Op dit adres zit nu: Da Geppetto

1396209995 79
1532077747 74

1. An Baelemans

2. niekje 425 punten

In korte tijd al een paar keer wezen eten bij Il Treno. Heerlijk eten, Italiaans eten voor mensen die het kunnen waarderen en weten hoe echt Italiaans eten moet smaken. Open keuken en zeer vriendelijke bediening. Pasta Pesto is verrukkelijk! Altijd mandje met veel stokbrood en lekkere kruidenboter gratis. De 20% studentenkorting is natuurlijk ook niet mis;) voor 25 euro incl prosecco kom je hier met 2 personen makkelijk weg! Gaan snel weer!

3. Ontzettend slechte service

Bezocht tijdens Carnaval. 10 pizza's besteld, dan verwacht je toch geen probleem bij een Italiaans restaurant.
    Helaas! Meer dan een uur gewacht. Sommige mensen waren al vertrokken. Steeds zei de ober: nog 10 minuten, nog 10 minuten. Geen extra drankje aangeboden gekregen, geen brood op tafel, geen olijven, helemaal niets. En ook geen excuses of korting op de rekening. Een aantal van de groep hebben niet langer dan een uur gewacht en zijn weggegaan. De ober deed hier heel eigenwijs over, had een grote mond en werd brutaal. Het eten is hier best lekker, maar na zo'n behandeling kan ik iedereen afraden hier heen te gaan.

4. Tania Chantal

Op onze 1ste dag van onze uitstap zijn we bij El Treno binnengestapt ... onze pasta smaakte naar meer en we reserveerden onmiddellijk voor de dag erop. Ook de pizza & Lasagne waren super lekker! Het personeel was er zeer vriendelijk en de sfeer daardoor super gezellig! Reserveren is de boodschap want de trein (el Treno) zit snel vol !
    Een aanrader dus!
    Groetjes van de belgische dames (met paraplu's),
    Tania & Chantal

5. van der vaart

Zitten hier op een zaterdag avond op het terras met muziek. Heel gezellig, eten is top, bediening heel vriendelijk.

6. Wij zijn hier afgelopen woensdag wezen eten. Heerlijk warme dag en hierdoor buiten op het terras gezeten.
    Het terras is heel simpel en niet enorm gezellig, maar dit wordt goedgemaakt door de zeer vriendelijke bediening.
    We kregen snel de kaart en drankjes werden snel gebracht.
    Ook het eten liet niet lang op zich wachten.
    We hebben beide een pizza op. Pizza's smaakten erg goed. Wel waren ze een tikkeltje aan de zoute kant, maar dat heb je soms toch al snel met een pizza. Mooie dunne bodem en het beleg was ook erg goed, niet te weinig, maar ook niet overdreven veel. Ook is het mogelijk om iets van de pizza aan te laten passen als je een product niet lekker vindt. Ik ben zelf geen fan van artisjokken dus kreeg ik olijven op verzoek! Super!!
    Uiteindelijk kan je hier best lekker eten. Helaas hebben we niet binnen gezeten want dit schijnt toch ook wel een ervaring te zijn als ik de recensies hier mag geloven. Misschien ooit nog eens als we terug gaan naar Maastricht.

7. Kirsten

Vandaag voor de eerste keer gaan eten in maastricht bij il treno. We werden op een zeer enthousiaste manier aangesproken door een italiaans sprekende ober. Mijn oog viel direct op de verse pizza's die bij binnnenkomst meteen te zien zijn in de open keuken. Eenmaal aan tafel kregen we lekker warm stokbrook met kruidenboter van een aardige jongedame. We zijn ontzettend tevreden over zowel het eten als de service en komen zeker nog een keer terug!

8. Gister laatste dag in Maastricht, op zoek naar een leuke plek om in de avond te eten. Gereserveerd bij Il Treno. 's Avonds werden we gelijk herkend door de jonge charmante dame en konden we gelijk zitten aan een tafeltje achterin. Ondanks dat er een rij stond voor ons. Goed dat we gereserveerd hadden dus. We kregen gelijk een mandje brood en kruidenboter. we hebben heerlijk gegeten en werden heel erg goed bediend. Niet te opdringerig wat we meestal zijn gewent. Naast ons zaten 2 ontzettend leuke mensen waar we lekker mee hebben gebabbeld, we kregen echt een trein gevoel. We zijn er later ook gewoon bij gaan zitten wat geen enkel probleem was. We kregen bij afrekenen 2 aparte bonnen met exact erop wat we gedrinken en gegeten hadden. Er was veel personeel, waardoor we snel werden geholpen. Compliment voor de dame, we werden super verzorgt. Hier komen we zeker terug!

9. Theo En Mien De Haar

Prima eten, gezellige sfeer voor een nette prijs

10. Voor me verjaardag naar Il Treno geweest. We hadden om 6 uur gereserveerd. Tafeltje stond klaar toen we binnen kwamen, ondanks dat het mega druk was. Snel geholpen en het eten kwam er vlot aan. De pizza's waren heerlijk, net als de pizzabakker trouwens. We werden goed en vriendelijk bediend. We vertrokken met een zeer tevreden gevoel om 10 uur de deur uit. Het was er erg gezellig . We voelde ons zeer welkom! Hier komen we zeer zeker terug!

