Bezorgrestaurants in de buurt van Witloof

Online eten bestellen

1562072603 75
1593819908 72
1646732082 71

1. Nel de Jonge

Weer heerlijk gegeten. Gezellige en lieve bediendes.

2. ida

3. Jonkers danny

Ontvangst perfect, zeer eerlijk eten, zat terug met grootmoeder aan tafel, tegen de perfectie, als ik echt wil zeuren… de mayo in plateel fles, stel je voor dat deze huisgemaakte is samen met de frietjes? Doe zo verder.

4. Heerlijk gegeten afgelopen zaterdag. Zelfs als lastige eter genoeg keuze. Ook genoeg vegetarische gerechten. De chocolademousse is een must! De bediening was de hele avond erg vriendelijk en behulpzaam. Bij het uitkiezen van het drinken (een bierkaart met meer dan 300 bieren, en 125 soorten jenever!) bleek dat het personeel ook daadwerkelijk kennis van zaken had. Voor het eerst sinds lange tijd heb ik me niet één keer geïrriteerd aan het personeel.

5. z

6. Wij hadden zaterdagavond echt genoten van ons restaurantbezoek. Alles was zeer verzorgd, lekker en ook de bediening was super!

Bedankt en zeker tot een volgende keer.

7. Bediening goed maar eten fel beneden Vlaams niveau. In Vlaanderen was hij al lang verdwenen. Dringend een goeie Vlaamse kok nodig.

8. Na gezellig shoppen hier gaan eten, op een zaterdag avond zeker reserveren. Hadden wij niet gedaan maar konden gelukkig aan tafel. Lekker eten, de heren in de bediening deden super hun best. Voor het uitleggen van de kaart maar ook voor wat voor een bieren we moesten nemen.
    Gezellig avond gehad, zeker een aanrader!

9. Kevin Cnudde

10. Ileana LBV

Al heel vaak gepasseerd maar nooit binnengeweest, tot nu! De Arme Duivel Witloof serveert een volkse en eerlijke keuken: de prijzen vallen goed mee en de wijn laat zich drinken! Wat wil je nog meer tussen het vele shoppen door?

11. Proever Danielle

Geweldig, (eenvoudig maar zeer smaakvol) traditioneel Belgisch eten, goede selectie van bieren van de fles, zeer goede service. Ik kan zeker aanraden het stoofvlees (rundvleesstoofpot) en Dame Blanche (vanille-ijs met warme chocolademelk en crème) - zowel hemels. Reserveren is best, altijd druk en dat zegt genoeg.

12. Stokkie_73

Gezellig restaurant, altijd wat bijzonder Belgisch op de kaart, eten is goed en natuurlijk moet je er een bier arrangement bij nemen.

13. Niets bijzonders qua eten, goede bediening. Een zesje.

4,1
  14. Afgelopen weekend een erg leuke avond gehad. Grappige website. Het restaurant is gezellig ingericht, de sfeer is uiterst los en heel gezellig. Lekker gegeten, kundige en zeer vriendelijke bediening die tijd voor je heeft. Bijzonder en zeer groot assortiment aan Belgische biertjes. Erg lekker triepelbier uit de Ardennen gedronken bij de slakjes. Stoofvlees erg goed. Alle Trappisten, bijzonder is dat ze zelfs de Vleteren voor de liefhebber in huis hebben! De jeneverproeverij als dessert was uiterst vermakelijk! Unieke zaak, een absolute aanrader.

15. Bijzonder restaurant. Eerlijk en puur Belgisch eten. Vriendelijke bediening. Wel is de keuken op drukkere avonden erg langzaam waardoor er veel te veel tijd tussen voor en hoofdgerecht zit. Ook staan er teveel stoelen en tafels per m² opgesteld waardoor het erg rumoerig is.
    Tja terug gaan of niet, voor mij niet een duidelijke keuze.

6,5
  16. Een jaar geleden hier al eens gaan eten en toen eigenlijk besloten om deze zaak in de toekomst links te laten liggen. Geen slechte ervaring gehad maar ook geen "wow ik kom hier terug" ervaring. Afgelopen zondag dit restaurant een nieuwe kans gegeven , mede omdat ik had vernomen dat er een nieuwe kaart was. Wat een tegenstelling tot vorige keer !!. Geweldig gegeten. Keuken heeft een stap omhoog gedaan. En dan niet zozeer door luxe of originaliteit (want na het bestuderen van de kaart was ik nog niet echt onder de indruk in vergelijking tot vorige keer) maar des te meer door kwaliteit. We waren met vier personen en we hebben allemaal iets anders genomen zodat we een groot gedeelte van de kaart hebben geproefd. Ons oordeel was unaniem. Mooi op smaak en uitmuntend bereid. Ik zelf had als hoofdgerecht een "minute steak enchalottes" of zoiets ( vergeef me als de naam niet goed is) die schijnbaar alleen saignant gegeten kan worden. Nu ben ik geen fan van rood gebakken vlees maar op aanraden van de bediening die mij vriendelijk vertelde dat ze de steak niet serveren verder doorbakken toch maar genomen. Wat een smaakbeleving !Je zou bijna zeggen dat je proeft dat de kok er plezier in heeft. Zo'n onverwachte goede ervaringen maken de avond helemaal af. We gaan hier zeker terugkomen voor de rest van de kaart. Ze hebben alleen nu wel met een ander verwachtingspatroon te maken. Hoop dat ze het kunnen waarmaken. Bediening is erg vriendelijk.

