Op dit adres zit nu: La Canasta

1431953791 75
1565819640 67
1648198624 66

1. Eline van Dort

Leuk en knus restaurantje waar je top eten krijgt geserveerd voor een prima prijs. Wij komen zeker terug!

2. Daan 28 punten

Geen beste ervaring. Alles miste smaak en veel niet vers. Gehaktballetjes waren net stuiterballen in een flauw sausje. Patatas Bravas leek nergens op, aardappeltjes uit de frituur met een plastic bakje gekruide mayonaise. Ik twijfelde ook of de bellota ham 48 maanden gedroogd ook wel was wat ik heb gekregen. Na de eerste ronde tapas afgerekend en elders verder gaan eten

4,3
  3. Kreeg dus dit. Slordig!! En heel droog. Helaas ook niet te eten. Kleine gebaks vorkjes erbij. Alsof je daarmee kan eten. Ben blij dat ik daar nooit meer ga bestellen.

4. 20 Augoustou wij geweest was alles lekker. Dankuwel voor den moi dag. Tot zints.

5. Nieuw personeel, chaos in de keuken en er ontbrak een kok.
    Gelukkig deed de frituur het wel.
    Prijs kwaliteit verhouding te zoeken!

2,2
  6. Marlie haagmans

Beste tapas in maastricht heerlijk!

7. Heerlijk gegeten! Lekkere en zeer smaakvolle tapasgerechten.

Goede sfeer en ambiance. Gastvrije en vriendelijke gastvrouw. De bediening was goed.
    Als we weer eens in Maastricht zijn komen we zeker terug bij Los Amigos.
    Zeker aan te raden!

8. Per toeval hier gegeten, en aangenaam verrast. Zeer lekker. Eerlijk eten, zonder kleur of smaakstoffen toegepast. Maar verrijkt met verse kruiden en bereidt met liefde. Je proeft de originele Spaanse keuken en waant je even op vakantie in dit mooie land. Ook nog even vermelden dat de bediening super is, en ook de kinderen van harte welkom waren. Dank aan jullie voor de gezellige en vooral lekkere middag. En wij komen zeker terug!

9. Bediening was zeer slecht en traag. Hebben dik een uur moeten wachten op onze volgende bestelling. Deze is nooit gekomen en uiteindelijk niet volledig van de rekening gehaald. Dadels waren niet lekker maar met deze feedback werd ook niks gedaan. Kortom, absoluut geen aanrader!

3,7
  10. Fam. de Wijs

Gisterenavond met onze belgische vrienden gezellig gegeten na een dagje Maastricht. De tapas en de wijn waren heerlijk, de bediening was zeer vriendelijk. Komen zeker nog een keer terug als we weer in Maastricht zijn.

12. Pim Hermans

13. Jeroen Booiman

14. We zijn eind november 2014 met een groep vriendinnen geweest en hebben genoten van het heerlijke eten en het vriendelijke authentieke personeel! Echt een aanrader, als we weer in Maastricht zijn...gaan we er zeker nogmaals eten!

15. 31 november 2014 samen met een vriendin lekkere variatie aan tapas gegeten. Erg vriendelijke en persoonlijke bediening en een fijne sfeer / ambiance in het restaurant. Ook voldoende vegetarische keuze.

Ik kom zeker terug.

16. Gisteren met mijn vriendinnen heerlijk gegeten bij Los Amigos. We waren met 6 en hebben genoten van diverse tapas, ze waren allemaal erg smaakvol bereid. Je proeft meteen dat ze met kwaliteitsproducten werken.
    De bediening was top en de gastvrouw heel erg aardig. Ze liet je echt welkom voelen.
    Voor iemand die in een gezellige sfeer van goede kwaliteit eten wilt genieten is dit zeker aan te bevelen.

