Grand Café D'n Ingel in Maastricht

Grand Café D'n Ingel... voor een Duvels goede beleving..

Diverse parkeergarage's centrum, Dichtsbijzijnde onder het Vrijthof parkeergarage

• OV

vr lunch 10:00 - 17:00 diner 10:00 - 23:00
za lunch 10:00 - 17:00 diner 10:00 - 23:00
zo lunch 10:00 - 17:00 diner 10:00 - 23:00

Omschrijving

Waarom Grand Café D'n Ingel..

Niet omdat het zo mooi past in onze Frans getinte stad, maar meer in de vorm van "Groots" in wat wij zijn. Onze voorkant is zo smal en onopvallend, dat alleen diegene die binnenkomt de grootsheid van D'n Ingel kan ontdekken. Want eenmaal binnengekomen kun je letterlijk dat hele oude Maastrichtse gezegde toepassen; Mestreech is neet breit mer laank (Maastricht is niet breed maar lang) Daarbij zijn we net zo hoog als lang, door de twee bovenverdiepingen, die geheel in hun oude glorie zijn gerestaureerd. Voor Uw diner, lunch, vergadering, receptie, of familiefeestje vind U hier onze twee stijkamers , de Gabrielzaal en de Michaelzaal.

Maar ook dit maakt van een café nog geen Grand café. Het interieur, de sfeer en ambiance, zijn zeker bepalend voor het begrip Grand Café, maar de medewerkers doen toch de grootste duit in het zakje. Zonder hen enthousiasme en toewijding U als gast te bedienen zou "Grand" niet goed passen.

In een modern café hoort een goede keuken. Onze chef en zijn staf, staan wel nooit in het voetlicht, maar ook zij presenteren het "Grand" door de hoge kwaliteit van hun gerechten. Dit alles en een nooit aflatende oplettendheid maken naar onze mening van café D'n Ingel, met recht al jaren Grand Café D'n Ingel, waar wij hopen U als gast (nog vaak) te mogen begroeten.

• Halal

1519413773 83
1619450885 84
1692205149 77

1. Anita Willems

Bediening was prima maar het eten was erg zout en niet lekker. Zeker niet in verhouding met de prijs.

2. We hadden gereserveerd en werden direct naar ons tafeltje gebracht met de vraag of we eerst iets wilden drinken of direct het eten wilden bestellen. Wij zijn eerst voor een drankje gegaan met de menukaart op tafel. Personeel is alert en zag dat wij een keuze hadden gemaakt en kwamen daar ook naar vragen. Eten werd snel uitgeserveerd en was goed, nog een drankje erbij en na het eten werd de tafel netjes opgeruimd en werd er nog gevraagd naar eventueel dessert. Na het dessert nog een drankje gedaan want het was gezellig. Lekker gegeten en vriendelijk personeel.

3. Henri Aerts

Sinds mensenheugenis een prima gelegenheid om een hapje te eten en een heerlijk aperitiefje, wijntje of speciaal biertje te drinken. In een fijne ambiance.

4. F. Goldt

5. Heerlijk gegeten voor een hele schappelijke prijs. Vriendelijke bediening.

6. Heerlijk gegeten voor een leuke prijs. Zeer aardige bediening. Wij gaan zeker terug!

7. Dennis en Wendy

Top eten en ook glutenvrij echt aanrader. Super aardige bediening en leuke en ongedwongen sfeer. Ook top.
    Locatie op het plein in Maastricht.

8. Vuylsteke filip

Bediening niet heel vriendelijk. Eten niet warm en steak zeer taai. Kortom geen topper.

9. Oppervlakkige bediening, eten oké maar vlak van smaak, hoeveelheid aan magere kant. Onze klacht over een bierglas dat op 3 plekken beschadigd was en daardoor pijn aan de lippen deed werd afgedaan met : oh, normaal gooien we zo’n glas meteen weg. Verder geen excuses of oplossing aangeboden. Drankjes worden niet neergezet maar je in de handen gedrukt. Misschien zijn wij ouderwets, maar ik heb dat nog niet ergens anders zo meegemaakt. Algehele indruk: We doen zo min mogelijk moeite om het de klant naar de zin te maken!

5,5
  10. Luuk Derks

Vandaag 27 december op het terras twee clubsandwiches besteld die erg droog waren, ze bestonden uit 4 sneden foccacia waar nauwelijks iets op zat en erg prijzig voor het aangeboden product jammer de volgende keer een andere lunch op een andere locatie.

