Il Giardino in Maastricht

Il Giardino laten bezorgen?

Online eten bestellen

do lunch 12:00 - 14:00 diner 17:00 - 22:30
vr lunch 12:00 - 14:00 diner 17:00 - 22:30
za lunch 12:00 - 14:00 diner 17:00 - 22:30

Omschrijving

É una cosa nostra. Een knipoog naar onze afkomst en onze passie. Sicilië, het eiland waar alles begon. Hier draait alles om eten & leven.

Deze filosofie hebben wij meegenomen en toegepast in het mooie en Bourgondische Maastricht. Bij ons krijgt u verse producten van alleen de hoogste kwaliteit met een Italiaanse entourage om dit gevoel compleet te maken.

Hopelijk tot snel,

1197821817 70
1208737196 72
1219652575 64
1536198565 70

1. Onze tafel was aan de ene kant aangeschoven aan een andere tafel met een klein tussenstuk en aan de andere kant was de ruimte zo klein dat je er nauwelijks door kon. Totaal geen privacy. Wat een heksenketel. Een van onze pizza's leek niet ontdooid. En de bediening is vooral gehaast. Nooit meer!

2. Dag tevoren gereserveerd, 19.00u, 2 personen. We kregen een tafel van 4 waar al 2 mensen aan zaten naast een andere tafel van 4. Tussenruimte 20 cm. Vanaf het moment van binnenkomen geen seconde welkom gevoeld. Ordinaire vreetschuur met als hoofddoel omzet draaien. Een wat gezette buurvrouw moest de tafel ernaast vragen op te staan zodat ze van haar plek kon. Beschamende vertoning. Ciao en nooit meer.

2,5
  3. Hadden risotto met vis besteld. Het was veel risotto met heel weinig vis. Jammer. Wij gaan dit niet meer bestellen.

4. Tessa en Eline

We werden super leuk ontvangen! Het personeel was erg vriendelijk en zorgden echt voor een top sfeer. Het eten was heerlijk en wij hebben een hele leuke avond gehad!

5. degelin

Aangename toffe Italiaanse sfeer. Lekker gegeten vriendelijke bediening.

6. Het eten was van excellente kwaliteit en de hierbij gekozen wijn streelde mijn smaak pupillen!!
    Il Giardino onderscheid zich door echte Siciliaanse specialiteiten en bevind zich ver boven het niveau van de meeste andere Italiaanse restaurants in Limburg.

7. Lekker gegeten! Leuke sfeer.

8. Heerlijk gegeten, prijs kwaliteit verhouding erg goed. Leuke/gezellige sfeer!! Zeker een aanrader.

9. Simone op den Velde

Heerlijk gegeten met mooie wijnen in een prettige ongedwongen sfeer. We komen hier zeker nog een keer!

10. Heerlijk Italiaans eten. Zeker de moeite waard voor pasta liefhebbers!

11. Donderdag is een erg drukke avond om te eten, prima gegeten, voor herhaling vatbaar. De kleinkinderen vonden het geweldig (de aandacht van de obers) .

12. Heerlijk gegeten, super gezellig en een leuke bediening. Natuurlijk een showtje maar wel harstikke leuk. Absoluut een aanrader

13. Mark Flekken

14. Na de vorige keer heerlijk gegeten te hebben speciaal tijdens bezoek aan Maastricht nogmaals hier gereserveerd. Was het vorige keer zeer druk, was nu volop plaats en zeker niet druk.
    Maar voor een broodje, olijven, bestellen overal moest naar gevraagd worden.
    De biefstuk was heerlijk maar de carbonara was te droog en zonder smaak.
    Jammer, teleurgesteld volgende keer toch maar weer een ander restaurant proberen.

6,5
  15. Goed gegeten.
    Zeer goed restaurant.

16. Kouwenberg

Heerlijk gegeten, maar jammer dat je echt weggejaagd wordt door het personeel omdat het zo'n populair restaurant is. De rekening die zonder te vragen wordt gebracht en daarna het pinapparaat.. als je niet langzaam beslist, eet en drinkt, sta je met een uur weer buiten ondanks dat je 3 maanden van tevoren reserveert. Ondanks het lekkere eten was dit eens en nooit meer. Er zitten genoeg andere goede restaurants in Maastricht.

17. Gezellig restaurant, heerlijk eten.

18. In een woord geweldig! Heerlijk gegeten, een echte aanrader! Service helemaal geweldig.

19. Peter en Hanneke

Ik zit zelf in zaken en ik denk gewoon naar toe gaan. Goede bediening, uitstekend gegeten en prijs kwaliteit verhouding volledig op zijn plaats. Het blijkt wel, zelf je ervaring opdoen is het beste. Je kunt het niet iedereen naar zijn zin maken en zeker niet voor bepaalde mensen.