17. Afgelopen zaterdag hier gegeten. Het was erg druk en we waren blij dat er nog net plaats was. Een zeer gezellig restaurant met een attente en vriendeijke bediening. De gerechten waren smaakvol, goed gekruid en duidelijk vers klaargemaakt. Geen vettige dingen. Ik heb vaker Tapas gegeten, maar dit is echt een aanrader. Voor prijs-kwaliteit een absolute 10. Hoogtepunt waren de visballetjes. Een smaakexplosie !

18. Afgelopen zaterdag voor het eerst, en tevens voor het laatst, bij Los Amigos gegeten. Alles wat de gastheer/-vrouw en bedieningsmedewerkers deden, behoefden aandacht en/of verbetering.

We hadden gereserveerd en om iets speciaals gevraagd vanwege een jarige in het gezelschap. Met de reservering was niets gedaan, evenals met het speciale kleine gebaar (dat overigens wel bevestigd was). De bediening was niet op elkaar ingespeeld, communiceerden niet met elkaar en duidelijke aansturing ontbrak. Met vele aandachtspunten / verbeter punten als gevolg.

Men kende de kaart niet. Wist niet wat voor tapas ze de klanten aanboden. Gaven geen toelichting op wat voor soort tapas we kregen bij het uitserveren. Serveerden vieze glazen. Hadden een te nonchalante houding/gedrag en verbale communicatie ("als je niet na wilt denken, kun je de selectie van diverse tapashapjes pakken"). Gebruikten geen dienbladen, maar pakten glazen bij de rand vast. Droegen geen professionele/nette bedrijfskleding. Lieten ons lang wachten op nieuw drinken.

En last but not least: ze wuifden onze opbouwende kritiek weg. Als we tenminste nog erg lekker gegeten zouden hebben...

4,5
  19. Carla en Peter

Dit restaurant ligt op een heel mooi plekje van Maastricht; lekker buiten kunnen zitten. Er is voldoende keus uit diverse lekkere tapas-gerechten, die allemaal op een subtiele manier en met zorg worden geserveerd. Ook over de bediening niets dan lof, de jongens zijn uiterst vriendelijk en hebben plezier in hun werk, en de gastvrouw maakte een gezellig praatje aan tafel. Een echt 'warm' aan te bevelen restaurant; wij komen er zeker terug.

20. On-Spaans tapasrestaurant, de gerechtjes zijn vers en smaakvol bereid, maar missen de authentieke Spaanse smaak, die we zo in Andalucia gewend zijn. Bediening is een beetje klungelig en onprofessioneel, soms zelfs te amicaal. Prijs kwaliteit, aan de dure kant voor de hoeveelheid die je krijgt.

Kortom niet slecht maar niet echt een tapas restaurant te noemen.

21. Gezellig en lekker gegeten, vriendelijk personeel.

22. Een geweldige afsluiting na een gezellig dagje uit in Maastricht. Na een erg vriendelijk welkomst, heerlijke Sangria, een lekker hapje van het huis en 8 zelf geselecteerde hapjes, bestaand uit heerlijke vlees en vis tapas, kon onze avond niet meer stuk! Onze beste tapas ervaring! Tot dusver nergens zulke lekkere tapas gegeten. Vandaar ook het hoge cijfer 10!

23. Maximale sterren recensie voor dit restaurant!

Gereserveerd voor een twee persoonstafel om 8 uur, bij binnenkomst meteen hartelijk begroet door het personeel en de eigenaar.
    Na plaats genomen te hebben kregen we meteen de menukaart met eigenlijk te veel keuzes... echter kun je je afvragen of dat zo erg is.
    We hebben ons laten verrassen door het 3 gangen-menu wat bestond uit merkbaar vers eten, dit ging prima gepaard met een wijntje!
    Hoewel het erg druk was, hebben we niet lang hoeven wachten op iedere gang.
    De laatste gang (het hoofdgerecht) bestond uit een variatie van zowel vis als vlees.
    Na een kopje koffie hebben we afgerekend voor een goede prijs.

Zeker voor herhaling vatbaar!

