Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Maastricht verdeeld zijn.

1. Ben er nu een paar keer geweest, en heb er heerlijk gegeten!!
    De maaltijdsalades zijn favoriet!
    Ontspannen en leuke sfeer, een echte aanrader :-)

2. v.a.g

3. sara

4. I order at this place regularly and usually have the Spare Ribs and some extra fries delivered.
    The ribs are good and the fries are better than many grillroom/friture places in Maastricht.
    Plus they're open pretty late. Perfect for an insomniac!

5. Wij zijn met het gezin een weekendje naar Maastricht geweest, 's avonds zijn we opzoek gegaan naar een restaurantje en bij Lunch & Zo terecht gekomen. Wat hebben we heerlijk gegeten en wat een heerlijk sfeer. We zagen toen meteen de lunchkaart en hebben besloten 's middags te gaan kijken. Wat een heerlijke verse producten en heerlijke verse broodjes die voor mijn gevoel meteen uit de oven komen. Als we nog een keer in Maastricht zijn komen we weer langs! Echt een aanrader..

6. Zeer goede keuken met niet te veel liflafjes en gewoon van de pure smaken genieten!! Goede prijs kwaliteitverhouding! Goeie bediening!! aanrader!!!!

7. Teleurstellende ervaring bij restaurant Reube. Het eten was in orde, wel prijzig voor wat het is. Wat echter de domper was op onze avond was de ontzettend langzame service. Wij hebben een uur op ons voorgerecht gewacht, en 2 (!!) uur op ons hoofdgerecht! We waren enkel met 2 personen en hadden geen vreemde verzoeken. Er is ons geen uitleg gegeven over deze lange wachttijd, ook zijn ons geen excuses aangeboden.

Ik raad dit restaurant aan niemand aan. Het was een grote teleurstelling tijdens ons weekendje Maastricht.

8. Zaterdag 5 november wezen eten. Vooraf de foccacia met de aller lekkerste knoflook saus. Oppassen dat je er niet verslaafd aanraakt! Daarna een panpizza. Allebei was het heerlijk. Na het eten een koffie verkeerd. Deze was heerlijk heet. Zoals het hoort te zijn.( In veel restaurant kun je de koffie in 1 keer opdrinken.)
    De bediening is aardig. Een gezellig restaurant. We komen zeker terug als we weer een weekendje in Maastricht zijn.
    Kortom je kan er heerlijk eten voor weinig geld!

9. Afgelopen zaterdag 5 november wezen eten bij Donatello's Maastricht en echt super lekker gegeten. Vooraf de foccacia met de lekkerste knoflook saus. Daarna een panpizza. De prijs kwaliteit verhouding is prima. Leuke bediening en een gezellig restaurant. Voor herhaling vatbaar.

10. Afgelopen weekend gegeten nav goed recensies op deze site. Echter viel het zwaar tegen. Zeer slechte bediening, er was haast geen aandacht voor de klanten. Elk tafeltje moest snel weer gevuld worden. Er werd niet eens gevraagd of het gesmaakt heeft of dat we misschien nog iets na wilde hebben. Daarnaast was de calzone meer deeg dan vulling. Vaak italiaans gegeten maar dit was gewoon niet goed!

4,5
  11. Sylvia Voortmeijer

12. Wat een gave zaak! Prachtig interieur, heerlijk eten, vriendelijk personeel. Zou zo in Parijs of New York (of Italie!!!) kunnen bestaan. Absolute aanrader.

13. Geen culinaire hoogstandjes, maar we willen dan ook niet voor een dubbeltje op de eerste rij zitten! De prijs-kwaliteit verhouding was, in relatie tot de betaalde prijs, prima en de bediening vriendelijk. De bediening vroeg telkens of wij de volgende gang al wensten of liever wilden wachten. Daarnaast is alles te bestellen; wanneer je frites wilt in plaats van aardappeltjes, dan bestel je ze gewoon. Moet je wel voor betalen, maar dat lijkt me niet ongewoon. Verder vond ik de bediening niet opdringerig; wij hadden de gelegenheid zelf aan te geven of wij nog iets te drinken wensten. In andere gelegenheden heb ik het weleens anders meegemaakt.

