Ria's Eetcafé in Mander

Ria´s Eetcafé, ouderwets gezellig

Er is voldoende parkeergelegenheid rond om het restaurant.

di lunch vanaf 16:00 diner tot 23:00
wo lunch vanaf 16:00 diner tot 23:00
do lunch vanaf 16:00 diner tot 23:00
vr lunch vanaf 12:00 diner tot 00:00
za lunch vanaf 12:00 diner tot 00:00
zo lunch vanaf 10:00 diner tot 23:00

Wij heten u van harte welkom bij Ria’s Eetcafé in Mander, een sfeervol horecabedrijf met ouderwetse gezelligheid, gemoedelijkheid en nog belangrijker: met ouderwetse prijzen. Vriendelijk en betaalbaar!

Ria's Eetcafe biedt uitstekende mogelijkheden voor speciale gelegenheden als familiefeestjes, vergaderingen, warme en koude buffetten, brunches, (zakelijke) lunches en à la carte diners.

Verder beschikken wij over een eigen parkeerterrein, een speeltuintje met springmatras en hebben we auto-, fiets- en wandelroutes voor de prachtige omgeving om en rond Tubbergen.

Wij hopen u binnenkort te mogen begroeten!

5. Betalen pin Master Card Visa

1204291229 93
1320371217 89
1421941207 90
1429196206 90

1. Heerlijk gegeten erg gastvrij een aanrader voor iedereen.

2. Heerlijk gegeten en vlotte leuke bediening. Kom hier zeker weer!

3. Slechte service gereserveerd maar geen tafel vrij, wat vrij was was al gereserveerd, hoezo wij hadden toch ook gereserveerd…

4. Je kunt super lekker eten bij Ria's eetcafe! Goede sfeer en aardig personeel. De porties zijn groot, dus eten in overvloed.

5. Martine

Super vlotte dames in de bediening. Heerlijk gegeten. Je krijgt meer dan je op kunt

6. Michelle

Met zn 5en wezen eten. Leuk personeel, ze zijn supersnel met drankjes en het eten. Geen probleem als je de gerechten/toetjes net wat anders wilt. Eten smaakt heer-lijk! Wij komen zeker vaker!

7. José kempers

Zoals altijd goede en gezellige sfeer en uitstekend eten. De bediening is ook uiterst vriendelijk. Grote klasse

8. Walter von Gabain

Het eten bij Ria is altijd perfect! Het maakt niet uit wat je bestelt, je zult niet teleurgesteld zijn.

9. Anja Steggink

Met ons gezin heerlijk gegeten. Prijs en kwaliteit in een goede verhouding. Gaan hier zeker nog een keertje eten. 👌👌

10. Wij hebben 6 november prima gegeten in Ria's eethuis. Eerst genoten van een salade, daarna verrukkelijke mosterdsoep (zelden zo lekker geproefd), voortreffelijk hazepeper als hoofdgerecht genuttigd en tenslotte een heerlijke rabarbermoes toe. Bediening heel vriendelijk en attent. Sfeer gezellig en rustig. Zuinig zijn op deze koks en bediening.
    Als ik weer in Twente ben, kom ik zeker weer met echtgenote terug.

11. Al meerdere malen bij Ria gegeten. Elke keer weer ontzettend lekker, het eten wordt snel geserveerd en de bediening is heel erg vriendelijk. De saladebar ziet er altijd mooi opgemaakt uit en smaakt overheerlijk. Wij komen zeker terug!

12. Zaterdagavond met 21 pers. hier gegeten en het was in een woord fantastisch! Zelfs de ervaren hobby koks onder ons hadden geen puntje van kritiek! Gezellig, heerlijk eten, goede en vriendelijke bediening, kortom een aanbeveling!

13. Jan en Lucie

Zoals altijd prima service en uitstekende kaart en lekkere gerechten. Vooral de saladebar is onderhand wereldberoemd. Zowel als voorgerecht en als nagerecht.
    En dan moet het hoofdgerecht nog komen. Superrr... Klasse.

14. Geweldig lekker gegeten, mooie porties, fijne onbeperkte saladebar.
    Zeker voor herhaling vatbaar, vlotte bediening ondanks de drukte.