24. Ik ben er met mijn vriend gaan eten, maar wat een aanfluiting! We hadden gereserveerd, zodat we een fatsoenlijke plek hadden. Het was een warme zomeravond, dus we hoopten natuurlijk op het terras te kunnen zitten wat niet zo was. Toen onze bestelling kwam, waren de porties heel erg klein. We waren binnen 10 min. klaar met eten! We besloten geen dessert meer te bestellen maar te vertrekken. Vervolgens duurde het nog eeuwen voordat de eigenaren ons aandacht schonken in plaats van hun vrienden die naast ons aan een tafel zaten. Ronduit belachelijk! Niet heen gaan!

25. Via internet gereserveerd, snelle reactie en bevestiging per SMS. Het eten was heerlijk en afwisselend, de ambiance prima en de sfeer uitstekend met een liveoptreden. De prijs kwaliteitverhouding was eigenlijk scheef, maar dan in het voordeel van de klant!

Ook over de vergeten tas een prima contact gehad en goed opgelost door de eigenaar. Kortom een heel dikke voldoende en de volgende keer in Maastricht kom ik zeker weer.

26. Heerlijk gegeten. Erg goede bediening. Gezellig avondje uit!

27. Wederom, inmiddels 3e keer, kerstdiner gehad met ons team. Heerlijk gegeten, supersfeer in warm aangeklede omgeving. Heerlijk om te zien, dat terwijl wij onze 1e van 4 gangen geserveerd kregen, de ogen van andere gasten groter werden en er werd gevraagd wat wij hadden besteld. De gastheer Hester is altijd erg gastvrij en belangstellend. Wil graag dat je tevreden bent over de avond in zijn restaurant. De gerechten worden smakelijk en verzorgd opgediend. Zeker een aanrader.

28. Aangezien gastronomie een grote hobby van me is heb ik me toch maar eens aangemeld op deze leuke site. Bij een aanmelding horen natuurlijk ook recensies. Bij deze mijn eerste. Zojuist gegeten (dineren kon ik het niet noemen) bij Los Amigo's in Maastricht. Bij ontvangst werd mijn jas niet even aangenomen, zelfs een kapstok was nergens te bespeuren. Ik moest op een bank zitten en heb mijn jas maar naast me neergelegd. We bestelden een 3 gangen menu. Eerst kregen we wat olijven, 1 met feta gevuld pepertje en huisgemaakte tapenade. Helaas heb ik die niet kunnen proeven, want toen was het brood op. Dit bleek ook nog eens de eerste gang te zijn. Ik zal niet verder ingaan op het tussen en hoofdgerecht maar dit was wel ok. Al ben ik van mening dat een beetje hobby kok dit net zo goed, zo niet beter kan bereiden. De koffie was lekker en de rekening voor dit alles te hoog! Verder was het personeel onhandig en de gastheer irritant aanwezig. Dit was eens maar nooit meer.

29. We waren er al vaker! Ze blijven me verbazen met prachtige bordjes mediteraanse verrassingen. Alles klopt er, muziek, inrichting, bediening en natuurlijk het eten en drinken, waar waarschijnlijk goed over na gedacht is. Ga zo door, dan blijven wij zeker terug komen, en durven het verder aan te bevelen! Mylene.

30. Afgelopen zaterdag afgetogen naar Maastricht om eens een kijkje in de keuken te nemen van los amigo's.
    Kwamen binnen en nadat we even vertwijfeld op de drempel hebben staan wachten kwam een aardige spaanse dame naar ons toe, achteraf bleek dat ze het te druk had gehad.
    Op dit moment was onze indruk van los amigo's gezellig en warm en en we mochten plaatsnemen aan een tafeltje langs het gangpad, nadat we hier afkeurend op hebben gereageerd konden we ook "even achter kijken", hierbij gaf ze ons vriendelijk de vrijheid zelf een tafeltje uit te kiezen.
    Nadat we over het authentiek spaanse bruggetje zijn gelopen kwamen we in de achterkamer uit, een sfeervolle maar ruime kamer waar gezelligheid gecombineerd werd met een letterlijk kijkje in de spaanse keuken van los amigo's.

