Vrijthof Garage

1441203118 71
1519654106 79
1542068674 77
1620519662 74

1. Gezellige sfeer. Eten viel zwaar tegen. Gamba's taai. Ossehaas ook taai. Kipspies was redelijk.
    Mij zie je hier niet meer

2. Was leuke sfeer en bediening. Eten was allemaal lekker. Prijs kwaliteit dik in orde. Wel 1 ding: de patatas bravas waren veel te hard. Maar voor de rest heeft alles enorm gesmaakt

3. Tja, dat was niet best… Smakeloze hapjes, lauw opgediend. We lieten het bij één bestelling. Vriendelijk personeel, dat wel.

4. Maartje

Lekker eten! Service was prima en er hing een goede sfeer

5. Lara 155 punten

De dag voor kerst bij La Bodega gaan eten met vrienden. Zo fijn om hier weer te zijn geweest, wij wonen namelijk niet meer in Nederland. Uiteraard een kannetje sangria besteld en verder genoten van de lekkere tapas. Het brood met de aioli, aubergine met honing, patatas bravas en de dadels met serranoham zijn mijn favoriet.

Wij hebben deze keer boven gezeten, helaas direct onder de airco (deze stond aan), maar toen ik hier iets van wilde zeggen, kwam de serveerster al aan om hem uit te zetten. De rest van de avond was de service ook gewoon goed.

Het is wel krapjes zitten, maar ik vind dat het wel past bij dit restaurant. Kortom: ik heb er van genoten en zou dit tapas restaurant ook zeker aanbevelen aan anderen.

6. Eten was top, heerlijk gegeten! Bediening was ook goed, wel verschil tussen degene die je help, wij hadden een jonge vrolijke vriend die het echt leuk deed. Behuizing wat aan de krappe kant maar dat maakt t gezellig en zorgt voor leuke Spaanse gevoelens.

7. Zeer gezellige sfeer en super tapas. Als ik een volgende keer in de buurt van Maastricht ben zal ik zeker overwegen hier weer een bezoek te brengen. Gr. uit Alkmaar

8. Prima gegeten in drukke tent op een maandagavond. Minpunt: airco boven leidt ertoe dat je op sommige plekken eigenlijk niet kunt zitten zonder het gevaar te lopen met een verkoudheid het pand te verlaten.
    De sfeer is beneden veel beter dan boven.

9. Wat een slecht restaurant is dit. Op veel plaatsen geweest maar dit slaat alles. Overpriced en met honger weg. Een manager die wegloopt na een kort gesprek. Absurd. Mensen blijf in godsnaam weg en ga ergens eten waar de klant gewaardeerd wordt.

2,4
  10. Dankzij tip van vriendin hier gaan eten en het was boven verwachting.We hadden een leuk tafeltje waar alles maar net oppaste maar dat was prima. Het eten en toetjes waren heerlijk! Wij hadden met 4en een schaal met koude gerechten (combi van luxe en standaard) en daarna een tweede schaal met warme gerechten (idem). Dat was ruim voldoende. Voor weinig geld fantastisch gegeten!

11. Doet zich voor als echt Spaans, maar ik heb in Spanje nog nooit ensaladilla rusa gegeten waarin peper zit, noch calamares gebakken in fritesvet en de albóndigas zijn veel te groot naar Spaanse begrippen. Ik weet waar ik over praat omdat mijn man Spaans is. Leuk voor de Nederlanders die Spanje alleen kennen van de toeristische kustplaatsen. Jammer, dit was eens maar nooit meer.

4,7
  12. Gordon

13. Lekker gegeten, we hebben het twee gangen tapas menu gehad. Een iemand uit ons gezelschap hield niet zo van vis wat nogal aanwezig is in het menu. Daarom hadden we een extra vegetarische tapas besteld, die ze voor ons van de rekening hebben gehaald.
    Heel vriendelijk personeel.

