Martinos in Maastricht

Bij het restaurant is ruime (gratis) parkeergelegenheid.

Bezorgrestaurants in de buurt van Martinos

Online eten bestellen

ma 16:00 - 24:00
di 16:00 - 24:00

• Bezorgen
  • Catering

ma 16:00 - 00:00
di 16:00 - 00:00

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1193720873 94
1204962412 96
1216203951 97
1328619343 81
1519725508 68
1542208587 74
1620899361 75

1. raymond

De eerste griek waar je geen alcoholische dranken krijgt
    eten was goed
    prijs ligt voor mijn gevoel aan de hoge kant

3,7
  2. Prima zelfgemaakte producten. Goede giros, topkwaliteit vlees. Met liefde bereid. Tzaziki moet men zeker eens proberen. Alleen bezorgster van eten bij mensen thuis werkt erg onrustig door haar 'rennen' door de zaak.

3. Cor van der Laan

Martinos was vroeger een restaurant met heerlijk eten. Wat er gebeurt is weet ik niet maar ik heb een mixed gril voor 2 personen de drekbak ingekiepert. Niet te vreten, zout veel zout en vies van smaak. Als dit restaurant geen andere kok neemt gaan ze falliet. Als je zelfs frieten kunt verprutsen ben je totaal verkeerd bezig. Nooit meer Martinos.

4. Het eten was heerlijk en er werd voldoende van alles geserveerd. De bediening was heel vriendelijk en geduldig. Omdat we het bestelde eten niet op konden vroegen we om een "doggybag" en kregen het teveel keurig verpakt mee naar huis. De wc's waren simpel maar netjes schoon. Super dus. Dit restaurant is een aanrader is onze ervaring. Wel hebben wij een goed bedoelde aanrader voor de eigenaar.
    Persoonlijk zouden wij liever een paar tafels minder in de beschikbare ruimte neerzetten zodat je wat meer ruimte om de tafels heen hebt en als bezoeker wat minder dicht op elkaar zit (vanwege wat meer privacy) en zodat de serveerster ook wat meer ruimte heeft bij het bedienen. De zaak zal dan wat royaler en luxer ogen voor bezoekers.

5. Het restaurant ziet er gezellig uit, alleen waren mijn vriend en ik uiterst verbaasd dat er op zondag avond geen ene klant in het restaurant te bekennen was. We hebben anderhalf uur met zijn tweeën in een leeg restaurant gezeten.

Het eten was een echte tegenvaller. Peterselie die alles behalve fijngehakt is wordt lukraak over je eten gestrooid, oogt erg rommelig. Het vlees en de frieten zijn droog en sommige stukken vlees iets te zwart.

De meneer die er werkt zal de eigenaar wel zijn, hij is hartstikke aardig maar komt erg onbeholpen en niet professioneel over. Net zoals de meid die af en toe iets ging bezorgen ergens.

Op de menukaart staat dat alle gerechten met friet en tzaziki worden geserveerd, vervolgens als het hoofdgerecht op tafel staat wordt er aan ons gevraagd wat we voor saus bij het eten willen.

Voor een gemiddelde waardering van (op het moment dat wij keken) 8,4 bij Eet.nu was dit toch een enorme tegenvaller

6. Ik heb besteld omdat me dit aangeraden werd. Voor een eerste keer eten bij Martinos was ik toch niet te spreken over het eten en de service. De bezorger heeft staan bonken op de voordeur terwijl er ook een bel is. Vervolgens heeft hij staan bellen aan de deurbel totdat ik open deed. Bij het open maken van de zak met 2 porties eten lag alles onder de knoflooksaus - 1 bakje was leeggelekt. Ik heb een 1-persoons 3-vleessoorten menu besteld. De verhoudingen klopte niet echt, maar 1 souflaki, 1 bifteki en ongeveer 1 kg gyros. Het smaakte verder wel goed.

7. 1. "Meneer we hebben Grieks bier of Jupiler van de tap". "Oké doe maar een Jupiler". Komen ze aan met een flesje.
    2. Een tafel naast ons vraagt om ouzo. "Wilt u deze van het huis?". Wat een belachelijke vraag!!!
    3. Na de eerste 20 min wordt er gevraagd "ouzo misschien?" Ja graag!!!
    4. De vrouw komt met de 2 voorgerechten van bladerdeeg, maar ze weet niet meer wat wat is..... blunder!!
    5. Ze neemt mijn lege glas weg, maar vraagt niet of ik nog wat wil drinken..
    Dit tot dus ver..... Oh ja, ik hoor nu de tafel naast ons vragen "mogen wij nog wat drinken..."