15. kees en janny

Heerlijk gegeten vandaag bij Ria's Eetcafé! De bediening was erg spontaan en behulpzaam.. het eten smaakte overheerlijk!! Bijzonder goede kwaliteit/prijsverhouding. Een echte aanrader, voor herhaling vatbaar!

16. Na gereserveerd te hebben vorige week mochten we toch nog een half uur buiten gaan staan wachten voordat we konden plaatsnemen... Jammer... Nadien wel goed gegeten, dat dan weer wel. Weet niet of iedereen zoveel geduld zou hebben gehad.

17. Heerlijk gegeten: tosti en gehaktbal. Zag er keurig uit en niet duur.

18. Isabella en Ruud

Bijzonder goede kwaliteit/prijs verhouding. Vriendelijke mensen. Ieder jaar met vakantie in Vasse een paar keer bij Ria eten. Echt de moeite waard

19. Super goede bediening en super lekkere carpaccio en de spareribs zijn hemels.

20. Martin

21. Ria's Eetcafé, van oudsher een begrip in Twente wat betreft heerlijk en niet te duur uit eten. Onze ervaring heden en in het verleden: kritiek op het eten wordt niet in dank aanvaardt en niet op een goede manier mee om gegaan. Prijs en kwaliteit over het algemeen goed, maar kan ook wel eens minder zijn.
    Scheep de klant na kritiek op het eten niet af met een drogreden, maar kom met een goed verhaal. Ga positief om met klachten en geef de klant tenminste het gevoel dat er serieus naar gekeken wordt. Elke ontevreden klant is er in de toekomst op z'n minst eentje minder. Oons kent oons.

22. Gert en Trijnie Schreur

Gistermiddag, ter onderbreking van een cabrio-ritje in de mooie omgeving van Hezingen, lekker gegeten bij Ria's eetcafé: kipfilet met champignons en Ria's gehaktbal. Het saladebuffet was, zoals altijd, keurig verzorgd en heerlijk. Een ruime keus van diverse salades en veel vers fruit. Een echte aanrader!!

23. Gisteravond op de valreep nog uit eten geweest bij Ria's eetcafe in Mander.

Prettige binnenkomst en gelijk een leuke tafel aangewezen gekregen, in een rap tempo een drankje geserveerd, en de kaart werd ons aangereikt.

Fijne overzichtelijke kaart met voor ieder wat wils.

Gerechten uitgekozen en verrast met een heerlijke maaltijd. Alles was ruim aanwezig en er werd keurig gevraagd of alles naar wens was.

In tijden niet meer zo lekker gegeten, en ook nog eens een ruime portie.

Wij komen zeker terug!

24. Een paar maanden terug geweest met 3 andere personen. Het cafe binnen ziet er gewoon tot netjes uit. Mooie uitstraling dat wel. De gerechten zijn wat mij, en de andere 2 personen, behoorlijk onbenullig. Tomatensoep met stokbrood is ook echt een stokbrood. Na het voorgerecht, met de grootte van een hoofdgerecht, kan er weinig meer in. Als u hierheen gaat, kunt u na een voorgerecht zeker een klein/senioren menu nemen, het is genoeg hoor! Bediening is goed en de prijs/kwaliteit(hoeveelheid) is zeker goed. Voor ons te veel en eigenlijk ook een beetje zonde in deze tijd...

25. Tijdens personeelsfeestje uit eten geweest, maar wat een complimenten over de bediening, alles op tijd met zijn allen eten. Het eten is meer dan uitmuntend, de smaakpupillen worden compleet weer wakker geschud. Een top aanbeveling.

27. Het is een goed eetcafe. Kwam ook al toen in het oude eetcafe van Ria. Daar was het altijd goed en nu na 25 jaar nog steeds goed en toch met de tijd mee gegaan, maar ook nog de wat gewonere menu's zijn er ook nog steeds heerlijk.
    Ga zo door. Wij komen terug.

28. Super lekker gegeten!
    We komen ieder jaar weer.

29. Lieske Markvoort

Heerlijk glutenvrij gegeten , lekkere tomatensoep met kleine glutenvrije broodjes.
    Biefstuk met champignons met verse salade en aardappeltjes en verse groente. Alles keurig verzorgd, en super lekker! Een echte aanrader! Ga beslist nog vaker!

