Ginger in Maastricht

2 minuten lopen.

Bezorgrestaurants in de buurt van Ginger

ma lunch 12:00 - 15:00 diner 17:00 - 23:00

1405941972 76
1420074060 73
1434206147 70
1511932627 64

1. Hier eerder dit jaar goede ervaring gehad, ditmaal helaas niet...

Eten was erg lekker alleen bediening was helaas bijzonder slecht. Eigenaresse was vriendelijk alleen het meisje die ons hielp was totaal afwezig. Er werd niet gevraagd of we een tweede drankje wilde tijdens het eten, onze borden werden niet weg gehaald, we kregen geen dessertkaart, dessert werd ook niet weggehaald en bij het vragen om de rekening werd ook deze niet gegeven. Uiteindelijk naar de bar gegaan en de bon zelf gehaald. Geen vergoeding gekregen en ook niet onze jassen opgehaald/gewezen. Heel jammer, goed eten maar vreselijke service!

2. Met social deal bon gereserveerd en per email gevraagd of ander tijdstip mogelijk was, dit zou geen probleem zijn was per email bevestigd. Toen we wilden eten was er opeens niets bekend en moesten we ander keer terugkomen. We werden zeer klantonvriendelijk behandeld. Geen aardige mevrouw. Nooit meer Ginger voor ons!!

3. We zijn hier begin dit jaar gaan eten, maar ben het nog niet vergeten. Voorgerecht was lekker, sushi was heerlijk.

De bediening was erg traag en veel uitleg kregen we niet op onze vragen.

Het nagerecht was niet goed. Ik heb e.e.a. terug gegeven en wilde geen nieuwe dessert meer, bah. Kregen wel een drankje van het huis.

4. Kevin Cnudde

5. Amy Geerman

6. Lekker verse sushi, en een smaakvol pittig gerecht met kip en garnalen verse groenten. Ik vond het zeker niet slecht en zou best nog eens hier willen eten..

7. Vandaag [08-11-13] met twee personen geluncht bij Ginger. Kleine zaak leuke eenvoudig inrichting, de verlichting aan de voorkant van het restaurant was uit waardoor het er in eerste instantie op leek dat gesloten was. De medewerkster bracht ons de menukaart en sprak alleen Engels [?] Vooraf had ik nog op hun site gekeken en ik had de indruk dat er ook een lunchkaart was, dit bleek niet zo te zijn, of je neemt een menu of je kiest een hoofdgerecht. Wat wij gegeten hebben was lekker maar of ik hier nog eens terugkom...?

8. Het is gelegen in hartje Maastricht in een oud pand maar van binnen modern aangekleed. Het eten zelf wordt letterlijk in een klein keukentje naast de tafels gereed gemaakt (recensies over bevroren eten snap ik dan ook niet). Het is een beetje fusion eten, Indisch/Chinees/Japans. De koks zelf zijn ook Aziatisch (Chinees vermoedelijk) en spreken ook enkel in hun taal. Het is niet een goedkoop sushi-restaurantje waar er talloze nu van verschijnen, maar het is wel smakelijk.

9. Een kadobon gekregen om te lunchen twv 35 euro voor 2 personen. Ginger is de enige in zuidlimburg die aangesloten was. Afspraak gemaakt en kreeg te horen dat ze helemaal geen lunch op het menu hebben. We konden maar kiezen uit een bord noedels met kip op een bordje sushi. Beslist geen 35 euro waard, hoogstens 20 euro.

10. Harry de wit

Geweldig lekker gegeten, waren eerder dan gereserveerd. Kok kwam ons vriendelijk ontvangen en heeft erg lekker gekookt voor ons. Vooral de kip met Chili kokos saus was heerlijk

11. Niet gegeten in het restaurant maar genoten van een super afhaalmaaltijd. Heerlijk gegeten. Vers, gezond en zeer smaakvol!

12. F. Mans Fijnaut

Wat een verrassing. Tijdens secretpostcards in Maastricht kregen wij een overheerlijke maaltijd aangeboden. Zalig gegeten. Dat is voor herhaling vatbaar en dan de kaart ontdekken, waar ongetwijfeld nog meer van dat lekkers opstaat. Francis Mans

13. Eten bij Ginger is altijd heerlijk en vers. Veel eerlijke smaakvolle gerechten. En een gastvrije service. Blijf er terugkomen.

