Op dit adres zit nu: The Golden Source

1391910758 61
1639419533 71

1. Fouhai Chew

2. Samantha

Wij hebben vandaag gegeten met mijn gezin en schoonouders.
    Super service en super kind vriendelijk.
    Heerlijk gegeten...
    2 rijsttafels voor 4 personen totaal maar voldoende eten voor 6 personen!
    Super mooi ingericht!

Echt een aanrader!

3. Vandaag 26 september bij de afhaal geweest en na 1 uur wachten eindelijk mijn bestelling gekregen. Een beker soep en wat loempia's. Ontzettend gelachen met de mensen die in het zelfde schuitje zaten in de wachtruimte, maar wat een afgang. Het is er een grote chaos en heb medelijden met het personeel. Ze kunnen het gewoon niet aan. Bespaar je de moeite en ga naar een andere Chinees in de buurt.

Gelukkig proef ik na 3 uur nog steeds de soep dus je hebt lang plezier van je maaltijd...

4. Heerlijk gegeten. Het eten is van uitstekende kwaliteit. Vriendelijke eigenaresse. Personeel doet er alles aan om ervoor te zorgen dat de gasten het naar de zin hebben. Hier gaan we zeker terug en de volgende keer met kinderen, want die zullen het vast ook geweldig vinden.

5. Mathijs

Een heerlijk restaurant waar je in moderne sfeer van lekker aziatische menu's en buffet kan genieten.
    Zeker niet duur voor de geleverde kwaliteit.

6. Na de recensies van de afgelopen weken te hebben gelezen besloten ik en mijn vrouw zelf maar een kijkje te gaan nemen in dit restaurant. Over de kwaliteit van het eten valt zeker niks over te klagen. Hoewel sommige bakken wel leeg waren, werden ze wel weer netjes bijgevuld. Het restaurant is niet heel groot maar dat maakt het wel weer knus en gezellig.

Nou Yvonne, wij hebben heerlijk gegeten en wensen jou succes met het restaurant. Tot de volgende keer!

7. Woensdag 12-03-14 geweest en het restaurant zat behoorlijk vol dus een goed teken denk je dan. Het is een leuk en netjes aangekleed restaurantje. Maar de sfeer was verschrikkelijk en dat kwam alleen maar door de eigenaresse. Iedereen sprak erover want het personeel werd alleen maar afgeblaft en heel hard toe geschreeuwd. Ze liep als een gestresste kip door de tent. Mensen hadden verkeerde bonnen met afrekenen, het was een chaos. Het personeel vond het zelf ook niet normaal maar ze waren het gewend vertelde ze. De eetschalen waren constant leeg, het was gewoon te druk en zeker niet gezellig. Heel jammer want dit hoeft niet, je jaagt de mensen weg! Ze werd er ook op aangesproken door klanten maar ze wuifde het weg.

8. Ronald Migchielsen

Het eten was wel lekker maar er was zeer weinig keus omdat er werkelijk bijna niets werd bijgevuld.
    Dan nog de eigenaresse die haar eigen personeel alleen maar zit af te snauwen.
    Voor ons eenmalig maar nooit meer.

4,7
  9. Ben hier afgelopen week geweest en het was me erg bevallen. Het restaurant is heel erg mooi verbouwd en straalt een leuke en gezellige sfeer uit. De eigenaresse is erg vriendelijk en meegaand.

Het eten zit in kleine schalen waardoor het steeds wordt aangevuld en vers blijft. Van goede kwaliteit dus en er is ook meer dan genoeg keuze aan eten. De bakplaat is ook een echte aanrader, allemaal lekkere vis en vlees gerechten. En voor de prijs kan je het al helemaal niet laten, veel goedkoper dan andere restaurants!

Kortom, verse en goede kwaliteit gerechten en de bediening is ook zeer vriendelijk! Daarnaast hebben ze op het einde ook nog lekkere ijssmaken. Yumm

10. Wat een ervaring! In dit restaurant krijg je een rondleiding van 10 min waarbij alle kaartjes bij de gerechten werden voorgelezen en je werd verteld welk bord je bij welk gerecht mocht gebruiken. Door de zeer onvriendelijke eigenaresse werd je bijna bang het verkeerde bord te pakken. Personeel wordt afgesnauwd waar we bij zijn door de eigenaresse. We hadden gewoon medelijden met die jonge grietjes. Eigenaresse praat door je heen en stoort in je gesprekken op zeer onprettige manier. Zeker dus geen aanrader, wij zullen er in ieder geval nooit meer eten!