30. Rick & Gre

Heerlijk gegeten in een sfeervolle lokatie. Voor herhaling vatbaar. Tot ziens!

31. Wij hadden een heel leuk en gezellig avond bij Ria's! De maaltijden zijn heel lekker, groot en goedkoop! Altijd weer! Tot ziens!

32. Na lange tijd weer eens bij Ria's gegeten met 10 personen. Ik kan niet anders zeggen, het blijft er voortreffelijk! Al onze gerechten zagen er geweldig uit. En nergens zijn de carpaccio en de spare ribs zo lekker als bij Ria. Goede prijs/kwaliteit en vriendelijk personeel.. Tot snel wederziens!

33. Ik wilde jullie graag even laten weten, dat wij met z'n vijven het helemaal geweldig hebben gehad. Het eten was voortreffelijk. Ook zag de saladebar zag er weer heerlijk vers uit en smaakte prima. De bediening vriendelijk! Top!! Wij komen graag nog eens...

34. Om met het positieve te beginnen; sfeer en bediening waren goed. Zowel de mosterdsoep als de groentesoep waren veel te zout, de gehaktballetjes vielen bijna uit elkaar. De wijn was te koud geserveerd en had weinig smaak en aroma. Mijn ribeye was okay, hoewel ik ze wel eens malser heb gehad. De vegetarische wrap van mijn vriendin had geen bite en was behoorlijk smakeloos. Het garnalenvoorgerecht was goed. Ook de koffiesectie mag wel eens kritisch onder de loep genomen worden; een te sterke, harde smaak zonder aroma. Je krijgt de indruk dat het geheel te veel wordt gemanaged op de automatische piloot, misschien doordat het een zeer goed lopend etablissement is.

35. Een leuk en gezellig restaurant. Lekker veel eten en goed.

36. Daniël en Nelleke uit Zwolle

Fantastische bediening, en een goede prijs kwaliteit verhouding.

37. Gerard Ponstein

Week 30 en 31 op vakantie in Hezingen van te voren gereserveerd vanuit Zwijndrecht, nou het overtrof onze verwachtingen: prima eten, prima bediening, daarna nog 4x daar gegeten.

38. Een paar weken terug hier wezen eten met mijn vriend. Ik had vele positieve verhalen gehoord en gelezen over dit restaurant, echter kan ik deze positieve ervaringen niet delen. Je kunt er gezellig zitten & de bediening is erg vriendelijk. Ook hoef je niet bang te zijn dat je te weinig krijgt, alle porties zijn stevig! Echter vond ik de spareribs niet lekker, ik heb vele spareribs gehad in mijn leven, maar deze staan wel ergens onderaan mijn lijstje qua score. Ze zijn wel mals & het valt zo van het bot, maar de smaak is niet lekker. Het smaakt naar een vegetarisch stukje vlees waar ze de smaak 'sparerib' kunstmatig hebben toegevoegd. De biefstukjes bij de buren zagen er trouwens wel heerlijk uit! Maar voor de spareribs hier loop ik niet warm, niet voor herhaling vatbaar.

39. w.wevers

Héérlijk gegeten. Saladebuffet, zeer vers en lekker. Hoeveelheden garnituur zooo overvloedig, mag best wel de helft, en dan eventueel bijvullen...

40. Wederom heerlijk gegeten afgelopen zaterdag bij Ria's Eetcafé. En ondanks de drukte liep alles prima op rails!

41. Ton en Aafke

Niks op dit eetcafé aan te merken. We hebben heerlijk bourgondisch gegeten. Daarnaast was de bediening vriendelijk en sociaal.

42. Zijn vaak bij Ria's geweest en waren steeds tevreden. Vandaag echter niet. Scholfilet was erg dun en heel erg vet. Bij de zalmfilet was het hele bord bedekt met saus zodat je alles met saus moest eten.
    Bloemkool was ongaar en gebakken aardappeltjes erg vet. De patat was prima.
    Het ijs van de Dame Blanche zat vol dikke ijskristallen.

43. Gerard en Margreeth

We hebben hier heerlijk geluncht.
    Een broodje? Het was een heerlijke en volledige maaltijd. We kwamen toevallig langs, maar we onthouden dit adres als we weer in de buurt zijn komen we zeker weer langs.