Absolute aanrader voor sfeer, bediening en lekker eten!

20. Met zijn tweetjes een zo-zo ervaring gehad.
    Ossehaas was erg rauw. Kalfschnitzel taai en bijgerechten karig. Duur grapje.
    Beetje drukke mensen ook. Borden te snel weg en tiramisu i.p.v. tartufo gekregen.
    Weinig focus naar de gast ook.

21. Van Allemeersch Marc

Zeer vriendelijke en vlotte bediening, super lekker. Was reeds de 3 keer dat we dit restaurant bezoeken. Prijs kwaliteit, heel lekker eten. Als we de volgende keer terug naar Maastricht komen zullen we zeker terug boeken om een gezellig diner te doen in dit prachtig Italiaans restaurant

22. We kennen dit restaurant al 30 jaar. Het is er altijd gezellig op z'n Italiaans.
    Het is er altijd goed , voor niet al te hoge prijs.
    We komen zeker weer.

23. Waardeloos restaurant. Onbeschoft personeel, smakeloos eten, vreselijk veel herrie, belachelijke prijzen en je wordt er echt weggekeken. Ik snap niet waar mensen zo enthousiast over zijn. Voor ons nooit meer!

24. W. van Loo

Prijs/kwaliteit verhouding slecht. Lasagne was niet lekker, visschotel viel erg tegen. Helaas geen aanrader.

25. Het eten viel tegen... veel geld voor datgene wat je kreeg. Erg rumoerig en je kan er niet gezellig "natafelen"; ze zijn erg snel met het weghalen van de borden.

Geen aanrader, er zijn in Maastricht talloze betere restaurants.

26. Finn en Elin

Heerlijk gegeten, was een leuke avond! Top

27. Zoals altijd heerlijk gegeten. Mooie Italiaanse gerechten en heerlijke pizza's!!! Echt een aanrader na een dagje Maastricht.

28. We namen een pasta fruti di mare en een filetto pizzaiola. Dit laatste was zeker prijs kwaliteit niet de moeite. De steak was amper 5cm op 5cm groot en er lag een handje vol pasta bij voor een man van 85 kg is dit te weinig en te duur (26,00 €) vooral.
    Zeker geen aanrader!

29. Eten wel oke maar daar heb je het dan ook mee gehad. Je zit bijna op de buren alles zeer dicht op elkaar, service zeer onvriendelijk en je staat snel weer buiten. Nooit meer! Er zijn betere locaties in Maastricht te vinden dan deze. Erg jammer het was ooit anders.

4,9
  30. Jan&Jeanne

09-08-2014 gegeten bij dit restaurant, onze ervaring van die avond was alleen maar negatief. Iedereen kreeg olijven en procceco vooraf, wij niet. Het eten stond na een paar minuten al op tafel. De tagliatelle was koud en zat geen smaak aan. De spaghetti frut mare was het frut zoeken. En dat voor dat geld. Binnen een goed uur weer buiten, voor ons nooit meer.

31. Maxime van der Valk

Trendy Italiaans restaurant. Erg vriendelijke bediening, eten was snel ondanks de drukte. Ossenhaas smaakte voortreffelijk. Minder lekker ijsje, maar de eigenaar loste dat erg netjes op door uit zichzelf te vragen waarom ik het niet op at en of ik misschien iets anders wilde. Wel vrij prijzig. Een aanrader!

32. Wat een slechte bediening, zelden zoiets meegemaakt! Het eten is duur betaald en de kwaliteit matig.

2,7
  33. Heerlijk Italiaans

Il Giardino is heerlijk, geweldig en gezellig. Vandaar dat er 3 10en zijn. Waarom ik een 8 geef, is omdat de prijzen erg hoog liggen, maar dat maakt het eten er niet minder lekker om. De kwaliteit is heel erg goed van het eten. Ik zie dat de meningen verschillen, het ligt er misschien net aan wie je helpt en hoe hun dag is begonnen, of is. Wij zijn al jaren vaste gasten, en inderdaad, als je er nooit eerder bent geweest krijgen vaste gasten voorrang. Jammer, maar wij gaan terug, en toch kan ik iedereen Il Giardino aanraden!

34. Ik ga er niet meer terug. Ben er nu vier keer geweest. De vaste gasten krijgen alle aandacht en vriendelijkheid, de overige gasten wachten en wachten en zien met lede ogen aan hoe de tijd en sympathie naar de vaste gasten gaat. Het eten was ok, niet heel bijzonder. Prijzig voor wat je krijgt, voornamelijk in de drankjes.

