Op dit adres zit nu: Grandcafé De 10

Enoteca Da Noi in Malden

1197553275 97
1204640647 97

1. De ervaring, ik heb vooraf een gevulde pasta van bospaddestoel gegeten een heerlijk najaarsgerecht met truffelsaus.
    Mijn partner koos voor de 1/2 kreeft in een pomodorini saus met verse linguini, hij liet het me proeven en was prima op smaak bereid.
    Daarna de verassend goed bereide verse tonijn die op het bord stond, eindelijk eens een restaurant die weet hoe je dit klaar maakt, namelijk mooi rosé van binnen, top! De bediening bestond uit doorgewinterde gastheren die wisten het ook allemaal goed te brengen en uiteraard te verkopen, afgewisseld met jongere dames die het vak aan het leren waren, allemaal vriendelijk, behulpzaam en correct.
    De ambiance is sfeervol en gezellig, met een fantastisch terras.
    Een behoorlijk grote kaart met lekkere verse gerechten op het krijtbord.
    Ik kom hier zeker vaker!!

2. De pizza is erg lekker, zoals in het echte land Italie met heerlijke dunne bodem maar met € 15 aan de ietwat hoge prijskant, maar gezien het een van de betere pizza's is die ik gegeten heb, zou ik toch terugkomen.

klein minpuntje; een glas Calvados van € 6 is onder de maat geschonken nl maar 2 cl. en dit kan niet.
    eigenaar vriendelijk op aangesproken. verder lof!

3. Vandaag gegeten en wat gedronken in dit restaurant. Het eten is best goed. De bediening komt ongeïnteresseerd over. Twee obers staan met hun mouwen opgestroopt rond te lopen ofdat het de bedoeling is dat je hun spierballen kunt zien. We worden niet echt gezien en moeten vragen om nog iets te krijgen. Plotsklaps terwijl het nog redelijk druk is geeft men te kennen de boel te willen sluiten. Het meubulair word vastgemaakt met een stalen kabel aan elkaar, nieuwe gasten worden niet meer geholpen en men verteld ons dat wij niets meer kunnen bestellen. Het is zaterdagavond eind juli! Dit heet hoogseizoen te zijn. Al met al geen prettige ervaring. Wij bedenken ons voordat wij hier nog eens naar toe gaan.

4. Mooie verbouwing gehad sinds de laatste keer dat wij er waren. Maar zoals al meerdere mensen schreven de service en de sfeer erg teleurstellend! De menukaart voor eetcafe als restaurant lopen door elkaar, wel zelfde prijzen. Vanwaar dan scheiding? Er waren maar 4 tafels bezet en wij waren van plan ivm verjaardag uitgebreid te tafelen, maar wij waren vanaf 22.15u de enige nog in het restaurant. Personeel was er niet tot nauwelijks, ze liepen steeds binnen vanuit de 10 (het eetcafe ernaast). Schijnbaar was de eigenaar daar zijn verjaardagsfeestje aan het vieren! De muziek klonk door tot in het restaurant, niet volgens sfeer voor een duurder restaurant. De kok niet bezig kunnen zien zoals de vorige keer vinden wij ook afdoen aan de sfeer. Het oude gedeelte restaurant vonden wij er troosteloos bij staan (niet ingedekt, rommelige garderobe, stoelen scheef etc...) aantal keren zelf dienen te vragen om brood bij binnenkomst. Personeel wel behulpzaam, Engels en Italiaans en Nederlands door elkaar. We hebben bij afscheid zelf de lampen uit gedaan, er was niemand om ons gedag te zeggen.. Te druk met feestje? Voor ons blijft dit laatste als erg negatief gevoel over en zal het gevoel om terug te keren beïnvloeden. De smaak van het eten was goed en dat maakt het dan weer positiever.

5. Gisteren weer eens in Da Noi gegeten, was weer heerlijk eten. Het verrassingsmenu ('tapas') was echt heerlijk, kwaliteit is gewoon goed; de bediening maakte enkele foutjes (kerels plaatsten de verkeerde gerechten twee keer op een verkeerde tafel) maar dat kan gebeuren. Niet te vaak natuurlijk.
    Je betaalt een goede prijs voor een goede kwaliteit. Het is Italiaans eten zoals de Italiaanse keuken kan zijn: vers, verassend, smaakvol en gewoon lekker. Tot een volgende keer!

