Spice of India in Maastricht

1426200597 90
1486819849 89
1501974661 85
1509552068 86

1. Zeer goed restaurant, lekker eten, vriendelijk personeel. Gewoon top.
    We kwamen speciaal uit België en komen met plezier nog terug.

2. Afgelopen avond voor de 2e keer hier gegeten nadat we een paar maanden terug hier heerlijk gegeten hadden en erg hartelijk werden ontvangen door de erg vriendelijke eigenaar. Helaas was deze laatste ervaring niet zo positief voor ons. De bediening sprak Engels en kwam op ons erg onpersoonlijk over. Het voorgerecht, meat samosa, was koud van binnen. De hoofdgerechten smaakten veel te zoet, er zat weinig smaak aan. Jammer, dit was voor ons echt een tegenvaller na de vorige keer dat we hier gegeten hadden.

3. Charlotte

Heerlijk origineel Indiaas eten in een buitengewoon ontspannen huiskamersfeer. De bediening is attent en beleefd en laat je verder gewoon met rust, het eten is vers, goed op smaak en mooi opgediend. Heel fijn vertoeven hier, bedankt!!!

4. Paul & Astrid

Als altijd weer heerlijk gegeten. Prettige bediening en fijn dat de eigenaar je goed adviseert over de gerechten en daarmee goede smaak en spijs combinaties op tafel zet. Probeer zeker de verse sheek kebab.

5. anke

6. Gisteren met 5 personen wezen eten, nadat we begin van de avond gereserveerd hadden.

Onze tafel stond keurig klaar. Gastvrouw en gastheer deden hun uiterste best om het helemaal naar de zin te maken. Het gekozen menu was lekker en compleet. Kortom een gezellige en lekkere avond.

Slechts één opmerking: Als je je jas aan de kapstok hangt, zal je dat de volgende dag zeker ruiken. In dit restaurant kan je hem beter over je stoelleuning hangen.

7. Ludy Wetzl

Heerlijk indiaas restaurant met super vriendelijke eigenaars. Eten is voortreffelijk, porties ruim voldoende. Reserveren is aanbevolen, zelfs op een maandagavond zit het er redelijk vol. Aanrader: Bombay Curry en de Madras.

8. roy

9. Offermans peter

10. Kevin Cnudde

11. Pieter en Ariella

Super lekker eten! Vriendelijke eigenaar, die je graag uitleg geeft over het vers bereidde voedsel.
    Zelfs een kijkje in de keuken mogen nemen. Hier dineren is echt genieten! Mocht je het willen vinden, het ligt in een zijstraatje langs de Bijenkorf. Het is een echte aanrader.

12. Afgelopen zaterdag hebben we hier voor het eerst gegeten. Geweldig restaurant. Het eten is heerlijk, de keuze super. Het personeel is zeer vriendelijk en de bediening heel net en vlot. Over smaak valt niet te twisten, maar wij hebben hier heerlijk gegeten.

13. familie Mol & den Hartog

Top restaurant. Als je voor het restaurant staat zou je misschien niet snel naar binnen gaan maar eenmaal binnen is het echt leuk en goed. Het eten is verrassend, je kan kiezen tussen mild en spicey, en lekker!! Service is zeer goed. Vriendelijke eigenaar die graag eea uitlegt! Rijst wordt in pure melk gekookt echt een aanrader. Wil je eens wat anders in een leuke omgeving? Stap hier gerust binnen.

14. Op aangeven van deze site een ritje van Eindhoven naar Maastricht gedaan. Zeer de moeite waard! Ontzettend lekker eten! Wij gaan er absoluut terug.

15. Very nice and welcoming atmosphere. The food was delicious and authentic. Well prepared and fragrant.
    Loved how friendly the owner approached us.
    All in all it was the best Indian restaurant we have ever tried.

16. A wonderful experience! As lovers of Indian food, we have lamented the dearth (lack) of choice in Maastricht for Indian cuisine. Our only experience before this one was very 'average'. But that has changed! Super service, very fair prices and excellent taste! All the usual accompanying dips/ chutneys are home made and you can really tell.