3,2
  11. Henk Heesakkers

Allereerst, het was er lekker warm binnen, dat is sowieso al een fijne binnenkomst, dat was op andere plekken wel anders. Het personeel was vriendelijk en de service goed. Het eten was heerlijk en ruim voldoende, ook veel keuze. Gezellig restaurant in kerstsfeer! Wij komen hier zeker nog eens terug als we in Maastricht zijn.

12. Heel gezellige sfeer en goed eten!
    Wel wat warm bij een vol restaurant.
    Erg aardige bediening met oog voor de gast.

13. Een geweldige avond gehad met heerlijk eten! Vriendelijke bediening, relaxte sfeer, echt een aanrader.

14. Zeer nette en goede bedienen. Gezellige sfeer, goed eten.

15. Louise Dorst

16. Martine

Heerlijk gegeten. Uitgebreide glutenvrije kaart, dus het was geen straf om er 2 weken achter elkaar te eten. Prima service.

17. Anoniem

Het was top zoals altijd.

18. Henriëtte Vos

Heerlijk zuurvlees gegeten, zeker voor herhaling vatbaar.
    Ook de vissoep is hier zeer goed.
    Tja, wat eigenlijk niet 😀

Zeer vriendelijke medewerkers.
    Wij gaan hier zeker nogmaals naar toe.

19. We hadden op 26 april (dag vóór Koningsdag) n tafel voor 2 gereserveerd. Het is een mooie locatie aan t Vrijtof en binnen is het een eetcafé. De akoestiek is prima, je kon elkaar goed verstaan. De bediening is ontzettend vriendelijk. Vooral een jonge vrouw die vertelde dat ze 2 baantjes had en ze bediende met een hele grote glimlach!
    Wij kozen voor n 3 gangen menu: vitella tonnato, Kalfs entrecote met bearnaise saus en een dessert van rabarber.
    De vitello tonnato smaakte ‘redelijk. ’ Zo’n voorgerecht zou ik zelf ook gemaakt kunnen hebben eerlijk gezegd…
    De kalfs entrecote was echt niet lekker, er zat geen smaak aan en was vrij droog. De bearnaise saus was ook heel flauw. Ik heb dit doorgegeven aan de bediening. Het dessert daarentegen was heel erg lekker.

Mijn man en ik hebben al met al een verkeerde keus gemaakt (3 gangen diner kostte 29 euro mooie prijs verder)
    want wij zagen mooie spareribs voorbij komen en natuurlijk Zoervleis.
    Deze mensen zaten er smakelijk bij te eten… dus mensen, neem dit mee als tip!

20. Elinezzz

Normaal gesproken heel positief over het eten bij d’n Ingel, maar vandaag helaas erg teleurgesteld: met wat vrienden een hoofdgerecht gepakt waarbij een vriendin en ik hetzelfde gerecht hadden besteld (linguine pasta met paddenstoelen). Helaas bleek het echt enorm zoutig te zijn (en wij zijn wel wat gewend), maar wij deelden allebei deze ervaring en hadden de rest van de groep ook hiervan laten proeven, ook te zout. Dus toen hebben we maar een kwart van het gerecht kunnen opeten omdat het niet te doen was. Dit vervolgens aangegeven bij het ophalen van de borden. Ze gingen het navragen bij de chef en die had schijnbaar van allebei onze borden geproefd (beetje raar tijdens coronatijden?? En onhygiënisch lijkt me.). De chef vond het normaal smaken en zei dat hij dat altijd zo bereidde. We zijn vervolgens NIET gecompenseerd met een nieuw bord of korting op de rekening. Daarna meteen afgerekend en weggegaan. Deze ervaring heeft het voor mij verpest, terwijl ik er normaal wel graag kwam… zonde.

1,7
  21. Onbeschofte bediening. Vieze toilet.

3,2
  22. Henczyk

Ik kom al 6 á 7 jaar regelmatig lunchen bij d'n Ingel : lekker, goede kwaliteit.
    In al die jaren is één ding hetzelfde gebleven : de smaak van de koffie. Deze heeft nl geen smaak, het is gewoon een kop warm water zonder enige koffiesmaak. In Maastricht is een grote keus aan restaurants om te lunchen. Ik merk bij mezelf dat ik regelmatig d'n Ingel voorbij loop en een restaurant bezoek die koffie serveren mét koffiesmaak. Daarom maar 3 sterren, het hadden er 4 of 5 kunnen zijn.