6. Eten was er heerlijk, hele mooie zaak, gezellig.
    Personeel moet nog veel leren, neemt geen lege glazen mee
    van tafel en zegt niet meer dan nodig. Voor deze entourage
    en prijsstelling is het personeel ver onder de maat.

7. Wat een supermooie zaak! Het eten was heerlijk, echt Italiaans! het dessert was ook super, als we weer in Malden zijn komen we zeker terug.

8. We vroegen een drankkaart, hebben ze niet...
    Bediening is erg opdringerig en hoog in de bol.
    Vragen steeds wat je wil drinken, te vaak.
    Rare sfeer.

9. Voor een leuk en ontspannen avondje uit is dit een prima restaurant.

Erg lekker gegeten, en naast de kaart ook de mogelijkheid om een menu samen te laten stellen. Het eten wordt op een leuke manier gepresenteerd qua opmaak en smaak, en er hangt een ontspannen sfeer. De bediening weet waar ze het over hebben, en zijn uiterst vriendelijk. Kortom een goede ambiance en dan ook een aanrader!

10. Wij waren met drieën en vonden het helemaal niks, met arrogante bediening en weinig eten voor veel geld.

Een mini portie tagliatelle zonder enig bijgerecht als bv. sla of andersoortig groen. En voor dit "soepkopje" pasta werd € 18,50 gevraagd! Als dessert een "design" toetje.

Het totaalbedrag was 120,- en we gingen met een halfvolle maag weg. Niet voor herhaling vatbaar.

11. J.Jacobs

Eten :SUPER.

Bediening: Geweldig.

Sfeer : Warm en hartelijk.

Je wordt een avond culinair verwent. Wat wil je dan dan meer?

12. Van Vogelen

Hier een tijd geleden gegeten.

Was opzich wel goed, maar niet erg bijzonder.

Wat tegenviel was de bediening. En dan nog niet te spreken over de arrogantie die van hun afstraalt!

Betaald voor het eten en snel weggegaan.

Wij komen hier niet meer!

Fam. Vogelen.

13. Jos&inge

Gisteren voor de 2e keer bij Danoi gegeten, was erg druk en heel erg chaotisch en ongeregeld! Eten was lauw en smaaklos, heel anders dan de vorige keer. Bediening liep daar alleen mooi te wezen, ook heel anders dan de vorige keer, onbekende gezichten voor ons! Teveel geschreeuw in het Italiaans en daardoor was geen sfeer.

Jammer, want wij waren de vorige keer erg tevreden!

14. Familie de Bruin

Met Pinksteren op bezoek in Malden. We vonden daar aan het kerkplein een prachtig restaurant met een grand cafe en een ijssalon. De algehele verzorging zag er prima uit, je kon zien dat dit met liefde was gemaakt en aangekleed, top!

Na wat geborreld te hebben op dit fraaie terras, viel onze keuze op de pas gebouwde serre die met zeer veel smaak was ingericht.

Het menu was niet al te groot, maar al gauw bleek dat er vanalles buiten deze kaart dagvers werd bereid door de chef.

Het bleek de juiste keuze te zijn om ons te laten meevoeren door de overheerlijke gerechtjes die voorbij kwamen in een vorm van proeverij. De risotto met inkt en paprika met citroen was verrukkelijk en heerlijke kabeljauw die perfect gegaard was maakte mijn dag helemaal goed.

Als afsluiter bracht een vriendelijke jongen die werkzaam was in de ijssalon een mooi natuurstenen plateau met heerlijkheden en door hemzelf versbereid ijs, werkelijk hemels.

Een gastheer die buiten Italiaans ook zeer goed Engels sprak adviseerde ons voortreffelijke wijnen, al hadden we wel het vermoeden dat hier de hand van de meesterlijke keuze van de eigenaar achter zat, dus altijd goed!

Helaas is ons Pinksterweekend weer voorbij, maar als we weer eens die kant opgaan dan gaan we zeker weer.