Mijn raad: als je er niet vaker dan eens per maand wil gaan eten, doe jezelf een plezier en sla dit restaurant over.

35. Fam Bovens

36. Mooi restaurant wat interieur betreft.

De pizza was lekker. Ossehaas was niet medium zoals besteld, maar rare.
    De saus bij ossehaas was erg lekker.

Bij binnenkomst werd gevraagd of je vaste kant bent...
    Andere gasten kregen een welkomstdrankje, wij dus niet.
    Tafels dicht op elkaar. Daar konden we meteen aansluiten, terwijl
    de ober in het italiaan met zijn collega's overlegde en weinig aandacht aan ons schonk.

Het personeel was gejaagd en we kregen dus zeer snel ons eten.
    Geen dessert genomen. Daarna dus ook supersnel de rekening.
    Na een goed half uur stonden we weer buiten.
    Niet ons idee van gezellig uit eten.

5,3
  37. Het eten is hier goed tot zeer goed. Wat men ook besteld, je krijgt hier kwaliteit ervoor terug. De pasta's zijn een beetje aan de dure kant. Dit geldt ook voor de vlees en visgerechten. Vandaar dat de prijs/ kwaliteit verhouding een zes scoort.

De sfeer is oke. Het enige nadeel is wel dat de tafels dicht op elkaar zitten. De een vindt het storend en de ander niet. Het is maar net of je het fijn vindt.

De service is goed. De eigenaar loopt zelf ook rond in de zaak en geeft voldoende aandacht. De kelners doen hun werk goed en alles is prima geregeld.

Voor een "voor/ hoofd/ nagerecht en een flesje wijn moet men als snel denken aan de prijs van rond de €125,=. Dan heb je nog geen gekke dingen gedaan.

Men kan ook doorgeven aan de eigenaar wat je wilt hebben en wat je niet lust. Dan zet hij een lekker voor & hoofdgerecht op tafel.

Al met al een goed restaurant en het is zeker een aanrader!

38. Wij zijn vaste klant en zeer tevreden.
    We komen hier al jaren, zelfs voor de geboorte van onze zoon die inmiddels alweer 3 is.
    Ook hij gaat iedere keer mee
    We hebben nog nooit een negative ervaring gehad
    De service is prima, het eten heerlijk, goeie kwaliteit, je proeft het echte italia!
    Ze gaan heel goed met onze zoon om en hij op zijn beurt kent bijna een ieder bij naam. Zoveel mensen zoveel meningen, maar wij zijn super tevreden komen ook steeds weer terug

39. Er heerst een gezellige Italiaanse drukte. De ontvangst is hartelijk met een drankje. Dat maakt een paar minuten wachten op je tafel heel acceptabel voor spontane binnenlopers.
    Het eten is heel goed verzorgd en heerlijk van smaak. Bij een van ons viel het nagerecht tegen (verrassing) maar toen we dat aangaven werd spontaan een alternatief geserveerd. Wij vinden dit een aanrader.

40. Danielle

Voor de eerste keer gaan eten in het gerenommeerde restaurant. Op zich een gezellige drukte voor een woensdagavond, maar blijkbaar te druk om na te tafelen. Het eten was wel lekker, maar ik had veel meer verwacht; het is veel te basaal en de pizza's zijn karig belegd.

Al met al werden we naar buiten gekeken door de gemaakte vriendelijkheid en de opruimwoede van de serveerster. Zoonlief was notabene zijn ijsje nog aan het eten en onze borden werden al weggenomen. Ze waren razendsnel met de rekening, daardoor voel je je erg welkom (NOT). De prijs/kwaliteit verhouding is slecht.

Als je dus lekker rustig Italiaans wilt gaan eten in een ongedwongen sfeer en daarbij wilt natafelen, dan lukt je dat niet bij Il Giardino.

41. Helaas, ik had deze site moeten raadplegen voordat we gingen.

Vrienden uit het buitenland waren op bezoek. Een van hen is Italiaanse. Goed idee om hier te gaan eten, zou je denken.

Bij binnenkomst heb ik aangegeven dat een van mijn vrienden Italiaanse is en dat ze best in het Italiaans aangesproken mag worden. Is leuk, gezellig, ongedwongen.

De geste van de gastheer om de kaart neer te leggen en het door hem te laten regelen wilde ik afslaan omdat er twee vegetariërs en een persoon bij was die niet alles mag eten. Maar volgens de gastheer waren ze op alles voorbereid en zou het goedkomen.