14. Ook hier meerdere malen goed gegeten.
    Sfeer net Spanje.

15. Suus 161 punten

Heerlijk gegeten. Hadden niet gereserveerd, maar waren vroeg en hadden keus om te zitten. Vriendelijke dames die bedienen. De keus is niet echt enorm, maar wat we kregen was prima. Vooral de ossehaas spiesjes en de lamskarbonades waren erg lekker. Jammer dat er niet precies bij staat hoeveel je krijgt. Je krijgt maar 2 vis kroketjes en een hele schaal vol met gefrituurde visjes. Maar dat is dan ook het enige min puntje.

16. Ongelofelijk, je komt binnen en de dame achter de bar zegt al meteen we zijn vol alles gereserveerd voor half zeven, wij waren er om kwart over vijf.
    Dus dit uitgelegd daarom konden we nog eten, maar ik heb nog nooit zo ergens spijt van gehad maar nu wel, de speciale tapas schotel besteld €24,50 p.p, nauw de koude gerechten waren binnen 20 seconden op tafel en waren na kwaliteit redelijk (ja aan vleeswaren kun je ook bijna niets verpesten alleen op de juiste dikte snijden). Maar toen kwam het de tweede schotel ik heb bijna nog nooit zo iets geproefd geen lak of smaak, de sate zo dik en grof gesneden oude ossenhaas sate je kon het ruiken en proeven, zo iets fantasieloos heb ik lang niet geproefd.
    dit heft niets met tapas te maken. Jammer!!!

2,8
  17. marga luiijf

We hadden met 5 personen gereserveerd en bij aankomst moesten we op een barkruk eten aangezien ze maar een tafel hebben, hadden ze bij reservering moeten zeggen. Het eten kwam bijna alles uit de magnetron hebben we gezien en geproefd, verder hebben we heel lang moeten wachten op het tweede gerecht na zelf informeren kwam het toch, na weer zelf vragen om het nagerecht kwamen ze vrij snel met de rekening want de volgende sessie stond al weer te wachten het toetje was nog niet op.

Nee dit is voor ons geen aanrader wij zijn beter gewend.

18. Met stip op 1 voor ons als allerbeste tapas restaurant! Wij hebben al bij veel verschillende tapas restaurantjes gegeten maar deze steekt er met kop en schouders bovenuit. Het eten is super op smaak, de ossenhaaspuntjes zijn de absolute favoriet. Het personeel is vriendelijk en vlot. De sfeer is gezellig. Wij hebben hier echt een hele leuke avond gehad.

19. Tom Bouwman

Afgelopen zondag hier geweest. Klein en knus restaurant en het eten was subliem! Alles is perfect bereid en gegaard, het was echt een smaaksensatie. Nou ben ik een echte tapas fan, maar zoals hier heb ik het nog nooit gegeten, aanrader dus!

Verder prettige bediening en ondanks dat het druk was werd er niet het gevoel gegeven dat er weer nieuwe klanten moesten aanschuiven (in tegenstelling tot eten in bijv. Amsterdam of Utrecht).

Toen kregen we de rekening. Ondanks dat we er 3 uur gezeten hebben en lekker rustig aan hebben gedaan was de rekening een totale verassing, € 55,- voor 2 personen! Ik had minstens op het dubbele gerekend. Hier word je vrolijk van ;-) Volgende keer direct weer!

20. Één van de leukste, gezelligste restaurantjes in Maastricht.

Het eten is overheerlijk en de wijnen zijn super.

De sfeer is top, vriendelijk personeel.

La Bodega is een absolute aanrader.

21. Anne

22. Zoekende naar een leuk tapas restaurant in Maastricht kwamen we via Google uit bij La Bodega Tapas. 's Middags gebeld of we diezelfde avond nog terecht konden.

En dit was geen probleem.

Toen we 's avonds arriveerden was onze eerste indruk: chaos!

Het was behoorlijk druk in de zaak en het personeel rende rond. Onze reservering bleek niet goed doorgekomen maar gelukkig hadden ze toch een tafel voor ons vrij.

Het was behoorlijk druk en doordat je vrij dicht op elkaar zit kan dit soms wat storend zijn maar gelukkig heeft het eten veel goed gemaakt.

De tapas zijn stuk voor stuk van erg goede kwaliteit en smaken goed.

Helaas bleken een aantal gerechten niet geserveerd maar wel op de bon te staan.

Na overleg met het personeel werden de gerechten netjes van de bon gehaald.