15. Familie Groen

We hebben gister heerlijk gegeten bij Da Noi. We zaten in het nieuwe gedeelte bij een trendy openhaard! Het eten was geweldig en de bediening erg vriendelijk! Zeker een aanrader! Da noi bedankt voor de mooie avond en we komen zeker snel weer bij jullie eten!

16. Vanavond hebben we heerlijk bij jullie gegeten.
    Zou zeggen tegen dit bedrijf, ga zo door.

Wij komen snel terug.

17. Na wat rond gekeken te hebben op deze site (dinsdag) besloten om het eens te proberen bij Da Noi in Malden.

Samen met een vriend kwamen we Da noi binnen en werden meteen ontvangen door de gastvrouw, de sfeer in het restaurant was top, erg warm en gezellig.

We werden aan een leuk tafeltje gezet en bestelden een drankje wat er zeer snel was.

We keken rond in de kaart en gingen voor het 4-gangen verrassings menu, een goede keuze zei de gastvrouw.

Na te vragen naar de wijn-kaart en even gekeken te hebben stelde ze ons een witte voor die zeer goed beviel.

De gerechten waren heerlijk en in goede portie's!

Na de 2e gang vroegen we of het hoofdgerecht even kon wachten, dat was geen probleem.

We kregen allebei vlees als hoofdgerecht, dus daar hoorde een rood wijntje bij die de gastvrouw ons had aanbevolen. Overheerlijk bij het gerecht.

Na het hoofdgerecht kwam het nagerecht wat werd gebracht door de ijsmaker zelf, hij vertelde vol passie over zijn creatie die overheerlijk was!

Uiteindelijk kregen we nog een limoncello aangeboden, een goeie afsluiter.

Kortom, zeer lekker gegeten en gedronken personeel was zeer vriendelijk en snel.

Wij komen zeker terug!

Groet,

18. Silvesternacht 2011! Fantastisch bij de 10 in Malden! Wij hebben genoten....ondanks het late uur dat wij arriveerden, toch zeer welcome ontvangen door personeel, vriendelijk en gastvrij...
    Nieuwe mensen en vaste gasten een fijne avond en een goed begin van dit nieuwe jaar 2011!

Dankjewel De 10 en Da Noi van Malden!

Een prachtig en goed nieuwjaar toegewenst!

Groetjes van Rosa en Di papa Ton.

19. Er hangt wel sfeer in dit restaurant! Ben een paar keer in dit restaurant geweest, alleen iedere keer worden er weer fouten gemaakt met de prijs, het is altijd veel duurder dan het hoort te zijn. Dus dan moeten we iedere keer weer melden dat er te veel op de bon is gezet, dit vind ik erg slecht. Eten is wel lekker maar niet bijzonder, sommige menu's zijn niet aan te raden want die zijn echt slecht.

Voor de rest is het een goed restaurant voor als je even snel iets wilt eten en de prijs je niks kan schelen!

20. Paul en Cecile

Als vaste klanten bij Da Noi worden wij toch steeds opnieuw verrast door de heerlijke gerechten die Giuseppe voor ons klaarmaakt. De gangen zijn prima op elkaar afgestemd.

Wji voelen ons erg op ons gemak in het restaurant, dat gezellig Italiaans aandoet. Alle personeel is erg vriendelijk en doet telkens weer zijn best het avondje uit tot een succes te maken. Complimenten - jullie zien ons zeker terug!

21. Iedere keer weer, is het een prettige/prachtige verrassing wat we aan heerlijke gerechten op de tafel gepresenteerd krijgen. Natuurlijk in gezelschap van een paar prachtige wijnen, dan is er bovendien nog de prettige sfeer en prima bediening. Dit alles samen in een perfecte balans, maakt van een avondje uit eten bij Da Noi een fantastische avond.

Ga zo door!

22. Wij hebben een top avond gehad bij Da Noi, alles was heerlijk en service was helemaal geweldig!

Je voelt je helemaal thuis bij Da Noi, geen enkele nadeel, zeker een aanrader en wij komen zeker terug.

