Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Mander verdeeld zijn.

1. Vanavond zijn wij op uitnodiging van vrienden uit Tubbergen wezen eten. Wij zijn zelf zeer ervaren horeca mensen, Chef kok en bedrijfsleidster groot restaurant. Bij binnenkomst werden we zeer vriendelijk ontvangen door Chantal. Een leuke menukaart met een leuke keuze aan diverse vlees- en visgerechten. Voordat de voorgerechten kwamen hebben we even de bekende gehaktbal besteld, iedereen spreekt hierover en wij wilden deze graag even proeven. In een woord geweldig, zo lekker krijg je deze nergens. Vervolgens kwamen de voorgerechten, ik had zelf een carpaccio, deze was voortreffelijk qua smaak en opmaak. Ook de hoofdgerechten waren allemaal perfect qua smaak en qua hoeveelheid. De garnituren waren ook allemaal ruim voldoende alsmede de frisse saladebar. Ter afsluiting allemaal een heerlijk dessert, ik ben blij dat ik gekozen had voor een kinderijsje hahaha, ik kreeg zelfs de verrassing erbij van Chantal. Het was vanavond gezellig druk. De prijs kwaliteit is gewoon perfect, het eten heerlijk van smaak en de porties ruim voldoende. Dit is echt een aanrader. Gewoon lekker gezellig genieten zonder te veel poespas en qua prijs geweldig. We komen zeker weer een keertje terug. Ga zo door!!!!!!!!

2. Joop

Zaterdagavond 3 maart met z'n vieren gegeten a la carte.
    Ik kan niet anders zeggen dan dat het uitstekend was verzorgd. Eten en drinken op tijd, smaak was uitstekend, bediening was prima. Alleen jammer dat het vrij rustig was. Maar dit etentje was zeker voor herhaling vatbaar. Verleden jaar ook al eens gegeten ook toen was alles prima verzorgd. dus van ons alleen maar complimenten. We gaan zeker weer terug naar Watermolen Bels.

3. Susan Brinkcate

3 weken geleden op een vrijdagavond bij Ria's Eetcafe gegeten. Het eten, de bediening, de kwaliteit, de sfeer en zelfs de achtergrondmuziek waren super. Mijn vriend vroeg of hij de 'triple plate' ook kon krijgen met een stukje spare ribs ipv de medaillon. Nergens werd moeilijk over gedaan, alles was mogelijk. Het eten smaakte heerlijk (jammer dat we niet meer op konden) en is ruim voldoende.
    Geweldig, wij komen hier zeker binnenkort terug. Jullie staan met stip bovenaan op nr. 1.
    Ga zo door!

4. G.J.K. de Vries

Wij komen vanuit Lochem hier voor het lekkere eten en de goede sfeer, dat zegt dacht ik genoeg.
    Tot ziens.

5. Varkenshaasmed zat een bijsmaak aan.
    Biefstuk was met te veel hitte gebakken [beetje verbrande
    smaak net als gebakken aardappelen].
    Salade/fruit buffet perfect.
    Kom nog eens terug om de beroemde gehaktbal te proeven.

5,9
  6. A.DUURSMA

7. Absoluut een goed eetcafe.
    Goeie kwaliteit met eten, leuke bediening!

8. Echt een goed restaurant waarbij service, ambiance en gastronomie hoog in het vandel staan. Ook de bediening is uiterst vriendelijk; hier gaan wij beslist nog een keer naar toe.

9. Zijn al vele malen hier geweest, altijd super, eten super lekker en voor de prijs hoef je het hier niet te laten. Geweldig.

10. Trees Kroeze

Zijn gisteren met onze vrienden uit Canada bij jullie geweest.
    Ze waren zo enthousiast over jullie locatie,en over het eten niets dan lof. Mochten ze ooit weer komen,was dit hun favorite eet gelegenheid.Fijn dat ze hebben genoten. Wij doen dat altijd als we bij jullie eten

11. Gisteren geluncht en ik kan niet anders zeggen dat het ons goed heeft gesmaakt. Mijn vrouw had Ria's gehaktbal en ik zelf een stokbroodje gerookte zalm, dit alles was rijkelijk voorzien van verse garnituur.