44. Wij eten hier 2x per maand. Eten is altijd lekker!
    Service kan soms wat sneller, ambiance is gezellig zowel buiten als binnen. Prijs kwaliteit is altijd goed!

45. Wij zijn met zeven volwassenen en een tweejarige wezen eten. We hadden rundercarpaccio, tomatensoep, dagsoep, champignons dordogne. De voorgerechten waren allemaal tiptop en vers. Toen kogelbief champignons met ui, tournedos pepersaus, triple plate, t-bone, kip bonen femme, ribeye pepersaus, gehaktbal en een kindermenu. Alles was goed alleen de ribeye had een klein taai vet stukje. En de triple plate kwam later en het vlees was helemaal doorgeslagen. Ik mocht er van het gezelschap niet wat van zeggen. Desondankswwas het goed en de bijgarnituren meer dan royaal. Wij komen ook zeker een keer terug.

46. Had al veel over Ria's eetcafé gehoord alleen is het niet eenvoudig in het weekend een tafeltje te reserveren. We zijn er tijdens de lunch maar eens heen gegaan. Prima en vriendelijke bediening, eten was meer dan uitstekend te noemen. De beroemde gehakt bal was erg smakelijk en hij waaide niet van het bord af. Ouderwets betaalbaar en vriendelijk
    Zal hier nog wel vaker heen gaan maar dan ook eens voor het diner.

47. Veendorp

48. Wederom eens naar Ria's eetcafe geweest, ouders mee voor het eerst, waren erg tevreden.
    Het eten smaakte subliem, zorgvuldig bereid,
    de sfeer is prima, het personeel is netjes verzorgd en vriendelijk.
    Echt een aanrader

49. We zijn afgelopen zaterdagavond met 4 personen bij Ria's eetcafé geweest.
    Het eten en de bediening waren in één woord voortreffelijk.
    Zowel de voorgerechten als de hoofdgerechten waren van zeer hoge kwaliteit. Ook de opmaak van de gerechten zag er bijzonder uit. Grote klasse!!
    Ondanks dat het restaurant vol zat hing er een fantastische ongedwongen/rustige sfeer.
    Wij komen zeer zeker nog wel eens terug.
    Ga vooral zo door.

50. Vanavond zijn wij op uitnodiging van vrienden uit Tubbergen wezen eten. Wij zijn zelf zeer ervaren horeca mensen, Chef kok en bedrijfsleidster groot restaurant. Bij binnenkomst werden we zeer vriendelijk ontvangen door Chantal. Een leuke menukaart met een leuke keuze aan diverse vlees- en visgerechten. Voordat de voorgerechten kwamen hebben we even de bekende gehaktbal besteld, iedereen spreekt hierover en wij wilden deze graag even proeven. In een woord geweldig, zo lekker krijg je deze nergens. Vervolgens kwamen de voorgerechten, ik had zelf een carpaccio, deze was voortreffelijk qua smaak en opmaak. Ook de hoofdgerechten waren allemaal perfect qua smaak en qua hoeveelheid. De garnituren waren ook allemaal ruim voldoende alsmede de frisse saladebar. Ter afsluiting allemaal een heerlijk dessert, ik ben blij dat ik gekozen had voor een kinderijsje hahaha, ik kreeg zelfs de verrassing erbij van Chantal. Het was vanavond gezellig druk. De prijs kwaliteit is gewoon perfect, het eten heerlijk van smaak en de porties ruim voldoende. Dit is echt een aanrader. Gewoon lekker gezellig genieten zonder te veel poespas en qua prijs geweldig. We komen zeker weer een keertje terug. Ga zo door!!!!!!!!

51. Susan Brinkcate

3 weken geleden op een vrijdagavond bij Ria's Eetcafe gegeten. Het eten, de bediening, de kwaliteit, de sfeer en zelfs de achtergrondmuziek waren super. Mijn vriend vroeg of hij de 'triple plate' ook kon krijgen met een stukje spare ribs ipv de medaillon. Nergens werd moeilijk over gedaan, alles was mogelijk. Het eten smaakte heerlijk (jammer dat we niet meer op konden) en is ruim voldoende.
    Geweldig, wij komen hier zeker binnenkort terug. Jullie staan met stip bovenaan op nr. 1.
    Ga zo door!

