Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Mantinge verdeeld zijn.

mulderij

Heerlijke high tea gehad! Alles lekker vers en met aandacht bereid. Heerlijk!!
    Meer dan voldoende.

Sfeervol en heerlijk gegeten.

Wij hebben ons Valentijnsweekend bij de Voschenheuchte gevierd in Mantinge. Vooraf kregen we een heerlijk warm breekbroodje, smeersels en olijfjes van het huis gereserveerd bij de gezellige open haard. Daarna een varkenshaasje met een heerlijke saus en geroosterde groenten. Perfect qua opmaak, smaak en textuur. En als er verderop dan ook nog een open haard vuurtje brandt... nou meer heb je dan niet nodig. Afgezien van chocolade natuurlijk, en dat begreep de kok :) Het feest werd daarom compleet met een super lekkere chocolade mousse en een merinque taartje. Voller dan vol en veel wijntjes en biertjes later heerlijk geslapen in de trekkershut. Aanrader!

We waren benieuwd naar de nieuwe eigenaren en hebben daarom een nachtje in één van de trekkershutten geboekt. Hoewel het terrein nogal nat was een mooie ervaring. Met een douche en zelfs een keukentje (waar we geen gebruik van hebben gemaakt) zou zo'n huisje bij iets mooier weer een leuke uitval basis zijn voor het verkennen van de omgeving. We hebben heerlijk gedineerd in de Voschenheugte en ook het ontbijt was goed verzorgd. Lekker aan het haardvuur een borrel en wat hapjes vooraf en Daarna aan tafel voor het diner. Wij komen zeker weer!

M. van Laar

Genoten van het verrassingsmenu van de kok met o.a; vegetarische lasagne, heerlijke zeebaars en een malse biologische Limousin entrecote. Hierbij allerlei soorten knapperige, verse groenten en een verrukkelijk toetje. Daarna koffie bij het haardvuur. Al met al een fijne avond!

Wat jammer van deze locatie, waarom niet voldoen aan de naam eethuisje. Prijs/kwaliteit ver te zoeken, koffie verbrand, gerechten en prijzen toch helemaal uit z'n verband. Wandelen blijven wij doen daar, maar terugkomen bij de Voscheheugte? Nee.

A. Broere

Geen alledaagse locatie; er heerst een ontspannen sfeer midden in het mooie Drentse landschap. We werden zeer vriendelijk ontvangen door de beheerder en hij schotelde ons een heerlijke maaltijd voor; volgende dag weer terug gekomen en wederom genoten van een van de biologische gerechten.

Samen met mijn tweelingzus hier onze verjaardag gevierd. Ontzettend warm en gezellig onthaald. Lekkere hapjes en drankjes. En een heerlijk diner voorgezet gekregen. Voor herhaling vatbaar.

Samen met mijn tweelingzus onze 70ste verjaardag gevierd op Voscheheugte. Ontzettend gezellig gehad, met lekkere hapjes, drankjes en een heerlijk diner. Complimenten voor de kok, gastvrouw en bedienend personeel.

Marie-Anne

Mooie, vertrouwde locatie, nieuw elan. Wij hebben lekker gegeten, dronken een goed glas wijn en zijn verrukt van de sfeer. Neem vooral ook de bruschetta!

Jacqueline

Wat een leuk plekje! Lekkere biologische streekgerechten en verrassend goede wijnen. Ik had de vegetarische pasta, een aanrader. Wij komen zeker terug!

Maartje

Beste lezer,

Misschien goed te weten dat de Voscheheugte sinds 2014 in andere handen over is. Kom gerust een keertje langs om sfeer en eten te proeven. Bij lekker weer buiten op het heerlijke terras, bij regen of kou binnen bij de open haard. Ze werken er tegenwoordig zoveel mogelijk met lokale, biologische producten. En altijd ook enkele vegetarische gerechten op de kaart.

Eten is smakelijk maar de bediening erg ongastvrij tot zeer bot tegen de gasten, voor ons een reden om hier nooit weer te komen. Jammer, gemiste kans van het personeel.

Heerlijke duivenborstfilet gegeten met truffeltapenade met een krachtige wildbouillon vooraf. Stifado (stoofpotje van zelf geslacht rundvlees met kaneelpijpjes en andere kruiden) met een bladerdeeg flap, spinazie & feta en gestoofde bietenloof garnering als entree.
    Deze man kookt met veel passie en kennis in een huiselijke sfeer met een knisperende open haard op de achtergrond. Zijn vrouw is ook zeer gastvrij en zet de puntjes op de i. We komen hier zeker terug!

E.M Bouwman

Smakelijk gegeten, vriendelijke bediening.Kom er vaker met een vriendin.

I. Brouwer

Keuze tussen een tafel vol heerlijke (veel griekse) hapjes of prima hoofdgerecht, prachtige tuin/terras, ontspannen en vriendelijk