Na ons voor gerecht heb ik toch nog de vraag gekregen of we nog wat wilde drinken. Toen kwam het hoofdgerecht, en eerlijk is eerlijk. Dit was redelijk tot goed genoeg. Warm en de hoeveelheid was goed. Maar natuurlijk was er toch een minpuntje. De friet die er bij zat was naar onze mening genoeg voor 1 persoon dus hebben we om nog een portie gevraagd. Dit was geen probleem en binnen 2 minuten stond het op tafel. Na ons hoofdgerecht werden de borden van tafel gehaald en daar zaten we dan! Er werd niet gevraagd of het gesmaakt had en na verloop van tijd werd ons ook niet gevraagd of we nog iets na wilde als toetje of evt koffie.

Toen maar de rekening gevraagd. Deze werd zonder pardon gewoon op tafel gelegd. Gewoon een geprint bonnetje. Niet een bonnetje op een bordje met een pepermuntje. Nee hier moest je t mee doen. Wat tot mijn verwachting al zo was, er stond een portie friet op wat 3 euro zou moeten kosten. Toen heb ik gevraagd waarom dit was en dat de friet die bij het hoofdgerecht zat echt niet genoeg was voor 2 personen, werd mij gevraagd of ik de chef wilde spreken. Uiteraard wilde ik dat! Na een discussie was de chef tevens kok van mening dat hoeveelheid friet die werd geserveerd voldoende zou moeten zijn voor 2 personen wat dus niet het geval was.

Maar omdat hij dacht dat het ons om 3 hele euro's ging (wat niet zo was) liet hij die dan maar zitten. Nadat deze van de rekening was afgetrokken werd het wisselgeld zo op tafel gelegd. Alsjeblieft!! Daar kon je het dan mee doen!!

Al met al weer een ervaring rijker en ze zien ons daar nooit meer terug!!

Het mooie was ook nog dat wij eerst met 2 personen aan een 4 persoonstafel wilde gaan zitten maar dat mocht niet want deze was "gereserveerd". In de 1,5 uur tijd dat we daar hebben gezeten hebben we geen man gezien die daar plaats heeft genomen....

Doe met deze info je voordeel en ga lekker ergens anders eten en bespaar je dit ongezellige, sfeerloze restaurant!!

8. Vriendelijke persoonlijke bediening in een typisch Griekse sfeer.
    Eten prima, lekkere speciale kruiden die de kok zelf mengt.
    Vlees van goede kwaliteit, beter dan bij reguliere Griek. Prijs daarentegen vriendelijk. In ons hebben ze nieuwe vaste klanten gevonden. Ga zo door Martinos!

9. Het eten is daar heerlijk. De kwaliteit is heel hoog en goed. Het is daar heel schoon en netjes. De bediening is heel aardig. Een echte aanrader voor iedereen!

10. Via Groupon daar gaan eten.
    Het eten is lekker, maar als je daar ruim 2 uur op hebt moeten wachten (en dan hebben we het nog alleen maar over het voorgerecht) is alles lekker. Bediening is zeer onvriendelijk en onprofessioneel. Kwamen na 1,5 uur wachten vertellen dat ze één besteld voorgerecht niet hadden en dat ze geen enkele (er staan er ong 15 op de kaart) pizza meer hadden. Na 3 uur aan tafel te hebben gezeten hadden onze kleine kindjes het dan ook helemaal gehad (petje af!). Ook als je wat wil drinken moet je zowat smeken om wat bij mw te mogen bestellen. We zijn er al vaker geweest omdat de prijs niet al te duur is en het eten op zich lekker, maar na deze ervaring (andere ervaringen van bediening waren ook niet al te best), hebben we besloten hier nooit meer terug te komen.

11. Via groupon zouden we een avondje lekker grieks gaan eten.
    2 dagen van te voren netjes een afspraakbevestiging gekregen van het restaurant. Echter op de afgesproken datum en tijd bleken ze gesloten te zijn!!! Daar stonden we dan (oppas geregeld, toch een stukje gereden).

Geen reactie meer ontvangen van het restaurant.

Kortom: het eten kunnen we niet over oordelen, maar het is wat ons betreft geen aanrader!

12. Lekker gegeten met Groupon bon. Eten was in orde. Bediening was oke. Restaurant verdient klandizie, we gaan zeker nog eens terug.

13. Nagy 120 punten

Via groupon hier wezen eten.
    Als we zonder groupon waren gaan eten was de verhouding kwaliteit eten prijs wel erg hoog geweest.

Bediening was bijna onbeleefd, eten werd net niet op tafel gegooid.
    Bij het betalen werd niet eens gevraagd of we het lekker hadden gevonden wat dus niet het geval was.

Er was totaal geen sfeer.
    Even ongezellig als een schoolkantine.
    Tafeltjes veel te kort bij elkaar.
    We waren met zijn tweetjes en mochten nog niet eens een eigen plaats uitzoeken.