52. G.J.K. de Vries

Wij komen vanuit Lochem hier voor het lekkere eten en de goede sfeer, dat zegt dacht ik genoeg.
    Tot ziens.

53. Varkenshaasmed zat een bijsmaak aan.
    Biefstuk was met te veel hitte gebakken [beetje verbrande
    smaak net als gebakken aardappelen].
    Salade/fruit buffet perfect.
    Kom nog eens terug om de beroemde gehaktbal te proeven.

54. Absoluut een goed eetcafe.
    Goeie kwaliteit met eten, leuke bediening!

55. Echt een goed restaurant waarbij service, ambiance en gastronomie hoog in het vandel staan. Ook de bediening is uiterst vriendelijk; hier gaan wij beslist nog een keer naar toe.

56. Zijn al vele malen hier geweest, altijd super, eten super lekker en voor de prijs hoef je het hier niet te laten. Geweldig.

57. Trees Kroeze

Zijn gisteren met onze vrienden uit Canada bij jullie geweest.
    Ze waren zo enthousiast over jullie locatie,en over het eten niets dan lof. Mochten ze ooit weer komen,was dit hun favorite eet gelegenheid.Fijn dat ze hebben genoten. Wij doen dat altijd als we bij jullie eten

58. Gisteren geluncht en ik kan niet anders zeggen dat het ons goed heeft gesmaakt. Mijn vrouw had Ria's gehaktbal en ik zelf een stokbroodje gerookte zalm, dit alles was rijkelijk voorzien van verse garnituur.

59. Lekker gegeten, ruim voldoende en vriendelijke bediening.

60. fam van welie uit hoogvliet

We hebben super lekker gegeten met 19 personen vriendelijke mensen en superlage prijs we komen zeker nog eens terug de saladebar en het verse fruit vielen goed in de smaak personeel en koks ga zo door.

61. Voor een eetcafé is het keurig en degelijk ingericht. Ziet er meer uit dan een restaurant dan als een café.

Bediening was opgewekt en vlot. Eten was uitstekend bereid en ruim voldoende. Alles netjes en verzorgd. Zeer tevreden!

62. Fam van Dijk

Wij waren hier voor de derde keer en het was weer heel erg.

Gezellig, lekker en niet duur. Ook de salade bar is een aanrader. Hier komen wij zeker terug. Een klein nadeel (niet echt) : het is verstandig om te reserveren. Ps : zeer vriendelijke bediening.

Fam vd Linden Montfoort en Fam van Dijk Hoevelaken.

63. Op de terugweg vanuit Duitsland snel even naar Ria's eetcafe voor een snelle lunch.

Zelf nam ik Ria's gehaktbal met brood en garnituur en mijn vrouw nam tosti Hawaï en twee maal frisdrank.

De bediening was zeer vriendelijk, vlot en attent.

De gerechten waren lekker warm, echt een aanrader.

De prijs is ons 100% meegevallen, dus komen wij hier vaker terug.

Dit is nog een echte ouderwetse Twentse eetgelegenheid.

Nogmaals een aanrader.

64. Ik heb er laatst met mijn vriend gegeten, het was overheerlijk! Ook de saladebar was heel lekker, ik vond dat alles gewoon perfect voor elkaar was. De bediening is heel vlot en vriendelijk, er wordt op tijd gevraagd of er iets nodig is. Het enige minpuntje vind ik persoonlijk de muziek, dit was Nederlandstalig en daar ben ik geen fan van, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Prijs/kwaliteit verhouding is echt heel goed! Heerlijk, gezellig uit eten voor een leuke prijs. Mijn complimenten!

65. Wij hebben al heel vaak bij Ria gegeten en het was altijd top.

Alles was goed, de kwaliteit van het eten de atmosfeer, de bediening.

Ria en team ga zo door en tot morgen, want we hebben al weer gereserveerd.

66. g.lourens

Niet gereserveerd. Op de bonnefooi er naar toe gereden. We kwamen om 17.00 uur aan. Restaurant helemaal vol. Er was nog een tafel voor 5 personen beschikbaar die gereserveerd was. Voor 19.00 uur. Direct werd de tafel voor ons gereed gemaakt en konden we nog gezellig eten. Het was heerlijk. Ria's bal ging erin als koek! Bediening van de meisjes was heel erg vriendelijk. Als we weer een paar dagen naar Twente gaan zullen we zeker teruggaan al zullen wij voor de zekerheid wel eerst even bellen of er plaats is.