14. Voorgerecht was prima.
    Echter bij het hoofdgerecht zat er een vliegje op de groente.
    Mijn eetlust was weg en wij attendeerde het personeel op het vliegje.
    De serveerster nam het bord mee naar de keuken en daarna kwam de eigenaresse met de groente terug en zij vertelde ons dat wanneer je op een terras zit er voortdurend vliegjes op je eten kunnen vallen. Met andere woorden dit was heel normaal. Wij waren erg verbaasd over deze reactie. Bovendien zaten we binnen in een restaurant en zag je dat het vliegje mee gebakken was. Toen wij zeiden dat we dit niet accepteerden, liep ze gewoon weg. Aangezien wij onze avond niet wilde verpesten hebben we de rekening gevraagd en hebben we betaald. Het personeel zou zich moeten schamen over hun onbehoorlijke gedrag. Op zijn minst hadden ze hun excuses kunnen aanbieden, maar dat was echt teveel gevraagd. Zojuist heb ik ook een recensie gelezen van een andere bezoeker waarbij op de theemunt blaadjes bladluis zat en daar gingen ze ook al onverschillig mee om. Blijkbaar doen ze in dit reaturant niet zo moeilijk over een paar beestjes in het eten..

15. Stef

16. I have eaten with friends 3 times now at Ginger over the last 2 years and on every occasion I have had a lovely experience in a fresh, modern environment, excellent food, good quality and fair value for money and polite and friendly service.

On one occasion when it was very busy, the service was a little slow but not unpleasantly slow which I can find in many Dutch restaurants whether busy or not.

I find it strange to see such a polarisation of scores for this restaurant - I like it a lot - in fact I am going back tonight again!

17. Tim 17 punten

Prijs kwaliteit verhouding is niet goed, bediening niet vriendelijk, sushi was ook niet goed!!

Gewoon niet goed!

2,1
  18. Gekozen omdat we de sushi bon hadden gekregen. Bon gaf recht tot sushi verrassings menu.
    Het werd inderdaad een verrassing, de sushi was oud en droog, de tonijn was niet vers. Spekkoek kwam uit de vriezer en was nog bevroren. Geen enkele moeite werd gedaan om onze klachten te behandelen, behalve een ' heeft het gesmaakt?' bij het afrekenen. Niet dus....

19. restoprof

Helaas een zeer slechte ervaring. Start met sushi zeer matig, daarna noedels met rundvlees, niet lekker en zeer zwaar verteerbaar, dessert 2 bolletjes thee-ijs met litchy, simpel maar lekker.

20. Lekker en gezellig gegeten.
    De droge witte huiswijn was verrassend.

Zelf eet ik bijna geen vlees, veel keuze in vis- en vegetarische gerechten.

We werden vriendelijk geholpen en de eigenaresse is beide keren een praatje komen maken.

21. S. Regor

Trendy maar toch gezellig restaurant op steenworp afstand van het Vrijthof. Kwaliteit en smaak van het eten top! Voor liefhebbers van de Aziatische keuken zeker een aanrader. Helaas is de (te jonge) bediening een minpuntje. Een jongen in de bediening spreekt niet eens Nederlands... Maar dat mocht onze avond niet verpesten. De rekening kan hoog uitvallen maar het de prijs / kwaliteit verhouding is prima.

22. Via een bon van :mijnvoorjou.nl of cadeaubox.nl ter waarde van ong. 50 euro (voor 2 personen) kun je kiezen voor een "Sushi verrassingsmenu" bij Ginger. Wij wilden ons graag laten verrassen met z'n vieren en inderdaad, wij waren verrast: niet door de kwaliteit van de sushi want die was goed zoals we wel verwachtten, maar te duur. Voor 25 Euro pp hadden we verwacht dat onze maag iets meer gevuld zou zijn.
    We hadden een nagerecht (à la carte voor 7,50 pp ) nodig om het gevoel te krijgen dat we echt gegeten hadden.

23. Wij hebben zaterdagavond 22 oktober 2011 heerlijk gegeten bij Ginger. Goede bediening, lekkere sushi en gevuld varkensvlees vooraf en als hoofdgerecht noedels met rundvlees en groente. Een mooie portie, niet te veel maar precies goed! En als toetje 2 bolletjes chocolade ijs en een bolletje witte chocolade ijs met kokos en slagroom. Prijs kwaliteit prima in orde. Zeker een aanrader voor wie een weekendje Maastricht boekt. En we komen hier zeker terug!

24. Een reviewer

Ik heb er smakelijk gelunched waarbij. Alles was smakelijk en vers samen met een lekker glaasje wijn. Zien ze me zeker weer terugkomen.

