Bezorgrestaurants in de buurt van La Place

3. Betalen Visa Master Card American Express

1. Wij hebben in Juli vorige jaar onze trouwerij hier gevierd en kan me niet helemaal vinden in de reviews van sommige. Ik ben niet iemand die eigenlijk snel een review schrijft, maar vond het toch de moeite waard. Het eten was tot in de nopjes verzorgt en de bediening was uitermate snel en erg vriendelijk (dit heb ik elders wel eens anders ervaren).
    Als je van plan bent om een feest te geven of aan het overwegen bent om hier je trouwerij te vieren, is dit zeker de plaatst waar je tevreden op terug kan kijk.

Voor mij dan ook een dikke 10+ (het is dat ik geen 11 kan geven).

2. Besteld, meteen afrekenen, na 20 minuten nog geen drinken

3. R.K.Appers

Vanmiddag 16 juli 2014 op receptie op het terras van Skeef geweest. Mooi weer en vlotte bediening maar jammer dat het terras er zo onverzorgd uitzag. Houtskool op de vloer, spinnenwebben in de hoeken, hoopjes vuil in de waterafvoer gelegen aan de randen, etcetera. Er wordt eten en drinken geserveerd, dus een schoon terras is mijn inziens een must. Doe met deze opmerkingen Uw voordeel.

4. Dick Vos

SKEEF is voor mij een pareltje onder de horeca gelegenheden. Het heeft alles voor de selectieve klant. Naast een sportief imago ook een nog niet ontdekt klasse restaurant, een strandplek in 'de stad' voor een kop koffie, een goed glas wijn met borrelhap en een hoog loungegehalte, een stille plek voor een kop koffie als ik in de regen met de hond wil lopen. Daarnaast heeft SKEEF een goed team medewerkers die vriendelijk en deskundig zijn. Heerlijk om binnen te lopen. Het ongemak van besloten feesten (waarvoor SKEEF ook heel geschikt is) neem ik graag op de kop toe. Niet altijd kunnen krijgen wat ik wil maakt SKEEF nog iets begerenswaardiger. Mijn plekje.

5. Met een groepje wezen waterskiën en eten (bbq). Goede vlotte bediening, een beetje kale inrichting en weinig eten.
    Verder een prima avond gehad.

6. Ik wilde gister met partner een hapje gaan eten.
    Ik vroeg of er een plekje voor 2 was
    Er kwam een grote groep bbq dus helaas.
    Ik baalde enorm omdat ik op de site had gekeken en daar stond voor di en wo geen diner te verkrijgen.
    Dan mag je er toch van uit gaan dat er op donderdag, als er niets op de site staat, er wel gewoon kan eten.
    Voor mij ff geen skeef meer.

7. Helma Brinkman

Zeer vriendelijke bediening, lekkere sate en andere gerechten, sympathieke plek!

8. Lekker een keer gelunched met de kinderen, lekker gegeten en ze zijn kindvriendelijk.