23. Eindelijk een restaurant met goede glutenvrije kaart en ook heel erg goede keuken. Heel smakelijk, mooi gepresenteerd, super en mooi op elkaar ingesteld team, goede en leuke samenwerking. Goed advies mbt wijnkeuze en kennis. Kortom subliem en zeeeer de moeite waard om weer uit eten te kunnen gaan en vertrouwen op de keuken glutenvrij

24. Tessa kompier

Er was een glutenvrije kaart wat heel erg fijn is aangezien ik en mijn moeder gluten allerie hebben.
    Verder was het personeel heel vriendelijk en behulpzaam, eten erg goed en lekker.

25. Joris van de Putten

€8,50 voor een klein puntje appelgebak met slagroom kan echt niet en geen ijs erbij!
    Dat kost het op de Malediven nog niet zeg maar…

26. Heerlijk gegeten, alleen werd er met geen woord gerept over t feit dat wij ons 30-jarig huwelijksfeest die avond vierde, duidelijk aangegeven bij de reservering…

27. Tineke Sangers

Wij hebben gisteravond bij jullie heerlijk en goed gegeten. Prima sfeer en vriendelijk personeel.

28. Vriendelijke bediening en heel lekker gegeten!

29. Renata Cipali

30. Harry Moes

Fijn restaurant op een prachtige locatie met heel fijne bediening. Goed eten voor een reële prijs. Zeker aan te raden!

31. Bruijns

Eten slecht ik had zalm vissoep, om 5 uur werden scherm ingevouwen sorry dat was toch voor de tocht parasol werd al ingeklapt we zaten niet echt op ons gemak.

32. Céleste Milosevic

Had a great experience! Loved the little pancakes!

33. Het was een heerlijke lunch, zoals altijd. Het was de laatste lunch voor de lock down, maar de bediening was nog steeds heel vriendelijk, klantgericht. De kwaliteit van de lunch was ook goed.
    Ik vind de gezellige en ontspannen sfeer heel fijn, met goede muziek op de achtergrond. Ik kom er al 25 jaar, en nog steeds heel graag.

34. Top restaurant.
    Lekker eten, prima bediening.
    Echte aanrader..
    Wel een tafel van de voren reserveren.

35. Richard van den Bergh

Het eten was goed verzorgd en lekker.
    De bediening was top

36. W. Merckelbagh

Vriendelijke bediening en goede prijs/kwaliteit eten.👍

37. Sonia van Soolingen

38. Lysanne v Rijssen

Gisteravond hier met mijn moeder gegeten.
    Voorgerecht prima (vis) alleen beide hoofdgerechten niet goed! Vette aardappelen, zalm niet gaar en te rood en droog vlees. Niet voor hh vatbaar

39. Van Dongen

Bediening was heel goed vriendelijk, gezellig, eten was redelijk, paar stukjes vlees (mixed Grill) was nog rauw. Binnen was de aankleding gezellig en huiselijk.

40. Frank munsters

Lekker gegeten en een gezellige avond gehad.

41. Joyce Somai

Heerlijk gegeten; club Sandwich is heerlijk op een verse Foccaciabrood. Je merkt dat er aandacht is besteed aan het eten. Goede service en leuke plek om te zitten. Een aanrader!

42. Zoals gewoonlijk waren spareribs weer top.
    Alleen reservering via eet.nu was waardeloos geregeld, beter gezegd niet geregeld.

43. Pascal Goubet

44. Jacqueline van Sluis

Ons favoriete restaurant als we in Maastricht zijn. Je nooit druk hoeven maken of er iets fout kan gaan met je dieet (glutenvrij). Dat geeft pas echt een vakantiegevoel. Lekker eten zonder ziek te worden!

Of het nu voor de lunch is, het ontbijt of zomaar een lekker tussendoortje: perfect ❤

De vijf sterren zijn dik verdiend. We hebben het zo vaak elders heel anders meegemaakt.

45. Peter Hulsink

46. Martijn Hamer

47. Martin

48. Ontzettende aardige jongen die ons bediende en ons alle vrijheid gaf in keuzes en advies gaf en enorm behulpzaam was. Fijne tijd op het terras gezeten. Weinig veganistische opties maar het kon aangepast worden, heel fijn.

49. Amanda Schreibers

Hebben heerlijk gegeten. Het 3 gangen menu.
    Goed van smaak mooi opgediend.
    En leuke en gezellige bediening.
    Bedankt voor de leuke avond.
    Alexandra Sophie Amanda.

