Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Made verdeeld zijn.

Hele lekkere friet en heerlijke snacks.
    Personeel is super vriendelijk.

Liesje

Alsof ik bij hans en grietje binnekwam… werd door 2 rasechte madenaars aanbevolen… wat een slechte kwalieit… bedorven ui op mn frikadel en friet zo vet als spek… heb er een hele avond een vet gehemelte aan over gehouden… beetje aso personeel die constant staan te eten achter de toog… kortom bagger ik eet mn friet liever een stuk verderop uit de frietwagen… dus 1keer geweest nooit meer en je kunt niet pinnen… ook een beetje raar 't is toch geen chinees.

Het is echt waardeloos. En koud en te laat en dan nog de schuld aan een nieuwe bezorger geven. Bahbah

5. Engels Made

Marianne de la combe

Heerlijk gegeten zoals altijd.

J van hoof

Omdat ik een geheim telefoon nr heb word ik niet geholpen ik ben al jaren vaste klant wat een waardeloze eet tent bestel er nooit meer wat

Waardeloos vaste klant en nu maken zij een fout bij de bestelling en ze weigeren het op te lossen. Schandalig .Het is te druk een foutje kan dan gebeuren zeggen ze.

Ferdy burghout

Geen sfeer, geen klantvriendelijkheid duur, niet lekker en alles druipt van her vet.

Steven v Meel

De friet en snacks zijn super! Ik woon in Oosterhout, maar rij graag naar Made voor een friet en snacks.
    Helemaal makkelijk nu met de bestel app, bestellen en met IDeal betalen, in de auto stappen en als ik er aankom hoef ik nooit langer dan 5 minuten te wachten.

Bloedhonden zijn het!!! Komen bezorgtijden niet na, bezorgen koud freten, bezorgen maar de helft van wat je besteld, en als ze dan het overige naleveren is ook dat weer koud en incompleet. En tot slot zijn ze dan achteraf ook nog eens hondsbrutaal aan de telefoon en gaan ze de confrontatie uit de weg door steeds op te hangen.

Friet en hete kip smaakt lekker. Zeer goed.

Gisteren na lange tijd weer eens geprobeerd, maar helaas net als voorgaande keren mijn broodje hamburger er niet bij... Bereklauw is na 1 hap de kliko ingegaan, want die was weer aangebrand en de friet ook te lang gebakken! Terwijl de frikandel speciaal gewoon koud was... Aantal maanden terug ook die ervaring gehad en heb toen als compensatie een broodje hamburger gekregen nadat ik er iets van zei! En en ik kom thuis, maar geen broodje hamburger in de zak! Ik ga er niet meer naar toe. Voor die centen al meerdere teleurstellingen gehad...

Gisteren dit cafetaria vanwege de lovende reviews bezocht. De friet is zonder meer heerlijk. Vers en in topvet gebakken. Geen zure oprispingen door verkeerd vet als je hier iets hebt gegeten. Snacks en sauzen ook prima. De Schutter heeft er een nieuwe klant bij.

14. Lunchroom Made

Drama! personeel was continu achter bezig, hebben zeker anderhalf uur gezeten, waarvan 1 drankje op. toen we af wilde rekenen hebben we het maar zelf uitgerekend en op tafel gelegd. Beetje apart dat ze ook niet vragen of je nog iets wilt eten of drinken... Toiletten zijn trouwens ook erg smerig!

Geel van der Bor

Is erg goed, smaakt lekker.

16. Lunchroom Made

john kerstens

Heerlijk gegeten.
    Broodje warmvlees is echt een aanrader.

Drukke zaak maar wel de lekkerste friet uit de omstreek.
    Echt een aanrader om even een frietje te eten.
    Wij gaan van Wagenberg naar de schutter om de lekkerste friet te halen,
    Groetjes Stefan en carin.

Zelf gesneden frites die goed gebakken worden, goed gebakken snacks en een goede milkshake. Daarom kom ik hier al vanaf kleins af aan ;)

19. Engels Made

Marianne de la combe

We hebben er wel goed gegeten. Ik had aangegeven dat er iemand jarig was, de korting die je zou krijgen heb ik niet gekregen. Helaas zagen wij dit bij thuiskomst pas

N van Nispen

Enorm slechte service!!! Eten besteld via de site en vervolgens 1,5 uur zitten wachten op mijn eten. Na deze tijd toch maar even gaan bellen, omdat het toch wel erg lang duurt. Na eindelijk uitgelegd te hebben waar ik woon, omdat de man aan de lijn amper Nederlands spreekt, krijg ik te horen dat ze hier mijn bestelling hebben geannuleerd omdat het bestelbedrag niet hoog genoeg was (de site gaf overigens aan dat dit wel voldoende was). Bij de vraag waarom ik hiervan niet op de hoogte was kreeg ik het verwijt dat dit aan de site lag en niet aan het restaurant. Vervolgens zijn we nu 1.45 uur verder en heb ik nog niets gegeten.

21. Engels Made

Tonny de Jong

Super fijne bediening een aanrader.

22. Lunchroom Made

Koffiepunt

Euronics Made

Elke keer dezelfde goede kwaliteit en vriendelijke mensen.

Top saté

De beste saté. Ik heb nog nooit betere gehad. Gewoon een vers top product. Verder een hele nette zaak.

Snel en Lekker eten.

Heerlijke verse friet van Shirley. Op vrijdag is het aanschuiven rond 17:30 maar toch wordt je super snel geholpen. Bestellingen kloppen altijd. en met de nieuwe App is de bestelling klaar als je aankomt.
    Het assortiment is zeer uitgebreid en ze heeft ook speciale producten zoals Belgische mayonaise. En natuurlijk de befaamde balletjes uit de Jus van Havermans!

Jammer dat het de laatste tijd vaak voorkomt dat er teveel harde friet tussen zitten. En de berenklauwen zijn gewoon weg verbrand. Niet verkoopbaar! Jammer! Wij zijn voorlopig geen klant meer!

Jammer, maar wij zijn even geen klant meer. De frietjes allemaal kleine stukjes en de berenklauwen zijn veel te hard gebakken, uien verbrand en gehakt half verbrand, niet lekker, jammer.

De allerbeste friet komt uit Made. Constante kwaliteit, topfriet, niet duur, geen vieze geur in de kraam. Ook word je snel geholpen, dus kortom rijd er eens langs.