Donatello's in Maastricht

Bezorgrestaurants in de buurt van Donatello's

4. Betalen pin Visa Master Card

1326420727 76
1391986540 63
1402073589 68
1417204161 78
1533205216 71

1. Een gezellig restaurant met zeer vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten. Zeker een aanrader. Al voor een kleine 16 euro een drie gangen menu. Wij hebben er zeker van genoten!

2. Donatello's heeft een uitgebreide kaart tegen betaalbare prijzen. Een goede sfeer en vriendelijk personeel.

3. J.eekhout

Alles was prima gedekt, iedereen kon kiezen, wat ze wilden. Omdat het mijn verjaardag was, hebben ze iets extra’s gedaan en gezongen.
    Om kort te zeggen. Het was een heel goed verzorgde maaltijd. Aan te raden.

4. Hallo jullie waren super alleen jullie mogen de volgende keer wat rustiger aan doen met eten serveren want het ging erg snel namelijk groetjes joya bekkers

5. Super gezellig, heerlijk gegeten en vriendelijk personeel.

6. Vanavond eerste maar meteen ook laatste keer gaan eten bij Donatello's. Het duurde überhaupt lang eer gevraagd werd wat we wilden eten en drinken en toen hoofdgerecht kwam, was er met 1 hoofdgerecht iets mis gegaan en dat kwam toen de rest al klaar was met eten. De biefstukken van de overige hoofdgerechten waren rauw terwijl we medium gevraagd hadden en de saus was ook niet wat het zijn moest. Er kwam niemand vragen of alles naar wens was dus zijn we zelf maar opgestaan om aan te geven dat niet in orde was maar daar kwam weinig respons op. Zelfs toen ze kwamen afruimen en de biefstukken nog bijna onaangeroerd op de borden lagen kwam er niet veel reactie. Al met al een teleurstellende ervaring en we zullen dan ook niet meer terug gaan naar Donatello's

7. Een bizar slechte ervaring. Met 6 mensen vanavond "gegeten". Biefstuk was medium besteld, maar bleek compleet rauw van binnen. De pepersaus was over datum en aan het schiften. Een gerecht was volgens de bediening mislukt en kwam 35 min later. De jeugdige bediening heeft totaal geen ervaring en iemand die er de leiding heeft was totaal afwezig. Hebben ons beklaagd over het eten, maar daar lag niemand wakker van.
    Het complete etentje heeft 3,5 uur geduurd door de trage bediening en onderbezetting. Ik begrijp nu heel goed waarom deze zaak social deal bonnen verkoopt om draaiende te blijven. Bijzonder teleurstellende familie-avond.

8. Druk en rumoerig, bediening kan beter. Nagerecht bijna vergeten. Vervelende plek bij doorgang in-en uitgang.

9. Josefien

Heerlijk gegeten. Onze collega, die glutenvrij moet eten, kon dankzij de glutenvrije penne lekker met ons mee eten. Wel zo gezellig. Helaas was er geen glutenvrij brood voor haar, maar met een schaaltje heerlijke olijven was ze ook dik tevreden. Zeker voor herhaling vatbaar als we weer eens in Maastricht zijn :-)

10. Zondagavond gegeten met 7 personen bij Donatello's. Het werd vanwege de carnaval om half zeven enorm druk, maar het personeel werd er niet warm of koud van en bleef vriendelijk en alert. Sterker: in de vlotheid van de bediening hebben wij dit nauwelijks gemerkt. De maaltijden en porties waren smakelijk en goed verzorgd. Prima prijs/kwaliteit. Klein minpuntje: enkele bijbestellingen werden niet uitgevoerd (drankje, stokbrood) maar stonden wel op de rekening. Begrijpelijk zullen we maar zeggen gezien de omstandigheden. Pluspunt: keuze tussen Amerikaanse en Italiaanse pizzabodem.

11. De bediening was netjes en correct. De pizza (carpaccio) van mijn vrouw was best goed te eten, maar absoluut niet het beste wat er op dit gebied te krijgen is, mijn calzone al buon gustaio was net iets groter dan een gemiddeld kaiserbroodje en op zich best redelijk te eten, maar ook niet echt denderend. Het toetje was prima in orde. Na het afrekenen kon er nog geen "goede avond" meer af van de kant van de dame die de kassa bediende. Al met al geen enkele reden om hier nogmaals te komen.

13. mevrouw janssen

Afgelopen dinsdag gaan eten bij Donatellos. Het was de eerste keer, het eten en drinken was heerlijk.

Maar de juffrouw die mij bediende was niet om te genieten! Heel nors, kortaf en chagrijnig! Volgens mij was het de manager, want de andere dames luisterden naar haar en dit was niet ten goede van de bediening! Haar chagrijnigheid sloeg over op haar personeel, jammer!

Ik hoop dat dit gaat veranderen anders zullen ze ons niet terugzien!

14. An Baelemans

15. We hadden goede recensies gelezen. Toen we de menukaart zagen, was onze eerste reactie: "Wat goedkoop allemaal!". We overwogen even om weer op te stappen. Zo goedkoop, dat kan toch nooit goed zijn? Nou dat was het wel. Bovendien: ondanks de drukte ook nog een supersnelle en vriendelijke bediening.