11. Lekker en niet duur, gemoedelijke sfeer.

12. Zaterdagavond hier met mijn vriendin gaan eten. Via internet gezocht naar een restaurant en hier ook telefonisch een tafel voor 2 gereserveerd. Toen ik de voorkant van het pand echter kreeg te zien, had ik de neiging om om te draaien, en net binnen bleek het niet veel beter. We mochten dan wel gereserveerd hebben, er was geen enkel tafeltje vrij. Alles zat compleet tot de nok gevuld en voor en na ons waren ook mensen die gereserveerd hadden, maar waarvoor geen plaats was. Slecht begin dus. Na een kwartier werdt ons een tafel voor 2 aangewezen en werd ons de kaart gebracht. Een zeer uitgebreide kaart met behoorlijk wat gerechten, voor ieder wat wils. Mijn vertrouwen in het eten was echter niet al te hoog, iets wat achteraf compleet ongegrond bleek. Het voorgerecht (gevulde champignons) was super, en het hoofgerecht (gegrilde ossehaas) was ook behoorlijk goed; afgezien van het feit dat hij niet echt `medium´ was. Iets wat echter absoluut niet kon was de wachttijd. Op het hoofdgerecht hebben we 1,25 uur gewacht, en op het voorgerecht ook bijna 45 minuten. Het is maar goed dat er wat stokbrood met (zelfgemaakte) kruidenboter op tafel werd gezet, want anders konden we letterlijk op een houtje gaan bijten.... De prijs was dan wel weer meer dan behoorlijk, de obers waren erg vriendelijk, besteld drinken was er binnen een paar minuten, en de sfeer en aankleding van het(kleine) restaurant was simpelweg super. Al met al toch wel voor herhaling vatbaar, wellicht dat de minpuntjes dit keer iets te maken hadden met de enorme drukte(er stond een wachtrij tot buiten, en de tafels waren al bezet nog voordat de klanten goed en wel waren opgestaan). Als ze voor volgende keer zorgen dat de reservering in orde is, en de wachttijd van het eten niet zo overdreven lang is; zal ik er zeker nog wel eens vaker komen.

13. Ik kom hier regelmatig eten, de bediening is over het algemeen vlot en zeer aardig, de pizza's zijn overheerlijk. :) een aanrader wat mij betreft.

14. De maaltijd zelf is prima. Maar het geen mij ergerde zijn de obers die geen interesse hebben in de klant, kinderen van de baas die in de zaak met vriendjes pizza eten en vervolgens boeren, een soep serveren in een kom die kapot is (oor ontbrak), en glazen die barsten vertonen. Ik zal in deze trein niet meer plaatsnemen !!

15. In de ochtend liepen wij voorbij dit restaurant en er liep iemand luidruchtig te zingen. 's Avonds werden we door deze zelfde man naar binnen gehaald, we hadden geen keus, werden naar binnen gesleept. We keken elkaar aan beslisten dat het wel goed moest zijn.
    Wat het eerst opviel was de vliegen... Er moest iets niet goed zijn... of misschien toch gewoon het bloemenwater. Heel erg irritante hoeveelheid vliegen, midden in een periode van vrieskou.
    De kaart was royaal, vooral ook voor vegetariers, iets wat je niet veel ziet in Maastricht. Het eten was lekker en ruim, maar de dessertkaart baarde zorgen....fabrieksproducten bij een Italiaan!

De bediening was geweldig, sprak Italiaans en Nederlands en de muziek was gezellig en vrolijk, zo ook de bediening.

De bediening en de gerechten hebben het een leuke avond gemaakt.

16. johan pieters

ik vondt het een heele gezelige en de bedining is heel atent vooral een ober die ons binnen heeft gebracht.
    het eten was heel goed en ook de borden waren goed gevuld en heel apart.
    ben een tijdje terug ook geweest maar is nu een vooruitgang .was heel gezelig

17. henry, marion duijkers

gezellig en intiem bediening goed.prijs-kwaliteit perfect.

18. John & Sylvia

In deze sfeerloze zaak waren wij jammer genoeg binnengelopen. Een vrouw die continu rokend aan het praten was met haar personeel was een ongeinteresseerde serveerster. Van de pizza droop de olie af. Eens en nooit meer. John, Middelburg

19. Walter & Sylvia

Het was altijd een uitmuntende pizzeria, gerund door een Italiaanse eigenaar. We gingen er al sinds 1994 regelmatig naartoe na een dagje Maastricht.
    Sinds de overname in augustus 2007 door Nederlandse mensen, en de naams-verandering naar El Treno, is het personeel beduidend minder gemotiveerd, de kwaliteit van het eten zeker niet meer wat het geweest is, en de bediening slecht. We moesten b.v. meerdere keren om espresso vragen.
    Het niveau is gezakt tot dat van een gemiddelde pizzieria. We gaan er niet meer heen.