Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Made verdeeld zijn.

1. Heerlijke verse friet van Shirley. Op vrijdag is het aanschuiven rond 17:30 maar toch wordt je super snel geholpen. Bestellingen kloppen altijd. en met de nieuwe App is de bestelling klaar als je aankomt.
    Het assortiment is zeer uitgebreid en ze heeft ook speciale producten zoals Belgische mayonaise. En natuurlijk de befaamde balletjes uit de Jus van Havermans!

2. Jammer dat het de laatste tijd vaak voorkomt dat er teveel harde friet tussen zitten. En de berenklauwen zijn gewoon weg verbrand. Niet verkoopbaar! Jammer! Wij zijn voorlopig geen klant meer!

2,8
  3. Jammer, maar wij zijn even geen klant meer. De frietjes allemaal kleine stukjes en de berenklauwen zijn veel te hard gebakken, uien verbrand en gehakt half verbrand, niet lekker, jammer.

4. De allerbeste friet komt uit Made. Constante kwaliteit, topfriet, niet duur, geen vieze geur in de kraam. Ook word je snel geholpen, dus kortom rijd er eens langs.

5. Internationaal Made

Bediening is vriendelijk en sfeer is ook goed. Het eten is echter ronduit slecht. Ongelooflijk dat dit restaurant al zo lang bestaat. De prijs/kwaliteit is totaal niet in verhouding.

Soep van de chef was deze avond bospaddestoelen soep. Nou ik weet niet waar het naar smaakte, maar zeker niet naar bospaddestoelen. Het was gewoon een dikke brij uit een blik of zo iets. Kipfilet was onherkenbaar door de lading pindasaus erover. Koffie de luxe werd omschreven als thee of koffie naar keuze met een bon bon en diverse zoetigheden. Het was enkel een ingepakte mini marsje en mini snicker en daar betaal je dan 5 euro voor.

Nogmaals op de bediening niets aan te merken maar het eten is echt slecht... een ander woord heb ik er helaas niet voor.

1,9
  6. Cor v. Oosterhout

Ik heb er verschillende keren lekker gegeten, verschillende menu's.

Ik kom er graag.

7. Chinees-Indisch Made

Mijn rekening was te hoog, teveel betaald. Kunnen mij om 10.15u niet te woord staan. Moet zelf weer terug bellen. Computer staat niet aan, rekeningen kunnen er niet bij gehaald worden. Pennen zijn niet aanwezig om mijn gegevens te noteren. Jammer.

8. De allerlekkerste frietjes!! Vriendelijk personeel. Top tent!

9. Internationaal Made

Prima ontvangst mooie en uitgebreide menukaart, eten was goed klaargemaakt. Compliment voor de kok.

Vlot en vriendelijk personeel.

Een aanrader voor een volgende keer.

10. Jeanine nijenhuis

Heerlijk gegeten. De nasi en saté was voortreffelijk, als ook de vers gesneden patat en halve haan. Het personeel is vriendelijk. Je kan hier heerlijk eten voor weinig geld! Een aanrader!

11. H ter Horst

12. Was er met 10 dames voor high thee. 2 jaar geleden was het erg goed. Nu zaten er gerechten die echt niet lekker waren. Heb er een opmerking over gemaakt, maar de reactie was dat het aan mijn smaak lag terwijl we alle 10 diverse gerechten gelijk weer terug op de etagère legden. Was geen succes. Tip, serveer wat minder van goede kwaliteit.

3,2
  13. karin

14. Het gebruik van de "oude" kopjes en borden is eigenlijk best smerig. Overal scheuren en putjes in, niet fris. Daarnaast; als je een toilet hebt, maak het ook eens schoon! Geinig etablissement, maar niet schoon genoeg. Na een grote schoonmaak kom ik er misschien nog eens een keer. Kijk ook eens naar het plafond (buizen aan plafond zijn zeer vettig).

15. Internationaal Made

Ik weet dat je van een eetcafé niet te veel mag verwachten.. maar dit was wel erg matig. De wijn was het lekkerste van de avond. Voorgerecht carpaccio was fabrieksmateriaal net als de trio van vis met namaakkrab (wat als echte krab op de kaart staat). De steak was prima, aan de randen wat droog maar qua smaak prima. Ik zou er niet weer naar toe gaan. Tenzij je houdt van te duur eten voor wat je krijgt.

