Watermolen Bels in Mander

1192992405 100
1203576285 100
1319998974 77

1. Peter Hiemstra

Mijn reservering was niet ontvangen. De eigenaar vertelde me eet.nu niet te kennen en er dus geen zaken mee te doen. Gelukkig was het niet druk en was er toch plaats voor ons. Verder gewoon goed gegeten bij de Molen van Bels.

2. Mooie herberg, sfeer is prima gezellig ,eten is goed.
    PS; er hing een roetlucht in het restaurant van de open haard die aan was, en dat was minder leuk!!!!

3. 'm van Veen

We hebben hier voor het eerst gegeten… Maar een aanrader. Nee. Nadat we om 18:15 en 2 drankjes verder ons bestelde eten een uur later kregen, bleek de lasagne lauw en droog. De schnitzel zwaar doorbakken en de uitjes aangebrand. De pannekoek wordt neergezet en weg is de serveerster. Zonder te vragen of er stroop of iets dergelijks nodig is.
    In geen velden of wegen word je door een serveerster in de gaten gehouden. Terwijl er al heel wat tafeltjes leeg zijn. Letterlijk als na geruime tijd niemand ons weer in de gaten heeft. Breken we op zonder een bakkie koffie en of een dessert waar niet even naar gevraagd is! De eigenaar staat binnen te kletsen. En waar is de oplettendheid van enige serveerster? Het is een rommeltje! Ik reken af en maak dat ik wegkom. Niet aan te bevelen! Eindcijfer een 3!
    Jammer maar een zwaar gemiste kans!

3,6
  4. Robin van Hattum

5. Agnes 14 punten

Na de lange coronatijd eindelijk weer op 1juni heerlijk gegeten bij Martin Bels in Vasse. Het was weer voortreffelijk, de sfeer en de gastvrijheid waren als vanouds helemaal top.
    Dankjewel en tot gauw. Agnes N.

6. Toprestaurant. Personeel is supervriendelijk en zeer "geïnteresseerd". Ze proberen het iedereen naar de zin te maken. Als gast moet je natuurlijk wel begrip kunnen hebben als het een "enkele" keer anders gaat. We zijn allemaal mensen. En iedereen heeft gevoelens. Van ons, alleen maar "lof" voor personeel en gastheren. Komen gauw terug.

7. Super gezellige sfeer van toen. Personeel moet nodig opgeleid of begeleid worden. God wat een ongeïnteresseerd stel meiden staat hier in de zaak

8. Authentiek en sfeervol restaurant met een paradijselijk terras. Goede keuken, goede prijs kwaliteit verhouding en een vriendelijke en gastvrije bediening. Wij komen zeker terug!

9. H.H. Wevers

Voor een groepje van 7 personen een tafel gereserveerd en van half 5 tot half 8 heerlijk gegeten met zeer klantvriendelijke bediening. De kwaliteit was super. Door de drukte kan het lawaaierig overkomen.
    Komen zeker terug.

10. Aangetrokken door de heerlijke geur van houtvuur na een wandeling in de prachtige omgeving bij de molen van Bels gaan eten. Door de fijne geur van de open haard en de prachtige inrichting van het restaurant maakt het eigenlijk al bijna niet meer uit wat er op tafel komt. Echter was ook het eten dik in orde en de porties zo groot dat we het bord niet eens leeg kregen. Wildschotel, zuurkool, kloosterbiertje en open haard, betere winteravond kun je je niet wensen!

11. Martin

12. We hadden van tevoren gereserveerd en de bestelling al doorgegeven, maar moesten erg lang wachten op ons eten. Het duurde 2 uur voor we ons eten kregen. Wat ik jammer vond, is dat er geen groente bij het eten was, wel een bakje rauwkost zat erbij. Maar misschien krijg je dat wel nergens meer dat weet ik niet. Schnitzel leek uit de frituur te komen, was erg hard.

13. Prachtig plekje en altijd gezellig bij Watermolen Bels. Ook lekkere koffie en heerlijke appeltaart! De bediening is altijd super, niets is te veel. Wij waren ditmaal met onze vriendenclub uit Friesland (12 pers). Telefonisch gereserveerd, alles dik in orde. Zelfs de open haard was aangestoken voor het geval we het buiten te fris zouden vinden: klasse! Ditmaal hebben we ook genoten van de molen in werking en de leuke wandeling naar Watermolen Frans. Het was weer top, wij komen zeker terug.

