Bezorgrestaurants in de buurt van Napoli

1175431932 88
1196889681 70
1204042264 70
1211194847 60
1282720677 66
1397162004 51
1418619753 51

1. testregistratie

2. Eerste indruk was minder: Druk (met name was de bediening zelf erg druk) en op het oog ongeorganiseerd restaurant. Echter, toen we onze gerechten op tafel kregen (6 personen, aan 2 verschillende tafels), bleek dit toch een verrassend restaurant te zijn. Gewoon goed (en vooral lekker) eten voor een kleine prijs.

3. frederique

Wonende in het centrum van Maastricht altijd pizza gegeten bij Napoli, maar de laatste tijd erg slecht. Droge en slecht belegde pizza's voor een hoop geld. Erg jammer.

4. test

5. test

6. We zijn hier eind 2013 wezen eten. De pizza was van goede kwaliteit (vergelijkbaar met Italie) maar heb je het ook mee gezegd. Toen er een groep van 14 personen binnenkwam, zijn we compleet vergeten.

- Sfeer is gezellig (iets Italiaans)
    - Bediening erg slecht, kan niet tegen drukte
    - Prijs te hoog voor wat je krijgt, 8 euro soep, 15 pizza, 10 toetje, past niet bij dit (studenten)tentje
    - Muziek te hard

7. Walking in i was shocked! Never in my life i have seen a restuarant so keen on making you feel so welcome. About the pizza... I can say one thing: some people just know how to make a good and tasty one!!! If you ever been to italy you will probably understand what i mean.

And the pizzabaker even invites children to make the pizza with him, how adorable!

8. Wij komen uit het noorden van het land, en zijn in dit restaurant uit eten geweest, was prachtig weer dus op het terras.. het eten vind ik ontzettend duur, bijna 10tje voor een soepje pff. Daarmee waren alle obers/medewerkers meer bezig om de leuke meisjes die voorbij kwamen lopen binnen te halen (mijn vriend zei nog het is net de beverwijkse bazaar) en wij maar wachten en wachten om een drankje te bestellen. Pizza`s waren heerlijk moet ik zeggen.. wel zat ik bijna bij mijn achterbuurvrouw op schoot, het zit veel te dicht op elkaar. De leidinggevende/baas denk ik praatte italiaans en gaf ons zo ook antwoord, klonk leuk maar niet te verstaan.. al met al zullen wij de volgende keer nog liever een patatje halen.

9. Op het eerste oog was het heel erg druk bij dit restaurant, waardoor we de verwachting hadden dat het een goed restaurant moest zijn, het tegendeel bleek waar.

Het personeel had het veel te druk, ze waren aan het vliegen, rennen en schreeuwen door de zaak heen. De obers hadden het veel te druk voor je.

Het eten was gewoon vies. Mijn paste was niet gaar. En nog koud. De ober gemeld dat het eten nog koud was, deze antwoordde dat hij het nog wel een keer in de MAGNETRON?! ging doen. Uiteindelijk deed hij het wel in de oven, maar ik had al niet meer zoveel zin in mijn pasta.

Na de pasta weliswaar warm terug te hebben gekregen bleek de canneloni gewoon kant en klaar te zijn, zelfs het gehakt wat er in zat was kant en klaar. De saus smaakte alleen maar naar zout en was ontzettend smerig. Kostte wel 15,80!! Mijn vriend had een pizza hawaii die hij zonder knoflook bestelde, maar er toch wel op kreeg. Daarnaast betaal je voor een pizza hawaii bijna 15 euro!! Waarbij je bijna geen bodem hebt en geen verse ananas en ministukjes ham op de pizza kreeg die je bijna niet kon zien. Er werd niet gevraagd of alles naar wens was, of het had gesmaakt etc. ( zou ik ook niet hebben gedurft als ik daar had gewerkt).

Al met al kun je deze pizzeria in Maastricht overslaan, het is een belediging voor de Italiaanse keuken!