3,5
  16. Lieke Ras

Goede service en lekker gegeten. Ik had de pizza en mijn vriend had een grill menu. Is ons beide goed bevallen. Aanrader.

17. AHCW van Leest

Meerdere keren in restaurant Fundi geluncht en gedineerd, netjes ontvangen, perfecte moderne ambiance, heerlijke gerechten, gastvrije bediening met enorme kennis van zaken en een zeer goede service. Ook heel mooie locatie om buiten te eten/drinken. Echt de moeite om even naar De Korenbeurs Made te komen.

18. Mijn zoon en ik zijn een frietje Hete Kip fan van het Kluifje op den Deel. Met een shoarmarol met saus. Nergens beter dan hier. Deze week vreemd gegaan, i.v.m. vakantie, naar het pleintje (Smitsplein). Het was lekker, maar geen Kluifje kwaliteit.. Er kan er maar één de beste zijn!

19. fam reinders

Goed eten en grote porties. Wij werden niet echt positief begroet en benaderd. We hebben dat vriendelijke woord en die glimlach echt gemist! Onze kleine van vier moest nodig naar de wc maar dit kon niet, terwijl we nog een uur naar huis moesten rijden.

20. sunny van zon

21. Ogier Schelvis

Lekkere friet, en we kregen ook lekker veel!

22. Laura de Bar

Nadat ik gevraagd had of zij mijn bestelling in plastic wilde inpakken omdat het regende stemden zij hier in toe, daarna kreeg ik een papieren zak mee, ik dacht dat het eten misschien extra in plastic zat, wat niet het geval was. De tas is onderweg gebroken en van mijn fiets gevallen, dus hadden we geen friet, nooit meer naar et pleintje dus.

23. Internationaal Made

Ff een hapje eten na een dagje efteling. Super druk maar vriendelijk personeel. Zo aardig voor de kids. Ze kregen uit de schatkist een leuk cadeautje. Kleurplaat en potlootjes bij aanvang. Erg attend. Eten prima kwaliteit en prijs aangenaam. Kortom wij komen zeker terug. Dikke pluim voor het voltallige team.

24. Internationaal Made

j beekveld

Geweldig gegeten, super bediening, heb het super naar mijn zin gehad. Prijs/kwaliteit prima. Kom hier volgende keer weer.

25. Internationaal Made

Parelhoentje

Slecht eten. Wegrestaurant nivo. Geen echte kok in de keuken vermoed ik.
    Al ben je met 2 of met 6 man, je krijgt altijd 1 armoedig schaaltje friet.
    De rest is extra op de rekening.
    Het kleine schaaltje salade die je die je bij de gerechten krijgt (1 bankje voor de hele tafel) is een stukje armoedige komkommer, tomaat en een beetje saus uit een potje.
    Het is allemaal blik/pot/pak-nivo. Hier ga je niet naartoe als je van verfijnde en verse gerechten houdt.

26. Internationaal Made

H.J.M. De Groot

Leuk eetcafé, maar met wel heel forse prijzen. Bediening en producten echt op eetcafé niveau, wat ook prima is, omdat ze dat ook zeggen te zijn. Prijzen echter als luxe restaurant.

Niets is echt helemaal top, en niets rechtvaardigt dan ook deze absurde prijzen.

27. Internationaal Made

inge

Afgelopen weekend hier gegeten en moet zeggen dat ik het niet al te best vond.
    Inrichting en sfeer was best oke maar vond de bediening heel traag.
    Eten was ook niet echt warm en droog.

Zien ons niet meer terug, jammer.

5,1
  28. Truus Verhulst

Afgelopen zaterdag High Tea gehad met onze vrienden, ook met de mannen erbij. Het was een hele unieke, gezellige ervaring hoe jullie dit allemaal geregeld hebben. Alles was heerlijk, allemaal kleine gerechtjes, zoet en hartig. Het servies ziet er gezellig uit. Zou het alleen prettiger vinden om uit een wat grotere kop de thee te drinken. Terecht wordt er gezegd dat je van tevoren het beste niets kunt eten. Heel veel succes verder. Truus