14. Het eten in dit restaurant was goed, maar niet bijzonder.
    Het restaurant is mooi aangekleed en de sfeer was goed. Er werd moderne Griekse muziek gespeeld. (Natasa Theodoridou e.d. Gelukkig geen Dancing Zorba!! :-) De bediening was zeer vriendelijk en attent.

15. Chinees-Indisch Maastricht

We hebben hier een heerlijk menu gegeten. De loempia's als voorafje waren heerlijk! De rijsttafel die erop volgde werd leuk geserveerd in kleine bakjes. De lamsaté was zeer lekker en ook de varkenssaté was heerlijk. De overige gerechtjes waren ook erg lekker en met zorg bereid. (We vonden ze totaal niet kleurloos of smakeloos! Juist kleurrijk, smaakvol en sommigen ook met behoorlijk wat pit!) De bediening was vriendelijk. De sfeer in het restaurant was goed, en de aankleding was mooi. We vonden de prijs iets aan de hoge kant, maar zullen zeker nog eens naar dit restaurant gaan, al was het maar voor de loempia's en de sate!

16. We hebben op een rustige avond in dit restaurant gegeten. We kwamen redelijk laat aan, en waren op een gegeven moment de laatsten in het restaurant, maar de bediening was zeer vriendelijk en rustig en we hadden geen moment het gevoel dat we in de weg zaten. Het eten was verrukkelijk. Ikzelf heb een mosterdsoep gegeten waar ik nu nog van droom, zo lekker was ie. Ook het lam in het hoofdgerecht was zo lekker dat je het bestek erbij op zou willen eten. Alles werd ook mooi geserveerd. De muziek was prettig en de sfeer in het restaurant zelf ook. We vonden het redelijk aan de prijs, maar waren het er beiden over eens dat we het deze prijs wel waard vonden. Als we nog eens naar Maastricht gaan, dan zullen we zeker weer dit restaurant bezoeken!

17. Gisterenavond met een groep vriendinnen gaan eten.
    Wat een sfeer, geweldig. We hebben genoten van een heerlijke gastronomisch bereide tapas.
    Een uitmuntend 9 gangen diner. Complimenten aan de kok.
    Gerechten die we hebben genuttigd waren oa
    Gecarameliseerde spareribs van speenvarken met pinda's
    Makreel à la plancha / panisses van kikkererwten / tzatziki
    Risotto bereid zoals paëlla / jus van Rockfish
    Langoustines à la plancha / bruine jus met limone
    Poire Belle Hélène / siroop van vanille uit Madagascar / zandkoekjes / ijs van praliné en nootjes
    Babba van rum ' Barcelo Impérial ' / citroencrème / sorbet van rabarber

Elk gerecht was met liefde bereid en veel smaak sensaties.
    Ja, zeker de moeite waard!

18. Zeer goede eetgelegenheid. Heerlijke lunch en bijzondere prettige bediening.
    Wij hebben hier tijdens ons verblijf in Maastricht elke ochtend genoten van de lunch.

19. Twee weken terug een tijdens een weekend met z’n tweetjes gaan eten bij La Bonbonnière in Maastricht.

Locatie prima en heeft een mooie uitstraling. Binnen mooi, netjes aangekleed. We hebben een 4 gangen diner geboekt via Vakantieveilingen. We werden verwelkomd met een lekker glas champagne/kir (het nadeel van het ‘welkomst’drankje was dat we dit nog niet ophadden bij het hoofdgerecht). Vervolgens kregen we een amuselepeltje met zalm en een sausje, lekker. Vrij snel daar achteraan kwam een eigengemaakte bloemkool/broccoli soep. Konden direct beginnen, want de soep was niet super heet. Daarna een boerenpaté met brood. Niet ons ding, zeker niet omdat we voor het hoofdgerecht voor pangafilet hadden gekozen. Dit past niet bij elkaar, andere keuze was stoofvlees. De filet was erg lekker bereid, de saus viel echter tegen. Vergelijkbaar met vissaus uit een pakje. Uitgeserveerd met gegrilde groenten zoals courgette, tomaat en witlof en gebakken aardappeltjes (sommige beetje rauw). Het nagerecht was een erg lekkere crème brulee!