23. Fam Hendriks

Wij zijn echte Italiaan liefhebbers dus we gaan regelmatig naar verschillende Italianen. Tot een vriendin van ons zei dat er in Malden een kleine Italiaan zat, dus we dachten daar gaan we maar eens proberen. Bij aankomst liepen we per ongeluk de verkeerde deur binnen, of eigenlijk een meneer hield voor ons de deur open. Maar dat was Grandcafe 10, en we kregen te horen dat het bij elkaar hoorde, dat het in het restaurant nog vol zat maar dat we een drankje aan de bar konden nuttigen en als er tafel vrij kwam dat die voor ons was. Na 15min kwam er tafeltje vrij en we hadden al aan de bar in de kaart gespiekt en we zagen dat ze t-bone verkochten van speciaal rund. Toen was het helemaal feest, met lekker flesje rode wijn erbij en de avond was helemaal compleet. Goede bediening. We werden geholpen door de jonge eigenaar en zijn vriendin/vrouw. We hadden een hele plezierige en smaakvolle avond gehad.

Zeker komen wij terug.

24. familie theunissen

We zijn afgelopen week bij Danoi geweest. Goed dat we gereserveerd hadden want zelfs op een gewone doordeweekse dag zat het restaurant vol. We waren met 5 personen en we hadden allemaal een 4gangen verrassingsmenu, aangeraden door onze charmante gastvrouw, genomen.
    Heerlijk, een voorgerecht van Italiaanse heerlijkheden, als tussengerecht risotto met Siciliaanse saucijzen en Parmezaanse kaas, was verrukkelijk! Als hoofdgerecht hadden we allemaal voor een vleesgerecht gekozen en dat was de dag specialiteit van de chef, rosbief met een saus van rode wijn en heerlijk aroma van truffels en lekkere Italiaanse wijnen erbij.

We hebben ontzettend genoten van de sfeer, het eten en service bij Danoi.

Ons zie je zeker terug komen.

25. Ik vond het eerlijk gezegd erg tegenvallen.

Het eten was lekker maar de prijskwaliteitverhoudig vond ik niet helemaal kloppen. De bediening daarentegen vond ik niet leuk, het meisje wat ons hielp was erg onpersoonlijk en stond vaak te hangen bij een andere tafel. Jammer, de verhalen op deze site waren erg positief maar wij zullen niet nog een keer gaan.

26. Stephan

27. Was een avondje naar DaNoi geweest.

Ga zelf elke vakantie naar Italie, had van vrienden gehoord over DaNoi en die hadden er allemaal goede ervaringen aan overgehouden, dus was wel erg nieuwsgierig geworden. Dus samen met mijn vrouw een avondje naar DaNoi geweest om de Italiaanse smaak weer te proeven. De eerste 2 gangen waren echt verrukkelijk zeer smaakvol, meer dan ik had verwacht. Toen kwam het dessert, en dat was net zoals de eerste 2 gangen zeer verrukkelijk en smaakvol. Het personeel was ook zeer vriendelijk, ontving ons met open armen en we voelden ons al helemaal terug in Italie. Hier komen we zeker wel een keer terug.

28. Altijd een mooie avond bij Da Noi.

Geweldig eten en de bediening is altijd goed.

Ook Grandcafe de tien is zeker de moeite waard om een keer te gaan eten. Deze zit naast Da Noi en is van dezelfde eigenaar.

29. Het eten was echt super!

De inrichting is heel gezellig en na het eten nog ff een drankje aan de bar. Een ideaal avondje uit!

Echt een aanrader!

30. Afgelopen zondag wezen eten met mijn ouders, we worden hartelijk ontvangen en naar onze tafel begeleid, er word ons gevraagd of we een prosecco lusten van het huis. Heerlijk begin van de avond, zeker als er een zakje met vers brood op tafel word gezet. Vervolgens wordt de kaart gebracht. We nemen een antipasto, en 2x buffelmozzarella in een sausje van lauw-warme tomaat.. Geweldige keuze, heerlijk op smaak en mooi opgemaakt. Als tussengerecht nemen we een kleine pasta met verse zeevruchten, ook dit is een spektakel! Als hoofdgerecht nemen we een frito misto, een entrecote en een tournedos met verse truffel, complimenten aan de chef! De vriendelijke dame in de bediening vraagt of we nog iets na willen, krijgen de kaart weer en we zien cannoli, cassata siciliana en nog veel andere lekkernijen! (deze kennen we door onze vakanties in Sicilië) we nemen de cassata, cannoli en een warm chocoladetaartje... Ook dit is geweldig! We kregen er een vers bolletje ijs bij, ook dit is prachtig opgemaakt! Complimenten aan het personeel, ons zie je vast en zeker terug!