11. Was lekker, maar eigenaresse was echt verschrikkelijk tegen haar personeel. Ze liep enorm gestresst rond, schreeuwde en liep chaotisch heen en weer zonder dat dat ergens voor nodig was! Rest van de bediening was erg vriendelijk! Van tevoren werd gezegd dat je 3x naar de bakplaat mocht om iets te bestellen, maar na 2x zei de kok al dat je niets meer mocht.. Voelde je niet op je gemak daardoor, beetje genant!
    Niet voor herhaling vatbaar. Jammer, want het concept is best goed, maar door de onvriendelijkheid geen aanrader!

5,9
  12. Helaas slechte ervaring! Eten is OK qua smaak, niet super goed en zeker niet warm genoeg! Continu moeten vragen wanneer er weer nagevuld werd bij het buffet! Eigenaresse zeer onvriendelijk, ook naar klanten toe. Kortom geen aanrader.

3,7
  13. We waren hier met zn viertjes geweest, weinig eten, het eten lijkt wel alsof het de hele dag heeft gestaan. Dat is ook te zien aan sommige groentes die aan het verkleuren is. Het is een kleine restaurant, zaten ook maar 2 tafels. Het eten is uitermate slecht, een hele irritante gastvrouw Yvonne Chew die om de haverklap bij ons aan tafel kwam om een praatje te houden, wij konden niet eens normaal rustig eten en dan komt zij weer of alles naar wens was... Naja super slechte service, is niet de moeite waard om daar te gaan eten, voor hetzelfde geld en betere kwaliteit en service kan je beter naar de grotere Chinees gaan in de grotere steden, voor ons de eerste en de laatste keer.

14. Vandaag hier wezen eten. Over de kwaliteit van het eten kan ik behalve de weinige keuze niet klagen. Het bedienend personeel was erg vriendelijk.. maar daar houd het dan ook op. De eigenares leek wel een slavendrijver en verpeste de sfeer in het restaurant door publiekelijk tegen haar personeel te schreeuwen. De kok achter de bakplaat was ook verre van vriendelijk en voerde spontaan een regel in dat je "maar maximaal 2 keer en maar 1 stukje per keer iets van bakplaat mocht".. misschien wel zo eerlijk om dit ook op jullie website te vermelden en ook van te voren te zeggen! Werd gewoon weggestuurd van de bakplaat toen ik om een biefstukje vroeg met "nee mag niet!" En toen ik vroeg waarom niet en "de regel van het maximaal 2 keer" werd verteld en ik zei dat niemand ons dat verteld had, werd ik nog aangekeken als een leugenaar ook met "jaa jaa" ! Hier komen wij dus nooit meer terug. Steek dat geld dat je bespaard op die biefstuk maar in een pot om voor een zweep te sparen, kun je nog harder tekeer gaan op je personeel!

4,3
  15. Wij zijn op 21 januari wezen eten bij dit restaurant, over de kwaliteit van het eten valt er niks te klagen alleen weinig keus, het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, alleen de eigenaresse van het restaurant is erg onprofessioneel, ze schreeuwt door de zaak en scheld het personeel uit. De sfeer is ook vaak gestrest. Ze zouden ook wel mogen vermelden dat je maar 2x naar de teriyaki plaat mag.

6,5
  16. Het eten is ontzettend lekker, maar de eigenaresse scheld haar eigen bediening uit.. De bediening laat ook duidelijk merken dat dit vaker gebeurd. Tevens was de sfeer bijzonder stressig.
    De rondleiding was geweldig, ze hadden echt kennis van de gerechten.. Toen wij per ongeluk de deksel van de soep verkeerd open hadden gedaan werd een van de jongens van de bediening daarop aangesproken terwijl het onze fout was.

17. Een heerlijk Aziatisch restaurant!
    De bediening is vriendelijk en legt goed over de gerechten en verschillende keukens waar de gerechten hun oorsprong vinden.
    Het buffet is erg niet heel uitgebreid, maar simpelweg erg lekker en anders dan bij andere restaurants.
    Het eten van de teppanyaki is heerlijk.
    Het ijs is erg lekker en er zijn verrassende soorten zoals groene thee en zwarte en witte sesam.
    Veel lekkerder dan de gerechten bij de gemiddelde Chinees in Nederland.
    Het interieur is mooi, wat je van buiten niet zo zou verwachten.