50. Hilda Rosman

51. De Opschepper

52. Het eten was prima. Alleen kregen we gelijk het hoofdgerecht, het voorgerecht was niet eens door gekomen. Na het voorgerecht duurde het flink voordat de bediening eens langs kwam, zaten op dat moment net nieuwe gasten achter ons. Netjes werd gevraagd of we nog een dessert wouden maar niet eens of het eten had gesmaakt. Na meer dan een half uur maar contact gemaakt met de bediening dat we wouden betalen. Tijdens het betalen hebben we dit aangegeven maar kregen als antwoord het is druk, over 2 weken is het rustiger en dan hebben we meer tijd voor de gasten.

5,7
  53. Nico Waasdorp

Op het laatste moment gebeld! Het kon, was goed en leuk! Hulde!

54. Stefanou

55. Lekker eten aan het Vrijthof. Ondanks de grote drukte op deze gewone doordeweekse dag werden we vlot en vriendelijk geholpen.

56. M. Nelissen

Een zeer gezellig restaurant waar we met een groep vriendinnen lekker hebben gegeten. De bediening was prima, vriendelijk en snel. Voor iedereen was er iets lekkers op de kaart en goed betaalbaar.

57. Gerdine Terwindt

Heerlijk gegeten. Gezellige sfeer.
    Zeer hondvriendelijk. Onze hond kreeg meteen bakje water.
    Aanrader. Ligging aan vrijthof is ook perfect. Groot terras.

58. Leuk, gezellig, sfeervol! Lekker gegeten met ons gezin. Biefstukjes waren mooi gegarneerd. Spareribs waren erg lekker. Was erg prettig geweest als er een bakje met water en citroen bij was gegeven, nu was het wat geklungel.

59. J.de Nijs

Erg druk restaurant en daarom boven gezeten in een van de stijlkamers. Het eten was oké maar niet bijzonder. Toch een half uur met leeg bord gezeten voordat bediening kwam vragen of we nog een dessert wilden. Vriendelijke bediening maar eigenlijk net iets te weinig personeel voor zoveel gasten.

60. Al 2 jaar achter elkaar na de bbb horecabeurs heerlijk gegeten.
    Toppie
    En ook een leuke sfeer.

61. Marlie Thijssen

Goede bediening, goed eten. Gezellige avond geweest.

62. Super fijne avond gehad. Heerlijk gegeten en ook heel prettig hoe ze met coeiliakie omgaan. De glutenvrije gerechten worden afgedekt geserveerd waardoor de kans op kruisbesmetting heel klein is. Erg vriendelijk personeel ook!

63. Vanmiddag fantastisch glutenvrij geluncht bij D'n Ingel (ze hebben een uitgebreide glutenvrije kaart, ook voor het diner). Het broodje gezond (6,95) werd geserveerd met veel lekkere rauwkost en goede ham, niet zo'n standaard kleffe plak. De bediening was vriendelijk, het chocolaatje bij de thee lekker, en het toilet schoon. Beslist een aanrader.

64. Heel goed gegeten. Wij zijn een gezin met 2 kinderen met hevige pinda/noten allergie en ik zelf met gluten/lactose. Het was na overleg met personeel/kok fijn om aan te kunnen schuiven. We hebben lekker kunnen gegeten (1 x avond en 1 x middag) zonder ziek te worden. Personeel en kok waren heel secuur en vriendelijk. Personeel was goed ingelicht over de allergieën. Als we nog eens naar Maastricht gaan komen we zeker nog eens terug.

65. Eerst verkeerde drank gekregen, dit is keurig verwisselt. Frietjes van de spare ribs waren in minimum hoeveelheid aanwezig. Bij bijbestelling frietjes moet je natuurlijk bijbetalen. Bij betalen van rekening kassaticket gevraagd, dit beneden gekregen en nagekeken in auto en er was een glas wijn teveel aangerekend. Dus in de zaak nakijken. Eten en gezelligheid was in orde.

66. Tjardy Hulshof

Gezellig restaurant. Eten goed. Glutenvrije maaltijd afgedekt geserveerd. Uitgebreide keuze. Prima gegeten.

67. Fam.Wiersma

Gezellig restaurant, prima eten. Het was enorm druk en omdat wij tegen de muur een tafeltje hadden, met het looppad naast ons liepen het personeel en andere gasten tig keer langs ons, wat geen rustig ontspannen gevoel gaf. En de bediening was ons nagerecht vergeten.