Kortom:

- Nadelen:

- Gerechten te snel achter elkaar.
    - Geen keuze uit aardappeltjes of frietjes.
    - Graag een extra keuze als hoofdgerecht.
    - Het stokbrood wat warm was wel lekker geweest.

- Voordelen:

- Leuke gezellige inrichting.
    - Goede ligging.
    - Mooi opgemaakt bord.

6,3
  20. In de ochtend lekker koffie gedronken met een overheerlijk stuk gebak, bij het afrekenen kregen we ook nog een bon voor een koffie. In de avond terug gegaan voor het avond eten. Ik moet zeggen het was er erg lekker, als we naar Maastricht gaan doen we elke keer hetzelfde, we hoeven niet te zoeken waar we gaan eten. Echt een aanrader. Tot gauw .

21. domenique

Sinds het restaurant is overgenomen ben ik er een paar keer wezen eten. De prijs kwaliteit verhouding is zeer plezierig,
    ook de wijnen werden heel goed uitgelegd en voor de kinderen was er een speciaal gemaakt aperetiefje met vanille.
    Zelfs die was heel goed op smaak. Ik bestelde de kabeljauw
    met rivierkreeft, alles was zo fijn op smaak gebracht.
    Een deskundige gastvrouw, zeer vriendelijk en heel spontaan.
    En het maakt er niet uit of je duits of engels bent.

ik kan alleen zeggen dit is voor herhaling vatbaar

Succes

22. Internationaal Maastricht

Jeroen Brouwers

23. Jeroen Brouwers

24. Dagje Maastricht gedaan en hier gegeten ter afsluiting. Vriendelijke bediening en het huisgemaakte Zuurvlees was voortreffelijk, echt een aanrader.

25. miekd

26. bart schepers

27. Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten met z'n vieren. 3 van ons hadden een 3-gangen menu van € 19,95 en nummer vier het menu van € 24,95 met de vis. Het was héérlijke soep, een erg smakelijk hoofdgerecht en het nagerecht was super. Alles was ook nog mooi opgemaakt en de sfeer was gemoedelijk met hele vrolijke bediening, dus wat ons betreft àf: een aanrader!

28. Afgelopen weekend heerlijk culinair tapas gegeten bij El pica pica gegeten. Weliswaar met een social deal bon, zodat wij de helft van het menu maar hebben betaald. Het 9 gangen menu was heerlijk, van langoustines tot eendenlever alles was lekker. Evenals de bijpassende wijnen en het onbeperkt brood. Wij komen dan ook zeker terug en zijn dan absoluut bereid de volle pond voor het menu te betalen. Het was leuk om via social deal kennis gemaakt te hebben met jullie maar hier blijft het niet bij, wij komen zeker terug!

29. Wat een gezellige en leuke avond hebben wij gehad.
    Heerlijk eten, open haard aan, kaarsjes, een supermooi oud pand.
    Goede bediening, kortom we vonden het geweldig!
    We hadden een 4 gangen surprisemenu, wat erg lekker was.
    Ik vind het echt een aanrader voor de fijnproevers onder ons!
    Smaak, kwaliteit staat voorop, ook de uitleg over het eten en de bediening is top.
    Aankleding en sfeer is intiem en gezellig en vooral romantisch!

30. Super gegeten, zeer vriendelijke bediening. Het was druk maar we werden prima geholpen en het eten was heerlijk. Wij komen zeker terug.