18. Het restaurant ziet er wel goed uit, maar het eten (buffet) is niet smakelijk. Lijkt wel meerdere keren opgewarmd. Geen aanrader. Zeer gestreste bediening en eigenaar die uiterst onvriendelijk kan zijn.

19. We hebben er super lekker gegeten, aparte gerechten, alles vers.
    Chinese en Japanse thee, erg lekker.
    Gastvrije en vriendelijke bediening.
    Er is genoeg ruimte tussen tafels, zodat je wat privacy hebt.

20. Allervriendelijkste bediening welke met kennis van de gerechten alles uitleggen. En wanneer hij het niet weet, zoals kennis van wijn, dat ook ronduit zegt.
    Alles ziet er keurig uit. Het was er ontzettend warm en daarvoor worden ook verontschuldigingen aangeboden.

Over 2 weken gaan we hier ook met kinderen en kleinkinderen eten. Ben zeer beniewd of zij ook zo genieten van de grote keus aan heerlijke gerechten
    P.s.: senioren krijgen korting, met id kaart! Hartelijk dank.

21. Marie- Cecile

Heerlijk gegeten! Waar in het afhaalrestaurant vooral de traditionele Chinees restaurant maaltijd te krijgen is, wordt in het buffetrestaurant een keur aan Aziatische gerechten geserveerd van de Japanse, Thaise en Chinese en Indische (Nonja) keuken. Allemaal met zorg bereide en exclusieve gerechten. Naast het dessertbuffet van fruit en cake, kan er ook ijs worden besteld waaronder bijzondere smaken als witte en zwarte sezam, rode bonen, groene thee en yuzu. Dit laatste is ook bij de buffetprijs inbegrepen.
    Vooral de rode Thaise curry en de biefstuk van de Teppanyaki zijn aanraders.
    Bovendien heeft het restaurant een metamorfose ondergaan en doet het heel erg gezellig, maar ook modern aan.

22. Wat is dat een ontdekking!
    Super lekker eten en een zeer gastvrije bediening.
    Alles op en top.
    Als je wilt kan er met speciale wensen (zonder vetsin b.v.) rekening worden gehouden.
    Wij komen graag terug met onze internationale, verwende gasten!
    Adrianne

23. Wij hebben Super lekker gegeten,
    in een Super mooi restaurant met Super vriendelijk personeel!

24. Wij hebben vandaag, maandag 5 november, gegeten bij New Flower City. Zoals ook de vorige keer is dit ons zeer goed bevallen. Dit sfeer volle vernieuwde restaurant verdient een dikke pluim voor de gastvrijheid en de kwaliteit van het eten. Wij wensen de eigenaar veel succes en komen graag nog een keer terug. Een echte aanrader voor mensen die eens iets anders willen dan het gangbare menu bij een chinees restaurant.

25. Gisteren naar dit "vernieuwde" restaurant geweest en uitstekend bevallen dus vandaag nogmaals.
    Geen gewoon chinees maar echt lekkere aziatische delicatessen.
    Decor is volledig vernieuwd en zeer smaakvol ingericht.

26. Prima restaurant. Verschrikkelijk aardige mensen en voor het eten mag je me 's nachts wakker maken.

27. Uitstekende gelegenheid waar ik afhaal. Ik heb melkallergie en ze houden netje rekening met hun recepten door cocosmelk te gebruiken en wat mijn partner zegt: Het smaakt er nog beter mee ook.

28. Heel leuk tentje, ik haal er altijd mijn zondag eten.
    Een aanrader: Champignonsoep :D.

PS: Hebben jullie een zilveren ring met een olifantje gevonden?

29. Erg goed, en ook leuk ingericht. Ik kom daar zeker vaak eten halen :D.

30. Leuke werknemers, gezelligheid, lekker eten ik kom elke week!

31. Ja met die nieuwe eigenaren is het echt een geweldig afhaal/restaurant geworden. Het eten is heerlijk, en als er privéfeestjes zijn is het helemaal super! Iedereen zou hier hun chinese eten moeten afhalen.

32. ik vindt het heel erg vooruit gegaan sinds de nieuwe eigenaar. echt goed eten.

33. Gezellig restaurantje met lekkere gerechten. Sinds er nieuwe eigenaren zijn is het aanzienlijk verbeterd.

34. Marushka

Wij kopen al jaren bij hun, maar een week geleden moest ik met spoed naar de huisartsenpost na het eten van de maandmenu, ik had een allergische reactie en de eigenaar wil niet meewerken, niet klant vriendelijk.

35. het is echt te duur voor wat je krijgt en op zonndag is het bomvol