Op dit adres zit nu: Sate by JUNE

Bezorgrestaurants in de buurt van Thai Take Away

1. Mijn 2e ervaring bij thai take away is even teleurstellend als de 1e. Bij mijn eerste bezoek kreeg de jongeman die er (helaas nog steeds) werkt het voor elkaar om mij linea recta weer het slap gedecoreerde pand te verlaten. Doormiddel van bijdehand commentaar aan mijn bordes, ik dacht dat het wel een 2e kans waard was.

Ik ga dus maar weer eens eten halen, en wederom staat die kwal daar klaar om mijn eetlust te bederven, een vriendelijke groet zat er wederom niet in. Waar ik uiteraard pas thuis achter kwam was dat mister arrogant het nodig vond om mijn gerecht aan te passen tot een prut die ik niet besteld had.

Dus ik mocht terug fietsen want mister arrogant die zijn klanten niet eens kan begroeten bij entree, had verkeerd geserveerd.

Eenmaal terug bij thai take away geen verontschuldiging louter een ''Wat is er dan verkeerd'' uit zijn mond kwam mijn volgende bestelling moest een ander worden want de noodles waren op, ik moest nog bijbetalen ook en dan krijg ik slecht bereide noodles die aan elkaar plakten en 3 stukjes kip erdoorheen.... take away BEDANKT VOOR DE ''GOEDE SERVICE'' EN HET ''LEKKERE ETEN'' ontsla die sul en huur degenlijk personeel in want dit gaat jullie je klanten kosten, gezien het feit dat meer mensen in mijn directe omgeving dezelfde ervaring hebben als ik die ook heb gehad!