68. Ton Hermans

Wij hebben met 8 personen heel lekker gegeten in Grand café d'n Ingel.
    Wij hebben hier al vaker gegeten en dit restaurant aan het
    Vrijthof kunnen wij iedereen aanbevelen!

69. Veerle schelkens

Top met glutenvrije kaart!

70. M.Nothen

Het eten was niet warm genoeg, dat was jammer.

71. Tijdens ons bezoek aan Maastricht hier heerlijk gegeten. Naar aanleiding van de recensies op deze site, hier voor de zaterdagavond gereserveerd. Dat bleek een uitstekende keus.

Een restaurant met sfeer, leuk personeel en een uitstekende kok. Menu du chef is een aanrader.

72. 3 gangen diner gegeten; voorgerecht bestond uit 3 kleine voorgerechten, verse ingrediënten, hoofdgerecht en een nagerecht dat niet te groot was. Perfecte combinatie. Sympathiek personeel, prijs kwaliteit dik oke!

73. jolanda

Jammer, wat een verassing voor vaderdag moest worden viel erg tegen. Was voor ons 1e keer in de Ingel, brood van club Sandwich was droog (en niet door het even te laten staan). Frites zuurvlees viel tegen, ik vind persoonlijk de servering van sla (wat gerust wat meer kan zijn) op een houten plank onhygiënisch. Aspergesoep was zoutig. Sorry ik had meer verwacht naar aanleiding van de verhalen, we hebben elders al veel beter gegeten voor minder geld. Sorry!

4,5
  74. Egied 10 punten

Geen prijskaart op tafel terras. Schandalig dat ik voor een witbier van 0.3 ltr 4.70 euro moest betalen.

75. Netty en Bert

Zijn met ons jaarlijks bezoek aan maastricht weer bij d'n ingel geweest en even lekker bijgeladen. Heel erg lekker gegeten (wat je ook besteld) en een crew die weet hoe het moet. Wij geven ze een 10.

76. Gisteravond hier gegeten! In een woord: Top! Heerlijk gegeten en super bediening! Ik had zelf een heerlijke asperge soep en een trio van vis als hoofdgerecht, echt uitstekend!

77. J. Verweij

Prima restaurant, goed eten en zeer attent naar mijn partner toe die een glutenvrij dieet heeft. Alles werd duidelijk uitgelegd aan haar. Zeker een aanrader als je in Maastricht bent. Mooie locatie op het Vrijthof en zeer goede bediening en service.

79. Ruurd Brinksma

Wat een heerlijk eten, wat een gezellige zaak en wat een vriendelijk personeel. We waren hier 14 februari, ondanks de drukte buiten ivm carnaval, hier niets van gemerkt binnen. Ik had de mixed grill genomen en mijn vriendin tortellini met saus van tuinkruiden. Toetje was heerlijk, cheesecake met pecan noten. Als we weer in Maastricht zijn weten we waar we weer heen gaan! Toppie!!

80. Dirk Lagaysse

Zeer lekker gegeten op oudejaarsavond. Prachtige lokatie. Mooie inrichting. Een echte aanrader !!!

81. Janet en Bart

Het was erg rustig maar misschien logisch op een dinsdagavond. Daardoor was de zaak leeg en dus minder "gezellig". Het eten was heerlijk en smaakvol, de bediening vriendelijk en geïnteresseerd.
    De zalm als voorgerecht was een heerlijke keuze, de terrine van Wild was iets minder, maar dit lag meer aan de verwachtingen van mijn vriend dan aan de chef.
    Als hoofdgerecht beiden gekozen voor het duo van wildzwijn en hert met rode kool, een warm appeltje en perensaus. Echt erg lekker en de smaken bij elkaar waren perfect!
    Jammer dat de pecan cheesecake als nagerecht niet voorradig was, dit werd goed gemaakt door de heerlijke Eton Mess waar wij met z'n tweeën van gegeten hebben.
    Een aanrader als je in Maastricht een hapje wil eten!

82. Kevin Cnudde

83. Na voorgaande recensies hadden we meer verwacht. We hadden paddenstoelenpasta en die was ok maar niet top. De eend was iets te ver door en de frietjes taai en droog. Erg goede bediening.

84. Paul, ElseIinge en Rene

Zeer warme en gastvrije entourage en bediening. Gerechten van hoog niveau en begeleidt met de nodige dosis humor. Aanrader!