10. Slecht restaurant, we kregen kraanwater ipv spa blauw (wel voor spa moeten betalen). Een opdringerige ober die de gehele tijd bonjorno roept. Tevens mochten we geen gebruik maken van een studentenkorting, omdat we niet in Maastricht studeerden (deze voorwaarde stond nergens aangegeven), kortom oplichters! Toen we aangaven dat we deze korting niet kregen werd er zeer onrespectvol gereageerd!

2,1
  11. Jane Appleseed

12. Test

13. Abcd

14. div_

15. Alessandro

"Spaghetti alle vongole" was like a tomato soup. In the restaurant were a lot of waiters but everytime they've forgot my table.
    I didn't feel anything about Italy or my city (Naples), also the music was to much loud. Just expansive and they don't know what quality is.

16. + typische sfeer/stijl
    + Italiaans sfeertje (hoewel iedereen er minstens basis-Nederlands spreekt)
    + prima pizza's
    + betaalbaar voor de student (laat vooral je studentenkaart zien voor korting op drank)
    + bij explicitiet navragen: gratis wifi

- wat gehaast, als het druk is word je opgehaast

17. Fred 31 punten

Het personeel is opdringerig en heeft vooral oog voor de dames die over de markt flaneren, de bestelde pizza liet lang op zich wachten en de prijs stond zeker niet in verhouding met de kwaliteit, dus Antonio helaas voor jou, maar wij haken af.

18. Beste lezers. Mijn naam is Antonio en ben werkzaam en leidinggevend bij Pizzeria Napoli sinds 1991. Al meer dan 20 jaar zijn er al heel wat mensen bij ons in het restaurant geweest en met trots mag ik zeggen nog altijd even druk gezelig en lekker.
    De laatste tijd is het mij opgevallen dat er op internet 'slechte' recencies over Napoli verschijnen. Dat weerspiegelt helaas niet de realiteit.
    Ik nodig iedereen uit om een proefje te komen nemen in het restaurant om van het tegenovergestelde te overtuigen.
    Met vriendelijke groet en tot ziens bij Napoli.
    Antonio en team van Pizzeria Napoli.

19. Geen lekker eten, zeker niet schoon. En zeker te duur! Echt wat voor de smaakpolitie om na te kijken. Eten staat op de grond in een vuil hok. Een uur moeten wachten op een voorgerecht (7.50 voor niet gegratineerde uiensoep), nog een uur op het hoofdgerecht, en aangezien niet iedereen het tegelijkertijd kreeg, moesten we nog een half uur wachten. Om het vervolgens te laten staan. Toetje hoefde ik zeker niet. Dit restaurant is te smerig voor woorden, ga er aub niet naartoe!

20. Al heel wat italiaanse restaurants gehand, maar deze is ver onder de maat. Kleine porties, matig kwaliteit en te duur betaald. Na bordje pasta heb je nog honger. De pizza was in het midden niet gaar. Bij binnenkomst wordt je met alle egards behandeld totdat je besteld hebt.
    Rustig langslopen en ander restaurant zoeken.5-2-2012

1,7
  21. Topper! Heerlijke gerechten, vriendelijke bediening, geweldige ambiance en romantische Italiaanse muziek en niet te vergeten een wel heel charmante kok die midden in het restaurant pizza's bakt, wat het eten nog aangenamer maakte dan het al was.

22. Milou 45 punten

Schandalig! We moesten 50 minuten op de pizza's wachten. Ik betaalde 14 euro voor een pizza hawai en dan krijg je een pizza voorgeschoteld die niet gesneden is, waarvan de korst - bodem verbrand is en die totaal niet smaakt. Pizza niet opgegeten. Drinken kostte 2.20 voor een klein glas cola. De service was slecht, de obers waren totaal niet klantvriendelijk en de sfeer was druk en rumoerig. De muziek stond hard en daardoorheen schreeuwden de obers, je kon de persoon waarmee je aan een tafel zat nauwelijks verstaan. De tafels waren zo op elkaar gepropt zodat je bijna bij een andere persoon op de schoot zat. We zaten vooraan ergens en mijn vriend kreeg pizzadozen op zijn hoofd die op de oven(?)/kast(?) achter hem stonden. We kregen een voor mijn gevoel niet echt gemeende sorry, en wat andere mensen - obers die lachtte. Ik raad deze zaak absoluut niet aan en kom er zelf ook niet meer terug. Ze kunnen beter goed voor klanten zorgen die binnen zitten ipv op allerlei manieren de mensen naar binnenlokken.

