Op dit adres zit nu: Kicken en Eten

1310819059 76
1520623011 83

1. Hebben hier gisteren heerlijk gegeten.
    Vooraf kregen we (van het huis) 2 kleine kalfsragout pasteitjes.
    Als voorgerecht een eenvoudige maar heel lekkere groene salade.
    Hoofdgerecht bestond uit een zeer mals stuk ossenhaas, met pepersaus en saus van kruidenboter en ansjovis. Erbij geserveerd verse peultjes, haricots verts, witlof, aardappel, frites en de jus waar het vlees in was gebakken.
    Als nagerecht gekozen voor een dame blanche waar de gesmolten (warme) chocoladesaus apart bij werd geserveerd.

De kaart is niet uitgebreid maar wat je krijgt is gewoon goed, en dat telt voor ons meer dan een uitgebreide kaart waarvan de kwaliteit maar half is.

Sfeer doet wat huiselijk aan, bediening was attent en betrokken.
    Het eten wordt middein de ruimte bereid door de vrouw des huizes.

Wij gaan zeker nog eens terug naar La Brouche.

2. Er wordt gerookt door de kok en gasten mogen ook roken in het restaurant, als je daar tegen kunt dan kun je daar prima terecht. Het eten is goed, zoals beloofd, no nonsens. Toetjes (te) simpel.

3. H. Hawinkels

Donderdag 15 november met zes personen een heerlijk avond gehad. Gastvrij, vriendelijk, lekker eten en drinken. Een klasse avond. Zowel de menu als a la carte gerechten heerlijk. Goede uitleg over wat we gingen eten. Een aanrader om een mooie avond te hebben in Maastricht.Het geheel verdient een 10!

4. Twee weken geleden had mijn man een mannenavond en zijn ook gaan eten in rest labrouche. Ik heb twee weken moeten aanhoren hoe gezellig en heerlijk eerlijk eten er werd opgediend. Nu hadden wij een vrouwenavond en zijn er ook heen gegaan. Ik vertel u dat mijn man niet overdreven heeft. Ikzelf heb er een menuutje gegeten dat bestond uit een halve kreeft een heerlijk stuk kabeljauw en een mouse chocolat. Mevr labrouche ik dank u voor deze heerlijke ervaring en heb veel respect voor u, nogmaals dank. Volgende week kom ik samen met mijn man en kind..
    Groetjes Anne.

5. Wij zijn met 10 personen gaan eten bij labrouche,ik moet zeggen dat dit echt een genot was.alles vers en niet uit pakjes bereide sauzen. Heerlijke Italiaanse en Franse wijnen. Een heerlijk amuuske dat bestaat uit een eigengemaakte kalfskroket. Echt alles was toppie. Een echte aanrader, en zij verkopen er echt geen Limburgs wijntje.

6. Hebben hier gisteren heerlijk gegeten.
    Vooraf kregen we (van het huis) 2 kleine kalfsragout pasteitjes.
    Als voorgerecht een eenvoudige maar heel lekkere groene salade.

Sfeer doet wat huiselijk aan, bediening was attent en betrokken.
    Het eten wordt middein de ruimte bereid door de vrouw des huizes.

Wij gaan zeker nog eens terug naar La Brouche.

7. We eat there regularly, since I have a restaurant of my own. I would say the quality is simply GOOD! You get what you need to get, and the taste is always as it should be. If you want French/Belgium kitchen while enjoying the relaxing background music, this is the place to be!

8. Fijnproever

Gisteren met vrienden gaan eten bij restaurant "Jean LaBrouche". Dit is beslist een aanrader! Zeer sfeervol en warm ingericht met oog voor kleine details. Je zit aan een mooi gedekte tafel met prachtig tafelzilver. Opvallend was ook de attente en heel aangename bediening.
    We namen het keuzemenu van €34,50. Daar zat tot onze verbazing een heerlijke halve kreeft in als voorgerecht!! Ook de keuze van het hoofdgerecht, een voortreffelijke lamscarré met een heerlijke truffelsaus en het nagerecht waren tongstrelend. Uitmuntend gegeten en gedronken voor een heel aangename prijs. Hier komen we zeker terug.

9. Wij kunnen ons niet verenigen met alle schrijvers.

Kritisch maar vol verrassing naar "La Brouche" In tegenstelling tot andere berichten, wij waren vol lof. Met een Groupon-bon werden we verrast door een sprankelende huiscocktail mèt de vermaarde kalfskroket van Jean weleer als amuse. Een klassieker tot in de puntjes verzorgde salade Niçoise. Een voortreffelijk originele konijnenbout met échte frieten en mijn tafelgenote verse slip tongetjes om de vingers bij af te likken en een dessert toe.

Bediening was jong en voornemend. Prijs kwaliteit verhouding meer dan waard, wij komen terug.