31. Bij Da Noi is het eten goed, smakelijk en in de juiste porties. De kok kan op verzoek iets speciaals klaarmaken, waardoor naast de kaart veel variatie mogelijk is. De bediening is vriendelijk en plezierig, kent je snel en zorgt goed voor je. Wij gaan graag naar Da Noi.

32. Gezellig en knus restaurant met uitermate vriendelijke bediening. Eten is nooit tegen gevallen.

Een echte aanrader dus!

33. Heerlijk Italiaans eten, met verse producten uit Italie en gemaakt door de Italiaanse chef-kok, pizza-bakker, ijs & desserts.. Heerlijke wijnen die uitstekend bij de gerechten passen!

Voor iedereen die er nog niet geweest is, is dit restaurant zeker een aanrader voor een heerlijk ontspannen avondje uit!

34. Om de vakantie af te sluiten en naar aanleiding van vele positieve berichten, belanden we bij het restaurant Enoteca Da Noi in Malden.

Met name de inrichting is heel warm en gezellig. Een open keuken waar je lekker in kan kijken en chef kok die heel aandachtig aan het koken is en een assistent die de finishing touch doet. Vriendelijke bediening, heerlijke wijnen, lekker eten alles was perfect. Petje af voor zo'n goed restaurant.

We zullen er zeker vaker naar toegaan.

35. Ik vind het eten bij Da Noi hééél erg lekker! Mijn lievelingseten is pasta! En gelukkig vinden papa en mama het eten ook hééél erg lekker, zodat we lekker vaak gaan!

Het restaurant is een beetje klein en heel knus en lekker warm! De meisjes die al het eten brengen maken altijd grapjes en van de Italiaanse meneren in de keuken leer ik Italiaanse woordjes!

Ciao tot de volgende keer!

36. We zijn met 4 personen geweest, en alle 4 waren we niet tevreden! Chagrijnig personeel, eten was op zich redelijk maar erg weinig! Echt een tegenvaller, zou er nooit meer heen gaan!

37. Super eten leuke bediening wij komer er al heel lang. En wij zijn heel wat gewend. Ziet er super uit kortom jullie zijn super.

38. Wat erg dit restaurant. Durf het geen restaurant te noemen en snap de laatste recensie ook niet.

Personeel is echt een ramp. Eten zeer matig, alleen ijs lekker, wel te veel slagroom. Bediening langzaam, ongeinterreseerd, verwaand. GEEN aanrader! Erg jammer op zo'n locatie.

39. Dit is het beste restaurant waar ik in tijden heb gegeten. Het personeel is eerlijk en open. Doet zich niet beter voor dan de gast. Je krijgt een hand bij binnenkomst en vaste gasten worden ontvangen zoals je van Italianen verwacht. Heel leuk aspect is dat er veel Italianen rondlopen, je spreekt Engels met sommige en dat geeft meteen een vakantie gevoel. Het personeel geeft soms een borrel limoncello van de zaak. De bediening is snel en zoals het hoort in een Italiaans restaurant wordt je bord snel opgehaald als het leeg is. Zo zit je niet tegen je etensresten aan te kijken. De koks zijn aardig en komen een praatje maken aan tafel om te horen wat je van het eten vindt. Het eten is heerlijk. Echte producten uit Italie. Warm, smakelijk en met ruime keus. Goede prijzen. Vooral de pizza's en pasta vond ik erg goed. Van alle Italiaanse restaurants in deze regio is dit echt de beste. Hier ga ik zeker vaker eten. Ook vrienden, familie en collega's hadden erg prettige ervaringen met dit heerlijk amicale restaurant. Da Noi bij ons is met recht een super naam.