Het tegendeel is waar. De service was hartelijk, maar er werd niet geluisterd naar onze wensen. Er werd vergeten dat er vegetariërs aanwezig waren, want er werd zonder vragen vis gepresenteerd bij het voorgerecht. Na vriendelijk verzoek werd dit omgeruild. Een van de gasten had aangegeven geen voorgerecht te willen, maar dit werd opdrongen. Vooruit dan maar, de sfeer was goed, toch?! We hadden verzocht om gewoon een flesje huiswijn te serveren, maar bij afrekenen bleek het een wijntje à € 50,00 te zijn. Dat was niet echt wat wij in gedachten hadden.

Het hoofdgerecht was een pasta. Smaakt goed, maar zeer basic (Penne, tomatensaus en wat basilicum). Hier werd voor de vegetariërs de Mozzarella opeens weggelaten, terwijl er duidelijk was aangegeven dat kaas geen probleem was…

Toen de zeer gepeperde rekening gepresenteerd werd en we om uitleg vroegen werd de kaart erbij gehaald om te bewijzen dat alle prijzen kloppen. Prijzen waren inderdaad correct, maar buiten elke proportie. De gastheer wilde ons niet tegemoet komen door bijvoorbeeld de wijn gewoon aan de prijs van de huiswijn te rekenen. Sterker nog, hij kapte af met de mededeling dat als we het er niet mee eens waren we maar gewoon niet moesten betalen. Volstrekt onprofessioneel en zeker niet onze stijl.

We hebben betaald, maar ik bleef achter met een schaamtegevoel naar mijn vrienden.

Jammer, deze zaak heeft potentie, maar niet op deze manier. Mijn geld hebben ze nu in hun zak, maar dat was meteen de laatste keer.

42. Het eten was erg goed, echter was de bediening ondanks het vele personeel te druk. De prijzen waren voor de geboden kwaliteit behoorlijk aan de maat.

Er waren te weinig zout- en peperstellen waardoor men hier om moest vragen, waarna wij vervolgens werden gevraagd of wij het nog nodig hadden en het weer kwijtraakten. Daarbij stond er na het vragen om olijfolie, in een italiaans restaurant, een literfles op tafel.

Tot slot was de huiswijn, vermoedelijk uit pak, niet erg goed.

Het kan op eenvoudige wijze veel beter, zonde.

43. We kregen geen olijven en brood vooraf terwijl dat normaal wordt geserveerd. Andere tafels kregen dat wel meteen geserveerd.

Ik denk door de drukte dat men dit simpel vergeet.

Totaal geen privacy aan tafel, alles op de rij naast elkaar, hoort niet in een restaurant waar de prijs toch zeer behoorlijk is.

Vier gasten aan dezelfde tafel plaatsen zonder enige versiering ertussen is niet gepast, een bloemvaas of wat kaarsen zou al veel doen.

Voorgerecht weer geserveert zonder brood.

Het eten was wel goed, maar heb hier door de omstandigheden onvoldoende van kunnen genieten. Ik voelde mij gejaagd en dit is niet uitnodigend voor nog een keer.

44. Il Giardino is al jaren een begrip in Maastricht. Eigenlijk een Italiaanse enclave. We zijn er gisteren weer geweest. 4 volwassenen en 4 kinderen. Als Italië-liefhebbers spreekt ons de service, de mentaliteit en de humor van de top Italiaanse bediening zeker aan. Ja, het is druk en rumoerig, maar de sfeer is top. Italiaans. De keuken was ook weer super. De pizza's van de kids kwamen tegelijk met de andere hoofdgerechten. Timing is goed. Echt een aanrader!

45. Onze ervaring: een antipasti misto waarvan de fantasie ver te zoeken was, vervolgens een uur en een kwartier (!) gewacht op ons hoofdgerecht, waarvan lamsvlees rauw was en kalfsvlees ineens rund bleek te zijn geworden. Maar er werd helemaal niets aan gedaan om het enigszins te compenseren. En dan ook nog zo dicht op de buren zitten dat je je tas er niet eens tussen kan zetten. Wat een slecht restaurant!

46. Helaas teleurgesteld!

Sommige gasten kregen een welkomstdrankje en anderen niet, dit kun je toch niet maken! Tafels best wel kort op elkaar, dat vonden wij niet fijn.

2x rundercarpaccio, 1x filet met kaassaus en 1x gegrilde zalm + 4 glazen Lambrusco voor €96 en we hadden nog honger. De broodjes die ze bij het voorgerecht serveren zijn niet vers en we misten een beetje (kruiden)boter. De carpaccio was versierd met droge niet verse sla en er zat een veel te zure dressing op! Het hoofdgerecht sloeg alles, een "groot" bord met het hoofdgerecht (vlees was echt een klein stukje) en een hoop tagliatelle (ca. 10 slierten) en dat was het. De tagliatelle was koud en er zat niet eens een sausje op! Wij vonden de prijs kwaliteit verhouding absoluut slecht, voor ons geen aanrader dus.