Na even gewacht te hebben kregen we de kaart en werd ons gevraagd wat we wilden drinken, dit heeft overigens even geduurd. Op een gegeven moment waren wij zelfs bang dat we vergeten waren.
    Het was de eerste keer dat we tapas gingen eten, en toen eindelijk de arrogante gastheer naar ons toekwam en wij vroegen hoe het in zijn werk ging, kregen wij overdreven vriendelijk uitleg.
    We zeiden nog tegen elkaar " goh wat een vriendelijke service ", echter kwamen we hier later bedrogen uit. Bij het uiteindelijk bestellen van de tapas voelden wij ons geïntimideerd en verplicht om minimaal 8 stuks tapas te bestellen. Op het moment dat wij 6 stuks tapas hebben doorgegeven, werd ons op een blaffende toon duidelijk gemakt dat wij er nog minimaal 2 moesten. In paniek heeft mijn partner een willekeurig nummer geroepen, en ik heb zelf ook zonder enig gevoel voor consequenties een nummer opgedreund.

De kwaliteit van het eten was heel erg goed alleen de hoeveelheid was schrijnend. Bij het bestellen van "Pan Mediterrané
    Gemengd Mediterraans brood met knoflookmayonaise en tapenade " waren wij in de waan hier een heerlijk broodmandje te krijgen, echter stond plotseling een mandje op ons tafeltje met ogenschijnlijk overblijfselen van de middaglunch. Voordat wij er erg in hadden en deze tapas ophadden, werd het mandje al voor onze neus weggehaald door de gastheer, op dit moment dachten wij dat het een gratis broodmandje was aangeboden door het restaurant, echter bleek dat het onze bestelde nummer 1 van de kaart was. Als er op het menu een kipspies staat, verwachten we voor 5 euro wel een degelijk bordje, ondanks dat het vlees erg mals en heerlijk was was het 1 klein spiesje kip. Bij bijna elk gerecht zat een apart bakje saus, die erg lekker was en vooral bij de patata's bravas, alleen deze waren erg karig en zo op. De ober was een slijmbal die het vooral erg goed kon vinden met andere soortgenootjes die massaal aanschoven aan de tafeltjes. Hij maakte ook erg duidelijk welke klanten hij wel en niet aardig vond. Het andere bedieningspersoneel was wel erg aardig.

Al met al, het interieur was erg sfeervol, de kwaliteit van het eten was erg hoog maar de prijs/hoeveelheid was ver te zoeken en het stuitende gedrag van de gastheer was misselijkmakend.

31. ST 67 punten

Lekker gegeten en ook voldoende.

32. Zojuist met 4 personen heerlijk gegeten bij Los Amigos. Sfeervolle zaak en ontzettend vriendelijke bediening. Aanrader voor iedereen die van tapas houdt!

Wij komen snel weer terug!!

33. elke en henk goessens

Afgelopen zaterdag wilden we spontaan wat gaan eten bij los amigos en ondanks dat we niet gereserveerd hadden én t er goed vol zat werd meteen gekeken of er plekje nog voor ons was. Dat was alvast een zeer vriendelijk en gastvrij ontvangst. De menukaart vonden we een feest om te bezien, we werden zo goed warm gemaakt door de inspiratie vd kok.
    Het was moeilijk kiezen aangezien je tapas gaat eten en je de keuze meestal maakt tussen 4 à 5 gerechtjes. Het was een aangename verrasing wat op een groot bord geserveerd werd in 2 gangen. Het corona biertje werd netjes mét citroentje erin geserveerd. Kortom wij hadden een heel leuke avond en we gaan er zeker voor terug ook al wonen we niet in maastricht. Zeer tevreden.

