Reube Royale in Maastricht

Good food - Fair prices

Aan achterzijde vrij parkeren ná 18.00 uur (donderdag na 21.00)

Lijn 3,4,7

Reube Royale is actief sinds 2015 in de oude Reube.
In deze periode ontvingen wij meer dan 650 reviews van gasten, met een gemiddelde waardering van 9,1 !!!
Wat en wie wij zijn, zeggen onze gasten. Een keur van hun kwalificaties:
Oog- en tongstrelend, Warme deken, Ambiance, Thuisgevoel, Heerlijke betaalbare huiswijnen, Plaatjes, Zalig, Relaxed, Gastvrijheid, Sfeer, Aangename Golden Oldies, Genieten, Persoonlijke aandacht.
En dat op nog geen 4 minuten lopen van het Vrijthof of het O.L. Vrouweplein.
In het karakteristieke oude Quartier Latin.

4. Betalen pin Visa Master Card American Express

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1176201011 77
1319604333 85
1419986659 81
1513198819 69

1. Ruud Hermans

Heerlijk eten in een ontspannen sfeer met super aardige eigenaar en dito personeel..!

2. R 17 punten

Wat een drama zeg. Soep was lauw, 'chef' heeft hem opgewarmd in de magnetron met als resultaat iets warmere soep met hete en verlepte groenten. Cuisson van vlees en vis gelijk aan een schoenzool, geserveerd met overgare groenten en sauzen die té hoog op smaak zijn (een romige pepersaus moet pit hebben maar niet scherp zijn als sambal). Na opmerking over de gaarheid van het vlees kreeg ik compleet ander gerecht en een nare blik van de 'chef'. De 'gastheer' heeft er geen mening over en doet niet zijn best om de fouten die worden gemaakt te herstellen, liever kijkt hij op zijn telefoon of zit ongeïnteresseerd in een hoek. Aan het eind van de avond krijg je een rekening die de kwaliteit van geen van de facetten reflecteert en ga je met een naar gevoel naar buiten. Nooit meer.

3. Eten is goed. Maar ga er niet heen met een actie van het een of ander. Ze passen dan de prijs van hun eigen hierop aan. Bijvoorbeeld de AH restaurant actie. Dan wordt de prijs x1.5 gedaan voor exact hetzelfde menu. Oplichters naar mijn mening...

4. Op een doordeweekse dag treden we binnen bij restaurant Reube Royal in Maastricht. We worden welkom geheten alsof men ons al jaren kent (grappig!) en nemen plaats aan een tafeltje. Drankjes volgen en zoutjes staan op tafel. Helaas is ook hier geen alcoholvrije cocktail of ander alternatief behalve Crodino verkrijgbaar en laat men m.i. dus geld liggen.

Aangezien we gebruik maken van een Iens actie hebben we de keuze uit 2 voor-, 2 hoofd- en 2 nagerechten. Nadat we de bestelling geplaatst hebben volgt een amuse van een kofta lamsworstje met Tzatziki saus. De presentatie is te simpel maar de smaak is in orde.

Het voorgerecht is een 'bombe' van gerookte zalm met garnalen en rivierkreeft. Behalve een smaakloze tomaat is er verder niks mis met dit gerecht maar wat gemarineerde komkommer, limoenmayo en gefrituurde kappertjes zouden het gerecht upgraden (en kost niet veel).

Ook de beide hoofdgerechten van vlees en vis zijn goed. De borden zijn leuk opgemaakt, alles is mooi op smaak en meer dan genoeg v.w.b. de hoeveelheid. Daarna volgt nog kaas en gemarineerde bosvruchten met roomijs. Ook niks mis mee als je bedenkt wat de kosten voor dit menu zijn.

In totaal betalen we nl. 60 Euro incl. 3 glazen wijn. Een leuke avond voor weinig geld dus. Maar dat is nu ook ons grote probleem m.b.t. de restaurants die meedoen aan deze Iens actie. Als we de normale prijs zouden moeten betalen, gingen we veel liever naar een Bib Gourmand restaurant.

5. freckmar

Lekkere huiswijn en goede service. Via AH zegels geboekt met 2 menu gratis. We werden echter misleid. Het gewone menu van 32,50 werd verhoogd tot 44,50 en daarna kreeg je 50% korting.

Waarom zo je klanten misleiden? Geef gewoon 2e menu van 32,50 gratis of maak een apart menu. Als dit niet kan, doe dan niet mee met de AH actie, want zo beschadig je de reputatie van de zaak. Jammer!