14. Afgelopen zondag heerlijk gegeten bij de Watermolen. Zaten heerlijk in de tuin, waar ook een grote groep muziekanten uit Oostenrijk plaats had genomen. Tijdens het overheerlijke eten speelden deze muziekanten gezellige live muziek. Ook de eigenaar begon spontaan mee te zingen. Voortreffelijke dag gehad, met prima maaltijden. Personeel komt iedere keer aan de tafel om te vragen of alles naar wens is. Wij komen graag terug bij deze locatie, waar je heerlijk kunt wandelen en kunt genieten van prima pannenkoeken of andere gerechten. Een toprestaurant waar persoonslijke aandacht hoog in het vaandel staat. Tot gauw

15. Na een heerlijke wandeling door de omgeving landen we aan op een heerlijk terras met een fantastische tuin en prachtige waterval. We hebben nog even de watermolen bekeken en gingen toen aan tafel. Snel werden de eerste drankjes gebracht en de keuze was reuze; wat dacht je van een verse muntthee met honing!
    We kregen de keuze tussen een lekkere pannenkoek of andere a la carte gerechten en toen iedereen zijn keuze gemaakt had, werd al snel onze tafel ingedekt en kregen we wat heerlijke voorgerechten waaraan je kon zien dat deze met liefde voor het vak gemaakt waren.
    De hoofdgerechten waren ook mooi en compleet. Ook werd er regelmatig gevraagd of we van alles genoeg hadden en kwamen er nog wat extra schaaltjes friet en aardappels (grote eters aan tafel!).
    Nadat we ook onze nagerechten op hadden, heerlijk ijs, sloten we de maaltijd af met een lekkere kop koffie, waarvan ook de keuze weer groot en compleet was!

Kortom een fijne maaltijd met goede service en alles ook nog eens in een geweldige omgeving!

16. Ons favoriete restaurant. Idyllisch, mooi gelegen in het prachtige Twentse landschap! Super goed eten met veel smaak bereid. We wonen zelf wat verder weg maar een etentje bij de molen van Bels laten we niet lopen. Kortom een echte aanrader!!
    Ga zo door!!

17. osmen27 6918 punten

In deze prachtige omgeving onder de schaduwrijke bomen hebben wij hier met zijn drietjes genoten van heerlijke koffie met krentenwegge (Twentse lekkernij). En, wat was het er super gezellig!

18. Op een rustige woensdagmiddag dit restaurant bezocht. De menukaart stonk, de karnemelk en de tomatensoep waren ok. De bitterballen waren bijna verbrand en de goulashsoep smaakte nergens naar (uit de supermarkt en ook nog doorgekookt: Tja de een maakt het zus en de nader maakt het zo was de reactie). Het broodje van het broodje tonijn was niet vers en de tonijn was te droog. Totale schade bijna 25 Euro! Helaas (prachtige plek!) tot nooit meer ziens.

19. Al vele jaren komen wij bij dit restaurant. Meestal gaat het goed. Gister echter moesten wij zo verschrikkelijk lang op ons eten wachten, ca. een uur, en toen kwam voor slechts 2 van de 4 personen de maaltijd. Dus konden we nog langer wachten. Er iets van gezegd.. antwoord: "Ja, het is nog niet klaar". Tja, de sfeer was toen niet meer goed. Het was net of alle andere gasten voor gingen. Wij voelden ons tweederangs gasten. De eigenaar zat doodleuk aan tafel bij een luidruchtige groep. Niemand kwam vragen of we misschien nog iets te drinken wilden. Bij het afrekenen nogmaals geklaagd. De serveerster weer weg. Wachten. En toen kwam het verlossende woord uit de keuken: we kregen een drankje aangeboden. Dat hebben we toch maar afgeslagen, wie weet hoe lang we daar weer op zouden moeten wachten. Liever hadden we gehad dat de eigenaar zelf ook even met ons was komen praten, maar dat durfde hij blijkbaar niet. Wij hebben het idee dat Bels teert op grote successen uit het verleden. Voorlopig zien ze ons daar niet weer! Wij hadden geen leuke avond. Jammer hoor.

20. Aad van der Hoogt

Komen hier al een tiental jaren.Nog steeds een uiterst gezellige sfeer.Prima bediening.Heel gastvrij. Neem de tijd, het kan er behoorlijkn druk zijn.Maaltijden zijn goed verzorgd en lekker. Fantastisch stuk vlees. Hopen hier nog vele jaren te komen.

21. Joop 63 punten

Zaterdagavond 3 maart met z'n vieren gegeten a la carte.
    Ik kan niet anders zeggen dan dat het uitstekend was verzorgd. Eten en drinken op tijd, smaak was uitstekend, bediening was prima. Alleen jammer dat het vrij rustig was. Maar dit etentje was zeker voor herhaling vatbaar. Verleden jaar ook al eens gegeten ook toen was alles prima verzorgd. dus van ons alleen maar complimenten. We gaan zeker weer terug naar Watermolen Bels.