A little hidden away gem on the Achter de Vleeshuis alleyway that is well worth seeking out.

For us the first of probably many return trips!

17. Ik ben zo ongelooflijk fan van dit restaurant! Het eten is er heerlijk en de eigenaar is bijzonder vriendelijk.
    De samosa is een echte aanrader! De currys zijn heerlijk en de het khurlfi ijs is super lekker.
    Namaste

18. Heerlijk gegeten en fijn dat alle gerechten met rechauds warm gehouden wordt.
    Eecht een aanrader!

19. Albert & Angélique

Heerlijk gegeten nadat we even op een plekje moesten wachten maar dat was het zeker waard. De kleine ruimte doet wat modern aan waardoor de sfeer iets aan gezelligheid inboet. Het eten is er echter fantastisch. Een aanrader voor iedereen die Indiaas wil proberen. Aanrader is ook om van te voren te reserveren.

20. If you want to eat real Indian food you have to visit this restaurant. The food was perfect, real Indian style, not like other Indian restaurants in Holland. I can say this as I come from England and am used to lots of good Indian restaurants. I had a Tandoori Mixed Grill which smelled delicious and was delicious too. You should try the nan bread, it's really professionally made. The owner of the restaurant is very helpful and friendly. The restaurant is only small, but the times I have been there it seems to be full all the time so if you want to eat here you will have to make a reservation. I will be back again soon.

21. Eindelijk eens high worden van eten, met pure smaken, liefdevol bereid en met zuivere ingrediënten!
    Als ex-diabetespatiënt kan ik geen smaakversterkers meer verdragen, waardoor ik bijna nergens meer kan eten, tenzij puur bereidt !
    Chamim, chapeau!

22. Ben nu reeds een paar keer hier gaan eten en smaakt altijd even goed. De chef kan alles maken op het gebied van Indiaas eten en elk gerecht kan pittiger of minder pittig gemaakt worden. Zo is het eten voor iedereen lekker. Het restaurant ligt in het hart van Maastricht dus is een aanrader voor na het shoppen!

23. Via een Indische collega van mijn broer aangeraden hier te gaan eten. In  1 woord heerlijk, vriendelijke bedoeling voor zowel liefhebbers van mild als pittig! Super!

24. Gisteren kwam ik aan u en eten met 22 mensen uw keuken en uw service en zeer professioneel.. alle gerechten zijn goed gesorteerd en het was echt Indiaas eten, is erg lekker en het brood was heerlijk.. zeer vriendelijk en gastvrij.
    Ik hoop dat ik binnenkort nog een keer kan komen genieten van de heerlijke gerechten.. Arrivederci e grazie mille per la vostra cordialita..

25. Paar dagen Maastricht met als hoogtepunt dit restaurantje. Hart voor de zaak, hard werken. Eerlijk, leuk maar ook eenvoudig en rijk van smaak
    Aanrader van de bovenste plank
    Eet smakelijk!

26. Ingrid Hoedemakers

Afgelopen donderdag hier gegeten met mijn zoon. Hij had het adres van internet.
    Ik moet zeggen: prima keuze. We vonden het allebij heel lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.

Ingrid en Hans Hoedemakers

27. Gewoonweg heerlijk, zeer ontspannen sfeer, vriendelijke bediening! Kortom een absolute aanrader voor iedereen die graag eens wil proeven van de indische keuken

28. Conny en Jan

Hele kundige bediening. Zeer vriendelijk en wijn/spijs combinatie was uitmuntend, heel goed op elkaar afgestemd.

29. Marco Greep

Gewoon super! Je waant je in India. Dagverse producten en authentiek van smaak! De uitbater is duidelijk een vakman met veel horeca ervaring. Je voelt je al snel een echte vriend.

