La Canasta in Maastricht

Unieke tapas met een eigen twist

Tapas restaurant La Canasta
De zomer van 2018 bracht ons een uitgelezen kans. Na enkele jaren horeca ervaring hebben wij samen de stap gezet om van dit prachtige restaurant een succes te gaan maken. We zijn begonnen met het overnemen van het Tapas Restaurant Los Amigos. Echter hebben we ervoor gekozen om het jaar 2019 in te gaan met een nieuwe naam: ” La Canasta “

Nieuwe naam
De naam La Canasta is afgeleid van de prachtige locatie waar ons restaurant gevestigd is, namelijk het Cörversplein. Het Cörversplein is vernoemd naar het plein gelegen aan de Körverpoort/Wycker Binnenpoort. Dit was de middeleeuwse stadspoort langs de Maas en is afgeleid van het oude ambacht van de korvers of mandenvlechters, die in de omgeving woonden, vandaar het Mandenmakersplein.

Unieke tapas met een eigen twist
De uitdaging voor ons is om de tapas uniek te houden, vers en anders dan anders is dan ook ons motto. Traditionele tapas gerechten met een twist, net iets anders met een eigen toevoeging. Bij La Canasta kan men terecht voor een gezellige avond met vrienden en familie. Lang tafelen en genieten van eten en drinken. Wat wil men nog meer!

“Wij genieten er zelf volop van als mensen genieten van de door ons gemaakte gerechten en van elkaars gezelschap”!

Kom en ontdek de sfeer, de gastvrijheid en de unieke smaak van Tapas en andere gerechten bij La Canasta op het Cörversplein in Wyck-Maastricht.

1. Ambiance
    • Rustig