17. Wat een leuk adres! Heerlijk gegeten voor een prima prijs en een spontane, behulpzame maar vooral heel gezellige bediening. Zeer kritisch geweest op de wijn gezien vorige reviews maar deze viel 100% mee! Prima wijnkaart hoor.
    Enorme hoeveelheid fritten in een vergiet, heerlijk maar wat een overdaad en zonde om weg te gooien, maar aangezien het een van hun vele kwaliteiten betreft begrijpelijk.

Wij gaan hier zéker nog eens terug!

18. Diverse keren bij Witloof gaan eten. Het concept is gewoon erg leuk, geen poespas. De sfeer is knus.
    De gerechten zijn leuk bedacht en goed van smaak. De manier van presenteren op zijn Vlaams is grappig.
    Verwacht geen culinaire topmaaltijd maar gewoon lekker eten. Qua prijs/kwaliteit zit dat wat mij betreft ook wel goed, 3-gangen menu voor net geen 30,- is niet veel (en als je eet "wat de pot schaft" (dagmenu) nog minder).
    Een combinatie van 2 toetjes was geen probleem.

De bediening is vriendelijk.

Ik lees ergens iets over kleine tafeltjes: klopt, maar past prima in het concept (en voor mij ook weer niet TE klein).

Reserveren via internet werkt altijd prima.

19. René 3150 punten

Veel wisselende recensies over dit restaurant dus ik neem graag de uitdaging aan om ook een oordeel te vellen. Het begon goed: op zaterdagavond om zes uur geen plaats meer te krijgen, dus reserveren is in het weekeinde kennelijk gewenst. Meteen geboekt voor de volgende avond. Om over het interieur: ik kan niet zeggen of dit nu typisch Belgisch is of niet, maar apart is het wel. Gekozen voor de asperges en voor de vlaamsche degustatie (vegetarisch hoofdmenu). Om met het laatste te beginnen: witlof met kaas (vanzelfsprekend), maar ook een kaaskroket en een salade. Als bijgerecht eveneens salada dus veel kaas en salade. Wel lekker trouwens. De asperges waren uitstekend. Daarna gekozen voor de waalse ijskoffie hetgeen niet heel bijzonder was (vanille-ijs met koffie). Bediening was heel vriendelijk, daar zal ik dus niets van zeggen. Alles bij elkaar optellend, zou ik dit een redelijke ervaring noemen met als enig minpunt misschien de ietwat hoge prijs in verhouding tot de kwaliteit.

20. Zijn met 9 personen gaan eten bij Witloof. Je krijgt dan een tafeltje dat eigenlijk maar op 6 personen berekend is. De prijs kwaliteit verhouding staat niet echt in verhouding. Het concept is leuk maar men laat het zeker in de details afweten. (De eigen gemaakte friet met mayonaise kan dit niet meer goed maken.) Ik had een garnalen spies waar bij 2 garnalen het darmkanaal nog prominent aanwezig was. De heerlijke sla wordt totaal verpest door de overdaad aan gerookte spekblokjes in de sla. Als klap op de vuurpijl kreeg ik als dessert een creme brulee die de naam niet echt mag dragen. Hij was korrelig van structuur, mierzoet en de echte vanille proef en zie je negens terug. Bij het afruimen vraagt de overdreven vriendelijke bediening aan iedereen of het heeft gesmaakt, behalve aan U raad het al. Heb hier verder maar geen woorden aan vuil gemaakt. Met een menu prijs van 30 euro mag je wel iets verwachten. Ik heb de indruk dat men slecht tegen kritiek kan in deze zaak. Geen aanrader !!!!

21. Viel tegen, eten was slechts ok te noemen. Niveau ligt laag in vergelijking met andere restaurants in Maastricht binnen deze prijsklasse. Bediening is goed.

22. Wat een geweldige sfeer en professionele keuken.
    Een must voor iedereen die een weekendje Maastricht boekt.
    Formule is tot in de details uitgewerkt, 't ontbreekt aan niets. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel.

