1196583852 77
1319730849 61
1429194847 59
1449719346 66

1. j. zwarts

Voor ons de eerste keer hier gegeten. Prima bevallen. Goede pizza en heel vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

2. Eigenlijk niet het vermelden waard. Eigenaar zat op het terras in de neus te peuteren, pizzabodem was megadun en het beleg was ver te zoeken. Prijs kwaliteit beneden alle peil. Niet voor herhaling vatbaar.

1,3
  3. We hebben heerlijk pizza gegeten en een wijntje gedronken. De bediening was snel (we zaten er ook relatief vroeg) en het personeel was erg vriendelijk voor alle klanten. Het enige wat we "misten" was de 'is alles naar wens' vraag zo halverwege en de vraag of we nog een dessert wilden nadat onze borden waren opgehaald. Het eten was heerlijk, de tiramisu is een aanrader:)

4. Frans vd Grinten en familie

Heerlijk eten in echte Italiaanse sfeer!

5. Afgelopen zaterdagmiddag hier geluncht. Prima pizza's en heerlijke wijn. Vriendelijke bediening! We hadden van ons hotel bonnen gekregen voor een gratis aperitief. Dit gold eigenlijk niet voor de wijn maar die kregen we evengoed gratis. Kortom, prima lunchadresje!

6. Tagliatelli al salmone en tagliatelli met gorgonzola gegeten. Was heel smakelijk. Vriendelijke bediening. Spreken misschien slecht Nederlands, maar wel goed Italiaans - bestellen gaf geen problemen :-)
    Ook de cappucino was prima. Het prijspeil is heel redelijk.

7. Slechter dan slecht. Als de tomatensalade bestaat uit een gesneden oude tomaat met een ranzige ring ui, dan hoeft de rest voor mij niet meer. Elke vorm van kritiek op deze zaak is verloren energie.

8. Bediening leek aanvankelijk betrokken maar spreekt slecht Nederlands. Vroegen of de bouillon niet op basis van kip was, kregen een heel vaag antwoord. Toen werd gezegd dat we ook tomatensoep konden krijgen maar de kok had geen zin om die te maken. De cannelloni, hoofdgerecht, was een hele kleine portie. Uiteindelijk stond er toch tomatensoep op de rekening, hebben wij na klagen niet betaald. Arrogant, niet eerlijk en onprofessionele bediening. Geen aanrader, nooit meer.

9. Hans Kraan

Heerlijk gegeten, prima bediening. We hebben met zes vrienden een heel genoeglijke avond gehad.
    Hartelijk dank - en tot gauw. Arrivederci. We komen zeker terug.

10. Tony cannaloni

Wij zijn recentelijk gaan 'eten' bij Quattro mori. Helaas onvriendelijk personeel waarvan je je afvraagt of ze wel nederlands spreken. Telefoon op tafel laten liggen bij vertrek. Eerst wordt er ontkend dat ze een telefoon gevonden hebben, maarja opeens verstond de serveerster het toch. Vreemd. Lasagne besteld welke overigens goed te eten was. Heet uit de oven maar dit was snel afgekoeld gezien we in de deuropening zaten op de tocht, en dat met -2 buiten. Dusja dat deed echt de deur dicht, wij komen hier nooit meer!

11. Een restaurant dat druk en hectisch over komt. Het personeel rent langs de tafels, vaak met lege handen. Het eten komt snel en smaakt goed zonder bijzonder te zijn. Met kinderen een aardige plek om te eten.

12. Zowel mijn eten als dat van mijn collega was niet smakelijk. Vlees was erg taai en pasta smaakloos, net als het voorgerecht overigens. Voor ons geen vervolg aan dit adres.

13. We were a group of 10 who arranged set menus for 25 eur per person. However, when it came to paying, the staff just decided to charge us a la carte prices. The guy I made a deal with disappeared, and the bad-tempered waitress tried to bully me into paying more then what we agreed for. When I asked to talk to the manager he came out shouting in Italian, clearly not ready to negotiate. At the end they abruptly changed their mind and decided to respect the deal.