85. Gorissen

Gisteravond hier spontaan gaan eten en er hing een gezellige woensdagavond sfeer. Bediening was prima in orde en het eten heel goed en vers! De pasta was ook zelf gemaakt, onze complimenten! Wij komen hier regelmatig lunchen of avondeten maar het is echt een aanrader ook met kinderen.

86. Ronduit geweldig. Heerlijk gegeten, super gastvrij en ook glutenvrij. Top. Echt een aanrader...

87. Eric Mulder

Heerlijk gegeten. Jammer dat er geen tafel was via eet.nu en wel toen ik zelf belde!

88. Gisteravond hier gegeten met mijn dochters, zij kozen de kipsaté en ik de biefstuk, het was erg smaakvol, ook het dessert was top! Vriendelijke bediening in een gezellige omgeving.

89. De Cauwsemaecker

Lekker gegeten voor kleine prijs en zeer attent personeel. Ik kom nog terug.

90. Wim van den Brink

Geweldige avond met heerlijk diner!
    Perfecte bediening en heerlijke gerechten.

91. Clem Mordijck

Beste mensen,

Wij zijn de Pajotse Vrouwen uit België. Wij hadden een reservatie voor 8 personen.
    We waren blij verrast met de mooie ronde tafel en de bloemen in 't midden op de tafel.
    Ook de bediening was verzorgd en behulpzaam, het eten lekker en iedereen was tevreden.

We zullen jullie restaurant zeker in gedachten houden, bij een volgend bezoek aan Maastricht.

Vriendelijke groeten.

92. Heerlijk gegeten en prima georganiseerd.
    Bij een volgend bezoek aan Maastricht komen we zeker terug.

93. G.Wissink

Een week van tevoren gereserveerd, tijdens het weekendje uit. De naam was keurig aan de gereserveerde tafel gekoppeld. De bediening verliep vlot en keurig. Het eten was zeer smakelijk. Mixed grill was een mooie hoeveelheid, de spare ribs waren toereikend voor Obelix (maar erg lekker). Goed gaar met een lekker bruin randje.
    Gerard

94. Zomaar binnengewandeld, naar aanleiding van recenties op het internet. Kregen na wat gemopper een tafel midden in het restaurant in de doorgang. Niet heel prettig maar we hadden niet reserveerd, dus daar klaag je dan niet over.

Voorgerecht was er binnen 15 minuten. Prima eten. Daarna een uur en een kwartier gewacht en vervolgens medewerker gevraagd hoe lang het nog zou duren. Hij zou gaan kijken en is vervolgens nooit teruggekomen. Het personeel werd naar mate de avond vorderde steeds chaotischer. Na anderhalf uur wachten nogmaals gevraagd en toen kwam na 10 minuten eindelijk het hoofdgerecht. Kennelijk waren ze ons vergeten, maar dat is ons nooit verteld. Mensen die een uur na ons binnenkwamen hadden hun eten al op voordat wij ons gerecht kregen.

De frites waren rauw en koud van binnen en de beloofde mayonaise werd niet gebracht. Het vlees was prima, de saus was veel te scherp.
    Mijn vriendin had een prima wild-maaltijd.

Direct na het eten de rekening gevraagd en toen kwam 'onze' serveerster, die we al 2 uur niet meer hadden gezien, met de opmerking dat ze begreep dat het niet helemaal vlekkeloos was verlopen en ze had ons de drankjes (2 cola, 2 wijn -> omdat we niet geholpen werden was er ook geen gelegenheid om te bestellen) van de rekening gehaald. Er werd ons verder geen koffie oid aangeboden.

De niet-gekregen mayonaise stond wel op de rekening. (heb er zelf niet meer om gevraagd omdat de frites toch rauw waren en ik heb meegegeten met de aardappelkroketjes van mijn vriendin)

Voor ons in elk geval een reden om hier niet terug te keren. Iedereen kan een foutje maken, er gaat wel eens iets mis, maar vooral het gebrek aan communicatie naar de klant was zeer vervelend.

5,1
  95. Goed geregeld , leuke sfeer, fantastisch eten met een stel goede vrienden.

96. Heel vriendelijke medewerkers en lekker eten.

97. We hebben hier gedineerd. Het eten is lekker, de bediening vriendelijk en ongelooflijk snel (al was het restaurant vol) en de prijs heel schappelijk. We zouden zo weer hier komen eten.

98. Eten was goed, bediening vriendelijk.. Echter zou ik niet weer voor de combi vissoep-vispannetje gaan, want dit is hetzelfde (smaakte wel uitstekend).

Volgende pagina