6. Bij Reube gaan eten met de aanbieding van AH. We konden kiezen uit een drie gangen menu en hadden een fijne keuze gemaakt. Het tafeltje was erg klein zodat het bord zelfs aan beide zijden voor net iets minder dan de helft er over heen stak. De open keuken maakte het wel erg intiem en de sfeer was prima. Tijdens de maaltijd een dringende oproep voor het werk gekregen dat geen uitstel doogde. Direct heeft men ons geholpen. Het hoofdgerecht was net genuttigd en we konden direct vertrekken. Als compensatie voor het dessert werd de drankrekening kwijt gescholden. Goed van het management want we komen zeker terug in de hoop met meer rust te kunnen genieten van het heerlijke eten en de geweldige service.

7. Familie Schelberg

Heel goed bevallen. Komen zeker terug.

8. Het hoofdgerecht was lauw, de kok heeft het opnieuw opgewarmd en toen smaakte het aangebrand. Ik ben hier eerder gaan eten en toen was het wel goed. Een klein bodempje wijn in mijn wijnglas was ook niet prettig voor die prijs!

9. Tijdens een vriendinnenweekend in Maastricht hebben wij bij Reube gegeten, een echte aanrader!

Bij binnenkomst werden meteen onze jassen aangenomen en konden wij plaats nemen aan een mooie grote tafel aan het raam. We kregen vrijwel meteen een heerlijk mandje met brood, kruidenboter en olijven. Wat heel goed samenging met het aperitief wat ons werd aangeraden door de vriendelijke en zeer gastvrije bediening.

Iedereen koos voor het drie gangen menu. Heerlijk en zeker de moeite waard! De carpaccio was zalig, net als de lamsfilet, welke heel erg goed klaar gemaakt was. Ook de vegetariër onder ons heeft zeer goed gegeten. Na de heerlijke maaltijd kwam nog een heerlijk kaasplankje, waarna het diner goed werd afgesloten met een heerlijke kop koffie.

De open keuken, vriendelijke en gastvrije bediening en het heerlijke eten maakt Reube een top zaak en mag zeker niet gemist worden wanneer je een weekendje naar Maastricht gaat! Ga zo door Reube!

10. Zeer vriendelijk ontvangen in dit, een beetje verscholen, restaurant. De gastvrouw was spontaan en vrolijk. De kaart is uitgebreid genoeg, voor ieder wat wils. Het eten was werkelijk heerlijk! Eigenlijk onverwacht bij dit kleinschalige restaurant.

11. Wij hebben heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving en verwend door een spontane bediening.
    De prijs/kwaliteit verhouding van hetgeen wij hebben gegeten was zeer goed.
    Het is een laagdrempelig restaurant waar je je al snel op je gemak voelt, met een keuken op nivo.
    Het dagmenu is een echte aanrader, ook gezien de prijs. A la carte is een culinaire verwennerij.
    Wij hebben een restaurant ontdekt naar onze gading en komen zeker terug!

12. karin van meel

Heerlijk gegeten, met aandacht voor glutenvrij diner!

13. Reube is very charming and lovely restaurant with a very gentle and light touch of chic. I have been there during the busy Christmas time and couple of times during the week, always the best memories. The food was excellent, very tasty and nicely settled in combination with relaxing atmosphere and friendly and careful service. Looking forward to enjoy the evening on terrace once!

14. Afgelopen maandag wezen dineren met 4 personen. Leuk menu, prima wijnen en prima service! Leuke, gezellige en knusse sfeer! Leuk adresje voor een volgende keer!

15. A pleasant experience, a tasty meal (I very much liked the scallopson a bed of puree) and good service ona summer evening on the 'terrace'.

16. Ina Anchelon

We werden aller hartelijkst ontvangen door de gastvrouw, het eten was zeer goed en de wijn smaakte prima. Het was deze maandagavond niet druk, maar door de knusheid van het restaurant bleef het sfeervol.

17. Gambas waren taai en droog. Vrouw had entrecote, ook taai. We zijn snel ergens anders gaan eten.

18. hw 151 punten

Het eten vonden we matig (vlees was niet gaar), de service was onder maats en de sfeer was redelijk.

19. Maastricht heeft veel te bieden op culinair gebied. Online hebben we gekeken wat ons het meeste aansprak. Toen kwamen we uit bij Reube. Doordat deze niet middenin het centrum ligt waren we hier anders niet snel tececht gekomen. Het is een zeer gezellig restaurant, de bediening is vriendelijk en gastvrij. We hebben het 3 gangen menu genomen. De gerechten waren van goede kwaliteit. Echt een heerlijk avondje uit gehad!

20. Margriet

Prima gegeten, uitstekend menuutje! Helemaal de prijs waard.
    vriendelijke en attente bediening,
    Komen zeker terug!!

21. Dezelfde kwaliteit als altijd! Er was een leuk menu, heerlijk gegeten hoor!

22. Weekendje in maastricht geweest, zomaar bij reube binnengelopen.
    We hebben een supper avond gehad, geweldige gerechten heel net bediend.
    Wij komen zeker terug een echte aanrader!!

