Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Margraten verdeeld zijn.

1. Internationaal Margraten

Aangezien er altijd veel auto's op de parking staan dachten we dat het goed zou zijn, dus ook maar eens proberen.

Het eerste wat opviel was het linke trapje naar het terras toe, wie moeilijk ter been is moet uitkijken. Het terras zelf heeft één loopplank naar de deur en erom heen, naar de tafels toe, alleen maar lastige dikke kiezelstenen. Veel vliegen door de paardenwei naast het terras en geluidshinder vanwege de doorgaande weg voor de deur. Er is maar een smalle deuropening, waar doorheen het personeel met de gerechten moet maar ook de klanten, die ook nog eens in een fuik naar binnen leidt tot aan een toonbank met meeneem gerechtjes. Het ziet er allemaal netjes verzorgd en uitnodigend uit. De weg naar de toiletten is moeizaam want je moet langs meerdere tafels en stoelen die veel te kort op elkaar staan waardoor je er ongewild tegenaan stoot, en dat is niet leuk voor diegene die er zit te eten.

Het personeel is vriendelijk maar totaal niet horeca bekwaam. Het opnemen van de bestelling duurt onnoemelijk lang. Dan duurt het weer een eeuwigheid voordat de drankjes worden geserveerd. Er staat Icetea op de kaart maar niet dat er alleen maar green icetea voorradig is, het personeel geeft dit ook niet aan bij de bestelling. Het duurt weer heel erg lang voordat de gerechten worden geserveerd.

Ondertussen merken we dat gasten aan andere tafels zich beginnen te ergeren aan de lange wachttijden, zij zaten er zelfs al voor ons. Er blijkt meermaals dat de bediening, die met witte en gele doorslag bonnetjes werkt, de gele doorslagbon niet in de keuken heeft afgegeven maar gewoon onder de witte bij de klanten op tafel heeft gelegd. Ja, zo kun je eeuwig op je eten wachten.

Ons eten wordt eindelijk geserveerd, en nu worden voorgerecht én hoofdgerecht tegelijkertijd op tafel gedropt.
    Nou ja, kan het nog gekker. Het hoofdgerecht is natuurlijk haast koud als het voorgerecht op is gegeten.

De uiensoep bestaat uit een soort basissoep waar naderhand wat gefruite uitjes in gemept zijn, zo smaakt het althans. De Burger Loods 81 valt erg tegen. Het vlees is taai en er zitten harde stukjes wit in, kraakbeen o.i.d. Het smaakt alleen naar de scherpe branderige barbecuesaus die op het doorweekte broodje is gesmeerd, vlees proef je niet. Erbij liggen maïschips en een beetje sla op een veel te klein bordje. Snijden kun je de burger niet, daarvoor is hij te taai, het mes veel te bot en het bord te klein, bestek en vooral het servies zijn duidelijk van de Kringloopwinkel, van alles wat bij elkaar gezocht dat ook niet meer oogt omdat de motieven er deels vanaf zijn.

Voor een zaak die nog niet zo lang bestaat is dit geen visitekaartje. Jammer, eens en nooit meer.

2,1
  2. rottiers guido

We werden uitstekend ontvangen en het eten was lekker. Bedankt voor de vlotte reservatie.

3. Internationaal Margraten

Hans en Anneke Elzendoorn

Vaak langsgereden nu maar eens naar binnen. Geen spijt ervan. Zeer leuk ingerichte loods en het eten was zeer goed en de bediening heel vriendelijk. 👍

4. Martin Kats

Na onze 4 D wandeling rondom Margraten was het een verademing om de lunch en bovenal het bier te gebruiken. Vooral de Luikse bal loog er niet om, om nog maar te zwijgen van de Kasteel Cuvee, exclusief verkrijgbaar bij slijterij Topido in Amsterdam. Vooral de warme ontvangst de dame beginnend met de letter B maakte op ons een onuitwisbare indruk.

5. Internationaal Margraten

Voor ons een heerlijke stoere plek, puur eten, super bediening, echt een plek om te genieten van sfeer, geur en smaak.
    Fans Nico en Marleen

6. Internationaal Margraten

Jacobs

7. Nelia Buijs

We hebben een nare ervaring gehad. In een plaatselijk krantje adverteerde "Kristy's" met een weekmenu, 2e gratis. Nu zijn we niet persé van de tweede gratis, maar er werden plaatselijke mooie gerechten geadverteerd wat ons aantrok. Reserveren is een voorwaarde, dat doen we dan ook. Eenmaal op locatie blijkt dat reserveren alleen niet genoeg is, bij de reservering hadden we al moeten aangeven dat we gebruik wilden maken van de aanbieding, dit blijkt niet uit de tekst en wordt ook niet gevraagd bij het boeken. Vooral bijzonder dat wij het weekmenu niet meer konden bestellen, terwijl op verkoopborden dit menu werd aangeprezen. De serveerster kwam enkel met excuses dat de keuken de baas was en het niet mogelijk was om het menu te serveren. Erg jammer, we begonnen met een flesje wijn, lekker zitten met het gezin. Ben niet echt van de centen, maar wel van eerlijkheid, bij dit restaurant voelde ik me genept, zelfs na het confronteren met hun verkoop "leugens" bleef de serveerster stoïcijns. We hebben zelf een restaurant, dit is schandalig. Het begrip gastvrijheid is deze mensen onbekend, heel erg jammer.

