Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Margraten verdeeld zijn.

John Beijers

Etentje met vrienden. Gezellig, lekker in ongedwongen sfeer 2,5 u. doorgebracht.
    Om 22.30 u. kwam men zelfs nog vragen of we nog gebruik van de wok wensten te maken.
    Nette en vriendelijke bediening en perfect buffet.

2. Internationaal Margraten

Fam. smeets

De eerste keer bezocht we waren verrast en klantvriendelijk bediend gaan zeker nog eens terug!
    We voelden ons welkom!

3. Internationaal Margraten

Het is prima. Alleen de bediening is niet zo goed. Ben er nu meerdere malen geweest en diverse gerechten gegeten. Alles is ok maar het schort aan professionele bediening.

4. Internationaal Margraten

Hele slechte bediening!
    Eten was goed.

Fietsclub suist

Vele jaren zijn wij als fietsclub suist uit Echt na een lange zware tocht door België voor een welverdiende rust pauze op het terras bij Chriske neer gestreken. Dus ook dit jaar van zelfspreken weer bij Chriske Helaas kwam men ons al tegemoed met de de mededeling als wij wat wilde eten dit wel heel lang zou gaan duren want mijnheer was maar allen.Toch liepen er nog twee jongen meiden te serveren op het terras. Ook voor een bord soep was echt geen tijd.Of er dan misschien en kop kop koffie met een stukje vlaai mogelijk was. Dat weet ik niet kregen wij te verstaan, dat moet ik na kijken. Dan doe dit zijden wij. Er waren zowaar nog een paar stukjes van verschillende soorten. Dus colatjes met vlaaj besteld en of wij apart konden betalen, ook nee veel te druk kregen wij te verstaan. Ons gevoel kort door de bocht wij zijn jullie liever kwijt dan rijk. Conglusie nooit meer Chriske.

6. Internationaal Margraten

Aangegeven dat een gast een noten allergie had. Bediening zou dit doorgeven, wat werd er geserveerd een kaasplank bestrooid met noten. Dit aangegeven dat dit echt niet kan, daarna de noten eraf gehaald. Daarna zei de eigenaar dat hij ons niet meer wilde bedienen. Het blijken amateurs zonder enige ervaring. Heel jammer!

7. Internationaal Margraten

Willemsen

De eerste keer. Ik was enthousiast, maar toen ik iets na 17:00uur van de kaart wilde bestellen, liet de bediening weten dat de keuken om 17:00uur dicht is, dit is een dagrestaurant.
    De eerste keer is voor mij meteen de laatste keer...

Rinie kleinmeulman

Onderweg van de Ardennen naar huis hier een tussenstop gemaakt. Schoon. Netjes. Vriendelijk. Goed eten en zeer betaalbaar.

Echt super. Alles was goed, super.

10. Internationaal Margraten

Nu voor de tweede keer geweest. Fijn weer een mooie lunchplek in Zuid-Limburg erbij te hebben. De twee lunchplankjes vielen in de smaak bij mijn zoontjes en waren heerlijk met eigengemaakte producten. Fijne informele sfeer met vriendelijke bediening. Ik ga de rest van de menukaart ook een keer proberen!

ct.dingena

Zeer goed en voldoende gegeten voor een redelijke prijs.

Het was heel gezelig goed service 100% lekker

Erg tevreden! We komen hier al jaren!
    Het eten is altijd lekker en van te genieten!

Mooi en gezellig ingericht. Maar het vlees was taai en niet lekker van smaak.

Fam. Warbout

Wij houden van de Chinese keuken en als vak experts hebben wij daar vorige week zaterdagmiddag dan ook wat gerechten afgehaald, maar hebben alles weg moeten gooien.

De babi pangang was blubber, de pikante kip smaakte 3 x niks en zowel de nasi goreng als de bami goreng waren zonder ook maar een sprankje ham, prei of ei. Op verzoek van wat sambal kon er net één klein exemplaartje van af. Zelfs de kroepoek was taai, taai. Op de vraag welke saus erbij zou zijn, wist men het niet.

Wij begrijpen niet dat deze zaak nog draait! Na jaren ervaring in verschillende oriëntaalse zaken gewerkt te hebben en in veel delen van de wereld gegeten hebbende, krijgt deze Chinees het laagste cijfer ooit. 0.

Zonde van het geld.

16. Internationaal Margraten

Aangezien er altijd veel auto's op de parking staan dachten we dat het goed zou zijn, dus ook maar eens proberen.

Het eerste wat opviel was het linke trapje naar het terras toe, wie moeilijk ter been is moet uitkijken. Het terras zelf heeft één loopplank naar de deur en erom heen, naar de tafels toe, alleen maar lastige dikke kiezelstenen. Veel vliegen door de paardenwei naast het terras en geluidshinder vanwege de doorgaande weg voor de deur. Er is maar een smalle deuropening, waar doorheen het personeel met de gerechten moet maar ook de klanten, die ook nog eens in een fuik naar binnen leidt tot aan een toonbank met meeneem gerechtjes. Het ziet er allemaal netjes verzorgd en uitnodigend uit. De weg naar de toiletten is moeizaam want je moet langs meerdere tafels en stoelen die veel te kort op elkaar staan waardoor je er ongewild tegenaan stoot, en dat is niet leuk voor diegene die er zit te eten.

Het personeel is vriendelijk maar totaal niet horeca bekwaam. Het opnemen van de bestelling duurt onnoemelijk lang. Dan duurt het weer een eeuwigheid voordat de drankjes worden geserveerd. Er staat Icetea op de kaart maar niet dat er alleen maar green icetea voorradig is, het personeel geeft dit ook niet aan bij de bestelling. Het duurt weer heel erg lang voordat de gerechten worden geserveerd.