22. A.DUURSMA

23. Vorige week een heerlijke worstpannenkoek gegeten met een flesje koude sprankelende "echte" zero cola. Dat is bij andere pannenkoekenbakkers wel eens anders. Ervaring elders, een glaasje aangelengde cola, weinig/geen koolzuur en lauw van temperatuur. Veelal zelfde prijs. Tip: vraag bij een restaurant altijd of men flesjes frisdrank verstrekt of een glas aangelengde frisdrank. Tegenwoordig worden de flesjes steeds kleiner en de prijs hoger. Ben benieuwd hoelang horeca Nederland niet nog volhoudt?

24. Wij zijn meerdere malen in dit restaurant geweest, en eigenlijk was het altijd wel goed voor elkaar.

Vanavond was het echter zeer slecht. Wij hadden om half zes gereserveerd (7 volwassenen en 3 kinderen), met de opmerking dat er nog twee gasten om zes uur zouden arriveren. Toen de laatste twee aangekomen waren hebben wij besteld, dit was rond zes uur. Ook hebben we toen twee mandjes met stokbrood en kruidenboter besteld. Hierop hebben we zeker anderhalf uur moeten wachten. Toen we eindelijk tegen acht uur aan tafel konden was het voorgerecht niet compleet (een persoon kreeg pas een voorgerecht nadat alle anderen uitgegeten waren). Hierna was het weer lang wachten op het hoofdgerecht. Na meerdere malen te hebben gevraagd hoe lang dit nog zou duren werd tegen 20.30 uur het hoofdgerecht geserveerd. Ook hierbij ontbrak voor een persoon zijn eten (varkenshaas), ook werd de varkenshaas die wel geserveerd werd (2 personen) niet met de bestelde saus geleverd. Verder werden de aardappels koud geserveerd en was er voor 7 volwassenen 1 kopje groente. Na opmerkingen werd er aangegeven dat het nog wel een tijd kon duren voordat de varkenshaas gereed zou zijn. Hierop hebben wij aangegeven, omdat we ook al lang gewacht hadden, hier geen gebruik meer van te maken.

De bediening kwam hierop nog met het verzoek om een drankje van het huis te nemen. Dit hebben wij omdat onze avond al compleet verpest was ook maar afgeslagen.

2,8
  25. Erg leuk restaurant voor de hele familie. Super lekkere pannenkoeken en ander eten. Kom er al mijn hele leven. Echt een aanrader.

26. Ik ben er wezen eten. Het is er lekker, alleen als je wat bestelt hebt duurt het erg lang eer dat je het krijgt. Maar de prijs vald wel mee. Voor herhaling vatbaar! Het was echt fantastisch.

27. Lansink

28. Als het hier druk is, is het toch wel redelijk lang wachten op het eten. Eten is altijd prima van smaak, hulde voor de uitgebreide menukaart. Ze serveren heerlijke pannenkoeken, maar ook de rest van de kaart mag er zeker wezen. Had enkele maanden terug de varkenshaas in champignon-roomsaus besteld. Prima cuisson en een goede smaak. De prijs is goed in verhouding met de kwanti- en kwaliteit van het eten. Aanrader voor jong en oud.

29. Jan Parmentier, Gerda Singelenberg

Op 4-9-2010 hadden wij met 25 personen een buffet diner, na een rondje klootschieten. Diner perfect verzorgd, uitstekende kwaliteit.

Service prima, klootschieten goed georganiseerd, alles verliep op tijd en volgens afspraak. Voor herhaling vatbaar!

30. Twee keer heerlijk gegeten in dit machtig leuke restaurant. Het was de tweede keer wel erg druk. Daarom kon mijn vrouw niet de pannenkoek krijgen die ze besteld had. Dit werd netjes verteld. Geen probleem dan kiezen we toch een andere?

De pannekoeken zijn echt fantastisch.

31. Leuke tent op een mooie plek met vooral een erg aardige, vlotte bediening.

Tip: Ga ook eens doordeweeks of op zaterdag dan is het minder druk, heeft het personeel wat meer tijd en is het minder lang wachten op de drankjes en het eten.

32. Eten was redelijk, heb er al eens vaker gegeten toen was het beter dan afgelopen keer. Leuke sfeer, moesten redelijk lang wachten op drinken en eten. Verder prima.

33. Het eten was lekker, alleen veel vliegjes buiten gehad. Verder prima.

6,7
  34. Ik woon in enschede, maar ik ga hiervoor drie kwartier rijden. Ze hebben daar de lekerste pannenkoeken van de weide omtrek. Als je daar om een kaaspannenkoek vraagt, krijg je een kaas pannenkoek en niet een pannenkoek met een microscoop om te kijken waar de kaas zit :P en het vlees is ook een aanrader.

Gezellig sfeertje en echt goed personeel en het is niet duur om daar een keer uit eten te gaan.

35. Gezelligheid uit Twente

Zeer gezellig en heel erg lekker eten. Bediening op en top.
    Zeer geliefd en heel
    erg vriendelijk, gemoedelijk