3,2
  8. Service beneden pijl, heel onvriendelijk.

9. Vriendelijke bediening, presentatie uiensoep was oke, zag er lekker uit, maar daar was ook alles mee gezegd. Een echte tegenvaller, geen smaak en de kaas leek wel kauwgom. Sorry maar deze soep verdient niet het predicaat uiensoep.

10. Vandaag uitstekend gegeten bij Chriske. Konijn en spareribs, goed gemarineerd, heerlijke saus, zeer mals vlees. Lekkere fruitige witte huiswijn. En alles voor een zeer acceptabele prijs. Niet vergeten tot slot koffie met apfelstrudel, mmm. Bediening zeer vriendelijk en voorkomend. Voor herhaling vatbaar.

11. Jack van Kronenberg

Wij halen geregeld een menu af en het is altijd goed verzorgd en erg lekker.

12. Na een verhuizing naar Margraten kennis gemaakt met an de mert. Helaas geen goede. Vieze bruine friet, duidelijk gebakken in oud vet. Jammer, maar dit nooit meer.

1,7
  13. Diana Dijst

14. Wezen eten met een deal. Het eten was eenvoudig doch lekker. De juffrouw die ons hielp (ik meen Yvonne) was zo ontzettend vrolijk dat het aanstekelijk werkte. Zij was zo zienderogen blij dat ze deze job had en mensen kon helpen dat je vanzelf plezier kreeg. Zij maakte het verschil tussen een leuk restaurantje en een heel leuk restaurant. Menigeen zou willen zo iemand in de bediening te hebben.

15. Al enkel jaren komen wij hier eten. Alles even vers, netjes en zeer regelmatig wordt er bijgevuld. Kortom geen klachten en zeker een aanrader. Eind november zijn wij weer een weekendje in Margraten en zullen twee avonden doorbrengen bij deze wok.

16. Tessa Stukstette

Om 15.30 komen wij na een lange tocht aan bij chriske's. We vragen de kaart en bestellen wat te drinken. Nadat we het drinken hebben gekregen, hebben we nog geen kaart. Nogmaals vragen we naar de kaart waarna het antwoord is: nee sorry jullie kunnen niks bestellen, ze hebben tot 16.30 pause in de keuken. We konden wel bitterballen bestellen. Andere gasten die wat wilden komen eten werden ook afgewezen.

1,7
  17. Hele gezellige avond gehad. Even moeten wachten, maar uiteindelijk een mooie tafel gekregen. De bediening is er erg vriendelijk. Zowel de bediening als ook de heren aan de wok zelf. Het restaurant is erg sfeervol, zeker voor een wok.
    Het eten is erg fris en vers, netjes bijgevuld en met oog voor hygiene bewaard en bereid. De keuze is enorm; saladebar, fruitbar, sushibar, ijs, gebak, vlees, vis, groente, echt alles. Goedkoop is het niet, maar als je bekijkt hoe hard het hele team er voor werkt en wat je er allemaal voor terug krijgt, is het absoluut de moeite waard. Zeker een aanrader voor de liefhebber van de Oosterse keuken!

18. D.M

Erg lang moeten wachten voordat iemand de bestelling op kwam nemen. Toen zelfs andere mensen op het terras een medewerkster erop wezen dat we iets wilden bestellen, gaf deze aan dat er nog 10 kopjes koffie geserveerd moesten worden. Medewerkster keek ons niet eens aan terwijl ze bovenstaande als antwoord gaf aan de andere mensen.
    Hierop zijn we weggegaan, tijdens het verlaten van het terras wenste dezelfde medewerkster ons nog wel een "fijne dag" daar had ze dan weer wel tijd voor :-)

19. Top smaak.

20. H.Lemmens

Eerste keer eten gehaald, en ik moet zeggen super! Totaal andere smaken als al die andere Chinese zaken hier in de buurt. Groenten waren lekker beetgaar en smaakten vers. Ook de garnalen en de rijst smaakten heerlijk. Echt een aanrader.

21. Mooi restaurant. Ruim voldoende keus. Zeer vriendelijk personeel. Verse producten die gebruikt worden. Eten word lekker bereid in de wok of op de plaat. Er staan ook al klaargemaakte chinese gerechten en voor de liefhebbers frietjes en snacks. Keuze uit 2 soepen, voorgerechten en fruit en ijs voor erna. Eten word vaak aangevuld. Ook voor de kinderen leuk om naar toe te gaan. Voor de kleinere kinderen is er nog een speelkamer. Hier hebben de andere gasten geen last van. Toiletten zijn schoon. Ruim voldoende parkeerplaatsen.