34. Voor herhaling vatbaar, verrassende gerechten, goeie wijnen, vriendelijke bediening. We gaan er zeker nog eens naar toe! Die avond werden we ook nog eens getrakteerd op spaanse live muziek, helemaal top!

35. Mijn man en ik zijn afgelopen zaterdag gaan eten. In het verleden zijn we ook al eens hier geweest en tot onze verbazing had de eigenaar veel veranderd. Niet alleen is het gezelliger geworden, maar heeft hij een nieuwe kok. Het eten was verrukkelijk!! Allemaal verschillende gerechten gegeten die stuk voor stuk erg lekker waren. Kwaliteit was prima voor de prijs en de sfeer was uitstekend. De eigenaar en het personeel waren zeer vriendelijk.

Wij hebben op dezelfde avond besloten om ons familie diner hier te reserveren.

Een echte aanrader.

36. Herman Hindriks

Ik vond dit zo'n geweldige ervaring. De sfeer is gewoon echt top! Het voedsel was in vergelijking met de prijs echt goed in orde. De service is zeer goed, heel intelligent en aardige mensen. De ligging is ook zeer mooi. Dit is een zeer goede aanrader als je zin hebt in een gezellig avondje uiteten met familie, vrienden en kennissen. Aanrader voor iedereen.

37. Wat een aanfluiting! Ga hier niet naar toe als je honger hebt want dat gevoel is niet over als je naar buiten gaat. Sfeer en gezelligheid is goed. Kwaliteit is ook goed maar héél duur voor hetgeen je krijgt. Bestel je spiesjes krijg je er één. Bestel je ossehaas krijg je één klein biefstukje verder niets erbij, één paar druppeltjes barbequeflesje saus. Beide kosten 6 euro/st. Ik vond er niks tapas aan. Nee voor mij niet meer.

38. maria-josé

Heerlijk eten, gezellige sfeer, vriendelijk personeel. Alles was prima. Zeer verrassende tapas ook! Zeker voor herhaling vatbaar.

39. Faarne Huisman

40. Vandaag een menu genomen voor 23.5 euro. Helaas had het niets met Tapas te maken. Je betaalt veel te veel voor wat garnalen aan een stokje, saté, aardappelen meloen, verkeerd gebakken Callamaris en 1 bakje sla als hoofdgerecht. De 2 voorafgaande gerechten hadden ook weinig om het lijf. Bediening was vriendelijk, maar niet overdreven behalve tegen andere Limburgers, dan was er heel veel hartelijkheid.

4,3
  41. Stephanie

Vorige week een geweldige avond gehad bij Los Amigos. Leuke sfeer en bovendien heerlijke tapas, voor ieder wat wils. Lekkere mojito bij het eten, wat wil je nog meer? Bediening zeer vriendelijk. Ik kom zeker nog eens terug.

42. We zijn afgelopen weekend met vrienden in Los Amigos geweest. Wat een top avond. Het eten was voortreffelijk en de bediening zeer spontaan en vriendelijk. In een woord fantastisch ook qua ambiance!

43. Afgelopen zaterdag hier wezen eten met vrienden.

Nou, ik heb nog nooit zo'n slechte tapas gehad!

Heeft helemaal niks met Spaans eten te maken.

Wordt hier wel vers gekookt?

Nee sorry hoor, maar de kwaliteit was ver te zoeken.

Jammer van ons geld.

1,3
  44. Slechte ervaring.

Wij moesten vorige week zaterdag ruim een uur wachten, kregen niet eens wat te eten! Vervolgens duurde het ook nog 45 minuten voor wij een bestelling konden doorgeven. Toen dachten we; dan zullen we het bestelde brood wel snel krijgen. Not dus! Het duurde weer een tijd en toen wij de ober er op aanspraken; "heeft u niet doorgehad dat wij hier al 1,5 uur zonder eten zitten?" was het antwoord; ja wel, maar te laat dus jullie krijgen wat te drinken van het huis. Mooi lapmiddel, maar niet voor hongerige personen.