30. Peter en vrienden

Donderdag 4 oktober voor het eerst bij Spice of India gegeten.
    Verrassingdiner, en heel aangenaam verrast. Eten was heerlijk, goed op smaak, gevarieerd en de porties waren meer dan voldoende.
    Kortom een echte aanrader en sinds lange tijd weer heerlijk Indiaas gegeten. Wij komen zeker terug!

31. catharina coenen

1ste keer indiaas gegeten, heerlijk gegeten maar het eten was niet erg spici. Vriendelijke bediening, klein maar fijn restaurantje.

32. Corry Teurlings

Gelukkig konden we met 4 personen vroeg in de avond komen eten. Het was voor ons de eerste kennismaking en zeker niet de laatste!! De gastheer en zijn mensen hebben ons verwend met heerlijke gerechten, een gezellige sfeer en een mooie ruimte waarin je India "proeft", ook vanwege de mooie muurschilderingen.Mijn zwager was net terug uit India en genoot van dit verlengstuk. Het voelde als een warme ontmoeting die zeker herhaald gaat worden. Het is een feestje om bij jullie te eten.
    Tot binnenkort.
    Lieve groetjes, Corry

33. Gezellig onopvallend tentje in het hartje van Maastricht. Zo onopvallend zelfs dat we er zo aan voorbij liepen, uitkwamen op het vrijthof en weer rechtsomkeer moesten maken.

Uiteindelijk binnen zit je in een lichte moderne Indiër. De bediening is snel aanwezig en is duidelijk gewend om elke tafel meerdere keren te vullen op een avond. Dit was niet vervelend, maar geeft een hele andere sfeer dan geschikt is voor bijvoorbeeld een romantisch avondje uit.

Vegetarisch was helemaal geen probleem.

Het voorgerecht bestond uit een samosa en gefrituurde groente samen met een lichte salade en een tweetal sausjes voor de samosa's.

Het hoofdgerecht uit een vijftal pannetjes met rijst, groentecurry (voor mij), paneer, een soort kikkererwten curry en kip tikka masala (voor mijn vrouw). Al het eten was lekker, maar het miste iets. Het rook niet naar India en de smaken waren allemaal wel heel zacht en romig. Het smaakte dus allemaal goed, maar gewoon niet naar het India dat ik gewend ben.

Toen de eigenaar langs kwam voor een praatje heb ik dit gemeld. Hij vloog meteen de keuken in en kwam even later terug met een groentencurry die een stuk pittiger was. Hij legde uit dat je met pittigheid en Nederlanders kennelijk heel voorzichtig moet zijn. De groente was duidelijk allemaal vers gesneden en het smaakte uitstekend.

Toe een mango lassie. Ik heb menig lassie gedronken, maar nooit waren ze zo dik en vol van smaak. Erg lekker!

Al met al een geinig tentje. Maak je wensen van te voren kenbaar en ze voldoen er graag aan. Doe je dat niet, of weet je niet dat dit nodig is, dan kan het enigszins tegen vallen.

34. Op 6 en 7 september heb ik hier gegeten met mijn vrouw. Prima eten. Ondanks de drukte maakt de eigenaar toch tijd om even met je te praten. De dessertkaart zou naast de kulfi meer Indiaase specialiteiten mogen bevatten, maar ik heb inmiddels begrepen dat verzoeknummers ingewilligd kunnen worden. Om mij hoeft het restaurant niet verder aangekleed te worden met versieringen zodat het er uitziet als sommige Chinese restaurants. Dat leidt alleen maar af van het eten. Als ik weer in Maasticht ben, ga ik hier zeker weer eten.

35. Food is excellent. Very friendly, and great reception.
    Price is very reasonable. I strongly recommend this restaurant for all.