25. J.H.P. Zuidervliet

We komen hier met enige regelmaat eten zij het enkel voor de sushi/sashimi of van begin tot het einde. En keer op keer blijft het een smakelijke aangelegenheid. Ook de huiswijn is zeer smakelijk, dat samen met een vriendelijke bediening zorgt er dan ook voor dat we terug blijven komen.

Al met al een leuk restaurant voor een nette prijs.

26. Al meerdere keren (+/- 10 x) zijn we gaan eten in Ginger. Steeds voortreffelijke en vriendelijke service. Zonder uitzondering elke keer lekker gegeten. Bovendien een leuk en gezellig kader. Echt een aanrader!

27. Gisteren bij toeval hier gegeten. Leuk ingericht, gezellige sfeer en verrassend lekker (en speciaal!) eten voor een schappelijke prijs. Zeker een aanrader als je ooit in Maastricht bent!

28. Wij zijn wegens vakantie gesloten van woensdag 27 juli tot donderdag 11 augustus. Op 11 augustus bent u weer welkom.

We are closed from July 27 till August 11

Please be welcome again on thursday August 11

29. Ik vind het echt een slecht restaurant. Ik ben er met 5 vrienden gaan eten. En de bediening was keislecht en brutaal en langzaaaam!

Prijzen waren te duur en het vlees was half bevroren, dus echt slecht.

30. Elizabeth Brooke

31. Deze week in Ginger gegeten. Voortreffelijk, zeer gezellig en een goede prijs /kwaliteit.

De bediening was zeer voorkomend? Ik kom zeker spoedig terug.

Nick.

32. Restaurant Ginger

33. Het eten was oke, maar gewoon niet goed genoeg voor de prijs.

Heb een soort noodel wok gerecht gehad, dat ik denk dat ik zelf beter had gemaakt....met een pakje van AH....

De bediening was ook vrij slecht, en kortaf.

Wel een leuk restaurant om te zien, mooi en modern. Leuk terras.

34. Ginger was een top ervaring.

Toen wij er waren was het erg druk en moesten we misschien net iets te lang op ons eten wachten. Maar we waren verrast, het was heerlijk en zeker voor herhaling vatbaar!

Wij komen terug,

Karin en Rob.

35. We zijn net terug van Ginger.

De Japanse Udon Noodles waren goed, de geitenkaas (oosters?) erg lekker, maar de zeewier salade (kasawi) was helemaal het einde. Veel Oosters gegeten, maar zo lekker heb ik het nog nooit gehad.

Dan de chocoladeparadise ijs als afsluiter.

Voortreffelijk en redelijk geprijsd. Ook lekker snel aan de beurt en dat voor een zaterdagavond in Maastricht.

36. Living 2 years in Maastricht, Ginger has suprisingly good quality and prices! Sushi was very good, on the menu says the fish from Schmidt Rotterdan! No wonder! The lamb chops were very tasty. We loved tables, chairs and lights, it's the place to spend evening in Maastricht!

37. Weer zo'n typisch "Conimex-buitenlands" gehalte. Ze willen wel maar kunnen het niet.

De gerechten smaakten alsof ze zo uit een pakje kwamen.

De rode wijn was iets aan de koele kant omdat deze uit de kelder kwam, werd er gezegd, maar toen we de wijn kregen was deze ijs-en ijskoud.

De bediening was niet erg vriendelijk dus alles bij elkaar opgeteld; Nooit Meer!

38. Merel Dot

Was echt geweldig,

Heerlijke cocktails en lekkere sushi,

Zeker de moeite waard!

39. ontevreden

Eigenaresse is brutaal en klantonvriendelijk, gerechten die warm horen te zijn waren koud/half bevroren (dus niet vers), prijsverhouding veel te duur. Niet voor herhaling vatbaar, helaas.

40. Ranco Marcus

Wij gaan hier regelmatig eten. Moderne kaart met heerlijke sushi en verschillende aziatische gerechten. Vriendelijke bediening en zeer goede prijs/kwaliteit.

41. Ik ben niet onder de indruk van het eten, wellicht omdat ik zelf veel aziatisch kook. Prijs/kwaliteit verhouding is niet goed.

42. Jochem Ternatus

Aangezien het eten iedere keer weer geweldig is, blijf ik natuurlijk komen. Ga zo door!!

43. Daan 594 punten

Dit is wel een 'chinees' restaurant, maar van een heel ander niveau als de gemiddelde 'chinees' in Nederland.

Interieur van het restaurant is prachtig, eten is heerlijk en apart.