3,6
  47. Van A tot Z top! En dat op een druk bezette vrijdag avond!

Heerlijk eten, super bediening!

48. Isabelle en Gijs

Echt een aanfluiting, dit restaurant!

Het personeel is zeer gejaagd, onvriendelijk en je wordt gewoon weggekeken. We hadden een carpaccio vooraf, waarvan de citroen (in de dressing) veel te veel overheerste. Niet zoals een goede carpaccio hoort te zijn! Als hoofdgerecht hadden we een pasta met zalmroomsaus. Weinig smaak en zalm ver te zoeken.

Kortom: niet voor herhaling vatbaar!

3,7
  49. Arno & Jolanda

Vorig jaar voor het eerst geweest, dit op aanraden van vrienden. Toen gereserveerd en goed bevallen.

Gisteren zonder reservering weer gegaan, vroeger in de avond en er was plaats. Het vlees van m'n vriendin had iets meer medium mogen zijn, maar smaakte goed. Later werd het drukker, er stonden gasten bij de entree, maar er werd niet gehaast.
    De aandacht voor de koffie verslapte maar dan vraag ik 't gewoon nog een keer. Wat ik gezellig vind is 't Italiaanse temperament wat naar boven komt als het drukker wordt.

Bij het volgende bezoek aan Maastricht gaan we zekers weer.

50. Al jaren ga ik 1 of 2 keer per jaar naar Giardino, vooral omdat mijn gezelschap dat zo graag wilt en voornamelijk omdat het Maastricht aan goede Italiaanse restaurants ontbreekt. Afgelopen week het absolute dieptepunt bereikt. Buiten dat ik me altijd irriteer aan de sfeer (opgefokt personeel, altijd enorm druk, ''Ik wil gezien worden'' gasten) was het eten ver beneden alle peil, sterker nog: ik heb nog nooit zo slecht gegeten. Ik en mijn vrienden bestelden allebei een spaghetti met knoflook, olie en peper, daar kan niks mis mee gaan zou je denken. Binnen 5 minuten stond het op tafel; het was koud, kurkdroog (is me een raadsel hoe een gerecht op basis van olie droog kan worden) en de portie klein. DIt was duidelijk langere tijd geleden gemaakt en meermaals opgewarmd. Het toetje kwam ook binnen 3 minuten regelrecht uit de ijskast. Spijt dat ik hier mijn geld heb uitgegeven.

2,1
  51. Super eettent, goede bediening, verstand van zaken. Gewoon menu vragen en niet van de kaart, maar dan betaal je ook iets meer. Maar je waant je wel in in Sicilië. Wij komen normaal 1 keer per maand hier bij de gebroeders Bernado en consorten.

Succes ga zo verder.

52. L 94 punten

Heerlijk eten! Goede porties, niet te lange wachttijden en goede service en nog betaalbaar ook.

Echt een heerlijk italiaans avondje genieten.

Zeker een van onze favorieten!

53. Il Giardino staat bij ons al jaren op de lijst van favoriete restaurants.

Met 't gezin lekker even ongedwongen heerlijk eten. Italiaans tempramentvol personeel heeft altijd uitgebreide aandacht voor de kids. Op verzoek krijg je echte siciliaanse specials ( niet op de kaart dus!) Heerlijk puur bereid. Altijd gezellig druk ( je moet niet zeuren als je van een stille fluister sterrentent houdt...want dit is een pure siciliaanse vreetschuur).

Bediening: top, Sfeer: top. Eten Top....echte aanrader.

54. Diverse keren hier gegeten. Lekker Italiaans, gezellige sfeer, fijne wijnen. Meer moet dat niet zijn!

55. Afgelopen weekend hier heerlijk gegeten! De pizza is echt heerlijk!

Helaas stonden we in zeer korte tijd weer buiten. Erg jammer als je de dag wilt afsluiten met een gezellig etentje.

De drukte was goed merkbaar maar desondanks bleef het personeel vriendelijk, uitgelaten en inventief.

Het is een aanrader maar op minder drukke tijdstippen als je langer wilt tafelen.