Als het dan zo druk is, haal dan geen mensen binnen. Bovendien is het, zoals eerder vermeld, helemaal geen tapasrestaurant. Je krijgt allemaal kleine (industrieel ogende) hapjes tegelijk.

Belachelijk restaurant, als je een weekendje Maastricht gaat doen en je 3 uur wil vergooien, raad ik je deze plek aan!

1,8
  45. Gisteren voor de 1e keer daar gaan eten. Gezellig restaurant, vriendelijk personeel en goed eten. Ik kom zeker nog eens terug.

46. Gisterenavond een perfecte avond beleefd in Los Amigos. Perfecte sfeer, leuke bediening en prima eten. De kok die de liefde in zijn bereiding stopt die je gewoon er vanaf proeft. Hij komt vol trots aan tafel om te vragen of het smaakt! Geen fabrieksspul maar eerlijke en verse gerechten op tafel. Daarnaast een prima bediening, gewoon helemaal top.

Dat het eten echt Spaans was kwam van een Spaans stelletje uit Barcelona die hun enthousiasme over de positieve smaaksensatie duidelijk lieten blijken.

Ik zou zeggen hou dit vast en wij komen graag terug!

47. Mijn partner en ik waren samen met Wendy en haar partner bij Los Amigo's gaan eten. De binnenkomst was fijn en het zag gezellig uit. De tafel was gezellig gedekt en na talloze vragen aan de ober gesteld te hebben, die overigens wel bij iedere vraag nog steeds even aardig bleef, maakten we een keuze.

Daar onze mannen goede eters zijn hebben we voor de zekerheid gevraagd of het menu dat we wilden gaan kiezen wel voldoende zou zijn. Dit werd ons verzekerd.

Het voorgerecht was 1 stukje stokbrood per persoon! (betekende 5 euro voor 1 stukje brood voor mij en voor mijn partner en voor onze tafelgenoten gold uiteraard hetzelfde).

Reuze benieuwd waren we naar het hoofdgerecht. Dit kwamen ze even later brengen op 1 grote schaal. We maakten nog plaats op de tafel voor de overige schotels die wij verwachtten dat ze gingen brengen, maar ons werd heel snel duidelijk gemaakt dat we dit moesten delen met 4 personen! We zijn dan wel zeer goede vrienden, maar het was zo weinig wat er op die schotel lag dat we bang waren om andermans gehaktbal of stukje kip op te eten. Te bang om nog een teleurstelling te moeten verwerken hebben we maar niet voor een nagerecht gekozen. We hebben zeer hongerig afgerekend (100 euro!). Dit restaurant is alleen aan te bevelen voor mensen met een kleine maag maar een dikke beurs. Was zonde van het geld!

48. Met vieren zijn we gaan eten bij Los Amigos. De mannen zijn nogal grote eters, de vrouwen normale eters. Het was moeilijk om een keuze te maken uit de gerechten omdat je geen idee hebt wat je je bij de porties moet voorstellen. Op advies van de ober gekozen voor het suprise menu van €17,75 per persoon. Als voorafje kozen we voor 2 soorten stokbrood. Het smaakte goed maar het viel erg tegen dat je voor €10,- maar 4 belegde stukjes stokbrood kreeg voorgeschoteld! Vol verwachting wachtten we de hoofdschotel af maar wat we al vreesden bleek ook zo te zijn! De tapas werden op 1 schotel opgediend. Mijn vriend dacht dat er nog 3 zo'n schotels zouden volgen, de teleurstelling was erg groot toen bleek dat die schotel voor ons vieren zou zijn. Het eten smaakt prima maar het is echt veeeeeel te weinig voor het geld dat je ervoor neerlegt. Wij zijn dus na het afrekenen nog naar een ander restaurant geweest om daar onze "hoofdmaaltijd" te nuttigen. Daar dan ook een wijntje bijgenomen om de wrange nasmaak van ons voorgerecht (met een rekening van €100,-) weg te spoelen. Eens maar nooit meer!

