Op dit adres zit nu: Grandcafé De 10

1281954434 54
1419078968 51
1508209914 55
1521922368 55

1. Vandaag genoten van een heerlijke lunch bij De 10 in Malden...wat een gezellige sfeer en een vriendelijke bediening. Onder het genot van een verse jus en de warmte van de open haard heerlijk gezeten.Ik had een broodje geitenkaas besteld en wilde daar iets anders bij als wat er op de kaart vermeld stond, dat was geen enkel probleem en het broodje was dan ook zalig. Mijn collega genoot van een clubsandwich kip, ook die zag er overheerlijk uit...Zeker een aanrader en ik kom zeker nog eens terug om de andere gerechten van de kaart te proeven!

2. Vanmiddag met een vriendin geluncht bij de 10 geboden... Erg slecht! Brood was oud, carpaccio was rookvlees met een hoop sla en het broodje "Old Amsterdam" was zeker "Old" maar dan met kaas wat zeker geen Old Amsterdam was! Heel erg jammer, want hier komen wij niet meer en zal het ook niemand aanraden.

3. Ik heb vooraf een gevulde pasta van bospaddestoel gegeten, een heerlijk najaarsgerecht met truffelsaus. Mijn partner koos voor de 1/2 kreeft in een pomodorini saus met verse linguini, hij liet het me proeven en was prima op smaak bereidt. Daarna de verassend goed bereide verse tonijn die op het bord stond, eindelijk eens een restaurant die weet hoe je dit klaar maakt, namelijk mooi rose van binnen, top! De bediening bestond uit doorgewinterde gastheren die wisten het ook allemaal goed te brengen en uiteraard te verkopen, afgewisseld met jongere dames die het vak aan het leren waren, allemaal vriendelijk, behulpzaam en correct. De ambiance is sfeervol en gezellig, met een fantastisch terras. Een behoorlijk grote kaart met lekkere verse gerechten op het krijtbord.
    Ik kom hier zeker vaker !!

4. Slechte service en onaardige bediening. Eten is kwalitatief erg slecht.

5. Gister met 3 vriendinnen hier gegeten we werden door de gastheer naar de serre gebracht, daar hebben we lekker bij de open haard gezeten, we hadden de kaart bekeken alleen stonden zo veel lekkere dingen maar de ober kwam met goed advies een Italiaans tapas menu was heel goed bevallen!

Goed eten, leuke gastheer, goede sfeer alles bij elkaar wij komen terug!

Gr Claudio

6. Peter van Beers

De pizza werd lauw geserveerd, de gekruide kip uit de oven was zeer slecht, een bleek slap en lauw geval dat meer weg had van een soepkip. De bijgeserveerde groenten waren kwalitatief en kwantiatief onder de maat.
    Het grand dessert was prima , maar de expresso was ook weer lauw .
    Als je je bevindingen mailt dan reageert men gewoon niet.
    Niet netjes.

7. F Holtmans

We hebben met 7 personen geluncht. Was gewoonweg slecht.

4 pers. Hadden een wrap besteld daar hoorden gebakken kip en spek in te zitten deze zaten er wel in maar ongebakken. Het was vooral een hele hoop ijsbergsla. De pijnboompitten die waren ze ook vergeten.

Met de sandwich was het al niet veel beter gesteld.

Je krijgt niet wat ze op de kaart beloven. Toen we er wat van zeiden hadden ze wat flauwe excuses. Ze hebben een gerecht van de rekening afgehaald. Dus je bent toch een flink bedrag kwijt voor iets wat geen smaak had.

8. Super lekker gegeten! De ligging is ook fraai, pal langs de bioscoop.

Goede bediening, je glas komt niet leeg te staan.

Miste alleen de toast/brood bij de bruschetta maar bruschetta was top!

Wij gaan graag weer een keer terug.

9. Tegenwoordig heet het de tien. Laat de 10 er maar van af.

Het eten met een groep, geen aanrader. Duurt lang.

Eten onder de maat. De sfeer, ach wat zal ik zeggen niets want het viel gewoon tegen.

10. Judith & Hans

Vanavond voor het eerst naar de 10 in Malden.

Heerlijk gegeten, goede service en een gezellige sfeer.

Ontzettend gecharmeerd door de gastheer.