56. Meerdere avonden hier goed kunnen dineren in goede prijs-kwaliteitverhouding. De laatste keer dat ik er echter was, was het er erg druk. Personeel was minder oplettend en tijd voor wat natafelen was er niet. Gelukkig was, ondanks de drukte, het eten wel zeer lekker. De bediening vroeg ons (wel vriendelijk) om op te staan gezien het feit dat er meerdere wachtenden waren. Jammer eigenlijk, want gezellig dineren is er niet meer bij. Ga, zeker nog eens terug, maar dan wel op minder drukke tijdstippen.

57. Hans 25 punten

We zijn vandaag, zondag 20 juni, gaan eten in Il Giardino Della Mamma. We werden heel hartelijk ontvangen (hadden wel vantevoren een tafel gereserveerd). We kregen een gratis drankje aangeboden en een schaaltje olijven. De bediening was heel vriendelijk en we hadden alle tijd om gerechten en drankjes uit te zoeken. Het eten was heerlijk. (Het was snel bereid, echter prima van kwaliteit) Steeds kwamen weer nieuwe gasten binnen en het was helemaal bezet. Nieuwe gasten die niet gereserveerd hadden moesten even wachten en kregen alvast een drankje aangeboden. De inichting was heel smaakvol, korte tijd geleden vernieuwd. De stoelen zaten heerlijk. We konden rustig eten en er werd totaal geen druk gezet. De bediening was zoals gezegd snel maar zeer vriendelijk, er werd veel Italiaans gesproken, je waande je een beetje in Italië. Het nagerecht (ik had tiramisu) was voortreffelijk (en erg veel).
    Ander puntje: het sanitair was zeer stijlvol en erg schoon. Complimenten. Ook na het eten hebben we nog rustig koffie gedronken en rustig verteld. Er werd totaal niet aangedrongen om te vertrekken hoewel veel mensen op een tafel stonden te wachten.
    Kortom: we waren aangenaam verrast. Het was niet heel goedkoop ( 18,00 voor een gerecht) maar zeker het geld (gezien de hele entourage en de gratis drankjes) waard. De bediening was uitermate vriendelijk. We gaan zeker nog terug!

58. Een paar dagen Maastricht en mijn vrouw kende dit restaurant en wist dat we moesten reserveren. Gedaan, op donderdag om 18.30 uur. Om 19.10 uur stonden we weer buiten. Een ongelooflijke snelheid, het was wel lekker, eerlijk is eerlijk. Maar dit is niet om te zeggen: een dagafsluiting, gezellig met je vrouw uit eten.

6,3
  59. Onlangs hier met 2 personen gegeten. Ik ben hier teruggegaan nadat ik hier een jaar geleden een prima zakendinertje heb gehad.

De eigenaar adviseerde ons van alles wat te nemen. We hebben ons laten verrassen. We zijn inderdaad op 3 manieren verrast.

1) Het eten was namelijk best behoorlijk, niks mis mee, zou je denken.

2) Wist u dat uw over gebleven broodjes die u bij het eten krijgt na afloop gewoon weer in de voorraad gaan. Ik heb tot 6 keer toe gezien dat een ober het half lege mandje weer omkeert in de voorraadbak en ze weer in een mandje doet bij nieuwe gasten! Dat doet niet 1 ober, nee, dat doen ze allemaal!

3) De rekening vond ik écht aan de hoge kant: 4 kleine gangen en wijn: Eur 145,- voor 2 personen. Dat vind ik gezien het restaurant en het aangeboden eten echt te duur!

Kortom: lekker gegeten maar gezien verrassing 2 en 3 kom ik hier niet meer.

4,1
  60. Maurice

Mijn vrouw en ik hebben vanavond hier gegeten. Calamaris, tortellini, ravioli en tiramisu waren van goede kwaliteit, evenals de rode wijn van het huis.

De sfeer was gezellig, ietwat lawaaierig, maar niet echt storend. Ik heb niemand extreem dicht tegen mekaar zien zitten in het restaurant, terwijl alle tafels bezet waren.

Service was voldoende, niemand deed arrogant, en ik heb ook liever geen slijmerds als bediening. De prijs was ook prima, enkel de wijn vond ik wat ad hoge kant.

Al met al waren wij heel tevreden en voldaan.

61. door Marcel

Al meer dan 10 jaar een van onze vaste adressen bij een bezoek aan Maastricht, juist vanwege dat 'Italiaans temperament', sfeer, ambiance...... etc.

Gisteren bleek de balans tussen dat Italiaans temperament, lekker eten, prijs/kwaliteit verhouding en service duidelijk de verkeerde kant op te gaan. Te gehaast, ongeïnteresseerde en bijna onvriendelijke bediening, portionering en smaak van gerechten op het randje, pizza net aan verbrand, etc. En dus gaat ook de prijs/kwaliteit verhouding scheef.

Kortom: alles net niet!

