Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Margraten verdeeld zijn.

1. Internationaal Margraten

Verse een mooie kwaliteit voedsel. Met passie gemaakt en in een leuke sfeer te nuttigen. Gezellige locatie. Tevens kun je gerechten en salades kopen en meenemen naar huis. Een echte aanrader.

2. Internationaal Margraten

lundemanleo

Nadat mijn vrouw en ik, op 5 mei de militaire begraafplaats hadden bezocht, dachten we dit in loods 81 met een kop koffie en stukje vla op een gezellige manier af te sluiten. Bij binnenkomst deed me de opstelling van de tafels, terug gaan in de tijd dat ik in de scouting actief was, en we gezamenlijk op kamp in Luxemburg zij aan zij, gebroederlijk onze maaltijd nuttigden. Langgerekte aaneengeregen tafels, waar geen vierkante meter verloren is gegaan. En inderdaad, toen we opgelucht in de rij plaats hadden genomen waar vier zitplaatsen vrij kwamen werden we al snel door de cassiere of bazin gevraagd, of het mogelijk was dat er twee mensen naast ons konden plaatsnemen. Kwantiteit gaat hier boven kwaliteit. Mijn stukje abrikozenvlaai was waarschijnlijk een week oud, en de aardbeien vlaai van mijn vrouw werd afgerekend als stukje luxe gebak a 4.50 Euro. De bazin of cassiere deed geen enkele toenadering toen we haar aanspraken op ons misgenoegen. Dit zijn geen ondernemers, maar boeren die menen een horeca gelegenheid te runnen. Ik kan iedereen adviseren, die niet van een koude kermis wil thuiskomen, deze locatie te mijden.

3. Internationaal Margraten

Hupperetz

We hebben met ons werk broodjes besteld en afgehaald. Bij het uitpakken viel het enorm tegen. Oude sla en de tonijn moest je gaan zoeken op het broodje. Een collega heeft het broodje terug gebracht. De reactie van het personeel was zeer bot. Zei vonden het normaal. Hij heeft geen geld of nieuw broodje gekregen. Voor ons was dit de eerste en laatste keer.

4. Internationaal Margraten

Doedée

Geweldige ambiance een moderne zaak in boeren decor, alsof je op bezoek bent bij "het kleine huis op de prairie" of "De Waltons". De koffie die we bestelde bleek van Blanche Dael, super! De kleine salade "val dieu" en stokbroodje brie met appel,walnoten en honing waren uit de kunst. Heerlijk gegeten we gaan zeker terug.

5. Internationaal Margraten

We moesten heel lang wachten op ons eten terwijl het niet zo druk was. Ik bestelde een kip sate en de kip was verbrand. Ze hadden er een dikke laag sate saus over heen gegooid dus ik zag het eerst niet. Ik had een stukje gepakt en het proefde verbrand. Vervolgens heb ik de sate saus eraf geschraapt en je zag gewoon dat de kip nagenoeg zwart was. De uiteindes van de stokjes waren ook zwart. Ik heb uiteindelijk de tosti van ons kindje opgegeten. Ook zat er een hoopje sla bij zonder dressing. Toen de dame achter de kassa vroeg of alles had gesmaakt heb ik eerlijk aangegeven dat de kip verbrand was en dat ik mijn bord nagenoeg onaangeroerd heb laten staan. Ze zei dat ik dat direct had moeten aankaarten zodat ik een nieuw bord zou krijgen. Ik had dat wel overwogen maar gezien we al lang moesten wachten en we daar met een klein kind zaten had ik toch maar besloten om kleine beetjes van de kip te eten en de tosti. Ik vind het niet erg om dan voor de kip te betalen want ik weet dat ik daar nooit meer ga eten.

1,2
  6. Een leuke avond gehad bij het Chriske. We hebben eerst een heerlijke carpaccio en garnalencocktail genoten. Daarna voor mij overheerlijk zuurvlees met toebehoren en manlief Bommerigerhoen. Daarbij een heerlijk glas wijn en leuke vlotte bediening. Kok kwam nog even aan de tafel om te vragen of alles naar wens was. Alles bij alles, toppie! Wij komen zeker terug

7. Internationaal Margraten

Superleuke locatie, gezellig aan tafel met andere klanten wat leuke gesprekken oplevert. Prijskwaliteit verhouding is uitstekend, eten is altijd lekker en hoeveelheden zijn groot. We worden altijd hartelijk welkom geheten en bediening is heel attent. Kortom: absolute aanrader!!

8. Ik en mijn zoon hebben via all you can eat Maastricht de site van dit wokparadijs gevonden. Op de site die wij hadden geraadpleegd stond dat het een arrangement betrof van 2 1/2 uur incl. fris, bier, koffie en thee. Toen wij arriveerden werd er niks gezegd en zagen wij op de tafel ineens een placemat met een geheel ander arrangement. Dit betrof een arrangement voor €20,50 zonder enige drank. Wij spraken hen hierop aan en toen kregen we van diverse mensen verschillende uitleg. Toen kwam de baas erbij. En die ontkende dat de site van hen was. Terwijl hun adres en telefoonnummer erbij staan. Een belachelijke vertoning! Zorg dat je zaakjes op orde zijn zou ik zeggen. Daarom een negatieve revieuw.