Ondertussen merken we dat gasten aan andere tafels zich beginnen te ergeren aan de lange wachttijden, zij zaten er zelfs al voor ons. Er blijkt meermaals dat de bediening, die met witte en gele doorslag bonnetjes werkt, de gele doorslagbon niet in de keuken heeft afgegeven maar gewoon onder de witte bij de klanten op tafel heeft gelegd. Ja, zo kun je eeuwig op je eten wachten.

Ons eten wordt eindelijk geserveerd, en nu worden voorgerecht én hoofdgerecht tegelijkertijd op tafel gedropt.
    Nou ja, kan het nog gekker. Het hoofdgerecht is natuurlijk haast koud als het voorgerecht op is gegeten.

De uiensoep bestaat uit een soort basissoep waar naderhand wat gefruite uitjes in gemept zijn, zo smaakt het althans. De Burger Loods 81 valt erg tegen. Het vlees is taai en er zitten harde stukjes wit in, kraakbeen o.i.d. Het smaakt alleen naar de scherpe branderige barbecuesaus die op het doorweekte broodje is gesmeerd, vlees proef je niet. Erbij liggen maïschips en een beetje sla op een veel te klein bordje. Snijden kun je de burger niet, daarvoor is hij te taai, het mes veel te bot en het bord te klein, bestek en vooral het servies zijn duidelijk van de Kringloopwinkel, van alles wat bij elkaar gezocht dat ook niet meer oogt omdat de motieven er deels vanaf zijn.

Voor een zaak die nog niet zo lang bestaat is dit geen visitekaartje. Jammer, eens en nooit meer.

2,1

rottiers guido

We werden uitstekend ontvangen en het eten was lekker. Bedankt voor de vlotte reservatie.

18. Internationaal Margraten

Hans en Anneke Elzendoorn

Vaak langsgereden nu maar eens naar binnen. Geen spijt ervan. Zeer leuk ingerichte loods en het eten was zeer goed en de bediening heel vriendelijk. 👍

Martin Kats

Na onze 4 D wandeling rondom Margraten was het een verademing om de lunch en bovenal het bier te gebruiken. Vooral de Luikse bal loog er niet om, om nog maar te zwijgen van de Kasteel Cuvee, exclusief verkrijgbaar bij slijterij Topido in Amsterdam. Vooral de warme ontvangst de dame beginnend met de letter B maakte op ons een onuitwisbare indruk.

20. Internationaal Margraten

Voor ons een heerlijke stoere plek, puur eten, super bediening, echt een plek om te genieten van sfeer, geur en smaak.
    Fans Nico en Marleen

21. Internationaal Margraten

Jacobs

Nelia Buijs

We hebben een nare ervaring gehad. In een plaatselijk krantje adverteerde "Kristy's" met een weekmenu, 2e gratis. Nu zijn we niet persé van de tweede gratis, maar er werden plaatselijke mooie gerechten geadverteerd wat ons aantrok. Reserveren is een voorwaarde, dat doen we dan ook. Eenmaal op locatie blijkt dat reserveren alleen niet genoeg is, bij de reservering hadden we al moeten aangeven dat we gebruik wilden maken van de aanbieding, dit blijkt niet uit de tekst en wordt ook niet gevraagd bij het boeken. Vooral bijzonder dat wij het weekmenu niet meer konden bestellen, terwijl op verkoopborden dit menu werd aangeprezen. De serveerster kwam enkel met excuses dat de keuken de baas was en het niet mogelijk was om het menu te serveren. Erg jammer, we begonnen met een flesje wijn, lekker zitten met het gezin. Ben niet echt van de centen, maar wel van eerlijkheid, bij dit restaurant voelde ik me genept, zelfs na het confronteren met hun verkoop "leugens" bleef de serveerster stoïcijns. We hebben zelf een restaurant, dit is schandalig. Het begrip gastvrijheid is deze mensen onbekend, heel erg jammer.

Service beneden pijl, heel onvriendelijk.

Vriendelijke bediening, presentatie uiensoep was oke, zag er lekker uit, maar daar was ook alles mee gezegd. Een echte tegenvaller, geen smaak en de kaas leek wel kauwgom. Sorry maar deze soep verdient niet het predicaat uiensoep.

Vandaag uitstekend gegeten bij Chriske. Konijn en spareribs, goed gemarineerd, heerlijke saus, zeer mals vlees. Lekkere fruitige witte huiswijn. En alles voor een zeer acceptabele prijs. Niet vergeten tot slot koffie met apfelstrudel, mmm. Bediening zeer vriendelijk en voorkomend. Voor herhaling vatbaar.

Jack van Kronenberg

Wij halen geregeld een menu af en het is altijd goed verzorgd en erg lekker.

Na een verhuizing naar Margraten kennis gemaakt met an de mert. Helaas geen goede. Vieze bruine friet, duidelijk gebakken in oud vet. Jammer, maar dit nooit meer.

1,7

Diana Dijst

Wezen eten met een deal. Het eten was eenvoudig doch lekker. De juffrouw die ons hielp (ik meen Yvonne) was zo ontzettend vrolijk dat het aanstekelijk werkte. Zij was zo zienderogen blij dat ze deze job had en mensen kon helpen dat je vanzelf plezier kreeg. Zij maakte het verschil tussen een leuk restaurantje en een heel leuk restaurant. Menigeen zou willen zo iemand in de bediening te hebben.

Al enkel jaren komen wij hier eten. Alles even vers, netjes en zeer regelmatig wordt er bijgevuld. Kortom geen klachten en zeker een aanrader. Eind november zijn wij weer een weekendje in Margraten en zullen twee avonden doorbrengen bij deze wok.