Geert en Elly - Almere.

67. Gisteravond heerlijk gegeten.

68. Gister heb ik heerlijk gegeten bij Ria's eetcafé. Mijn ouders en zus.

Hebben een gehaktbal gehad. Zelf heb ik het kindermenu.

Sparerib's gehad.

En het was heerlijk.

69. Ik heb meerdere malen gegeten bij Ria's eetcafe en nooit maar dan nog nooit is het me tegengevallen.
    Ik wilde zelfs mijn huwelijk diner daar houden maar helaas, te veel gasten maar anders... Ik kan alleen maar zeggen ga zo door! Echt super.

70. Een klein en druk eetcafe.

Het eten is er voor een eetcafe goed maar voor een restaurant mag je wat beters verwachten.

Standaard 1 opgewarmde groente, veel patat en gebakken aardappeltjes, en een goede saladebar.

De prijs is hier ook naar.

Je kunt er best goed en snel wat eten maar als je voor een gelegenheid uit eten wilt, dan zou ik wat anders uitzoeken.

71. Wij hebben op 15-05-2010 bij Ria's Eetcafé gegeten op aanraden van vrienden en familie die daar ook al eens heerlijk hadden gegeten.

Het was een groot succes... echt heerlijk!

Een knus, sfeervol restaurant met goede bediening, service en heerlijk, echt goed eten!

Als we nog eens in de buurt zijn komen we zeker weer eten!

Een echte aanrader dus!

72. helga en familie

Heerlijk gegeten, leuke ambiance, veel gezelligheid!

De saladebar is ook fantastisch, zeker een aanrader!

73. Eten is degelijk, goed klaargemaakt en zeker voldoende, ook voor de grote eter. Lekkere saladebar. We komen regelmatig, maar reserveringen gaan niet altijd goed. Dat is zeker een punt van aandacht. Vriendelijke en vlotte bediening door een stel enthousiaste jonge meiden.

74. Gisteren gegeten daar, echt genoten.

Gezellige bourgondische landelijke sfeer, je voelt je er meteen thuis.

Spare-ribs en de gehaktbal zijn echte aanraders. De kwantiteit is prima evenals de kwaliteit van eten en bediening.

Ria's eetcafe verdient echt een pluim!

Echt een aanrader!

75. Mijn schoonouders wilden een feestje vieren, lekker uit eten, 42 jaar getrouwd, bij jawel Ria's eetcafe.
    Daar aangekomen na ruim een 30 min. reizen, wist Ria van niets. De reservering was nergens bekend. De serveersters vroegen wel 3 keer wanneer en met wie ze gebeld hadden ( alsof wij een verklaring moesten afleggen.! )
    We waren toch zeker niet voor niets 30 min. komen rijden.
    Mijn schoonouders konden zich elk detail van het gesprek herinneren. Maar dat was niet genoeg om de eigenaresse te spreken om toch te kunnen blijven eten (wel een uur later, wat moet je in de tussen tijd.), of evt. ons wat te drinken aan te bieden. Echt jammer dat je zo met klanten om gaat.

76. margriet westerbeek

3 keer niks!

Sfeer: Niet echt je van het ... bunkeren en niet met mes en vork eten...

Service: goed.

Eten en drinken: De salade's smaakten nergens naar. Het eten was (veel te) veel en beslist niet verfijnd. De volgende dag hebben we thuis lekkerder gegeten.

Het was niet duur en de bediening was prima.

Maar voor mij eens en nooit weer.

Margriet Westerbeek.

77. Indien je het vooraf kenbaar maakt bij eetcafe Ria, krijg je buiten de kaart om een heerlijke vegetarische maaltijd.
    Dit in overleg met Ria.

Daarom staat het persoonlijk contact voor mij op een uitmuntend niveau.

Wij komen zeker terug.

78. Heerlijk gegeten, wat een grote porties en alles supervers! Leuke sfeer van 'doe maar gewoon', wij gaan er zeker nog eens heen!