Apart from this unpleasant ending, the food was rather good, with great bruschettas and good pasta dishes. The aubergine starter was tasteless. The service was incredibly slow, it took 2.5 hours to finally go through the lunch.

I would not recommend this place.

14. fernando

15. Goede sfeer, vriendelijke obers, lekker eten !!!
    Even een hapje gaan eten na een dag museum en kerken in de vriendelijke, mooie stad Maastricht. Ik was alleen maar ik kreeg veel aandacht van het personeel, ik voelde me thuis.
    Een aanrader.

16. Matige pizza en stugge bediening. Geen goede eerste indruk.

17. Toen we nog in Maastricht woonden was dit onze vaste Italiaan om naar uit eten te gaan, de pizza's waren er altijd geweldig! Maar de op z'n Italiaans bereide lasagne verdronk soms helaas in de zoute bolognesesaus en de kalfschnitzel is niet meer dan een dun wit plakje vlees op een kaal bord met helemaal niets erbij.. Het dessert maakte echter altijd veel goed.

De service is ook niet helemaal top, het is zeer typisch Italiaans met gebrekkig Nederlands sprekende bediening en alles moet snel, snel, snel.

Voor de pizza's moet je hier zijn, vleesgerechten zou ik hier minder aanraden.

18. Een voorgerecht van € 14,00 bestaande uit boterhamworst, smeerkaas, salami en peperworst dat verkocht wordt onder de naam "Antipasto misto" en een hoofdgerecht van €21,00 (!, dan verwacht je toch wat!) van 3 in de friteuse gedonderde kalfsschnitzels, dan moet je van goeden huize komen om een gast nog met een positief gevoel de deur uit te laten gaan. Dat is dan ook falikant mislukt, hoewel de bediening wel aardig was, maar ook heel traag en ongeïnteresseerd. Een absolute AFrader. Ik had me zo verheugd op een heeerlijk avondje Italiaans eten. Helaas, het komt niet eens in de buurt van het eten dat ik in Italië eet...

19. I love this restaurant! Good quality for the money, staff friendly and always interesting. It is usually busy and that adds to the feel of a real Italian restaurant. I started going there in 1994 and now when my mother visits from the US it is a must for lunch several times a week, she especially loves the risotto, she is first generation from Italy so is very critical of food that is not from the family.

20. piet tourist

Absoluut veel te duur voor de geleverde kwaliteit en entourage.

Hier alles mee gezegd.

21. van den Bos Damen en echtgenoot.

Zeer goed en erg goede en leuke bediening. Eten zeer goed. Zijn wij in Maastricht zeker twee keer hier uit eten.

22. Excellent food, we have been back at least 8 times!

23. Pippa 11 punten

Wij komen al 24 jaar bij Quattro Mori en niet zonder reden! Het eten is heerlijk en eerlijk. Niet te duur. Het is er bijna altijd erg gezellig en wij weten dat de bediening warm en vriendelijk zijn. Als het bomvol is ( wat trouwens ook niet zonder reden is....) zijn ze natuurlijk wat serieuzer bezig. Tongfilet in wittewijn saus is echt een aanrader, pizza gorgonzola ook en de favoriet van ons dochtertje; Penne Alamatriciana ( of zoiets!)

24. Personeel was erg bot en onprofessioneel.

Ik had een standaard lasagne besteld en het zag er erg kant en klaar uit.. en daar betaal je dan een tientje voor.

Ook moest ik steeds zelf de ober roepen voor drinken, want ze kwamen niet even langs de tafel.

Echt een afrader, zonde van je geld.

Ik kreeg ook de indruk dat iedereen zo snel mogelijk zijn eten moest opeten en dan weer oprotten voor de volgende klanten. Ik heb het als niet prettig ervaren.