36. Ben hier met mijn vriendin gaan eten. Was gezellig druk in het restaurant. Het eten was echt super, enorm lekker. De eigenaar komt zelfs een praatje met je maken aan de tafel en de hele bediening is enorm vriendelijk, je voelt je er echt welkom. Doordat het een klein restaurant is, is het er wel snel druk, maar dit is zeker niet storend. De aankleding had iets beter gekund, is vrij minimaal en heeft niet de uitstraling van een Indisch restaurant, echter is het restaurant zelf nog niet zolang geleden geopend dus dit kan zeker nog komen. Qua prijs is het wel oké, je betaalt misschien wel een hoge prijs, maar je krijgt zeker waar voor je geld. Dit restaurant is een aanrader!

37. Ik heb hier met mijn vader, moeder en zusje gegeten. Het was super lekker en de bediening erg vriendelijk! We zijn een paar jaar geleden naar India op vakantie geweest en hebben daar erg genoten van de kofta. Die stond helaas niet op de kaart maar na verzoek heeft de kok dit speciaal voor ons gemaakt. Goede service dus! Wij komen zeker nog eens terug.

38. Hoi niet gepland bij SOI (Spice Of India) gekomen tijdens een weekje Maastricht, heel knus ingericht en een prettige sfeer, hebben we eerst buiten, maar kort erna binnen gegeten.
    We hebben er heerlijk getafeld, lekker op z'n indiaas gekruid.
    De gerechten die wij kregen brachten je bij het proeven echt terug naar India.
    Dit restaurant zal in de toekomst met behoud van kwaliteit een grote bekenheid verkrijgen. Het is wat mij/ons betreft, zonder twijfel een aanrader!

39. Eten was lekker, bediening was slecht. Geen naanbrood besteld, wel gekregen en stond ook op de rekening... heel raar.

40. John Hayes

I am English and enjoy eating Indian food. This restaurant is really good, it is the same quality like the Indian food in England and that is good!! The staff is very friendly and the service is good. The price is also good for the food you get. I will soon be coming back again.

41. Zeer goed indiaas restaurant. Heerlijk gegeten. De nan heeft een perfecte structuur. De gerechten zijn van een normale prijs maar van zeer hoge kwaliteit. Heerlijke vis en vlees curries. Dit restaurant kende ik nog niet omdat het pas een half jaar in Maastricht zit. Het is ongetwijfeld een aanrader. Vriendelijke mensen, goede service en nogmaals geweldig eten. Wij zijn in verschillende indiase restaurant geweest in Nederland en deze behoort tot de beste!

42. Redelijk nieuw restaurant in de stad, en eindelijk een echte Indier in Maastricht. Authentiek, smaakt heerlijk en de prijs is vergelijkbaar met andere restaurants.

Altijd een goede graadmeter: veel Indiërs die in de stad werken zijn er regelmatig te vinden.

Het personeel is vriendelijk, maar vooral de kwaliteit van het voedsel is uitstekend. De chef doet de moeite om vlees van goede kwaliteit te halen, en dat merk je ook op je bord. Een absolute aanrader.

43. Super gegeten, ook via groupon.
    Heel vriendelijke bediening
    Komen hier zeker nog eens a la carte eten

44. Barbara Heidendal

Afgelopen zondag heerlijk indiaas gegeten bij dit restaurant. Het indiaas eten is vers, wij hadden een menu dat nog naar wens kon worden aangepast, super! Heerlijk en ruim voldoende gegeten, gezellige sfeer, leuk ingericht en zeer vriendelijke bediening. Eigenaar kwam ook aan tafel praatje maken. Wij komen hier zeker terug!

45. Pankaj Dolia

I am in Maastricht from last two months It was difficult to get Indian food in Maastrich. Someone told me about Spice of India. & from that day I am going daily for dinner. The taste & quality of food you will never forget. For me It was home away from my home. I found the same Indian taste here.The hospitality of Staff is amazing. If I would come again in Maastricht I would always like to have dinner in Spice of India.

46. Met het hele gezin (vader, moeder, 14-, 13- en 9 jarige) uit eten in Maastricht tijdens onze fietsvakantie. We kennen inmiddels verschillende Indiase restaurants in binnen en buitenland en waren zeer tevreden over het eten. De eigenaar was erg vriendelijk en we gingen zeer voldaan naar onze tenten terug. Als we weer in Maastricht zijn komen we zeker weer..