9. Gezelligheid ten top, geweldige bediening 👌 en heerlijk traditioneel eten.

10. Jan Willem dahlberg

Zojuist maaltijden afgehaald.
    De kwaliteit zeer matig
    Babi ketjap vlees was oud of al een keer gebruikt ,de kantonese koe loe yuk smaakloos en als een soort hondebrokken gesneden.
    Nee dit was de eerste keer maar nooit weer !!

11. Monique Terlaan-Rengers

Goed eten, mooi restaurant. Heerlijke avond gehad.

12. Internationaal Margraten

Supermooie locatie, heerlijke gegeten, grote porties, nette prijzen. Helaas laat het personeel je niet echt hartelijk welkom voelen, vooral bij de jongeman die ons bediende kon er geen glimlach vanaf en hij heeft bijna geen woord gezegd… dat is best bijzonder als je gasten moet bedienen.

13. N blankestijn

Heerlijk eten! Zeker voor herhaling vatbaar!

14. Internationaal Margraten

Petra Hermkes

Ik vond het zo ontzettend gezellig daar, had nog nooit zoiets leuks gezien, de bediening geweldig en het eten eveneens.!!

15. angelique

We vinden heel mooi netjes, wat lekker eten.

16. John Beijers

Etentje met vrienden. Gezellig, lekker in ongedwongen sfeer 2,5 u. doorgebracht.
    Om 22.30 u. kwam men zelfs nog vragen of we nog gebruik van de wok wensten te maken.
    Nette en vriendelijke bediening en perfect buffet.

17. Internationaal Margraten

Fam. smeets

De eerste keer bezocht we waren verrast en klantvriendelijk bediend gaan zeker nog eens terug!
    We voelden ons welkom!

18. Internationaal Margraten

Het is prima. Alleen de bediening is niet zo goed. Ben er nu meerdere malen geweest en diverse gerechten gegeten. Alles is ok maar het schort aan professionele bediening.

6,7
  19. Internationaal Margraten

Hele slechte bediening!
    Eten was goed.

20. Fietsclub suist

Vele jaren zijn wij als fietsclub suist uit Echt na een lange zware tocht door België voor een welverdiende rust pauze op het terras bij Chriske neer gestreken. Dus ook dit jaar van zelfspreken weer bij Chriske Helaas kwam men ons al tegemoed met de de mededeling als wij wat wilde eten dit wel heel lang zou gaan duren want mijnheer was maar allen.Toch liepen er nog twee jongen meiden te serveren op het terras. Ook voor een bord soep was echt geen tijd.Of er dan misschien en kop kop koffie met een stukje vlaai mogelijk was. Dat weet ik niet kregen wij te verstaan, dat moet ik na kijken. Dan doe dit zijden wij. Er waren zowaar nog een paar stukjes van verschillende soorten. Dus colatjes met vlaaj besteld en of wij apart konden betalen, ook nee veel te druk kregen wij te verstaan. Ons gevoel kort door de bocht wij zijn jullie liever kwijt dan rijk. Conglusie nooit meer Chriske.

21. Internationaal Margraten

Aangegeven dat een gast een noten allergie had. Bediening zou dit doorgeven, wat werd er geserveerd een kaasplank bestrooid met noten. Dit aangegeven dat dit echt niet kan, daarna de noten eraf gehaald. Daarna zei de eigenaar dat hij ons niet meer wilde bedienen. Het blijken amateurs zonder enige ervaring. Heel jammer!

2,2
  22. Internationaal Margraten

Willemsen

De eerste keer. Ik was enthousiast, maar toen ik iets na 17:00uur van de kaart wilde bestellen, liet de bediening weten dat de keuken om 17:00uur dicht is, dit is een dagrestaurant.
    De eerste keer is voor mij meteen de laatste keer...

3,5
  23. Rinie kleinmeulman

Onderweg van de Ardennen naar huis hier een tussenstop gemaakt. Schoon. Netjes. Vriendelijk. Goed eten en zeer betaalbaar.

24. Echt super. Alles was goed, super.

25. Internationaal Margraten

Nu voor de tweede keer geweest. Fijn weer een mooie lunchplek in Zuid-Limburg erbij te hebben. De twee lunchplankjes vielen in de smaak bij mijn zoontjes en waren heerlijk met eigengemaakte producten. Fijne informele sfeer met vriendelijke bediening. Ik ga de rest van de menukaart ook een keer proberen!

26. ct.dingena

Zeer goed en voldoende gegeten voor een redelijke prijs.

27. Het was heel gezelig goed service 100% lekker

28. Erg tevreden! We komen hier al jaren!
    Het eten is altijd lekker en van te genieten!

29. Mooi en gezellig ingericht. Maar het vlees was taai en niet lekker van smaak.

30. Fam. Warbout

Wij houden van de Chinese keuken en als vak experts hebben wij daar vorige week zaterdagmiddag dan ook wat gerechten afgehaald, maar hebben alles weg moeten gooien.

De babi pangang was blubber, de pikante kip smaakte 3 x niks en zowel de nasi goreng als de bami goreng waren zonder ook maar een sprankje ham, prei of ei. Op verzoek van wat sambal kon er net één klein exemplaartje van af. Zelfs de kroepoek was taai, taai. Op de vraag welke saus erbij zou zijn, wist men het niet.

Wij begrijpen niet dat deze zaak nog draait! Na jaren ervaring in verschillende oriëntaalse zaken gewerkt te hebben en in veel delen van de wereld gegeten hebbende, krijgt deze Chinees het laagste cijfer ooit. 0.

Zonde van het geld.