Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Macharen verdeeld zijn.

1. Jacques Kobus

We hebben heerlijk buiten kunnen zitten aan een rustige tafel op een gezellig, vol terras.
    De bediening was heel vriendelijk en relaxed.
    De kwaliteit van eten en drinken was buitengewoon goed.
    De kinderen konden fijn spelen.

2. Tonny Heesakkers

Het is altijd leuk voor de kleinkinderen ze gaan er graag mee naar toe. Heerlijke pannenkoeken en ze kunnen er lekker spelen.

3. Best leuk we gaan eigenlijk voor de kleinkinderen.

4. Wij zijn er afgelopen zondag geweest. De sfeer is achteruit gegaan. De kinderen vinden het dankzij het speelhol fantastisch. Maar het eten was maar lala. Ik had pannenkoek met sate. Nou het zag er onafgemaakt uit. Letterlijk pannenkoek met een pen met zeer doorbakken varkenssate erop.. Dat was in het verleden veel beter en goedkoper. De restaurants doen prima mee met de inflatie. En buiten de goodwill van de coronasluiting nog eens lekker uit.

5,3
  5. Guido de Valk

We hebben heerlijk gegeten, goede prijs/kwaliteit en de bediening was zeer, zeer correct.
    Wij komen terug hier.

6. Super lekker eten. Aardige mensen. Prima restaurant. Puntje van aandacht: check vóóraf de open wijn of de fles niet te lang open is geweest. Heel vervelend om als gast wijn te moeten terugsturen!

7. 2 weken geleden bruiloft gehad van mijn dochter we hebben heeeerlijk gegeten bij jullie het feest zelf was toppie alleen de bediening was vrij traag er stonden regelmatig mensen bij de bar om zelf drinken te halen.
    Wel heel vriendelijk personeel.

8. Lekker gegeten met de kids op moederdag! Kinderen hebben lekker gespeeld in de speelhal. Service en eten was top! Naderhand nog een klein presentje gekregen voor alle moeders.
    Wij komen zeker terug!

9. meggy braam

Jullie schreven dat zij contact met mij zouden opnemen voor een plaats tereserveren maar dat is niet gebeurt. Ik heb zelf gebelt maar er was niets meer tekiezen en zaten we in een hoekje gedrukt. Heel jammer en al lang vantevoren gereserveert. Ik zal dit zo nooit meer doen. Anders bel ik altijd zelf met de oude maas.

10. Inge Roetma

Heerlijke eten, fijne sfeer!

11. Fam. Boelen

Over het algemeen niet zo'n recensie schrijver, maar ik schrok zo enorm van de recensies hier, dat ik die toch even recht moet zetten! Wij komen al jaren met veel plezier bij dit pannenkoekenhuis en naar mijn mening verdienen ze écht een enorm gouden pluim!! Mensen die hun zaak vol liefde&overgave runnen; niks is teveel! Voor ons ook ontzettend belangrijk dat allergieën serieus genomen worden: zelfs met (extreme) top- drukte gaat dit vlekkenloos, waardoor wij met een gerust hart uit eten kunnen met onze kinderen.
    Verwacht je een 5sterren restaurant dan kan je misschien beter doorrijden, maar voor gastvrijheid, lekker eten en mooi speelplezier voor de kinderen, kan je het niet beter treffen!!

12. Veel keus maar wel erg duur, de ''speciale'' pannekoeken smaken naar... Niks...
    Poffertjes ''lekker'' uit de magnetron?? Mag je jezelf geen pannekoekenhuis noemen als je het mij vraagt...
    Nee geen tweede keer voor ons!

2,9
  13. Daniëlle Gielis

Prachtige speelruimte voor kinderen, ouders kunnen lekker eten in het restaurant. Je hoeft niet in de speelruimte te zitten. Heerlijk gegeten, nog nooit zo'n heerlijke spareribs op! Echte aanrader... In het weekend kunnen de kinderen geschminkt worden, super leuk!

14. Rianne van Teeffelen

Tomatensoep, uit blik? Vispotje uit de oven denk dat het r een 30 mins in heeft gestaan het was zo droog als Sinterklaas… Mijn zoon had de mixgrill, veel te hard gebakken niet nauwelijks door te snijden. Nee geen 2e keer meer.

15. Prima pannenkoeken, maar we gaan er vooral heen omdat de kids er heerlijk kunnen spelen. Op zaterdag en zondag va 17u kunnen de kinderen zich ook laten schminken. Ook overdag kun je er prima terecht voor een drankje (binnen of buiten) terwijl de kids lekker spelen.

6,7
  16. Zoo ontzettend lekker gegeten... de pannekoeken zijn lekker dik en goed gevuld. De service was zeer vriendelijk. Echt een aanrader!!

17. Op 20 Februari de koffie tafel gedaan i.v.m. het overlijden van mijn man. Het geeft zo een meerwaarde om in die sfeer en de warme ontvangst van Jurgen en Loes het grote verlies van mijn lieve man, dit samen met familie en vrienden te hebben mogen beleven. De meerwaarde om het rustig en in fijne sfeer te mogen afsluiten geeft ook een stukje goede verwerking, mede door uitstekende service. Hartelijk dank!!! Clara en familie.

18. Werden in het begin gevraagd wat we willen drinken. Ik was met mijn oma die net al thee op had, maar een glaasje water voor haar medicijnen wilde. Ze kwam terug met een spa blauw van €2.50.

Zeker 20 minuten moeten wachten voordat we zouden kunnen bestellen, alleen hebben we niet daarop gewacht en heb de water betaald en weggegaan.