47. Claudia Kerckhoffs

Via Groupon voor het eerst Indiaas eten geprobeerd, zeer zeker niet voor het laatst. Wat een heerlijk eten, werkelijk een smaaksensatie, verheug me op de volgende keer.
    De bediening was zeer vriendelijk en fijne uitleg over het eten.

48. Het eten was smakelijk en goed verzorgd.
    Wat ons opviel was dat de mensen naast ons ( 2 personen ) dezelfde hoeveelheid kregen als wij met 4 personen, terwijl wij hetzelfde menu hadden.
    Wij hadden er niet genoeg aan en bestelden bij en kregen toen een gepeperde rekening. Flink fout dus.

49. Sinds heel lange tijd niet meer zo lekker Indiaas gegeten in Maastricht. Erg vriendelijke eigenaar. We gaan zeker vaker hier eten.

50. nelissen

geweldige fijne avond gehad. het eten is zeer goed, het naanbrood overheerlijk en de bijbehorende sausjes hemels

51. Gisteren lekker gegeten. Goede sfeer en service.
    Voor vegetariers mag er wel wat meer apart op de kaart komen, maar wat er werd geserveerd was heerlijk.

52. Catharina

Dit restaurant serveert verse en heerlijke gerechten van Indiase hand. Vriendelijke en hartelijke service, het eten is overvloedig en vult goed, en naar persoonlijke wens kan een gerecht extra pittig of milder worden gemaakt. Na slechts enkele maanden open te zijn loopt het restaurant al zeer goed, daarvoor is reserveren soms aan te raden.

53. Als je echt Indiaas wilt eten moet je het gewoon aangeven bij de bestelling. Wij genieten er altijd van. En aan het einde de Kulfi, het Indiase ijs! - Hmmmmmm

54. Sanne Alleleijn

Ontzettend leuk restaurantje in het centrum van Maastricht! Vriendelijke bediening, goede service en lekker eten voor een goede prijs. Wat er vooral leuk aan is, is dat de eigenaar zelf uit India komt, daarnaast werken er Indiers in de keuken. Hierdoor is het eten bereid op traditionele wijze, wat erg leuk is!

55. Gisteren heb ik al voor de vierde keer weer erg lekker gegeten bij Spice of India. De variatie in het eten blijft verrassend. Ik heb al redelijk wat ervaring met de Indiaase keuken en dit restaurant hoort zeker bij mijn favorieten. Als je één keer bij Spice of India bent gaan eten, blijf je terugkomen. Het is verrassend lekker subliem eten.

56. Dass Kliphuis

1 punt
  57. Vincent

Ik heb gisteren avond hier gegeten met mijn ouders. Was de eerste keer en het heeft een zeer goede eerste induk achter gelaten.

Bij binnenkomst werden we meteen vriendelijk gegroet door de eigenaar zelf. Door de zeer vriendelijk en gastvrij houding voel je je meteen op je gemak.
    Het eten was ontzettend goed uitgebalanceerd. Ik ben zelf ook Aziatische dus weet wel van koken af. Wat ook meteen te merken was, was de versheid en de kwaliteit van de gebruikte producten. Alles wat we hebben gegeten was goed bevallen, het smaakte niet alleen lekker maar de presentatie was ook uitnodigend.
    Wij waren redelijk laat gekomen dus toen we klaar waren was het restaurant al gesloten. De eigenaar heeft ons toen uitgenodigd om de keuken te bekijken. Hier zag alles keurig uit. Goed schoongemaakt tot de roosters van de afzuiging toe en producten allemaal goed bewaard en gekoeld. Hier was ook te zien dat er niks meer bewaard werd voor de dag er, maar gewoon vers bereid word tot de sauzen toe.

Wij hebben goed gevuld en met een goede eerste indruk het restaurant verlaten. Dit is een restaurant waar ik zeker nog vaker ga komen en die zeker aan te raden valt!

