemiddelde prijs zit je goed bij het Berghoes. De zaak is zeer lokaal gelegen ( lees afgelegen ) maar wel mooi aan een natuurgebied. Dit maakt het een leuke stop tijdens wandelingen of fietsen.
    Tijdens lente en zomer dagen is het prettig vertoeven op het terras, in de zomer maanden worden er regelmatig evenementen gehouden zoals life muziek of oldtimer treffen.
    De zaak is redelijk informeel ingericht, de entree bestaat uit een bar waar vooral veel duitse stamgasten zitten. Overdag is het vooral een komen en gaan van wandelaars.

22. Chinees-Indisch Maria hoop

John Snackers

Fijn proevers gaat het om wat hier geserveerd wordt, maar niet om de hoeveelheid. Hiervoor moet je naar een frites tent of naar een afhaal chinees gaan.
    De porties zijn genoeg en eventueel bij te bestellen. De wachttijd is normaal zoals in ieder restaurant en de bediening is in mijn ogen snel. Men moet niet vergeten, dat het bestelde eerst gemaakt moet worden en niet in diepvries staat te wachten, dus vers !
    Bij binnenkomst waant men zich direct in de cultuur waarvoor het eethuis staat Rumah Makan, geweldig toch en dan in combinatie met de heerlijke verse gerechten dan waan je je zelf even in het verre oosten. Perfect !!
    Al met al, is het geweldig dat je in alle rust het gene wat je besteld heb kan proeven want eten doe je op je gemak.

wij komen vaker, want het bevalt ons uitstekend !!!

23. Chinees-Indisch Maria hoop

Mickel

24. Chinees-Indisch Maria hoop

Jo van Kessel

25. Chinees-Indisch Maria hoop

Hendrik Keizer

26. Chinees-Indisch Maria hoop

Een fantastische ervaring gehad bij Rumah Makan, afgelopen woensdag. We zaten in een vakantiepark bij Herkenbosch en waren op de terugweg van een bezoek aan Maastricht. De authentieke Indische sfeer komt je tegemoet, als je het restaurant binnenkomt. Ook de oosterse geuren ontbreken niet. Na een hartelijke ontvangst met verse spiraalkroepoek konden we de menukaart bestuderen met echte en oorspronkelijke gerechten. Er werd verteld dat de recepten van de moeder van de eigenaar waren.
    Omdat we veel wilden proeven, hebben we uiteindelijk gekozen voor de grootste rijsttafel. Als drankje wilde onze zoon tjendol, dat speciaal voor hem werd klaargemaakt.
    De rijsttafel was een feest voor het oog. Allemaal heerlijke gerechtjes en bijgerechtjes. We hadden gevraagd of er voor onze zoon van 7 extra bijgeleverd kon worden, maar dat was volgens de eigenaar niet nodig en dat bleek achteraf wel.
    De smaken waren prima en op verzoek werd nog speciale sambal brandal gebracht. Alles was heerlijk gekruid en de porties ruim genoeg om onze zoon te kunnen laten meegenieten.
    Als toetje werd er nog speciaal schaafijs met susu gemaakt. Een heerlijke koude afsluiting van een genoeglijke avond. De rekening verraste ons positief; het hele feestje koste inclusief drank voor ons drietjes maar Euro 56.
    We kunnen dit authentieke javaans-indsche restaurant aan iedereen aanraden. Het is een omweg waard als je via de A2 onderweg van of naar Maastricht bent.

27. Chinees-Indisch Maria hoop

Twee maal hier gegeten. Vriendelijke behulpzame bediening.
    Het eten smaakt goed. Soto ayam en pepesan zijn mijn favoriet. De porties lijken klein maar uiteindelijk voldoende
    Voor de mensen die de massa's van de plaatselijke afhaalchinees gewend zijn kan ik begrijpen dat de porties klein zijn. Maar mij gaat het vooral om de smaak en kwaliteit ipv kwantiteit.

Ga zo door!

28. Chinees-Indisch Maria hoop

Eten is vers en smaakt super lekker.

Mensen met kennis van indisch eten kunnen dit bevestigen. Wij gaan geregeld en hebben alleen maar goede ervaringen, goed eten, goede bediening, na de verbouwing geweldige sfeer. Een echte aanrader.

29. Chinees-Indisch Maria hoop

Zeer slecht. De porties veel te klein, aangebrandde sateetjes en smakeloze babi ketjap, rijst vergeten, alleen de goedkoopste gerechten bij de rijsttafel. De eigenaar herkende zich niet in onze klachten en we moesten vooral nog maar eens terugkomen zodat hij kon bewijzen dat zijn eten toch echt goed was. Ja ja.

30. Chinees-Indisch Maria hoop

13 maart 2011.

Restaurant maakt van buiten een slechte indruk.

Rommelige gordijnen, zijn dicht wanneer rest. nog gesloten is.

Binnen moeten betere stoelen komen!

Bediening zeer vriendelijk. Kleine porties, maar niet duur. Inderdaad, flinke wachttijden! Dit komt door de combinatie van afhaalklanten en rest. bezoekers.

Bediening heeft het (vooral in weekend) te druk, klanten in het restaurant moeten onnodig lang wachten.