We komen zeker terug.

11. Echt heerlijk gegeten, we komen snel terug.

En leuke bediening.

12. Gewoon niet goed. Bord belegd met ijsbergsla, te gare wortels en niet gare en niet warme gebakken aardappelen. Bediening was vriendelijk.

13. Vanmiddag samen met mijn zus heerlijk op het terras gezeten.

Verse jus besteld met een broodje oude kaas.

Jus was goed, vers, het broodje was echter oud, karig belegd, het schijfje komkommer was gisteren al gesneden.

Bij het afruimen werd gevraagd of alles naar wens was, wij deelden de jonge ober mee dat het broodje niet vers was, ga ik doorgeven zei hij, verder niets op gehoord!

14. Afgelopen zaterdag voor het eerst sinds de overname een hapje gedaan.

We hadden gehoord dat het is overgenomen door dezelfde eigenaar die destijds La Stalla heeft opgebouwd.

Opvallend was direct de sfeer, het is een erg leuke zaak geworden. Het personeel ontving ons hartelijk en heeft ook de gehele avond goed voor ons gezorgd.

Eten is er zeer zeker ook op vooruit gegaan. Ze hebben nu waarschijnlijk ook een andere kok, die perfect op smaak kan koken.

Na het eten kregen we nog een lekkere Limoncello van het huis en nodigde de jonge bedrijfsleider ons uit voor het Oud & Nieuwfeest. Ze zouden dan een lekker buffet hebben en veel entertainment zoals shows en een DJ.

Klinkt erg aantrekkelijk, dus zullen volgende week weer van de partij zijn.

Toen we weg wilden gaan, werd het eigenlijk steeds gezelliger... De muziek ging wat harder en er kwamen meer mensen aan de bar. We werden nogmaals uitgenodigd om aan de bar een drankje te doen.

De bartender maakte met mooie show technieken een heerlijke Mojito voor ons...

We zijn tot laat in de uurtjes blijven hangen...

Zeer zeker voor herhaling vatbaar en we kijken enorm uit naar het Oud & Nieuwfeest!

15. Net terug van "De Tien Geboden". Ik heb daar met 4 vriendinnen gegeten. Waardeloos. Op één vriendin na vonden we allemaal het eten slecht. Mijn "salade geitenkaas" was een schotel met wat groene blaadjes waar wat geitenkaas op was gedeponeerd. Ik ben gewend dat deze geitenkaas op een stukje brood gegrild wordt. Absoluut niet lekker. De andere drie vriendinnen vonden hun eten ook niet lekker.

Uiterst irritant was de verlichting! We konden onze menukaart niet lezen, zo weinig licht. We kregen van een medewerker één zaklantaarn!

We zaten bij de ingang van het restaurant waar ook de bar is. Wat een lawaai! Blijkbaar was daar een feestborrel, hoe kan je het bedenken.

Samengevat: Eten niet lekker, we konden elkaar ( en de menukaart) niet zien en ook door het lawaai niet horen.

Toen mijn vriendin afrekende was het zo donker dat ze haast niet kon pinnen.

Ons zie je nooit meer terug!

16. bianca jansen

Afgelopen week voor de 2 keer wezen lunchen en helaas weer niet goed. De eerste keer was het eten niet erg warm maar de smaak wel goed, vandaar het 2 bezoek. Ik had een salade met kip besteld. Deze was helaas veel te grof gesneden, de kip smaakte naar vis. Toen ik de bediening hierop aansprak werd er alleen gezegd, tja, ik zal het aan de kok daargeven. Ik heb precies 2 happen van deze lunch gegeten en er werd niet eens met een kop koffie of excuses gekomen. Dit bewijst wel weer dat er ongeschoold personeel in dienst is. Jammer van de mooie zaak, ik kom in ieder geval nooit meer.

17. Soms is een overname goed en soms slecht! Helaas is het slecht uitgevallen voor de 10 Geboden. Er zijn ook pluspunten, bijv. zoals het is opgeknapt. Maar wij zijn erheen gegaan voor het eten en niet omdat het mooier is geworden. Het eten was niet warm en de bakjes met garnituur waren erg weinig. Ook werd er om de haverklap gevraagd of we nog wat wilden drinken. Ook staat de muziek erg hard. De gezelligheid van vroeger is ver te zoeken. Wij zullen hier voorlopig niet meer naartoe gaan.

