Grand Café D'n Ingel in Maastricht

Grand Café D'n Ingel... voor een Duvels goede beleving..

Eten & drinken 8,2

• do 10:00 - 02:00
  • vr 10:00 - 02:00
  • za 10:00 - 02:00
  • zo 10:00 - 02:00

Waarom Grand Café D'n Ingel..

Niet omdat het zo mooi past in onze Frans getinte stad, maar meer in de vorm van "Groots" in wat wij zijn. Onze voorkant is zo smal en onopvallend, dat alleen diegene die binnenkomt de grootsheid van D'n Ingel kan ontdekken. Want eenmaal binnengekomen kun je letterlijk dat hele oude Maastrichtse gezegde toepassen; Mestreech is neet breit mer laank (Maastricht is niet breed maar lang) Daarbij zijn we net zo hoog als lang, door de twee bovenverdiepingen, die geheel in hun oude glorie zijn gerestaureerd. Voor Uw diner, lunch, vergadering, receptie, of familiefeestje vind U hier onze twee stijkamers , de Gabrielzaal en de Michaelzaal.

Maar ook dit maakt van een café nog geen Grand café. Het interieur, de sfeer en ambiance, zijn zeker bepalend voor het begrip Grand Café, maar de medewerkers doen toch de grootste duit in het zakje. Zonder hen enthousiasme en toewijding U als gast te bedienen zou "Grand" niet goed passen.

In een modern café hoort een goede keuken. Onze chef en zijn staf, staan wel nooit in het voetlicht, maar ook zij presenteren het "Grand" door de hoge kwaliteit van hun gerechten. Dit alles en een nooit aflatende oplettendheid maken naar onze mening van café D'n Ingel, met recht al jaren Grand Café D'n Ingel, waar wij hopen U als gast (nog vaak) te mogen begroeten.

Diëten Vegetarisch, glutenvrij en lactosevrij
Foto van Grand Café D'n Ingel in MaastrichtFoto van Grand Café D'n Ingel in MaastrichtFoto van Grand Café D'n Ingel in MaastrichtFoto van Grand Café D'n Ingel in MaastrichtFoto van Grand Café D'n Ingel in MaastrichtFoto van Grand Café D'n Ingel in MaastrichtFoto van Grand Café D'n Ingel in Maastricht

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang
Ambiance
Romantisch, klassiek, huiselijk, gezellig, nostalgisch en rustig
Voorzieningen
Terras, Wi-Fi en honden toegestaan
Kinderen
Vermaak, kinderstoel aanwezig, magnetron (voor kindervoeding) en verschoontafel
210 zitplaatsen en maximaal 120 personen in één groep
Personeel