25. Bediening ongeinteresseerd. Eten vond ik waardeloos. Had tris-di-pasta besteld, kreeg een bord met tomatensaus met 3 soorten pasta, proefde alleen maar tomaat. Het was er als het ware opgekwakt. Als dat hun voorstelling van tris-di-pasta is, dan zijn het geen echte Italianen die in de keuken staan. Toen ik mijn bord bijna vol had laten staan en gemeld heb dat ik zeer teleurgesteld was kreeg ik ook nog een brutale blik toe, met de opmerking: misschien volgende keer beter. Nou dacht het niet, hier kom ik nooit meer!

26. Miyo

27. Heel leuk, goed eten, een leuk Italiaans familie gevoel.

28. Het was behoorlijk druk in de zaak, maar de bediening was vriendelijk en vlot. Sommige gasten (Amerikanen) in onze omgeving waren aangenaam verrast over de snelle service.

Wij hebben prima gegeten voor een alleszins redelijke prijs.

We zullen zeker teruggaan.

29. Kim 120 punten

Langzame en ongeïnteresseerde bediening. Tijdens het eten een kwartier met lege glazen gezeten en toen maar zelf eens gevraagd of we nog drinken konden bestellen.
    Eten: iets anders gekregen dan besteld, ober erbij geroepen, gaf de gast de schuld in plaats van zich te excuseren. Hij verstond namelijk altijd alles goed, volgens eigen zeggen. Eten op zich niet verkeerd, maar ook niet bijzonder. Geen echte aanrader dus.

30. Slecht: Bot personeel en vooral ongeinteresseerd personeel, 'heel gezellig' maar dan onder elkaar ja...
    Eten in geen enkel opzicht spectaculair; kortom een standaard Italiaan. Voor mij: never!

31. Loes77 360 punten

Eten is goed maar niet heel bijzonder. Bediening (met name de dames) niet al te vriendelijk. Hebben het vooral 'gezellig' met elkaar.

32. michiel

Niks mis mee. Value for money.

33. Het eten is prima hoewel het aan de dure kant is vooral de wijn.

Wat echter absoluut de deur dichtdeed was de bediening. Ik was met mijn vrouw en een vriendin van mijn vrouw, en de vriendin van mijn vrouw vroeg of ze iets kon bestellen wat niet op de kaart staat. Het antwoord van de ober was: Nee dat kan niet, maar voor haar (wees op mijn vrouw) wel want zij is mooi.......

Ik voelde me zo opgelaten tegenover de vriendin van mijn vrouw dat ik er echt nooit meer kom.

34. Vrijdagavond 13 maart 2009. Met 6 personen heerlijk gegeten. Erg druk ivm tefaf, Ik had gelukkig gereserveerd. 4 Volwassenen en 2 kids. Menu werd aangepast en erg kindvriendelijk. Heerlijke pizza's en lekkere huiswijn. Gezellige drukte, veel te zien door de open keuken. Een echte aanrader!

35. Zeer slecht! Onbeleefd personeel en ik ben zelf puur italiaans en ik vond het eten op niks trekken! Ook de verhouding prijs/kwaliteit is echt een schande! Geen aanrader!!!

36. De bediening was uitermate slecht. De hoeveelheid eten viel zwaar tegen.

37. zeer slecht

38. Marco Maffei

Eten / wijn

Bediening

Ambiance

Prijs/kwaliteit

Totaal / gem.

zeer slecht italiaans restaurant.
    te druk, te weinig bedieners.

39. Heerlijk restaurant voor wie van de pure Italiaanse keuken houdt!
    Super sfeer! Carpaccio en vongole zijn aan te raden!

40. geweldig eten in knusse italiaanse sfeer. de bediening heeft er plezier in en dat merk je.

41. zeer goed italiaans restaurant!

42. Delcommune

echt italiaan keuken