22. Zondag om 17.00 de zaak binnengestapt met ons gezin, 5 personen. Heel gezellige huiskamer met toog. Er was 1 tafeltje bezet, we wilden gaan zitten waarop we werden gevraagd om in het kamertje ernaast plaats te nemen. Daar zat verder niemand en was het ongezellig en donker. Toen we vervolgens weer in het gezellige gedeelte wilden gaan zitten werd dat niet op prijs gesteld. Er konden nog gasten komen die daar wilden zitten?? Echt waar. We zijn vervolgens met een vriendelijke groet wederzijds vertrokken en kunnen dus niet aangeven hoe het eten was en zullen dat ook nooit weten want dit was voor ons de laatste keer.

23. Familie Beijers

Wij hebben gisteren heel lekker gegeten bij eetcafé Chriske in Margraten. De bediening was zeer vriendelijk en attent. Het ontbrak ons aan niets. De eigenaar zorgt voor een fijne sfeer in het eetcafé wat is verdeeld in enkele huiskamers. Heel knus en gezellig. Het eten was heerlijk en de aanbevolen biertjes pasten prima bij de maaltijd. En dat alles voor een eerlijke prijs. Wij komen beslist nog eens terug.

24. P.H. Colen

Zaterdag 26 januari 2013 met 4 personen Balkan Restaurant in Margraten bezocht. Onze tafel was gereserveerd, maar jammer genoeg in het koudste gedeelte het restaurant geplaatst. Het eten was goed, maar we zaten alle vier te kleumen van de kou. De bediening was correct maar zeer zakelijk. Na het hoofdmenu werd gevraagd of wij aan de bar ons ijs en drankjes wilden nuttigen want er zaten nieuwe klanten te wachten. Aan de bar werd door een serveerster zonder iets te vragen het bord waar nog een bolletje ijs op lag weggenomen. Van de eigenaar kregen we slechts het woord "sorry" te horen.

Kortom, hier zullen wij nooit meer naar toe gaan!

6,3
  25. In juli toevallig hier beland. Prima restaurant, dito bediening. Wat assortiment betreft had de keus wel uitgebreider mogen zijn. Maar alles was wel vers en werd goed klaargemaakt. De smaak is iets vlakker dan ik in het Noorden van het land gewend ben. Dikke voldoende. Toiletten zijn duidelijk van de vorige eeuw.

26. Goede wok met ruime voldoende keus van gerechten. Eigenaar houdt alles goed in de gaten. Goede bediening en mooie zaal, behalve toiletten mogen wel eens opgeknapt worden. Inderdaad een beetje flauwe smaak aan vlees/vis, maar je moet zelf om een sausje vragen, koks zijn niet zo spraakzaam en beetje sjacho. :)

27. Op ons vakantie adres werd gezegd dat we hier moesten eten, zo gezegd zo gedaan en dat is ons niet tegen gestaan, bediening erg vriendelijk, eten was echt heerlijk.
    mooie plek om te gaan eten voor een mooie prijs, tot volgend jaar

28. Bediening is goed ook de sfeer en alles ziet er netjes uit vindt alles wel wat flauwtjes vlees en vis op mongotafel doen ze niks van saus op heb om zout moeten vragen ook de sausjes bij de wok zat weinig smask das jammer maar verder alles vers en goed

29. Jammer dat de heer Louwers onderstaand op deze manier reageert.
    Tijdens zijn bezoek is duidelijk uitgelegd door de chef dat de natuurlijke sappen los laten, indien men in dit kwaliteitsproduct snijd.
    Het een en ander heeft te maken dat de chef zijn vleesproducten op de ambachtelijke manier bereid.
    Indien consumenten het bereide vlees doorbakken willen hebben, doet men geen recht aan deze kwaliteitsproducten, is onze mening.
    Indien de gast van te voren aangeeft, de bakwijze aan te passen, zal onze keuken bijbenadering hier rekening mee houden.
    Betreffende onze Limburgse forel, op het moment van consumptie was daar niets mis mee, aldus de heer Louwers.
    Achteraf in onderstaande recensie blijkt dit anders??
    De ervaring van de heer Louwers met onze keuken is persoonlijk besproken. Daar wij helaas overvraagd werden door de wensen van de heer Louwers, is de stelling
    “er is niets mee gedaan” niet gepast.
    Kortom, dat het bezoek een teleurstelling is geweest betreur ik ten zeerste, wij doen dagelijks onze best om onze gasten te verwennen, echter smaken en bereidingsmethodieken kunnen verschillen.
    Ger Quaden, eetcafé Chriske.

30. richard louwes

Zeer slechte ervaring, als dit bourgondisch eten is, dan is dit dé manier om af te vallen. Mijn vrouw bestelde sate, vlees was aan het uiteinde van de spies mooi bruin terwijl het midden wit was en kristal vorming en er liep water uit,volgens ons dus ingevroren vlees, volgens de kok door de sappig- en versheid van het vlees...? Zelf een stukje geproefd, over deze smaak viel niet te twisten.

Mijn verse forel, gebakken met amandelen en spek in knoflook was ook zo lekker. Stukje vis en dan gauw wat spek erbij voor de smaak, de knoflook was op denk ik..

Onze slechte ervaring uiteraard gedeeld met de bediening, werd niks mee gedaan..

1,3