Wat een service, niet dus. Ga er niet meer heen om €10,- voor een pannenkoek te betalen en ook niet voor de 'geweldige' service.

1,2
  19. Leuk voor de kinderen, maar qua prijsverhoudingen eten is het drie keer niks geweest. Kon met mijn meergranenbol gezond zo iemand een gat in het hoofd gooien... Echt slecht gegeten en heel duur.

2,8
  20. Vanavond heerlijk gegeten bij 't Vunderke! Het was de eerste keer en ik heb genoten. Gezellige sfeer, mooie aankleding, heerlijke kaart, fijn terras en vooral super personeel met geweldige service (inclusief dekentje en terrasverwarmer voor de ietwat frisse lenteavond en zelfs hulp bij het fileren van mijn sliptongetjes). Echt een feestje 😊

21. osse watervrienden rekreanten

Namens alle zwemmers, we hebben geweldig goed gegeten. Namens iedereen, hartelijk bedank Jurgen, Loes en peroneel, bedankt voor de goede zorgen 😁

22. Peggy Baljeu

Heb onlangs mijn 50e verjaardag gevierd in 't Vunderke en alles was TOP geregeld. Heerlijke aparte hapjes, onbeperkt drinken (zelfs mix drankjes), super gezellige sfeervolle zaal en alles tot in de puntjes verzorgd ! Zelfs de originele ouderwetse ijsco kar werd ingezet voor een heerlijke traktatie. En al helemaal niet onbelangrijk: de gasten hebben nauwelijks het personeel opgemerkt en dat is heel knap!! Een absolute aanrader voor het houden van een feest!! Jurgen, bedankt!

23. Voor kinderen een waar paradijs. Er is een grote indoorspeeltuin met ballenbak, glijbaan, apenkooi etc. En na het eten van de pannenkoek nog wat muntjes waarmee een speelgoedje uitgekozen kan worden. En toen wij er waren was er een dame die mijn dochter een 'tatoeage' gaf op haar arm en mooi kon schminken. Uiteindelijk kreeg ze ook nog een ballon in de vorm van een hondje voor we naar huis gingen.

Het eten vonden wij prima. De glutenvrije pannenkoek was goed en de andere ook. Veel keuze ook. En aardige bediening!

24. chantal

Erg duur pannenkoeken restaurant: met 4 volwassen en 2 kinderen 91 euro kwijt, dit wil zeggen 3 grote pannenkoeken, 2 kinder en 3 portie poffertjes en 2 x drinken per persoon.
    Niks bijzonders. Wel voor de kinderen leuk om te spelen, maar een glijbaan met een groot gat waar kinderen zo uit kunnen lopen zonder rekje, beetje onveilig.
    Veel personeel, maar alsnog lang wachten na 3x wenken. Gastheer ook niet zo vriendelijk. Ik bak ze voortaan zelf wel, dan zijn ze waarschijnlijk net zo lekker en 100x goedkoper.

25. Afgelopen zondag was er geen plaats meer voor ons (alle plaatsen bezet en wij hadden niet gereserveerd), maar er werd wel aangeboden aan de bar te wachten totdat er een tafel vrijkwam. Wij hebben besloten ergens anders te gaan eten, maar zijn dinsdag teruggekomen, en hebben er heerlijk gegeten met een aangename bediening. Een adres om te onthouden voor als we nog eens in de buurt komen.

26. Voor kinderen leuk, kunnen lekker spelen binnen en buiten.
    Bananenpannekoek was droog en banaan te rijp, jammer... Heb ik elders vele malen beter gegeten.
    Onze andere pannenkoeken met kaas&spek en appel&spek smaakten gelukkig stukken beter! Bediening was allemaal vriendelijk en beleefd.

27. Marianne wiggers

Ik vind als je jezelf een pannekoek annex poffertjes huis noemt, je dan de poffertjes zelf moet bakken en niet opwarmen in de magnetron. Ze waren niet om te eten. En er werd verder niks met de klacht gedaan. En dan nog iets ik heb al een paar keer een pannenkoek met spek gehad en telkens is het spek niet gaar. Misschien plakjes spek gebruiken.

28. Prima pannenkoekenhuis. Leuk aangekleed met pinoccio als thema. Gezellige boom met lichtjes en waterput. Veel te doen voor kinderen; speeltoestel, springkussen, ballenbak, kadootjes. 't is best groot, maar niet vervelend groot. Qua bezetting was het wel erg rustig op een zaterdagavond. En het belangrijkste het eten smaakte goed. Tomatensoep was goed, helaas wel met blikballen. De pannenkoeken waren gaar, voldoende belegd en vulde goed. Of het beleid is of een foutje weet ik niet, maar de pannenkoeken waren met opvallend weinig (geen?) zout bereid. Op tafel poedersuiker en stroop in een pot. Veel keuze uit pannenkoeken in diverse prijsklassen, standaard en met speciale vulling. Menu'tjes voor leuke prijzen. Wij komen hier zeker vaker!

29. Vroeger vond ik het beter dan nu.

De pannenkoeken zijn wel goed gevuld, alleen de vulling bestaat bij een boerenpannenkoek voornamelijk uit uien en tomaat.

Ik vond dit te overheersend.

We hadden:

3 Boeren pannenkoeken, 3 coupe ijs, aardbeien en slagroom en 6 glazen drinken. Toen we de rekening kregen waren 65 euro kwijt.

Voor een pannenkoek vond ik dit behoorlijk pittig.

De sfeer vond ik een beetje gemaakt. Van: "Jongens, het is gezellig, dit moeten we uitstralen".

6,5