12. Lekker gegeten, ruim voldoende en vriendelijke bediening.

13. fam van welie uit hoogvliet

We hebben super lekker gegeten met 19 personen vriendelijke mensen en superlage prijs we komen zeker nog eens terug de saladebar en het verse fruit vielen goed in de smaak personeel en koks ga zo door.

14. Vorige week een heerlijke worstpannenkoek gegeten met een flesje koude sprankelende "echte" zero cola. Dat is bij andere pannenkoekenbakkers wel eens anders. Ervaring elders, een glaasje aangelengde cola, weinig/geen koolzuur en lauw van temperatuur. Veelal zelfde prijs. Tip: vraag bij een restaurant altijd of men flesjes frisdrank verstrekt of een glas aangelengde frisdrank. Tegenwoordig worden de flesjes steeds kleiner en de prijs hoger. Ben benieuwd hoelang horeca Nederland niet nog volhoudt?

15. Voor een eetcafé is het keurig en degelijk ingericht. Ziet er meer uit dan een restaurant dan als een café.

Bediening was opgewekt en vlot. Eten was uitstekend bereid en ruim voldoende. Alles netjes en verzorgd. Zeer tevreden!

16. Wij zijn meerdere malen in dit restaurant geweest, en eigenlijk was het altijd wel goed voor elkaar.

Vanavond was het echter zeer slecht. Wij hadden om half zes gereserveerd (7 volwassenen en 3 kinderen), met de opmerking dat er nog twee gasten om zes uur zouden arriveren. Toen de laatste twee aangekomen waren hebben wij besteld, dit was rond zes uur. Ook hebben we toen twee mandjes met stokbrood en kruidenboter besteld. Hierop hebben we zeker anderhalf uur moeten wachten. Toen we eindelijk tegen acht uur aan tafel konden was het voorgerecht niet compleet (een persoon kreeg pas een voorgerecht nadat alle anderen uitgegeten waren). Hierna was het weer lang wachten op het hoofdgerecht. Na meerdere malen te hebben gevraagd hoe lang dit nog zou duren werd tegen 20.30 uur het hoofdgerecht geserveerd. Ook hierbij ontbrak voor een persoon zijn eten (varkenshaas), ook werd de varkenshaas die wel geserveerd werd (2 personen) niet met de bestelde saus geleverd. Verder werden de aardappels koud geserveerd en was er voor 7 volwassenen 1 kopje groente. Na opmerkingen werd er aangegeven dat het nog wel een tijd kon duren voordat de varkenshaas gereed zou zijn. Hierop hebben wij aangegeven, omdat we ook al lang gewacht hadden, hier geen gebruik meer van te maken.

De bediening kwam hierop nog met het verzoek om een drankje van het huis te nemen. Dit hebben wij omdat onze avond al compleet verpest was ook maar afgeslagen.

2,8
  17. Erg leuk restaurant voor de hele familie. Super lekkere pannenkoeken en ander eten. Kom er al mijn hele leven. Echt een aanrader.

18. Ik ben er wezen eten. Het is er lekker, alleen als je wat bestelt hebt duurt het erg lang eer dat je het krijgt. Maar de prijs vald wel mee. Voor herhaling vatbaar! Het was echt fantastisch.

19. Fam van Dijk

Wij waren hier voor de derde keer en het was weer heel erg.

Gezellig, lekker en niet duur. Ook de salade bar is een aanrader. Hier komen wij zeker terug. Een klein nadeel (niet echt) : het is verstandig om te reserveren. Ps : zeer vriendelijke bediening.

Fam vd Linden Montfoort en Fam van Dijk Hoevelaken.