Weet nog niet of ze in de herkansing gaan, want er is een groot aanbod in het leuke Maastricht.

62. 27 maart 2010 hebben we er gegeten met z'n tweeën. Vooropgesteld: Het eten was wel lekker, de rest viel tegen. De gangen werden vlak na elkaar opgediend. Veel te snel naar mijn mening.

Het echtpaar dat bij ons aan tafel zat had een taaie biefstuk. Het mes ging er niet door heen. Dat werd afgedaan met "kan wel eens gebeuren". Die dropen dus na het eten meteen af. Er kwam een nieuw stel naast ons zitten die na 5 minuten verzocht werd aan een ander tafeltje te gaan zitten want deze tafel (onze tafel!) werd omgebouwd voor 6 personen. Dit gebeurde inderdaad met een bijzettafel en twee extra stoelen terwijl wij er nog zaten met onze koffie. Het dessert dat ik eigenlijk nog wilde bestellen heb ik niet meer gevraagd want de rekening kwam vanzelf.

Heb me al vaker opgejaagd gevoeld in dit restaurant maar dit sloeg alles. Zo krijg je iedere tafel 4 maal vol op een avond.

Nog een advies: De man die achter de bar staat kan zijn grove moppen die hij aan zijn collega vertelt (die overigens duidelijk liet merken dat hij dit niet kon waarderen) maar beter niet zo hard vertellen. Het was namelijk niet zomaar een schuine mop maar zeer grof. Zoiets horen we in Italie en in Maastricht en in heel Nederland nooit in een restaurant!

Wij gaan er nooit meer.

63. In het Carnavals weekend van dit jaar, 12/13 en 14 febr. was ik met 13 mensen in Maastricht!

De 12de hebben wij gelunched bij Il Giardino Della Mamma, het was helemaal geweldig!

64. Een betere Italiaan in Limburg! Wij hebben gekozen voor een verrassings-menu bestaande uit overheerlijke antipasti als 1e voorgerecht, gnocci met truffel als 2de gang. Het hoofgerecht mochten we kiezen (vlees of vis) en wij gingen voor tonijn en tarbot die allebei erg in de smaak vielen en als dessert kregen we een bordje met tartufo, tiramisu en ijs....
    De kwaliteit van het eten was buonissimo, de obers ondanks de drukte altijd vriendelijk. Het is alleen erg lawaaierig als alle tafels volzet zijn. Dus wie graag in rustige atmosferen wil gaan eten, zal zich hier niet prettig voelen. Wij komen zeker nog eens terug!

65. Wij gaan er vaak terug! Heel fijn restaurant incl. Italiaans temperament. Gastvrije en vriendelijke bediening en heerlijk eten!

66. Slechte service, slechte sfeer, maar het eten was wel lekker. Ze gaven meer aandacht aan de grotere groepen en niet aan de tafels met 2-4. Dus we hadden gewoon weg kunnen lopen zonder te betalen - hebben we helaas niet gedaan.....maar zo waren we wel behandeld.

6,3
  67. We hebben er goed gegeten, niet zoals mijn familie kookt of als je zelf in Italie bent, maar ik heb niks te klagen.
    Zeker weten zelfs en ook leuke mensen, Italianen natuurlijk.

68. De visschotel voor 2 personen gegeten. Was zeer lekker vers! Per persoon kreeg je Schotse zalm, 2 sardines, halve kreeft, verse tonijn, wit stukje vis. Heerlijk puur geserveerd met een salade en brood! Echt een aanrader!

69. Ik had een entrecote besteld, die verbrand was ...
    Deze werd gewoon aan mij geserveerd zonder dat er iets aan werd gedaan.

Je zit bij je buren op schoot!

70. Steven Surdèl

Tout le monde un peu snob schijnt er te moeten eten, maar ik zou niet weten waarom. Het eten is liefdeloos klaargemaakt, de juiste kruiden zijn ver te zoeken en het personeel kijkt je aan alsof je er mag eten. Het lijkt wel Parijs in plaats van Italië. Niet meer doen, dus.

2,5
  71. Wat een vreselijke tent.

Onsympathieke en arrogante bediening hebben onze avond verpest.

Nooit meer dus!

72. Het personeel van Il Giardino (‘Della Mama’ heb ik nergens zien staan, elders voor zichzelf begonnen?) ;-) is enthousiast, vriendelijk en de bediening netjes en attent. Dat de tafeltjes wat dicht op elkaar staan en wij aan een tafel met een ander stel werden geplaatst heeft mij in het geheel niet gestoord, het is namelijk niet zo dat je dan elleboog aan elleboog zit. Ik vond het juist wel wat hebben om het zout en pepervaatje (helaas geen olijfolie) aan de buurtjes te vragen.