Ondanks de chaotische indruk lekker gegeten en mochten we nog eens in Maastricht zijn, voor herhaling vatbaar!

23. Al meermaals wezen eten. Het is er heerlijk en super gezellig. De bediening is zeer spontaan en de sfeer is er top. Juist leuk dat je in zo'n zaakje kan merken dat Maastricht een heel internationale stad is en dus niet iedereen perfect Nederlands spreekt en dat het dus soms in het Engels gaat.

Het is er altijd gezellig en een echte aanrader voor een leuk avondje borrelen met vrienden en familie of gewoon om lekker een hapje te eten!

24. Alhoewel we hier regelmatig lekker gegeten hebben is gisteravond de laatste keer geweest dat we er zijn geweest. Ondanks eerder verzoek voor reservering (bleek niet mogelijk te zijn tijdens Andre Rieu concerten) bleek tot onze verbazing dat voor familie van het personeel wel plaatsen gereserveerd waren en wij dus na een fixe rekening als een hond weggestuurd werden.

Jammer maar ik zal dit restaurant dus aan niemand meer aanraden.

25. Er kwam af en toe een walm langs wat aardig leek op een rioollucht (wij zaten bij de trap). We hebben nog getwijfeld om ergens anders te gaan eten. Gelukkig was er niets meer te merken van de lucht vanaf het moment dat er eten werd geserveerd in de zaak. We hebben overigens heerlijk gegeten (3 gangen tapasmenu) met een creme catalan na..Hmm...was erg lekker! Bediening had niet altijd het overzicht.

26. Gisteren in la Bodega wezen eten. Het eten was goed doch de bediening kon het niet aan, duurde lang eer we konden bestellen. Bovendien sprak men enkel Engels en geen Nederlands en daardoor ontstond nogal spraakverwarring. De zaak stinkt naar riolering en als klap op de vuurpijl werd om 00.10 medegedeeld dan men ging sluiten omdat er niet genoeg gedronken werd. Vrijdagavond en de zaak zat gewoon vol! Voor deze koude douche waren wij meer dan 300 euro kwijt. Niet meer dus, voor dat geld kunnen wij elders ook wel gaan eten.

6,3
  27. Afgelopen zaterdag (zonder reserveren) een plekje aan de bar kunnen bemachtigen. Ieder gerechtje heb ik met smaak verorberd! Werden prima geholpen. Erg prettige sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar!

28. Paul Ferron

Heerlijk gegeten! De sfeer en entourage zijn geweldig. Vriendelijk personeel.

29. Charlotte Louise en Bettina

Na een dagje shoppen ,heerlijk gegeten en gedronken en spontaan gedanst.Wat een goede kok en leuk personeel.Komen zeker terug

30. Kan alleen wat zeggen over het vegetarische eten en dat is erg lekker. De rose is ook heerlijk. Ik vind het niet te duur, maar dat komt misschien omdat ik de Maastrichtse prijzen gewend ben.

31. De tapas waren niet bijzonder. Sommige erg zout. De wijn was heel erg slecht.

3,9
  32. Ene keer leuk, andere keer een teleurstelling. Aanrader voor de patriciërs vaan mestreech. Goede kok, goede tapas, gezellig, beetje prijzig, kaart wordt niet vaak vernieuwd, arrogant barpersoneel met weinig kennis van spaanse drank en taal en moeite met excuses maken, wel erg vriendelijke bediening in de zaak. Wat echte spaanse muziek zou niet misstaan.

6,3
  33. Joop en Ank

Een culinaar hoogstandje van tappas op een herfstige zaderdagmiddag. De tappas zijn in Spanje zeker niet lekkerder. En wat een kennis heeft de eigenaar van de gerechten. Wij komen
    vanuit het Westen in elk geval graag terug.Onze komplimenten.

34. Katrien en Rohnny

goede sfeer maar bediening traag - indien druk te weinig personeel - eten zoals in spanje met oog voor detail. Goede kok!

35. Ik had echt het idee dat ik in het Espagna was, er is aan details gedacht. Ik heb er lekker gegeten voor niet te veel geld. Zeker aan te raden.