79. Fam.Wolters

Wij hebben de laatste 3 maanden regelmatig genoten van de gastvrijheid en de goede sfeer. Bij het volgende bezoek wil ik Ria's gehaktbal proeven.

Prijs en kwaliteit in goede verhouding.

Bediening uitstekend!

80. Wij hebben hier twee weken geleden op zaterdagavond gegeten en het was erg gezellig! Genoten van het eten, van de ambiance en er is vrolijk personeel.

81. Heerlijk eten, mooi interieur en gezellige sfeer. Echt een aanrader.

82. Elke weekend is het hartstikke druk en zit alles vol. We krijgen alleen maar positieve reacties dat het eten lekker is en heel veel. Ook als mensen de rekening krijgen, krijgen we vaak de reactie dat het helemaal niet duur is.

Reactie op Desiree: het klopt dat het eten soms snel achter elkaar komt. Dit hebben wij, als bediening, ook aangegeven bij de keuken en er wordt gelukkig meer rekening mee gehouden!

Geschreven door:
    Saskia, werkzaam in de bediening!

83. Vandaag heerlijk gegeten. Maar een minipunt was zeker de snelle opvolging van het voorgerecht en hoofdgerecht. Nog geen 5 minuten. Jammer want de soep was nog niet weg of het hoofdgerecht was er al.... Maar het de smaak was zeer goed.

84. heerlijk eten, zeer goed saladebuffet
    alleen moet je mensen hier eerder op attenderen niet als je het eten al krijgt dan wordt dat koud

85. eet eens zo'n lekkere prachtige gehaktbal.

86. we zijn er 6 aug. geweest eten en wat was het onmeunig druk heb echt respect voor het meisje wat op het terras liep ze deed het super we hebben heerlijk gegeten en veel plezier gehad met haar we komen zeker weer toppie

87. We hebben hier heerlijk gegeten. Goede kwaliteit van het eten zeer roayle porsies en niet te versmaden. Heerlijk. Bediening was ook erg vriendelijk. Met mooi weer kun je heerlijk op het terras zitten.

88. de geeuw

Heerlijk gegeten, erg drukke zaak...

89. Ria,Ben,Siny,Harrie

Er zijn speciale seniorenmenu's voor de niet zo grote eters. Deze zijn uitstekend en niet duur. Bovendien is er een heerlijk salade- en fruitbuffet.

90. Jan en Caroline Jansen

We hebben heerlijk gegeten! Het is een sfeervolle zaak en toch heel gewoon. Erg vriendelijke bediening.

91. jochem en alex

De amuse was goed en werd begeleid door een goed glas bier. Leuk die prijzen van het klootschieten. Ria en crew bedankt.

92. van leeuwen

Super zaak, alleen nu de uitbreiding klaar en we hoeven niet meer weken van te voren te reserveren !.

93. D.Scholten

Super goed en lekker.Echt een aanrader en zeer gezellig.Niet voor niets altijd druk

94. vroomshoop

echt uitstekend wat kun je hier lekker eten overal houden ze rekenig mee en maakt niet uit of je vega bent of een glutenvrij patient echt super zelfs nog suikervrij ijs bediening echt toppie we komen zekers weer

95. we hebben hier echt heerlijk gegeten het was knetter druk de bediening deed het uitstekend waren erg vriendelijk het eten was ook heerlijk we komen zeker weer en dan met de hele fam. anneriet en toyah het was super leuk team

96. uut westerhaar

we hebben de beroemde Ria's gehaktbal genomen.We hadden er al veel over gehoord, en het klopte allemaal. Heerlijk! (en veel)

97. heerlijk gegeten, mooi salade buffet en veeeeel vlees.
    heen gaan dus

98. Onze dochter 2 jaar een coeliakiepatient
    heeft hier niet goed
    kunnen eten, en volgens ons had de serveerster ook niet veel zin om hier aan mee te werken.
    Dit viel ons behoorlijk tegen vooral omdat volgens mijn vader ook coeliakiepatient het hier uitstekend was.
    Maar een nd van die leeftijd eet nog geen varkens haas en eet wel graag patat, dit was hier niet mogelijk.
    Graag uw reactie

99. de delmar

reeds lang ontdekt kwaliteit altijd prima. zeer redelijke prijzen.

Volgende pagina