1,1
  23. Bediening was aardig en vriendelijk, sfeer was ook heel gezellig in restaurant zelf. Maar wat een slecht eten, en ontzettend duur.. Ik had gamba's, 5 stuks voor 22 euro. In 4 van de 5 gamba's zat nog een darmkanaal, niet te eten dus. De andere gamba was helaas nog rauw vanbinnen.. Mijn vriend had een pasta met garnaaltjes, pasta was links van het bord goed, rechts van het bord keihard..

Ik raad dit restaurant niemand aan!

24. Altijd een gezellige sfeer en lekker echt Italiaanse eten. Moet je proberen!

25. Ik kom hier iedere maand zeker een keer. Het is bijna een soort 'stampizzeria' voor mijzelf en wat medestudenten van me;)

Er hangt altijd een gezellige sfeer. Typische Italiaanse bediening, waarvan eentje altijd dezelfde flauwe grapjes maakt (zal wel iets Italiaans zijn..) en, niet minder belangrijk, erg lekkere en betaalbare pizza's.

Als je een keer in Maastricht bent moet je het zeker een kans geven!

26. Kansloze tent, vreselijke bediening.

Pizza's flauw en verbrand, we hebben ze ook niet opgegeten.

Klacht ingediend, kunnen ze niet mee omgaan.

Gaat er nooit meer heen.

27. Ben hier een aantal keer geweest. Pizza is best lekker voor een goede prijs. Met name de ambiance is leuk. Italiaanse bediening met een heuse maffia baas look-a-like op een stoeltje achterin.

Prima ervaring!

28. Lekker gegeten en vriendelijke, echte italiaanse bediening!

29. Sandra van den Broek

Op 9-8-2009 na een heerlijk dagje uit met mijn broer en zijn gezin, op aanraden van taxichauffeur naar dit restaurant.
    De sfeer prima, bediening snel en accuraat.
    Nog nooit zo'n lekkere lasagne gegeten.
    Het was erg gezellig, alleen de kids waren erg moe en huilerig en het was al laat.
    Toen we weggingen fotocamera Kodak DX6490 vergeten in zwarte tas met hengsel, was max 20 min. voor sluitingstijd.
    Wie o wie heeft onze camera gezien en is genegen deze af te geven bij de pizzeria of politie Maastricht.
    Er staan voor ons belangrijke foto's op/camera zelf is oud. Personeel van pizzeria Napoli bedankt voor de gezelligheid en hopelijk komt het nog tot een goed einde ook....
    Fam. uit Apeldoorn.

30. Wij gaan regelmatig op vakantie naar Italië waarbij wij daar ook regelmatig gaan uit eten. Als ik een vergelijking moet maken tussen een pizzeria in Italië en Pizzeria Napoli te Maastricht dan moet ik zeggen dat ze er in Maastricht goed in geslaagd zijn om de Italiaanse sfeer (met alles erop en eraan, dus ook dat Italiaans geschreeuw) van in Italië te creëren.

Eten is goed, moeten echter soms lang wachten bij drukte maar die ervaring had ik ook in Italië. 1 nadeel is dat het een kleine zaak is waardoor het vrij snel volzet is. Komen er regelmatig om van de sfeer en het eten te mogen proeven en dat zullen wij ook blijven doen. Voor wat betreft de vriendelijkheid van het personeel, typisch italiaans en daar hou ik wel van.

31. Bob Ramakers

Ontzettende ballentent!
    Personeel: Bagger
    Interieur: Bagger
    't zat veel te vol, ik zat bij degene achter me onderhand op de schoot, het eten smaakte wel prima.. Das ook het enige dat er positief aan is!

En de pizza was niet eens gesneden!!

