Tivoli in Maastricht

ma lunch 11:00 - 14:00 diner 11:00 - 22:00
di lunch 11:00 - 14:00 diner 11:00 - 22:00

We hebben het restaurant in oktober 2017 verbouwd en uitgebreid tot het dubbele aantal zitplaatsen. Met een nieuw prachtig interieur en formule zodat u ook na 21.00 uur kunt genieten van heerlijke Tapasgerechten (uit eigen keuken) met een lekkere cocktail mix, glaasje wijn of een keuze uit onze 30 soorten buitenlandse bieren.

Onze pasta & tapas gerechten worden dagelijks vers gemaakt in onze eigen keuken. We gebruiken dagverse producten bij de bereiding daarvan om de smaak optimaal tot zijn recht te laten komen.

5. Betalen pin Visa Master Card American Express

ma lunch 11:00 - 14:00 diner 11:00 - 22:00
di lunch 11:00 - 14:00 diner 11:00 - 22:00

1361993224 63
1369201897 62
1383619244 75
1419662610 74
1477331996 84

1. Met mijn kids 60 jaar gevierd bij Tivoli in de vernieuwde zaak, heerlijke Brochetta vooraf en prima pizza en spaghetti, alles vers met een goed glas wijn, en studentenkorting!

2. Samen met mijn vriend hebben we lekker genoten van het eten bij Tivoli. De medewerkers zijn ook erg vriendelijk! We komen gauw weer langs.

3. Was super lekker, wat een top ervaring en de bediening ben ik ook zeer over te spreken!

4. Tivoli Nieuwe Stijl

Het restaurant is in oktober 2017 verbouwd, vernieuwd en uitgebreid tot het dubbele aantal zitplaatsen. Met een nieuw prachtig interieur en formule zodat u ook na 21.00 uur kunt genieten van heerlijke Tapasgerechten (uit eigen keuken) met een lekkere cocktail mix, glaasje wijn of een keuze uit 30 soorten buitenlandse bieren.

5. M Boerjan

Nooit meer
    Gisteren gegeten met vriendin. Tagliatelle met zalm heel flauw geen smaak, tagliatelle was heel fijn gesneden alsof je n kind was, te veel saus leek wel soep; kon je zo met de lepel eten
    Spaghetti met spekjes ook heel flauw en weinig spek, wel veel olie, prijs was veel te hoog. Lauwe witte wijn. Verwelkte bloemen op tafel in het geheel niet proper. Personeel spreken bijna allemaal Engels en verstaan geen Nederlands.

6. PJ Coenen

Super lekker eten met een hart verwarmende bediening!

7. Sorry. Hier kom ik niet weer. Pizza is oké. Maar de pasta is totaal smakeloos. Voorgerecht van 4 mosselen kostte mij €14,50. Belachelijk.

8. We zochten een restaurant via Butler. Plots viel ons oog op Tivoli. Kon gelijk reserveren dacht waarom niet. Nou wij blij dat we dat gedaan hadden het was bomvol. We zaten snel aan een leuk tafeltje met vriendelijke bediening om ons heen. De pasta's waren gewoon geweldig. We hoorden later dat deze vers bereid worden nou dat proef je We namen er een flesje huiswijn bij. Bediening maakt praatje met je en vraagt of alles naar wens is. Prima toch, een zekere aanrader voor ieder die van Italiaans houd.

9. Weekendje weg geweest en hebben twee avonden hier gegeten. Ondanks de drukte was de bediening zeer vriendelijk en snel. Het eten wordt vers voorbereid en dit proef je meteen. Wij komen zeker terug!

10. Dilan Gungor

Nooit gedacht dat ik hier zo lekker kon eten.. Samen met mijn vriendinnen in een heerlijk warm sfeertje aan een tafel. En een perfecte service.. Wat vriendelijk. Ik kon mijn vingers opeten.. heerlijke pasta's hebben jullie! Bedankt voor de goede service en ik kom zeker nog eens langs. Zeker een aanrader 👍

11. Van Hagen Jan

Ik ben hier gaan eten met mijn vriendin, het eten was top samen met de bediening. Een leuke zaak gezellig muziek, fijne mensen. En deze zaak heeft ook een perfecte ligging. Het deed mij even denken dat ik in Italië was. Dank u, er komt zeker snel een volgende keer.