49. Ik had een voucher bemachtigd om voor half geld daar te eten, echter dat was het zelfs niet waard!

Ronduit een grote teleurstelling als je denkt gezellig en lekker te kunnen gaan tafelen.

Ze propten ons twee aanvankelijk aan een klein tafeltje terwijl die toko geheel leeg was en met "toestemming van de eigenaar" mochten we aan een grotere tafel zitten. Dan kregen we het vier gangenmenu:

Eerste ronde: brood met kruidenboter en pesto, was goed te doen.

Tweede gang: een klein glas met een soepje, gefrituurd zeewier en nog iets. Soepje smaakte niet zo.

Verkeerd inderdaad. De rest was niet zo, maar dat is persoonlijke smaak en kan daar niet over oordelen, maar was duidelijk niet aan mij besteed.

Derde gang...het hoofdmenu: per persoon: broodje met ham, 4 taaie gefrituurde inktvisringen, stokje met 3 stukjes kippenvlees (dachten we), echter die waren smaakloos. En komen duidelijk uit een fabriek, stokje met 3 kleine gamba's die niet schoon waren gemaakt. (darmen er nog in) en tot slot een beetje sla ter decoratie, zonder dressing.

Gelukkig, de laatste gang: Het toetje was in ons geval een chocoladetaartje, eindelijk iets eetbaars want daar kan je niet veel aan verknallen.

Resultaat: Wij komen hier nooit meer. Heb dit werkelijk nog nooit meegemaakt!

2,2
  50. Hier zijn wij nou vorige week wezen eten, lekker lekker lekker.

Het eten zag er zeer goed en verzorgd uit, we hebben allemaal verschillende tapas gegeten en met name de spiesjes zijn zeer goed aan te raden. Het was vrij druk maar de bediening zowel als de eigenaar maken graag eventjes een praatje met je en de sfeer is optimaal. We waren binnen een anderhalf uur klaar met eten, maar zijn nog zeker 2 uur blijven naborrelen. Prijs kwaliteit is top. Echt een aanrader voor iedereen.

51. Helaas, dit zijn geen echte tapas.

Ik had het idee alsof ik een magnetronmaaltijd kreeg voorgeschoteld.

Bediening was matig. Eigenaar is vriendelijk, maar heeft duidelijk favoriete klanten en klanten die hij ontwijkt. Is niet kundig!

52. Het restaurant lijkt heel gezellig, maar het eten is erg slecht.

Het smaakt nergens naar. De gerechten zijn vooraf klaargemaakt en worden opgewarmd geserveerd.

De bediening is traag en onaardig. Zeker geen aanrader!

De echte Spaanse keuken daar verstaan wij iets anders onder, dit is een blamage!

2,3
  53. Met 4 vrouwen eerst een wijntje genomen buiten op het terras. Zag er allemaal onverzorgd uit, vettige menukaart, vlekken op tafeltje enz. Toen maar even naar binnen kijken op weg naar het toilet. Keuken zag er zeer onverzorgd uit. Onze zin in tapas eten was over, dus wijntjes afgerekend en vertrokken.

54. Leuk terras om te zitten in de zomer (want aan de Maas), maar wat een vervelende bediening.. Zeer traag, onvriendelijk en onoplettend. Ook het eten is beneden de maat. Geen aanrader dus om te eten, wel om een Sangria op het terras te drinken, maar dan wel zonder haast!

2,3
  55. Het zag er gezellig uit, en als liefhebbers van tapas leek het ons the place to be. Helaas erg gehaaste en onvriendelijke bediening. Schijnbaar voor vaste klanten en alleenstaande dames geen moeite teveel. Het eten was weinig verrassend. Op naar een volgend plekje.

2,9
  56. Patricia

Restaurant oogt gezellig, maar daar is alles mee gezegd. Het eten valt ontzettend tegen, alsof vanuit de groothandel op tafel wordt gezet.