Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Mander verdeeld zijn.

Slechte service gereserveerd maar geen tafel vrij, wat vrij was was al gereserveerd, hoezo wij hadden toch ook gereserveerd…

Je kunt super lekker eten bij Ria's eetcafe! Goede sfeer en aardig personeel. De porties zijn groot, dus eten in overvloed.

Fam Huiskes

We hadden hier 01-10-2017 een familie feestje. Gezellig gekegeld.
    Heerlijk gegeten, verse producten, ruim voldoende, vriendelijke bediening,
    In overleg veel mogelijk. Prima prijs!
    Kortom een aarader!

Authentiek en sfeervol restaurant met een paradijselijk terras. Goede keuken, goede prijs kwaliteit verhouding en een vriendelijke en gastvrije bediening. Wij komen zeker terug!

Martine

Super vlotte dames in de bediening. Heerlijk gegeten. Je krijgt meer dan je op kunt

Michelle

Met zn 5en wezen eten. Leuk personeel, ze zijn supersnel met drankjes en het eten. Geen probleem als je de gerechten/toetjes net wat anders wilt. Eten smaakt heer-lijk! Wij komen zeker vaker!

José kempers

Zoals altijd goede en gezellige sfeer en uitstekend eten. De bediening is ook uiterst vriendelijk. Grote klasse

Walter von Gabain

Het eten bij Ria is altijd perfect! Het maakt niet uit wat je bestelt, je zult niet teleurgesteld zijn.

Anja Steggink

Met ons gezin heerlijk gegeten. Prijs en kwaliteit in een goede verhouding. Gaan hier zeker nog een keertje eten. 👌👌

Wij hebben 6 november prima gegeten in Ria's eethuis. Eerst genoten van een salade, daarna verrukkelijke mosterdsoep (zelden zo lekker geproefd), voortreffelijk hazepeper als hoofdgerecht genuttigd en tenslotte een heerlijke rabarbermoes toe. Bediening heel vriendelijk en attent. Sfeer gezellig en rustig. Zuinig zijn op deze koks en bediening.
    Als ik weer in Twente ben, kom ik zeker weer met echtgenote terug.

H.H. Wevers

Voor een groepje van 7 personen een tafel gereserveerd en van half 5 tot half 8 heerlijk gegeten met zeer klantvriendelijke bediening. De kwaliteit was super. Door de drukte kan het lawaaierig overkomen.
    Komen zeker terug.

Al meerdere malen bij Ria gegeten. Elke keer weer ontzettend lekker, het eten wordt snel geserveerd en de bediening is heel erg vriendelijk. De saladebar ziet er altijd mooi opgemaakt uit en smaakt overheerlijk. Wij komen zeker terug!

Zaterdagavond met 21 pers. hier gegeten en het was in een woord fantastisch! Zelfs de ervaren hobby koks onder ons hadden geen puntje van kritiek! Gezellig, heerlijk eten, goede en vriendelijke bediening, kortom een aanbeveling!

Jan en Lucie

Zoals altijd prima service en uitstekende kaart en lekkere gerechten. Vooral de saladebar is onderhand wereldberoemd. Zowel als voorgerecht en als nagerecht.
    En dan moet het hoofdgerecht nog komen. Superrr... Klasse.

Geweldig lekker gegeten, mooie porties, fijne onbeperkte saladebar.
    Zeker voor herhaling vatbaar, vlotte bediening ondanks de drukte.

kees en janny

Heerlijk gegeten vandaag bij Ria's Eetcafé! De bediening was erg spontaan en behulpzaam.. het eten smaakte overheerlijk!! Bijzonder goede kwaliteit/prijsverhouding. Een echte aanrader, voor herhaling vatbaar!

Na gereserveerd te hebben vorige week mochten we toch nog een half uur buiten gaan staan wachten voordat we konden plaatsnemen... Jammer... Nadien wel goed gegeten, dat dan weer wel. Weet niet of iedereen zoveel geduld zou hebben gehad.

Heerlijk gegeten: tosti en gehaktbal. Zag er keurig uit en niet duur.