Zijn al vaker bij diverse griekse restaurants wezen eten maar zo slecht als deze zijn we nog nooit tegen gekomen.
    Dit geldt zowel voor de prijs, de gastvrijheid en de kwaliteit van het eten.

Eten was veel te zout, frietjes waren niet gaar en te weinig, bijna geen garnering en van salade hadden ze nog nooit gehoord.
    Bij het toetje kon er nog geen verse aardbei of slagroom vanaf.

Al met al een dikke onvoldoende en niet voor herhaling vatbaar.

3,9
  14. Eten is goed, prijs is aan de hoge kant. Ik bestel vanuit Amby, krijg het zelfs dan nog warm bezorgd. Je moet er wel bij vragen hoelang het duurt, anders duurt het bezorgen veel te lang en val je bijna flauw van de honger.

De bezorger is heel aardig.

6,1
  15. Het was voor ons de eerste keer, veel Griekse restaurants gegeten, maar Martinos krijgt van ons een dikke voldoende.
    Komplimenten voor de gastheer en zijn vrouwtje, fijne ontvangst, voor ons een geweldige avond.
    Gaan zeker nog eens terug. Aanrader!!!!!!!!!!!!!!!
    Ans en Nico Brennert.

16. Robbie 219 punten

Goed en lekker eten. Flinke porties.

Interieur is wat gedateerd, maar het gaat toch om het eten.

Chef komt persoonlijk vragen of alles goed is. Bediening ook correct.

We gaan hier zeker weer eten!

17. Prima prijs-kwaliteit-kwantiteitsverhouding.

Jammer dat je er niet kunt pinnen. (wordt niet vermeld bij telefonisch bestellen)

18. Wij komen al verschillende jaren bij Martinos maar vanaf het begin is het er goed toeven. Vriendelijk onthaal, goede service en zeer goed eten. Wij zullen dan ook regelmatig iets gaan eten.

Mvg Chrit & Lucie.

19. Na een flinke wandeling (vergissing Brusselseweg en Brusselsestraat) werden we hartelijk ontvangen, en de hele avond zeer vriendelijk bediend.

Na een heerlijke mixedgrill, en een zeer apart vooraf (zelf gebakken brood met kruidenboter) werden we zelfs door de sympathieke eigenaar naar het treinstation gebracht.

Al met al een ervaring om nooit te vergeten!

20. Ik kom hier heel vaak eten met vrienden.

Het is daar heel gezellig.

Het eten is daar heerlijk.

21. Judith en Matthijs

Lekker eten, vriendelijke bediening, maar wat een interieur :)

Ga hier zeker eten, maar ga niet voor de inrichting :)

22. Geweldig ongecompliceerd Grieks restaurant.

Prima prijs kwaliteits verhouding.

Prima kwaliteit en zeer vriendelijke bediening, een aanrader waard!

23. etienne hoelbeekx

Ik bestel hier al een ruime tijd mijn eten,
    En ik vind het echt het beste en lekkerste restaurant van maastricht.

Genoemd moet je egt een mixed grill schotel pakken voor 1 persoon, dat zijn 2 soorten vlees kan je kiezen ik bestel altijd, shaorma en bifteki en knoflooksaus en tzazikisaus.

Het is echt een aanrader.

24. Een super mix gril schotel, overheerlijk vlees,zeer grote porties, de kok maakt er een sport van om ervoor te zorgen dat je het niet op krijgt.
    Jammer dat er ook gerechten te krijgen zijn die niet op de kaart staan, Zoals inktvisjes en sardientjes.
    kortom een super zaakje voor een gezellige avond en een goede maaltijd.

25. Dit is een toppertje.
    Geweldig goed eten en hele leuke en vriendelijk bediening.
    Prijs kwaliteit verhouding is perfect
    Ook voor de kinderen een gezellige locatie
    Zeker tot een volgende keer.

26. marga.ramakers

bediening goed kwaliteit vlees zeer goed .prijsverhouding goed .kortom zeer gord eten voor en betaalbare prijs

27. Inderdaad hele vriendelijke man. Kwam zelfs met sleutelhangers voor ons allemaal aanzetten. Eten is ook echt heel erg lekker. Zeker een aanrader!

28. Monique

Spare-ribs liefhebber, dan moet je hier eens gaan eten. De eigenaar is altijd heel vriendelijk en de bediening ook. Maakt altijd ff een praatje wat ook atlijd prettig is. Helaas heb ik de rest van het eten nog niet geprobeerd om dat de spare-ribs gewoon zo goed zijn dat ik die altijd wil hebben.

Groetjes en ga zo door....Monique en Leon

29. Helemaal goed!!

30. wij bestellen regelmatig bij dit restaurant en zijn er ook wezen eten het is er heerlijk!!!!