12. Pieter-Jan Coenen

Het was er gisteren echt gezellig druk! De bedieningen was super!! En het eten was zelfs nog beter! Super avond gehad, zeker een aan rader voor iedereen die lekker en gezellig wil gaan eten!

13. Gister avond in dit restaurant gegeten met mijn gezinnetje. Het was tijdens etenstijd. Gister was het niet zo druk in dit restaurant, maar toch hielden de obers het gezellig voor ons. De kinderen kregen stripboekjes en kleurplaten met kleurtjes, zeker een kindervriendelijk restaurant.

Het eten was echt heerlijk, je proefde dat alles vers is.
    Kortom in één woord top. Wij komen hier zeker nog eens terug! Bedankt.

14. We zijn er nu een aantal keer binnen geweest en de kwaliteit is erg wisselend. Voor de echte Italiaanse sfeer zit je hier prima en is dit restaurantje zeker een aanrader. Personeel is vriendelijk maar dit is inherent aan de drukte.

De prijzen liggen betrekkelijk hoog en zijn ook de ene keer meer gerechtvaardigd dan de andere. Kortom je treft het of je treft het niet, waardoor het eigenlijk nodig is om er een paar keer te eten, zodat je een eerlijk beeld krijgt van Tivoli.

Bij ons is het aandeel plussen tot nu toe in ieder geval hoger dan de minnen en wij gaan dus zeker nog een keertje terug!

15. Ferit Savaş

Zojuist heb ik hier bij dit restaurant gegeten. En om eerlijk te zijn het heeft precies gesmaakt zoals ik het verwacht had. Na zoveel jaar dat ik elke week italiaans eet heeft het me nog nooit zo goed gesmaakt. Zowel de service als het eten was buiten gewoon goed deze restaurant is een echte aanrader

16. Mirna van Driel

Wij hadden een wat mindere avond. Er waren slechts twee obers die nauwelijks Nederlands spraken/verstonden. Alles duurde lang, weinig attent en alles snel, snel. Vervolgens ook niet het juiste gerecht gekregen waardoor ik uiteindelijk alleen aan het eten was, de rest van het gezelschap was al klaar. Het eten vond ik overall niet heel bijzonder en flauw van smaak. En best prijzig voor een Italiaans restaurant. Ook een wit wijntje, half glaasje voor € 3,90 vind ik in zo'n tentje te duur. Wij waren echt teleurgesteld en zouden hier niet terug gaan.

17. Is een top restaurant, ze zijn klantvriendelijk. Altijd vrolijk. Er is heerlijk eten.

18. Gisteren hier gegeten in dit restaurant met mijn vrouw en kinderen. We werden echt heel vriendelijk ontvangen door een mannetje die aan de deur stond en in het italiaans mensen aan 't roepen was. De kinderen hadden pizza's. De pizza's waren dun krokant zoals het hoort, ik met mijn vrouw hadden de mistodi pasta voor 2 personen, we zaten goed vol en het eten was heerlijk! Tot de volgende keer!

19. Nou, wij hebben afgelopen zaterdag met een grote groep gegeten bij Pizzeria Tivoli, service was beleefd, alles ging goed tot voor aan de bestelling, na het bereiding van onze bestelde gerechten heeft het heel lang geduurd voordat wij onze eten kregen, daarbij was de pasta Frutti Di Mare totaal niet te eten was, het pasta was niet lekker en zat vol met water..

20. Restaurant opgemerkt via een leuke ober die aan het zwaaien was en we hadden toch honger dus italiaans eten leken ons wat. Gezellige sfeer in de zaak alleen het was wel een beetje krap maar dat vonden we niet zo erg. Wat ons opviel was de open keuken, dit vonden we wel fijn omdat je dan kan zien hoe je eten bereid wordt. Het eten werd goed geserveerd door een jonge ober en het eten was ook prima, een top diner dus.

21. Ik ben hier vorig weekend met mijn gezin gaan eten, en ik moet zeggen ik was zeer aangenaam verrast. Het was zeer druk maar het leek of ze alle tijd voor ons hadden, heel vriendelijk personeel. Zodra we binnen kwamen kregen we al meteen een drankje van het huis. we hadden het eten besteld, het duurde even maar het was zeker het wachten waard. De rode huiswijn is trouwens ook echt heerlijk! Zeker een aanrader.