Isabella en Ruud

Bijzonder goede kwaliteit/prijs verhouding. Vriendelijke mensen. Ieder jaar met vakantie in Vasse een paar keer bij Ria eten. Echt de moeite waard

Super goede bediening en super lekkere carpaccio en de spareribs zijn hemels.

Aangetrokken door de heerlijke geur van houtvuur na een wandeling in de prachtige omgeving bij de molen van Bels gaan eten. Door de fijne geur van de open haard en de prachtige inrichting van het restaurant maakt het eigenlijk al bijna niet meer uit wat er op tafel komt. Echter was ook het eten dik in orde en de porties zo groot dat we het bord niet eens leeg kregen. Wildschotel, zuurkool, kloosterbiertje en open haard, betere winteravond kun je je niet wensen!

Martin

Martin

We hadden van tevoren gereserveerd en de bestelling al doorgegeven, maar moesten erg lang wachten op ons eten. Het duurde 2 uur voor we ons eten kregen. Wat ik jammer vond, is dat er geen groente bij het eten was, wel een bakje rauwkost zat erbij. Maar misschien krijg je dat wel nergens meer dat weet ik niet. Schnitzel leek uit de frituur te komen, was erg hard.

Prachtig plekje en altijd gezellig bij Watermolen Bels. Ook lekkere koffie en heerlijke appeltaart! De bediening is altijd super, niets is te veel. Wij waren ditmaal met onze vriendenclub uit Friesland (12 pers). Telefonisch gereserveerd, alles dik in orde. Zelfs de open haard was aangestoken voor het geval we het buiten te fris zouden vinden: klasse! Ditmaal hebben we ook genoten van de molen in werking en de leuke wandeling naar Watermolen Frans. Het was weer top, wij komen zeker terug.

Ria's Eetcafé, van oudsher een begrip in Twente wat betreft heerlijk en niet te duur uit eten. Onze ervaring heden en in het verleden: kritiek op het eten wordt niet in dank aanvaardt en niet op een goede manier mee om gegaan. Prijs en kwaliteit over het algemeen goed, maar kan ook wel eens minder zijn.
    Scheep de klant na kritiek op het eten niet af met een drogreden, maar kom met een goed verhaal. Ga positief om met klachten en geef de klant tenminste het gevoel dat er serieus naar gekeken wordt. Elke ontevreden klant is er in de toekomst op z'n minst eentje minder. Oons kent oons.

Gert en Trijnie Schreur

Gistermiddag, ter onderbreking van een cabrio-ritje in de mooie omgeving van Hezingen, lekker gegeten bij Ria's eetcafé: kipfilet met champignons en Ria's gehaktbal. Het saladebuffet was, zoals altijd, keurig verzorgd en heerlijk. Een ruime keus van diverse salades en veel vers fruit. Een echte aanrader!!

Gisteravond op de valreep nog uit eten geweest bij Ria's eetcafe in Mander.

Prettige binnenkomst en gelijk een leuke tafel aangewezen gekregen, in een rap tempo een drankje geserveerd, en de kaart werd ons aangereikt.

Fijne overzichtelijke kaart met voor ieder wat wils.

Gerechten uitgekozen en verrast met een heerlijke maaltijd. Alles was ruim aanwezig en er werd keurig gevraagd of alles naar wens was.

In tijden niet meer zo lekker gegeten, en ook nog eens een ruime portie.

Wij komen zeker terug!

Een paar maanden terug geweest met 3 andere personen. Het cafe binnen ziet er gewoon tot netjes uit. Mooie uitstraling dat wel. De gerechten zijn wat mij, en de andere 2 personen, behoorlijk onbenullig. Tomatensoep met stokbrood is ook echt een stokbrood. Na het voorgerecht, met de grootte van een hoofdgerecht, kan er weinig meer in. Als u hierheen gaat, kunt u na een voorgerecht zeker een klein/senioren menu nemen, het is genoeg hoor! Bediening is goed en de prijs/kwaliteit(hoeveelheid) is zeker goed. Voor ons te veel en eigenlijk ook een beetje zonde in deze tijd...

Tijdens personeelsfeestje uit eten geweest, maar wat een complimenten over de bediening, alles op tijd met zijn allen eten. Het eten is meer dan uitmuntend, de smaakpupillen worden compleet weer wakker geschud. Een top aanbeveling.