23. Het menu met carpaccio was echt overheerlijk. Het was goed verzorgd en zag er super uit. De hertenbiefstuk was van goede kwaliteit en was goed gebakken. Een echte aanrader voor iedereen die in Maastricht een avondje in een leuk en goed restaurant wilt eten.
    Vooral de bediening was heel erg aardig voor ons.

24. Hubertien

1 punt
  25. Teleurstellende ervaring bij restaurant Reube. Het eten was in orde, wel prijzig voor wat het is. Wat echter de domper was op onze avond was de ontzettend langzame service. Wij hebben een uur op ons voorgerecht gewacht, en 2 (!!) uur op ons hoofdgerecht! We waren enkel met 2 personen en hadden geen vreemde verzoeken. Er is ons geen uitleg gegeven over deze lange wachttijd, ook zijn ons geen excuses aangeboden.

Ik raad dit restaurant aan niemand aan. Het was een grote teleurstelling tijdens ons weekendje Maastricht.

26. We were especially impressed with the almost un-dutch service: very friendly and extremely accommodating. i wish i could remember the waitress's name -we were there on Sunday June 5, 2011 - because she deserves big kudoz! i can only encourage everyone to tip the waitress for her excellent work.

Almost needless to say that the food was excellent and that the kitchen was kind enough to grant us our 'special' wishes....

Keep up the good work!

Pieter.

27. Ontzettend lekker gegeten bij Reube. Goede bediening en de prijs/kwaliteit verhouding is perfect. Ook de wijnkaart is dik in orde. Wij komen hier zeker terug!

28. marjan mols

Lange tijd niet meer geweest maar het was zo als altijd heerlijk.

29. Afgelopen weekend bij dit restaurant gegeten,

Zonder hier iets te kennen bij Reube naar binnen gegaan.

Werkelijk formidabel, beiden hadden we een garnalencocktail die erg aangenaam was, mijn vrouw de zeeduivel en ik de best krokant gebakken zwezerik die ik ooit ergens gegeten heb. Met kaas na en een lekkere wijn was onze avond helemaal af. Dank aan het team van reube.

30. Winnie en Huub

Vorige week weer bij Reube gegeten. Zoals altijd een prettige ontvangst, uiterst plezierige bediening, uitstekende kwaliteitvan voedsel, goede variatie, prima huiswijn. Een perfecte prijs-kwaliteit verhouding.

Als we in Maastricht zijn, gaan we altijd een keer bij Marc en Katinka eten. Hun restaurant is absoluut top!

31. Erg goed -a la carte- gegeten. Kabeljauwfilet uitstekend bereid. Heerlijke huiswijn. Een echte aanrader, voor een goede prijs-kwaliteit.

32. Vasteloavend in Mestreech en drei daog veurtreffelijk ete bij Marc en Kathinka en hun ganse team!

Hei vinste de mestreechter Geis, Chapeau!

Ien, Mat, Simon, Arjan, Petra, Leny en Joep.

33. Loes77 360 punten

Vorige week heerlijk gegeten bij Reube. Gekozen voor het drie-gangenmenu. Hierbij heb je de keuze uit vlees of vis en als nagerecht kun je kiezen uit zoet of kaas.

Daarbij een heerlijke fles huiswijn.

Ambiance is prima. Gastvrouw doet ontzettend haar best om het iedereen naar zijn of haar zin te maken.

Een absolute aanrader!

34. joh. van Stirum

jammer, gemiste kans, verschraalde gambas in tempura die taai was, niet goed gefilterde kreeftebisque en helaas smakeloze coquille. daarna taaie entrecote. vooralsnog niet aanbevelenswaardig

35. Anneke Beckers

Overheerlijk gegeten; prima prijs-kwaliteitsverhouding. Hadden geopteerd voor het 3-gangenmenu en dit beviel ons uitstekend! Wel erg rumoerig naarmate de avond vorderde. Maar voorts aanbevelenswaardig.

36. Aangezien we naar een theatervoorstelling zouden gaan in kerkrade, zaten we nogal vroeg aan tafel.Dit was geen probleem!!!.Wij zijn geen grote eters dus kozen we voor alleen een hoofdgerecht.Prima stuk vlees!.Hadden we meer tijd gehad dan was het 3-gangen menu zeker besteld.Gaan hier zeker nog eens langs om echt te genieten.

37. Heerlijk gegeten met een zalige Italiaanse wijn-Valpolicella Superieure Ripasso

38. ik laat me steeds weer verrassen van het surprise menu,kom heel graag bij reube

39. Altijd goed Reube. Goede kwaliteit eten voor een zacht prijsje.

40. Welkomich

Prima eten, leuke ambiance.
    Bediening onervaren of gewoon ongeïnteresseerd; gast staat niet centraal. Maakt het plaatje helaas niet compleet. voor de rest prima

41. Echt heerlijk eten. Neem de carpaccio! Daar staat Reube om bekend. Goede prijs/kwaliteit voor het 3 gangen menu.