10. Gisteravond via Groupon gegeten bij La Brouche. Nette jongeman begeleidde ons naar ons tafeltje. Wat ons meteen opviel was dat deze jongen het helemaal in zijn eentje moest runnen terwijl het volgeboekt was. Glaasje prosecco en toen wachten! Lange zit en te veel tijd tussen de gerechten. Het is inderdaad een verrassingsmenu maar communicatie tussen klant en bediening in deze wel heel belangrijk en dat ontbrak. Wij hadden niet het mooie menu als beschreven in een van de recensies, maar kregen konijn met frietjes. Aangegeven geen konijn te eten kreeg ik een bord met eend. Geen probleem mits dat dit niet gecommuniceerd werd. Dit was niet lekker. De salade niçoise als start was ook meer sla als iets anders. Met niet verse producten. Al met al vond ik het een teleurstelling. Jongeman heeft zeer veel potentie maar moet ook nog veel leren. Een cursus people management zou eenieder in de zaak goed doen. Sfeer kan veel beter!

11. Lekkereteninmaastricht

Ook wij reserveerden via een groupon-bon.

Als allereerste wil ik zeggen :

Je betaalt 40 euro voor een groupon-bon, waarvoor je 2 menu's krijgt die de keuken samenstelt. Hier kun je niet over zeuren, het staat ook te koop als een ''verrassing menu ''. En wat veel mensen dan vergeten, voor 40 euro (39 als ik precies ben ) moet je niet verwachten dat je een dure plak foie gras als voorgerecht krijgt en vervolgt met een stuk tarbot of dergelijke. Simpel omdat dit niet mogelijk is qua inkoop voor een keuken.

Dan de ontvangst, een attente jongeman die ons netjes naar de tafel begeleidde en onze jassen aannam.

Toen kregen we als aperitief een glaasje prosecco en wat brood en dan de amuse.

Voorgerecht was een carpaccio van rundervlees met rucola sla en Parmezaanse kaas en een lekkere frisse eigen gemaakt dressing met een goede smaak. Niks aan op te merken.

Hoofdgerecht was een mooi stukje zalm, met een mousseline saus (deze was overigens uitmuntend goed ) met wat penne erbij en wat groenten apart geserveerd. Het dessert was naar keuze!

Conclusie; een echt goed restaurant waar je geniet van goede ingrediënten voor een super prijs!

Ik kom hier zeker vaker terug!

12. Jan Rutten

We reserveerden met een Groupon-bon.

Dan verwacht je dat zo'n restaurant zijn best gaat doen nieuwe relaties aan te knopen.

Ontvangst, amuse en voorgerecht beloofden veel maar het hoofdfgerecht (entrecôte met béarnaise saus) was een regelrechte afknapper. Volkomen fantasieloos en zonder enige bezieling werd een groot bord geserveerd met daarop een homp vlees gekwakt onder begeleiding van twee kale stengels asperges.

Onze hond had desalniettemin achteraf toch nog een geslaagde avond.... maar wij zoeken het toch liever ergens anders.

13. Coen H.

Een van die tenten waar ze geen kraanwater willen serveren...........

14. Savelkoul

Eens maar nooit meer!. Totaal fantasieloos, ofschoon de kwaliteit van de gebruikte producten goed was. No nonsense staat er op de kaartjes op tafel, behalve de prijs. Het voorgerecht waren een paar plakjes gerookte zalm op een bord gelegd, dat was het (€ 14). Het hoofdgerecht tournedos was rauw en koud van binnen, geschifte saus, een zielig struikje witlof met gebakkken halve tomaat en een bak frites. De bestelling duurde erg lang, verschillende gasten die later binnen kwamen, werden eerder geholpen. En bijna een half uur wachten op een glas wijn bevordert de sfeer niet erg. Het ergste was dat door de eigenares annex kokkin gevraagd werd of we bezwaar hadden of er gerookt werd door de gasten. De asbakken waren al uitgedeeld. Toen ik aangaf dat ik bezwaar had, werd er in eerste instantie aan de bar gerookt. Na een kwartier werd er volop aan de tafels door de stamgasten gerookt.

15. Altijd met een positief gevoel vertrokken : ambiance, kwaliteit en vooral Marjorie's aanwezigheid, de heerlijke afzakkers! Een van onze favoriete eetgelegenheden in Maastricht!

16. Geen fratsen, maar kwaliteit.

Waar de klant nog koning is...

17. Jammer dat Jean niet meer in de zaak is maar Marjorie heeft hard gewerkt om zich de keuken eigen te maken. Zij is een van de liefste gastvrouwen die ik ken en haar kookkunsten verdienen meer dan 1 pluim!

Mooie klassieke Franse keuken met heerlijke sauzen en voortreffelijke wijnen. In haar eentje in de keuken zorgt ze voor een heerlijke avond. Ik kom hier meer dan graag!

18. Blijft nog altijd in de geest van monsieur Jacques!

Gewoon goed.