58. Elke keer dat we in dit gemoedelijke restaurantje in de binnenstad hebben gegeten hebben is ons super bevallen. We komen er dan ook graag weer terug.

Korte opsomming van onze indruk: Gezellige en frisse inrichting. Niet te grootschalig of massaal. Heerlijke en gevarieerde gerechten. Mate van pittigheid naar wens. Vriendelijke bediening. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

59. Vivianna

Ik kom net terug van drie maanden India en wilde mijn familie graag laten proeven wat ik daar gegeten heb. En dat is heel goed gelukt! Heel lekker eten, je waant je echt in India. Bovendien hele hartelijke, leuke, bescheiden bediening. Een aanrader!

60. Met vrienden hier onlangs gegeten.

Ik hou erg van indiaas eten en was blij met een nieuw indiaas restaurant in de stad. Helaas kan dit restaurant niet tippen aan andere indiaase restaurants.

Vegetarisch aanbod is beperkt en slechts flauw gekruid, vooral veel groentes in een opvallend gelijkaardige currysaus. De saag paneer bevat vooral veel spinazie, nauwelijks saag (die eerder gekookt dan gebakken lijkt te zijn). De uien bhajee (kikkererwten fritters) zijn wel lekker maar een bijpassende dip ontbreekt.

Het naanbrood zag er fantastisch uit, rook lekker en was erg vers.

Op verzoek werd ook een chai thee gekookt, ok maar niet bijzonder.

We hebben geen vlees gerechten geprobeerd, misschien hebben vleeseters hier meer geluk.

61. Zondag overheerlijk gegeten. Ondanks dat de eigenaar het serveren in zijn eentje moest doen, werd hij niet gestresst.
    Hij bleef rustig en vooral vriendelijk. Het eten was supervers en de eigenaar kwam steeds vragen of alles naar wens was.
    Extra brood of rijst was geen probleem. Het viel mij op dat mijnheer zeer op de hoogte was van de etiquette. Eerst de dames, dan pas de heren en zelfs in volgorde van leeftijd.
    Voor je eetgenot onbelangrijk, maar toch een goed gevoel te beseffen dat er mensen zich moeite doen.
    Een tien met griffel!!!

62. We hebben op zondag 18 maart 2012 voortreffelijk gegeten en gedronken met vier personen. Zeer oprecht vriendelijke en geduldige eigenaar, echte Indiase en Nepalese kok. Vers bereid eten; op is op. Mild was ook echt mild. Mooie en subtiele smaken. En, jawel, zachte muziek. Dus geen jengelende box boven je tafel, wat je veel te vaak aantreft. Als echte koffieliefhebber, die uit frustratie in restaurants meestal geen koffie neemt, kan ik zeggen dat ik hier de beste koffie in tijden heb gedronken. Deze mensen zijn pas 2,5 maand open en willen je oprecht een mooi diner verzorgen. 7 dagen open. Reserveren kan handig zijn, want het is een kleine zaak.

63. Marloes van boxtel

Wij bezoeken altijd een Indiaas restaurant als we een weekend weg zijn, omdat Tilburg geen Indiaas restaurant heeft. Hier een heerlijke avond gehad. Heel gastvrij, super vriendelijke eigenaar en bediende. Het belangrijkste: het eten! Was heerlijk. Echt goed Indiaas eten. Mijn dochter van negen zat ook te genieten van de rijst met garnalen. Zeker gaan eten hier.

64. Heerlijk gegeten in dit nieuwe Indiaas restaurant in Maastricht. De inrichting is eenvoudig, maar de gerechten zijn heerlijk en zijn precies zoals authentiek Indiaas eten behoort te zijn. En dat alles ook nog tegen zeer betaalbare prijzen. De eigenaar is bijzonder vriendelijk en doet zijn best om ervoor te zorgen dat alles naar wens is. Na afloop kregen we zelfs een kopje koffie van het huis aangeboden. Wij komen zeker terug!