22. Dit restaurant is een absoluut culinair dieptepunt, tagliatelli vongole bestond uit heel veel pasta van slechte kwaliteit, een zeldzaam schelpje, hier en daar een klein stukje tomaat, goedkope olijfolie, kortom volkomen smakeloos. De rose huiswijn deed sterk denken een de limonadesiroop voor een kinderfeestje. Conclusie: Eens maar nooit meer!

23. Op basis van de reviews die we hier geplaatst zijn hebben we een reservering gedaan bij Tivoli in Maastricht. De reviews zijn goed dus de verwachtingen hoog. Het werd helaas het dieptepunt van ons weekend Maastricht. Ik herken de reviews totaal niet terug in onze ervaring. Het personeel was best aardig, maar erg druk met het binnenhalen van zoveel mogelijk voorbijlopende gasten. De kwaliteit van de pasta die we kregen was bedroevend. We hadden een vleespasta combinatiegerecht voor 2 personen. Dit bleek nauwelijks vlees te bevatten en te bestaan uit spaghetti die een keer door de tomatensaus heen geroerd leek, koude macaroni met een kruidenolie en tortellini met ham en saus welke niet een restaurant waardig is. Dit ook aangegeven bij de ober die kwam vragen of alles naar wens was. Het smaakte niet, maar het werd voor kennisgeving aangenomen. De hoeveelheid resterende pasta welke retour ging moet genoeg zeggen. Het nagerecht durfde we niet meer aan, dus snel afrekenen en wegwezen. We stonden nog niet of de volgende mensen werden al aan ons tafeltje toegewezen. Het zal wellicht een erg slechte dag zijn geweest maar onze review is oprecht en wij komen hier niet weer terug.

24. Vrijdagavond met mijn vriendin in dit restaurant gegeten. Zeer hartelijk ontvangen door (ik denk) de eigenaar. Hij kon in ieder geval geen Nederlands, wat voor ons alleen maar een goed teken is. Na een glas werkelijk heerlijke wijn, kregen we de bestelde bruchetta. Lekker zwaar brood, duidelijk net uit oven en gedrenkt in de fantastische olijfolie. De kruidenboter was ook zo te proeven vers. Daarna onze hoofdgerechten: zij een pizza carbonara, ik spaghetti met kip en champignons in roomsaus. De prijzen zijn iets hoger dan gemiddeld bij de Italiaan, maar de smaken zijn ver bovengemiddeld. Mijn vriendin zei dat ze zelfs in Italie minder lekker had gegeten. Al met al echt het geld waard, een goed begin van ons weekendje weg!

25. Super restaurant, zaterdag avond gegeten hier. Gezellige sfeer. Vriendelijke bediening. Het was echter wel heel druk, moesten 10 minuten wachtten op een tafeltje, dit werd mooi opgelost door drinken van het huis te krijgen onder het wachten. De kip met champignonroomsaus is echt een aanradertje! Komen zeker nog een keer terug als we in Maastricht zijn, top!

26. Afgelopen weekend gegeten in dit restaurant. De bediening was vriendelijk, ons eten was echter ietwat minder. Hadden ovenschotel, het pruttelde wel maar de binnenkant was lauw tot koud. De salade kregen we te laat, en in de salade zat aardappel en bloemkool..?! Helaas voor ons dus geen tweede keer.

27. Kevin van den Boorn

Gisteravond hier gegeten met mijn vriendin. Toen we binnenkwamen bleek het restaurant helemaal vol te zitten. De obers boden ons wat te drinken aan van het huis en hadden ons beloofd dat ze zo spoedig mogelijk een tafel voor ons ter beschikking zouden stellen. Zo gezegd zo gedaan! In 10 minuten kregen we een tafel. De sfeer was heel gezellig en de obers waren heel vriendelijk. Ik had een misto vegetariano besteld die smaakte heerlijk! Mijn vriendin had een tagiatelle scampi besteld ze vond het ook super. We komen hier zeker nog een keertje terug! Gr Kevin en Pascalle.

28. Karim amana

Heerlijk eten! Gezellig restaurant, leuke sfeer prijs en kwaliteit was goed. Eten lekker vers! Zeker een aanradertje dus voor mij de restaurant van Maastricht!!!