40. Het zou een van de betere Italiaanse restaurants van de omgeving Nijmegen moeten zijn, maar vind het eten erg slecht. De kwaliteit van de pizza is redelijk, de smaak is alleen niet erg goed. Ook aan de pasta's zit abosluut geen smaak.

Je betaalt nog aardig wat voor een simpel gerechtje of een dessert... de prijs/kwaliteit verhouding is erg slecht!

41. Verschrikkelijke bediening! Heb tien minuten gewacht voordat er iemand naar ons toe kwam. Personeel hangt verveeld rond. Bekende mensen worden met een kus en omhelzing begroet en meteen bediend. ( echt Italiaans?)

Na 30 minuten wachten kwam er iemand vragen of we iets wilden drinken. Na weer dertig minuten gevraagd of we eten mochten bestellen. Zelf gevraagd. Eten was redelijk, ijs ronduit goed, maar de bediening.....geen stuiver waard.

Na weer tien minuten aan de bar te hebben gestaan vroeg iemand of ik wilde betalen. Kortom; heb veel geduld, verlang geen correcte bediening en je hebt je restaurant gevonden.

42. steve 13 punten

Eten bij dit restaurant is erg goed, maar de bediening is ronduit slecht.

We hebben nu drie keer bij dit restaurant gegeten en elke keer gaat er wel iets mis! Vergeten het voorgerecht en nemen de borden al mee voor je de laatste hap hebt doorgeslikt.

De bediening is naast het eten het uithangbord van een restaurant. Zij moeten de gasten gastvrij ontvangen en kunnen inspelen op allerlei situaties. Daar is in dit restaurant geen sprake van. Dus voor ons Da Na(nooit) meer.

Advies: zoek een ander leuk restaurant in Malden of omgeving.

43. gerard

Eten goed! Prima kok, wil ik ook hebben.

Prijs- kwaliteit: slecht.

Bediening super slecht.

Romantische sfeer: lopen door de spoelkeuken, onderste boven worden gelopen zonder excuses, 3 x vragen om een drankje.

Gelukkig hebben we het ons zelf gezellig gemaakt.

Advies: ondanks de geweldige kok zou ik er om de andere redenen nooit meer eten. Atmosfeer is voor mij heilig!

44. M. Nicolay

Echt helemaal op en top. Ik ga vaak uit eten en bijna altijd naar iets nieuws. Dit is het enige restaurant waar ik wekelijks terugkom. Ik ben hier dan ook nog nooit teleurgesteld in welk opzicht dan ook. De bediening is vriendelijk, ze werken goed. Daarmee bedoel ik dat ik niet uren op de kaart hoef te wachten, niet zelf om drinken hoef te vragen enz. Het eten wat de Italiaanse kok hier maakt, smaakt werkelijk altijd verrukkelijk. De sfeer die hier hangt: Echt Italiaans, gezellig, warm, knus. Niet te vergeten ; hier kun je in de zomer heerlijk buiten zitten. Met de prijs is ook zeker niets mis. Het is absoluut niet te duur. Al met al dus een "toptent".

45. Wat een gezellig en knus restaurantje is dit! Een levendige drukte die precies het Italie weergeeft zoals ik ken van mijn reisjes naar Italië! Vorige week hebben mijn partner en ik er met vrienden gegeten en wij zijn zo enthousiast over deze zaak dat ik er zelfs even voor in de pen klim. Ons voorgerecht bestond uit allerlei kleine voorgerechten, (antipasti!) deze waren gevarieerd en zeer goed van smaak. Het gaf ons een mooie kans om meerdere gerechten te proeven, zonder dat je uit de gevarieerde menukaart een keuze hoefde te maken.

Hetzelfde voor de tussengerechten, allemaal verschillende pasta’s in leuke schaaltjes. Vers bereid, huisgemaakt! En dit kun je ook goed waarnemen, omdat zij met een open keuken werken (zo kun je de vriendelijke Italianen ook nog om kooktips vragen)!

Bij de hoofdgerechtjes zat ik al aardig vol, dus daar heb ik nog maar een klein beetje van gegeten. Mijn vriendin was eveneens erg enthousiast en vond dat ik 'deze' en 'ook deze' écht even moest proberen 'al is het maar een hapje, zo lekker!' De mannen waren ook over het hoofdgerecht erg tevreden, dus alles is toch nog opgegaan!