32. vrienden 30 dec. 2008

Omdat de zaak beneden vol zat werden we naar de bovenverdieping gebracht.Zo'n smerig kamertje heb ik zelden gezien.De menukaarten plakten aan alle kanten en de vloer had nog nooit 'n stofzuiger gezien.Daarbij waren de pizza's veel en veel te vet.Kortom : buiten op 'n bankje met 'n zak friet was gezelliger geweest. NOOIT MEER !!!!!

33. Echte Italiaanse serveerders met Italiaanse humor, Heerlijk Italiaans eten maar Hollandse prijsjes (als student echt een aanrader.....20%studenten korting op vertoon van studente kaart)

In 1 woord: Heerlijk!

34. Prima, doet de naam Napoli eer aan. Was zeer herkenbaar en authentiek. Pizza's van goede kwaliteit, bediening koddig (kennis van italiaans nodig om de "koddigheid" te herkennen).

35. Lekker eten, goede ambiance, zeer vriendelijk personeel

36. CLAESSENS

Het spijt me voor mijn slecht nederlands, il ben luikenaar.
    Pizzeria Napoli is een sympatiek italiaans stijl sixties. Op 2 mei 08
    ik bestel twee "insalata del chef", 10,50 € per
    sla. In de bord, twee bladen of een
    gewone sla, drie schijfes van tomaat en enkele zwarte olijven. Punt.
    De patron heeft me uitgelegd dat de salade van de hoofd was. Re-punt.
    En dat ik moest begrijpen dat veel klanten eten in het restaurant...
    Neem een grappa voor mij en betaald.
    Nooit.
    Het is jammer maar deze houding is schandalig. Ik zal er niet terugkomen, mij en een lot van
    luikste vrienden.
    Boss, you really pulling my leg !

37. Het eten is echt lekker..vooral de pizza's want de pasta's kunnen nogal eens droog zijn.
    Maar, als de pizza's niet zo lekker zouden zijn zou ik echt nooit meer er naartoe gaan, de bediening was echt elke keer schandalig. Wat een onbeleefde mensen, echt verschrikkelijk!!!!

38. Wij wonen in Maastricht en gaan hier 1x per maand eten. Je moet voor dit sfeertje zijn, gezellige italiaanse muziek, bediening die in het italiaans naar elkaar roept. Wij vind het echt Italiaans. Het eten is lekker, vaak eten wij ieder een gerecht met 1liter huiswijn voor rond de 30euro. Ideaal dus. Een aanrader

39. Na aankomst was ons de kaart beloofd maar die kregen we pas na een half uur terwijl we tussendoor hierom gevraagd hadden. Vervolgens duurde het nog 20 min voordat het personeel eindelijk onze vingers hadden ondekt. Toen kregen we te horen dat het 5 over 10 was en we alleen nog maar pizza konden bestellen. Na ruim een half uur wachten vroeg ik of we ons eten nog konden verwachten (ondertussen over half 11). Men was ons vergeten!!! Uiteindelijk om 11 uur ons eten ontvangen (niet eens alles want de frieten was teveel moeite. We werden ook verplicht om een fles water te nemen ipv glazen water, let op dit staat niet op de kaart en je mag hiervoor 6,50 euro voor betalen (750 ml!) Echt ga niet naar deze tent want alles ging mis, niet alleen bij ons maar ook om ons heen. (zoete wijn en droge wijn door elkaar halen) drnak pas leveren na 3 kwartier bij het eten, drank en gerechten bij de verkeerde tafels brengen). Ik weet niet hoelang deze tent nog zal draaien. Succes, leer van jullie fouten!

40. Vrij goede pizzeria, en Italiaanse sfeer.

41. deze pizzaria is een echte aanrader. de sfeer is er super en het personeel kan niet vriendelijker. het eten is altijd van goede kwaliteit en je hoeft nergens lang op te wachten. de prijzen vallen ook reuze mee. als je er langs komt en je hebt honger...zeker even naar binnen lopen dus ;)

42. ECHTE italiaanse sfeer en personeel. Geen betere pizza's in de gehele regio te krijgen dan hier.