23. Aanrader. Gezellige Belgische sfeer, met bijbehorend accent van bediening. Eten was uitstekend.

24. Jet 80 punten

Onlangs hier gegeten. Gezellig restaurant, leuk ingericht. Goede bediening. Eten was ook goed, porties waren meer dan genoeg. Begonnen met een glas belgische bubbels, een aanrader.

25. Voor het schitterende concert van Andre Rieu bij Witloof gegeten op aanraden van vrienden. Het restaurant heeft ons zeer zeker niet teleurgesteld. De bediening, de atmosfeer en het eten: erg leuk en lekker allemaal. De kroketjes waren heerlijk, jammer dat er die dag geen garnalenkroketten waren! Fijn dat we een plaatsje voor in de zaak kregen toen we dat vroegen aan een van de mensen in de bediening, dat vond ik met het weer lekkerder dan achterin. Grappig zwart bord en mooie menukaart. Bij het volgende concert komen wij zeker weer langs! A. Westervoorvoort, Groningen.

26. Bizarre ervaring. We zaten met groep van 5 vlakbij keuken en wc. Er hing een sterke luchtverfrissergeur waardoor je bijna geen smaak meer van eten had. We hadden dit al (gewoon vriendelijk) tegen bediening gezegd, maar die lachte wat en gaven geen reactie. Later kwam een Belgische man (manager, eigenaar?), die ons de huid volschold omdat wij kritiek hadden op zijn restaurant. Ongelooflijk, nog nooit zoiets meegemaakt.

27. Anja Wintjens

Nooit meer! Zo uitermate slecht gegeten en de bediening was een chaos. Terwijl dit vroeger mijn favoriete restaurant was. Wat is hier in hemelsnaam aan de hand?!

Hier komen wij nooit meer!

3,3
  28. Autentiek restaurant waar een Belgische wind door heeft gewaaid. Je waant je echt in Belgie als je hier gaat eten. Gezellig sfeertje. Het eten is prima! Betaalbaar en goed. En alles wordt gebracht op een originele manier.

29. van de voort

Geweldig gezellig en goede ambiance, goede huisgemaakte frieten en een lekker choufke, maar... thuis eet ik beter en ook in de eerste de beste Belgische frituur.

3 onbeduidende stukjes vis in een niet thuis te brengen stoofvocht, wat slabladeren in een bakje voor een tafel van 6 man vind ik armoedig. Mijn tafelgenoten moesten zoeken naar de stukjes stoofvlees in een bak met saus.

3,2
  30. Bert de Jager

Hier in januari een superleuke avond gehad. Leuke ouderwetse, maar prima gerechten! Goed op smaak, grote porties en voor een zeer schappelijke prijs. De zaak zat helemaal vol en daardoor misschien iets gehorig, maar vooral niet minder gezellig! Wij komen zeker terug.

31. Grappige zaak, alleen al de etalage werkt zeer aanstekelijk. Helaas daarna niet meer zo onder de indruk. Het voorgerecht stelde vrij weinig voor. Bij het hoofdgerecht was het vlees te droog. De wijn was niet slecht maar ben ik ook beter gewend. In Belgie kunnen ze dit echt veel en veel beter.

De bediening was erg vriendelijk en de sfeer was heel erg goed. Leuk ingericht restaurant en zeker anders dan anderen, maar voor het eten kom ik niet meer terug.

32. Zondag hier heerlijk gegeten met een groepje. Ouderwetse gerechten, goed van smaak. Witlof met ham en kaas uit de oven, erg lekkere kaassaus, flink konijn met gewelde pruimen en dame blanche na.

Kwaliteit uitstekend in verhouding met de prijs. Lekkere huiswijn (zowel de witte als de rode). Druk, maar heel gezellig sfeertje en alerte service. Voor ons groepje zeker een terugkomer.

33. Ben hier pas gaan eten met mijn vriendin en moet zeggen dat ik niet heel erg onder de indruk was. Voorgerecht was ok, hoofdgerecht was de stoofpot, een beetje taai en het nagerecht was ook niet om over naar huis te schrijven.

Het is allemaal heel erg simpel, ik kan begrijpen dat er mensen zijn die daar van houden, maar voor ons was het niets! Gelukkig dat het allemaal erg goedkoop was!

Bediening was zeer vriendelijk, maar niet goed georganiseerd; 3x in 2 minuten werd ons gevraagd of we nog iets wilden drinken. Erg irritant als je gewoon wilt kletsen.

4,9
  34. Niet te evenaren stoofpotje! Een aantal keren bezochten wij Witloof en steeds nam ik de stoofpot. Steeds anders, altijd met Belgisch bier bereid en altijd met verse vlaamse frieten; super!

Aangezien we nu in NH wonen komt het er niet snel meer van, maar we rijden er graag een paar honderd kilometer voor om!

35. Fantastisch leuk tentje in de buurt van OLV-plein.

Heel bijzondere wijze van presenteren van het menu (via een groot bord). Extra brood gevraagd (erg lekker) en dat wordt niet extra in rekening gebracht. Na voorgerecht en hoofdgerecht (uiteraard met perfecte Belgische friet) zaten we vol.

Prijs is een lachertje (in andere gelegenheden betaal je zomaar het dubbele).

We gaan heel snel weer op bezoek!

36. Tijdens een wandeling door de stad toevallig voorbij dit restaurant gelopen. De maffe teksten op kleine schoolbordjes achter het raam wisten ons te verleiden om hier 's avonds te gaan eten. Bij aankomst bleek dat reserveren wel slim was geweest, er waren amper 2 plaatsen vrij.

Hemels gegeten: witloof, aalster ajuintaartje, stoofpotje, kabeljauw, chocodessert en soepje van suikermeloen met citroenijs.

Echt een gezellig restaurantje, waar alles anders is dan in andere resto's. Zeer genoten en zeer betaalbaar.

37. Erg leuke zaak! Ademt gezellige sfeer en de kaart is leuk en prima (voor ieder wat wils).

Prijzen en service ook in orde...al met al een prima plek voor een uit etentje.

38. Nils Pieter

Wij zijn afgelopen vrijdag bij witloof gaan eten. Voor een betaalbaar prijs heb je een uitgebreid drie gangen keuze diner. Het restaurant heeft een gezellige ambiance en zeer gastvrije bediening. Komen gezellig een praatje maken en zijn zeer alert met alles! stoofvlees was ontzettend lekker. Een echte aanrader. Het was een zeer geslaagde avond.

39. 1e kerstdag bij witloof gegeten, met 10 personen. Voorgerecht oke, nagerecht oke. Maar het hoofdgerecht was uitermate slecht.
    Te weinig en niet gaar en niet alleen bij mij maar bij 4 anderen aan de tafel hetzelfde.
    Dus NOOIT MEER!

1,8
  40. Annita Kuypert

Na het lezen van de goede recensies, hadden we hoge verwachtingen bij dit restaurant. Niets was minder waar. Eten was lekker maar niet bijzonder (is ook een simpel restaurant, dus eten past wel bij de ambiance, niet echt helemaal mijn ding.) Ook ontvangst was uitermate slecht; we stonden al een eeuwigheid te wachten, een jongen stond ons maar aan te kijken, maar deed hier verder niets aan! Nee, de Witloof kan niet rekenen op een aanbeveling van ons.

4,1
  41. Concept is super, zaak is heel mooi en origineel, maar uiteindelijk is prijs/kwaliteit echt onder de maat.

Gegeten en gedronken voor 50 euro pp. (menu, apéritief en 3 glazen wijn). Voor dat bedrag verwacht je toch net iets meer.

Garnalenkroketten waren heerlijk. Biefstuk was redelijk, Stoofpotje was zeer karig en appeltaart gewoonweg niet goed.

42. Inmiddels al 3 keer geweest en alle 3 de keren uitstekend gegeten. Lekker relaxte ambiance en aardig ongedwongen personeel. Eten is in 1 woord heerlijk. Mij zien ze nog vaak terug, heb de nodige vrienden ook al laten kennis maken met het restaurant. Ook zij zijn razend enthousiast.

43. Nou, het Belgisch restaurant mag wel wat meer z'n best doen! Zo zou je toch van hun frites topkwaliteit verwachten, maar zelden hebben we zo'n opgewarmde doorgebakken portie op tafel gehad! De Nederlanders doen het inmiddels beter! Ook het vlees was niet van topkwaliteit. Kortom: een leuke sfeer, maar niet echt lekker eten, ondanks de vlotte bediening. Ons zullen ze er niet meer zien: in Maastricht is veel beter te vinden!

44. wilde een reservering maken, echter telefoon werd steeds niet beantwoord, na vaak bellen toch een reservatie kunnen maken. aangekomen bij het restaurant bleek de wachttijd voor de tafel nog een uur te duren, nou bedankt niet voor ons, gelukkig genoeg andere restaurants in maastricht

45. Voor mij DE plek in Maastricht om lekker LEUK en gezellig uit te gaan eten, doen zich super veel moeite voor iedereen (speciaal voor mijn dochter kipnugget gaan halen bij collega!) oncurent?)Maar heb ook al met groep van 30 heerlijk gegeten, alles kan lijkt het wel, hier is de klant echt koning, eten echt lekker en dat voor maar 25 euro per 3gangen menu!!Super