Het nagerecht was wederom een palet van diverse huisbereide heerlijkheden. Wat ik me herinner is de verse tiramisu en het chocotaartje met vloeibare warme chocolade. De naam van het andere taartpuddinkje weet ik niet meer, die was ook lekker! Al zijn die eerste twee mijn favoriet!

Dit alles werd afgesloten met een goede espresso en we kregen van de zeer vriendelijke bediening nog een heerlijk fris, maar sterk citroendrankje aangeboden.

In dit Maldense uitgaansstraatje komen we zeker snel weer terug, want ik heb ook gezien dat ze annex ook een heel gezellige bargelegenheid hebben! Molto grazie!

46. Werk zelf in de horeca, maar dit was echt een afgang.

Personeel is onvriendelijk, zijn slecht op elkaar ingespeeld.

En voor de prijs krijg je maar weinig op je bord.

47. Ik ga zeer regelmatig eten bij Da Noi en ben nog nooit teleurgesteld naar huis gegaan. De sfeer is levendig en gemoedelijk, je kunt vanwege de open keuken altijd goed zien en horen dat er nog echte Italianen voor je staan te koken! Personeel in de bediening is vriendelijk en enthousiast!

48. Geweldig!

Heerlijk eten met verse ingredienten.

Vriendelijk personeel!

Gewoon een erg goed restaurant!

Een echte aanrader: Alles, maar vooral het chocoladetaartje met een hart van warme chocoladesaus!

49. Echt geweldig, heerlijk gegeten en dit is een echte Italiaan dus ook een Italiaanse sfeer.... echt helemaal goed.

Alles was geweldig, kan niet stuk.

50. Harde muziek, veel Italiaans geschreeuw. Medium vlees veel te gaar, voor groot gezelschap weinig frites en 1 schaaltje rauwkost.

Personeel is sjagrijnig en loopt met veel kapsones rond.

Doorgang naar overgenomen grand cafe de 10 Geboden (waar het voorheen erg gezellig was) wordt door personeel veelvuldig gebruikt en is zeer irritant.

Dit was eens maar nooit meer Da Noi en het overgenomen de 10 Geboden.

51. Niet geweldig! Beetje jammer! Slechte bediening, weinig eten etc etc.

52. pim en jolien

Wij hebben het menu van de chef besteld en vonden de smaak prima maar de hoeveelheid echt onder de maat.

De smaak was goed maar veel meer dan dat was er niet op de borden te vinden. Het waren kale borden met een heel klein hapje.

Als klap op de vuurpijl was de cappuccino die wij bestelden gewoon koud, niet echt reclame voor een Italiaan.

1,7
  53. Keuze voor dit restaurant gemaakt o.b.v. recensies van deze site. Inderdaad gezellig,spontane bediening en heerlijk eten. Toch twee opmerkingen: het menu biedt een steak vanaf 600 gr, maar volgens de serveerster was er minimaal 750 gr te krijgen, wat je meteen € 15,- meer kost (€ 5 per 100gr). Vind ik geen goeie zaak. Als je iets niet kunt bieden moet je het ook niet op je menukaart zetten.

Ondanks dat wel een restaurant waar ik nog een keer heen zou gaan. Hoop alleen dat het nooit helemaal vol zit, want daar is de ruimte eigenlijk te klein voor. Te veel tafeltjes in deze ruimte. Zou veel te druk en lawaaierig worden.

54. willemien enting

Fantastisch lekker gegeten bij Da Noi, maar dat kan ook niet anders met zo'n geweldige kok. Bediening is uiterst vriendelijk. Stoelen zitten prettig. Kortom: een gelegenheid om vaker heen te gaan.

55. F. van Loon

Heel erg gezellig en sfeervol. Semi-sjiek/modern. Geweldig eten klaargemaakt door een fantastische Italiaanse chef. Echt een plek waar je steeds weer terug komt voor een lekkere snelle lunch of een romantische avond uit met je geliefde. Mijn nieuwe favoriet!!!!