29. Een zeer stijlvol restaurant met een authentiek Italiaans interieur . Sfeervolle Italiaanse muziek, waardoor je echt het gevoel krijgt dat je in Italië bent . Uiterst goede bediening , met open armen ontvangen ( bij wijze van spreken ) , zeer aardig personeel waardoor jij je echt op je gemak voelt . Het eten was van zeer hoge kwaliteit , heerlijk van smaak en vers bereid . Voor een redelijke prijs kun je heerlijk eten en er een super gezellige avond van maken .
    Gr. Frank

30. Tim de Vries

Vandaag gegeten in dit restaurant, allereerst werden we warm verwelkomd, hadden wel 5 minuten moeten wachten op een tafeltje, omdat het zo druk was. Dat werd goed gemaakt met een drankje van 't huis. En zeker was het 't wachten waard! We hebben echt eerlijk gegeten en echt genoten van de sfeer. Pizza's werden in de lucht gegooid, obers die aan t zingen waren, heerlijke muziek. Zowiezo komen we de volgende keer als we in Maastricht zijn terug naar dit restaurant!

31. Neeltje ernest

Je denkt, het begint goed met Italiaanse ontvangst, maar dan gaat het mis, er staan dus echt geen Italianen in de keuken. Het eten is helaas beneden de maat! Jammer!

32. Gezellig restaurant, maar de pizza's en pasta's zijn ronduit beroerd! Lasagna met zalm; vrijwel zonder zalm en te klein als hoofdgerecht. Pizza's; groentes niet gaar en veel te grof gesneden. Geen aanrader voor wie lekker wil eten...

33. Joost Verbeek

Ik heb hier heerlijk met mijn vrouw, dochter en 2 vriendinnen van mijn dochter gegeten. Het is zeker een aanrader voor andere mensen! Heerlijk pizza's en pasta's. De koffie achteraf smaakte ook heel goed. Het servies zag er leuk uit.
    Goed Italiaans restaurant!

34. Wij hadden gereserveerd voor 15 personen. Helaas moesten we wachten op onze tafel, maar dat is goed opgelost met een gratis drankje. Verder hebben we allemaal heerlijk gegeten, kwam het eten tegelijk op tafel en was de sfeer goed.!

35. roman heinen

Een echte italiaans restaurant, vandaag met vrienden wezen eten. We vonden het eten echt lekker. De mensen stonden zelfs in de rij aan de deur om in dit restaurant te eten. Echt een aanrader voor iedereen die echt van italiaans houdt.

36. Met 2e kerstdag hadden wij via het werk de mogelijkheid om eten te bestellen. Nu hebben wij besteld bij Tivoli in Maastricht omdat de kaart er zo lekker uit zag. Echter bij het uitpakken van het eten is je eetlust gelijk verdwenen.
    Het is koud en niet warm, is vet en klef en totaal niet prijs waardig! Een griekse salade met alleen sla en 2 bonken feta kaas noem ik geen griekse salade. Om over de "over"heerlijke kipfilet maar te zwijgen!

Mijn tip bestel hier niet.

Groet, Mark

37. We hadden gisteren gereserveerd bij dit restaurant voor 14 personen. Toen we op het afgesproken tijdstip aankwamen, bleek het helemaal vol te zitten! Kennelijk is het voor dit restaurant zo belangrijk om zoveel mogelijk omzet te draaien, dat dit ten koste gaat van de klanten. Heel vervelend!

38. john 11 punten

nou,dat was een tegenvaller,vele italiaanse restaurants bezocht maar dit is de slechtste.
    misto delle chef met pasta en een waterige tomaten soep,saus was het niet en dan nog een ober die je probeert
    te vertellen dat dit zo hoort.dat was zeker geen echte italiaan
    verder een pizza met rauwe groenten en paprika's uit een pot ,met een zure smaak.
    Come on......in de wijn vieze drab uit de fles
    Wel gelukkig een gezellige sfeer, maar geen aanrader verder

39. Ik heb er zeer lekker gegeten. Echt gezellig om met me familie er iets te gaan eten. Het personeel houd rekening met alles en het is een ware belevenis om te zien hoe de pizzabakker de pizza's in de lucht gooit.

40. Een echt Italiaans restaurant in Maastricht, en daar heb ik zelf verder niets aan toe te voegen.... Heerlijk gegeten, een italiaans restaurant draait niet alleen om pizza en pasta en dat hebben ze heel goed begrepen, italiaans hoe italiaans hoort te zijn! Super ik ga hier zeker nog eens terug! Prijs kwaliteit is echt prima in orde!! En als je toch pizza wilt deze zijn ook overheerlijk....