16. Ben er voor de eerste keer gaan eten omdat ik er veel over had gehoord. Nou ik ben zeer tevreden naar buiten gegaan, sfeer goed, de bediening goed, kon gewoon maastricht's praten dat vond ik zeer fijn. Keuken goed in verhouding met de prijs. Ga er zeker nog eens terug. Bedankt voor de gezellige avond, top.

17. Lekkere bistecca, heerlijk mals. Goede wijn. Leuke zaak en een vriendelijke gastvrouw en niet te duur.

18. Gisteravond gaan eten met 2 vriendinnen. Was er gezellig druk, met vooral studenten. Vanzelfsprekend want van maandag tot en met donderdag is een er een 3-gangenmenu voor 12,50. Daar hebben wij ook gebruik van gemaakt en we hebben héérlijk gegeten. Er werd regelmatig geïnformeerd of alles naar wens was, en dat was het!

19. Lekker eten voor een hele mooie prijs. Vriendelijk personeel en een goede service.
    Een echte aanrader voor een lekker etentje in Maastricht.

20. Heerlijk gegeten voor een lage prijs. Ik heb zelf gebruik gemaakt van het menuutje voor maar 12,50. Zeer vriendelijk personeel en kregen het eten snel op tafel. Begonnen met een scropino, wat zeker voor herhaling vatbaar is!

21. Na aanbeveling van een collega zijn we gaan eten bij donatello's. Helaas, duurde alles heel lang! De zogenaamde bazin kwam nors en aanvallend op ons over. Ze gaf het excuus dat het erg druk was dus het wat langer duurde, ik snap niet waarom je dan zo veel mensen binnen laat. De andere bedieningsmedewerkers liepen zich de benen onder hun lijf uit en deden goed hun best, helaas verpeste de bazin het met haar humeur. We hebben een uur op het voorgerecht moeten wachten en daarna nog drie kwartier op het hoofdgerecht. Niet voor herhaling vatbaar!!

22. Jan jeukens

Heerlijk eten, goede bediening, prijzen ok en een fijne sfeer. Dit is een aanrader, ga zo door.

23. Jeroen en Petra

Wij hebben hier afgelopen weekend heerlijk gegeten. Bij Donatello's is het altijd gezellig druk. De bediening is attent en vriendelijk. Wij komen binnenkort met een groot gezelschap. We hebben er zin in. Ga zo door!

24. Vorige week in dit restaurant gaan eten. We keken heel erg uit naar de Italiaanse gerechten met name de pasta. Helaas was de spaghetti bolognaise géén aanrader. De tomatensaus was nergens te bekennen en onder de pasta zat dan wat 'vocht', saus kun je het niet noemen. Resultaat: pastaslierten met wat vlees. Zeer smakeloos. Jammer, maar we kennen wel betere zaken.

25. claudia

Had de beoordelingen gelezen en dacht ga eens met mijn familie daar eten.
    Restaurant heel aangenaam,leuke muziek lekker geurig maar toen kwam het eten dit was geen italiaans dus vroeg ik wie is de kok een Nederlander het is een franchising met allemaal landelijke gerechten zonder italiaanse invloed.
    Wat een teleurstelling ikzelf ben italiaanse en mijn familie schamen zich om zo eten te presenteren.
    De lasagne van de Aldi is nog beter!
    Wij kregen allen een drankje van de zaak omdat wij ontevreden waren.

26. Silvio Poell

27. Met vrienden en onze kinderen gaan eten. Twee personen hadden de lasagna maar bij één van beiden smaakte het vreemd, zurig alsof er azijn over gevallen was of zo, dit konden we na proeven allemaal beamen. Toen we dit aangaven aan de keuken werd het bord mee genomen maar men bleef volhouden dat het onmogelijk was. Nouja, als 4 mensen het duidelijk proeven en er duidelijk verschil is met een ander bord met het zelfde gerecht lijkt het me toch een feit... Erg lang moeten wachten op een nieuwe lasagna. Zelf had ik de tagliatelle met scampi's. Hier zaten stukken courgette bij die helemaal rauw waren, wat ook tegenviel. Onze vrienden waren hier eerder geweest en hadden ons deze zaak aangeraden, maar ik ga er niet meer terug!

28. Wil je een lekkere pizza en niet teveel hiervoor betalen dan is dit restaurant zeker een aanrader. Het personeel is zeer klantvriendelijk en locatie is gezellig. Ik kom hier regelmatig met mijn vader en tot nu toe was het nog altijd heel erg goed.

29. Lekker op het terras pizza en lasagne gegeten. Beiden vonden we het echt heel lekker. Heb nog nergens zo'n heerlijke pizza gehad en dat voor zo'n prijs! Zeker een aanrader en iets om te onthouden voor de volgende keer.

30. Liesbeth

Dinsdag 1 mei bij Donnatello's gegeten. Bediening was zeer rommelig en liet lang op zich wachten.( Wel vriendelijk) De gerechten aan tafel (voor 4 pers.) kwamen niet tegelijk. Dus bij de eerste was het eten al koud voordat de vierde persoon eten kreeg! Carpaccia was heel sober zonder saus en pijnboompitten. De biefstuk hadden we al 5 minuten voordat de kroketten kwamen. al met al een slechte score Donnatelo's!!!

31. pizza diavola, lekker pittig maar niet te! Perfect gebakken en ook nog lekkere zelfgemaakte pittige olie erbij. Vriendelijke bediening

32. