New Flower City in Malden

Knus met een echte authentieke Aziatische keuken

Eten & drinken 8
Sfeer 7,4
Service 7,3
Prijs / kwaliteit 7,6

Fans

Welkom in ons sfeervolle restaurant.
Kom langs, proef en maak een culinaire reis door Azië

U heeft een ruime keuze uit de gevarieerde en uitgebreide: Chinees, Indisch, Thais, Japans & Nonya keuken.

De Chinese keuken heeft gerechten uit verschilllende streken van China, zoals Beijng, Canton, Shi Shuan en Wenzhou.

De Japanse keuken bestaat uit diverse soorten Sushi's en de Teppanyaki bakplaat waar u vis, vlees en groenten kan laten bakken.
De Nonya keuken is een opwindende mix van Chinese evenwicht en Maleische pit. In Singapore is een nieuwe keuken ontstaan uit de mengeling van de Chinese en Maleisische gerechten.

Verder bieden wij van de andere keukens nog een ruime keuze uit onze voor-, tussen-, hoofd- en nagerechten met unieke ijssmaken.
En voor gasten die graag vegetarisch eten is er ook voldoende keuze. We hebben zelfs een Boedhistisch groenten gerecht, die bereid is van soya bonen met ingredienten zoals de monniken uit de tempels het eten.

Ook passen wij maandelijks ons buffet aan om zo onze gasten steeds meer van onze authentieke gerechten te leren genieten.
En voor de feestdagen hebben wij altijd een luxe feestbuffet.
Naast het Asian buffet kunt u in ons restaurant ook
à la carte dineren of Chinees fonduen.

Bovendien hebben wij ook afhaal en catering mogelijkheden, ook sushi's kunt u mee naar huis nemen. Voor vergaderingen of feesten is er een unieke VIP-room.

Foto van New Flower City in MaldenFoto van New Flower City in MaldenFoto van New Flower City in MaldenFoto van New Flower City in MaldenFoto van New Flower City in MaldenFoto van New Flower City in Malden

Overnachten
Hotels in de buurt »