18. lara janssen

Ik en mijn vriendin hebben laatst gegeten bij de Tien.

Ik zag dat het terras overkapt was, leuk idee!

Er is ook een nieuwe kaart, dat was fijn.

Ik heb er heerlijk gegeten en er was een leuke sfeer.

Ik kom zeker weten vaker terug.

19. Wat een slechte zaak is het geworden sinds de overname! Heel erg jammer.

20. Irritant dat er tegenwoordig om de 3 minuten gevraagd wordt of je nog wat wilt drinken. Het wordt er niet gezelliger op zo, met opdringerige en populaire bediening, de muziek zo hard dat je elkaar niet kunt verstaan en het licht zo donker zodat je de menukaart niet eens kunt lezen.

Gelukkig werken er nog een aantal bekende gezichten die ons bezoek wat aangenamer konden maken, maar we zullen hier voorlopig niet meer terugkomen.

21. Aantal keer gegeten, waarvan aantal keer trage bediening tijdens de drankjes. Vaak zelf om vragen of ernaar toe moeten lopen voor een drankje. Ook moet je je hand opsteken of het personeel aankijken willen ze aan je tafel komen om je drankje op te nemen. Eten was afgelopen vrijdag goed, alleen als je een hoofdgerecht besteld waar aardappelpartjes, friet en sla bij hoort en je zit er met 4 personen krijg je max 2 van elk soort, terwijl je dat per persoon hoort te krijgen.
    Wel wordt erbij gezegd dat je bij kunt vragen als het op is, ook de mayo voor de friet was erg zuinig. In 1 mini bakje gedaan terwijl je er met 4 personen zit.
    Wel komen ze nu vragen of je eten gesmaakt heeft, dat is al een plus punt met de keren ervoor.
    En deze keer was de bediening met eten snel en hebben we heerlijk gegeten.

22. Afgelopen zaterdag met 10 personen gegeten. Voorgerechten erg lekker. Hoofdgerecht van 1 persoon was doorbakken ; zou van de rekening worden afgetrokken, wat bij navraag dus niet was gebeurd. Ook 2 kleine schaaltjes friet en harde worteltjes ( na lang wachten en vragen) was erg karig voor 10 personen. Wel lekker gegeten, maar prijs stond niet in verhouding met kwaliteit. Jammer!

23. We werden snel geholpen en er is erg leuke bediening. Het eten was goed en er hangt een gezellige sfeer.

24. Lekker gegeten, erg leuke avond gehad!

25. We moesten ontzettend lang wachten op het eten.

Carpaccio was slecht (prijs/kwaliteitverhouding was zeer slecht).

Tagliatelli met geitenkaas was smakeloos en fantasieloos.

Dagschotel was oke.

26. M. Jacobs

Ontzettend lekker gegeten!

27. We gaan hier regelmatig iets drinken en dat is het altijd erg goed. Eten weet ik niet maar wil ik wel een keer gaan proberen. De meisjes zijn altijd erg aardig en we worden snel geholpen. We gaan snel weer!

28. Eten was lekker en de bediening was ook leuk. We komen zeker nog een keer terug!!

29. Fred Wijnhof

Met 5 personen gegeten (incl. kinderen). Eten was koud en slecht. Bediening was op onderdelen niet professioneel. Hoewel excuus is aangeboden is geen onderzoek gedaan naar de oorzaak van het gebrek.

30. voorgerecht redelijk, extra stokbrood met kruidenboter bijbesteld maar dat zat al bij het voorgerecht dus dubbel! op tijd betalen was een prtobleem, film begon al. dagschotel wel oke

31. Wij hebben vorige week vrijdag lekker en gezellig gegeten, erg leuke en spontane bediening! Gezellige sfeer, was prima geweest.

32. Heerlijk met zijn 2 en gegeten, mooie zaak en goede en gratis parkeer gelegenheid.

33. Waardeloze tent. 1e ronde drinken wordt nog gebracht, daarna zelf vragen. Heb er nu 9 keer gegeten, altijd fouten!!! Wel een mooie ligging, maar je wordt afgezet waar je zelf bijstaat voor een tournedos van €23 die smaakt naar asfalt!

1,7