Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Made verdeeld zijn.

1. Rond de 20 bestellingen bij Korhan gedaan en nu is het tijd voor een revieuw.
    + rijden met een glimlach voor gen geld naar lage Zwaluwe
    + de opgegeven bezorgtijd klopt chirurgisch; 18:54 is 18:53 auto parkeren en aanbellen
    + de pizza, het brood, de durum, ziet duidelijk een smoor hete oven. Je proeft echt de tandoor achtige Maillard. De durum is sappig, de knoflook dun en scherp, de pizza niet vet en dun.
    + de bezorgers zijn vrolijk en hartelijk.

Ja het is een shoarmatent, wat wil je en wat verwacht je. Zij presteren in dat spectrum in mijn ogen maximaal! Jongens ga zo door!

2. Friet was helaas wel erg ver door gebakken.
    Niet lekker.
    Ik rijd er dus niet meer voor om.

3. Fam Plinck

Zeer aardige en vlotte bediening. We voelden ons op onze gemak en welkom. De loaded Fries met hazenpeper is zeker een aanrader.

4. Wij bestellen vaker en vaak gaat het mis.
    Elke keer trappen we er weer in door honger.
    Op de foto een schotel van 12,50€!
    Geen salade erbij, hoort er wel bij.
    De ananas zat niet in het gerecht.
    De uiensaus was (weer) op dus gedwongen saté gekozen, geen zin in, ik wil uiensaus maar die is regelmatig op.
    Friet taai.
    Mijn man had geen Turks brood bij zijn eten.
    De prijs is belachelijk, de prijs/kwaliteit al helemaal!
    Alles gaat de vuilnisbak in, niet te eten.
    Ik had al gekeken bij contenti ragazzi in Made, restaurantwaardig eten, had ik er maar meteen besteld want nu ben ik dit geld kwijt en heb daar wèl goed eten besteld. Laatste x hier. Bah.

5. We bestellen hier regelmatig, altijd lekker en prima bezorging.

6. Internationaal Made

Lekker geslapen. Mooie schone en lichte kamer. Eten was erg lekker. Onze electrische fietsen konden in een schuurtje opgeladen worden. Bediening erg attent.

7. C.v.v. Berg

Eten was prima, bediening vriendelijk.
    Eetomgeving vies en onhygiënisch.
    Vloer was vies, veel kruimels en binnen gewaaide blaadjes, tafeltjes vet met nog eetresten van vorige gasten, deuren vies en beduimeld, stopcontacten vies met duidelijk waarneembare vette vingerafdrukken. En als klap op de vuurpijl kreeg ik een plastic serveerbord, waar ik de coating van aluminium zo af sneed toen ik mijn pizza ging snijden.
    Jammer, worden de klanten niet serieus genomen of neemt de eigenaar zichzelf niet serieus?

8. Internationaal Made

Hm zijlmans

Wij waren daar voor het eerst en ook voor het laatst. Het eten kan er net mee door, eerst kregen wij een klein tafeltje om te eten en wij zaten in de tocht en ze deden moeilijk om een andere tafel te geven. De bediening was niet over naar huis te schrijven, vriendelijkheid was daar ver te zoeken, ik weet niet uit welk blik ze opengetrokken heb. Wat een ballentent, ik raad het iedereen af om daar te gaan eten.

9. Internationaal Made

Duur restaurant, onvriendelijke bediening, graten in de visfilet. Het was het allemaal net even niet. Als je er iets van zegt wordt dat afgedaan met een dooddoener. Geen positieve ervaring dus.

10. Anoniem

Waren ontzettend bot. Niks meer over voor hun klanten. Gingen telefoon direct op en waren erg onvriendelijk.

11. Jeanne De Jong

12. De allerlekkerste verse friet!
    En leuke hardwerkende eigenaars met vriendelijk personeel.
    Toppie! 👍🏼

13. Leny Klessens

14. Internationaal Made

J. de Haan

Alle lof voor de kok. Wij wilden 16 juni 2020 iets eten wat niet op het menu stond. Toch was de kok zo vriendelijk om het voor ons tweetjes te maken. Wie doet zoiets? Geweldig. Het eten was prima ook de bediening. Wij komen zeker weer terug. Bedankt.

15. Internationaal Made

J. de Haan

Alle lof voor de kok. Wij wilden 16 juni 2020 iets eten wat niet op het menu stond. Toch was de kok zo vriendelijk om het voor ons tweetjes te maken. Wie doet zoiets?? Geweldig. Het eten was prima de bediening ook. Komen zeker weer terug. Bedankt.

16. Jan Mureau

Vandaag friet besteld. Jammer, de beker saté saus en beker piccalilly zaten er niet bij.

17. Djeffrey Fens

Super goede friet en snacks.
    Super lieve mensen.

18. Internationaal Made

2 Gangenmenu, kopje soep en een broodje (minimaal belegd) voor de prijs van 16,50 erg duur betaald.
    Kaart wonderbox ingeleverd van 35 euro voor 2 personen dus de overige 2 euro kan je op je buik schrijven (drank hoort niet bij de wonderbox, moet je apart afrekenen).
    Met andere woorden, ons zien ze daar niet meer terug…

19. Internationaal Made

Rian knobel

Bediening was aardig en goed. Eten was ook prima. Akoestiek was echter stuk minder en we vonden dat de tafels dicht bij elkaar stonden

20. Internationaal Made

Wat een onvriendelijke ballen tent die steenhoeve. Meedenken met mensen is daar ver te zoeken.

3,5
  21. Internationaal Made
  22. Internationaal Made

Slechtste restaurant en SERVICE ever GEEN aanrader rot tent kwa service eerste klas!!! WEGBLIJVEN

23. Internationaal Made

Jacques Yasemin

24. Jack van de noort

Gisteren heel druk bij Shirley maar snelle en goede service. Aardig gf e mensen e topkwaliteit producten. We wonen in Hooge Zwaluwe maar rijden naar Shirley voor friet. Gewoon top in 1 woord. Geef altijd een fooitje want deze mensen verdienen het!

25. Internationaal Made

Echt een afknapper. 2 uur moeten wachten op het hoofdmenu zonder enige verklaring. Tijdens het hoofdmenu geen drinken!!?? Ik raad dit restaurant iedereen af!

1,6
  26. Altijd vriendelijke en gewoon lekker!

27. Nog nooit zo’n lekker frietje op zijn hier heen gegaan vanwege goede recencie’s nou het is echt zo maar ook de eigenaren en het personeel waren super vriendelijk hier hebben ze service hoog in het vaandel staan.
    Nog nooit zo’n schone cafetaria gezien top.

28. Op 31 augustus buiten op het terras van een heerlijke lunch genoten. De bediening was erg vriendelijk een attent. Voor mijn vader, die even daarvoor gevallen was, werd veel moeite gedaan om, geheel belangeloos, de nodige EHBO-artikelen te leveren.
    Klasse!

29. Gaatjeniksaan

Half 1 daar voor de deur gestaan. Ze melden toen dat ze ze geen friet meer bakken, terwijl ze tot 1 uur open zijn. Slecht voor de klant!

30. Niet te eten vuilnisbak in gegaan erg taai en smaakloos.