Dan het eten zelf, voor mij mijn all time favorite: ‘Pizza ai Quattro Formaggi’. We hadden op voorhand gevraagd hoe deze werd klaargemaakt. Ik houd er namelijk van wanneer de kazen onderling te herkennen zijn aan textuur en smaak, dat wil zeggen dat het geen onherkenbaar in elkaar gesmolten kaasmassa moet vormen. Ondanks de geruststelling van tevoren, was dit wel degelijk het geval. De aanwezigheid van een blauwschimmelkaas maakte echter veel goed.

Voor de prijs van deze pizza (11 euro) kun je eigenlijk ook geen hoogstandje verwachten en was de kwaliteit redelijk te noemen.

Al met al een geslaagde avond in een gezellig en sfeervol restaurant.

73. Het eten is zeer goed, de bediening kon beter. Maar de prijs/kwaliteit verhouding is niet echt goed. De sfeer is echt Italiaans.

74. Roy 302 punten

Ben hier op uitnodiging geweest en werd behoorlijk verwend met allerlei gerechten en kleine hapjes. Was heel goed te doen.

75. guido 518 punten

Eten was lekker, maar de porties waren niet groot.

76. Wij waren dik tevreden. Het voelt als in Italië. Het eten is lekker. De bediening is goed en typisch Italiaans: het lijkt chaos maar alles klopt. Opvallend detail: andere restaurants in de buurt waren die avond vaak slechts mondjesmaat gevuld terwijl hier de mensen soms, gezien de drukte, moesten wachten op een tafeltje!

Als we weer naar Maastricht gaan, komen we hier zeker weer graag terug.

77. Gezellige sfeer, goed gegeten.

Heerlijke Tiramisu.

78. jop. braams

Het succes is deze zaak naar het hoofd gestegen. Het eten wordt op je tafel gekwakt, de bediening is ronduit slecht en de vis die ik bestelde was oud. Smaakte naar vissige vis. Heel snel weggegaan om nooit meer terug te komen. Zonde, was vroeger een leuke zaak

1,4
  79. lars lemmens

super gegeten, heerlijke champagne (59.90) en die brunello van 83.00 was om het glas can uit te likken. 2de keer geweest, het blijft geweldig. tot gauw weer

80. Het is hier elke keer weer geweldig! Wij komen hier nu al sinds ik een jaar of 3 was, dus nu al zo'n 13 jaar! Bediening is super, heel erg lief en het eten al helemaal. Echt een aanrader, er hangt een heerlijke sfeer hier.

81. Het eten was prima. Wat de bediening betreft; het viel op dat niet elke klant gelijk werd behandeld; de helft van het restaurant kreeg een vipbehandeling en de andere helft zat er maar wat bij. Bovendien was er zoveel herrie dat een goed gesprek er niet in zat, ook omdat de buren bijna op je schoot zitten. Ons zie je hier niet meer terug!

4,7
  82. Johan de Vries

het eten is goed. de kwaliteit van de prodructen is zeer hoog, je kan echt zien dat de eigenaar niet wil besparen op de kwaliteit van de voeding. wij hebben zwaardvis mooten gegeten, en hij was zo mals en sappig, dat hij zelfs in italie niet zo lekker klaargemaakt kan worden, wij vonden het super. wat wel jammer is, is dat de ambiance niet goed past bij het lekere eten wat geserveerd wordt. echt een aanrader

83. Eten is prima maar bedienende eigenaar kijkt zeer chagrijnig en je zit er dicht op elkaar of soms zelf met anderen aan een tafel. Jammer.

5,7
  84. Frans chevette

De kwaliteit van de vis is zeer goed, en heeft een zeer hoog kwaliteitsgehalte, zeker een aanrader, het eten is zeer lekker bereid, je kan snel merken dat er italianen in de keuken staan. top restaurant

85. levensgenieter

Alsof je op vakantie in Italie bent. Bediening temperamentvol, eten super. Zelfs de simpele gerechten. Knusse, gezellige ambiance. Voor herhaling vatbaar!

86. Het eten is goed (maar niet bijzonder) maar de prijs is te hoog. Het is er niet gezellig omdat iedereen te kort op mekaar zit.

4,7
  87. Eten matig, bediening en ambiance slecht. De obers doen hun naam eer aan: italiaanse mannen met weinig gevoel voor de omgeving noch de klanten.

3,6
  88. Bernadette Brakel

Dit is een echt italiaans restaurant, heerlijk eten, gezellige sfeer en een uitstekende bediening!