20. Op de terugweg vanuit Duitsland snel even naar Ria's eetcafe voor een snelle lunch.

Zelf nam ik Ria's gehaktbal met brood en garnituur en mijn vrouw nam tosti Hawaï en twee maal frisdrank.

De bediening was zeer vriendelijk, vlot en attent.

De gerechten waren lekker warm, echt een aanrader.

De prijs is ons 100% meegevallen, dus komen wij hier vaker terug.

Dit is nog een echte ouderwetse Twentse eetgelegenheid.

Nogmaals een aanrader.

21. Ik heb er laatst met mijn vriend gegeten, het was overheerlijk! Ook de saladebar was heel lekker, ik vond dat alles gewoon perfect voor elkaar was. De bediening is heel vlot en vriendelijk, er wordt op tijd gevraagd of er iets nodig is. Het enige minpuntje vind ik persoonlijk de muziek, dit was Nederlandstalig en daar ben ik geen fan van, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Prijs/kwaliteit verhouding is echt heel goed! Heerlijk, gezellig uit eten voor een leuke prijs. Mijn complimenten!

22. Lansink

23. Als het hier druk is, is het toch wel redelijk lang wachten op het eten. Eten is altijd prima van smaak, hulde voor de uitgebreide menukaart. Ze serveren heerlijke pannenkoeken, maar ook de rest van de kaart mag er zeker wezen. Had enkele maanden terug de varkenshaas in champignon-roomsaus besteld. Prima cuisson en een goede smaak. De prijs is goed in verhouding met de kwanti- en kwaliteit van het eten. Aanrader voor jong en oud.

24. Wij hebben al heel vaak bij Ria gegeten en het was altijd top.

Alles was goed, de kwaliteit van het eten de atmosfeer, de bediening.

Ria en team ga zo door en tot morgen, want we hebben al weer gereserveerd.

25. g.lourens

Niet gereserveerd. Op de bonnefooi er naar toe gereden. We kwamen om 17.00 uur aan. Restaurant helemaal vol. Er was nog een tafel voor 5 personen beschikbaar die gereserveerd was. Voor 19.00 uur. Direct werd de tafel voor ons gereed gemaakt en konden we nog gezellig eten. Het was heerlijk. Ria's bal ging erin als koek! Bediening van de meisjes was heel erg vriendelijk. Als we weer een paar dagen naar Twente gaan zullen we zeker teruggaan al zullen wij voor de zekerheid wel eerst even bellen of er plaats is.

Geert en Elly - Almere.

26. Jan Parmentier, Gerda Singelenberg

Op 4-9-2010 hadden wij met 25 personen een buffet diner, na een rondje klootschieten. Diner perfect verzorgd, uitstekende kwaliteit.

Service prima, klootschieten goed georganiseerd, alles verliep op tijd en volgens afspraak. Voor herhaling vatbaar!

27. Gisteravond heerlijk gegeten.

28. Gister heb ik heerlijk gegeten bij Ria's eetcafé. Mijn ouders en zus.

Hebben een gehaktbal gehad. Zelf heb ik het kindermenu.

Sparerib's gehad.

En het was heerlijk.

29. Ik heb meerdere malen gegeten bij Ria's eetcafe en nooit maar dan nog nooit is het me tegengevallen.
    Ik wilde zelfs mijn huwelijk diner daar houden maar helaas, te veel gasten maar anders... Ik kan alleen maar zeggen ga zo door! Echt super.

30. Een klein en druk eetcafe.

Het eten is er voor een eetcafe goed maar voor een restaurant mag je wat beters verwachten.

Standaard 1 opgewarmde groente, veel patat en gebakken aardappeltjes, en een goede saladebar.

De prijs is hier ook naar.

Je kunt er best goed en snel wat eten maar als je voor een gelegenheid uit eten wilt, dan zou ik wat anders uitzoeken.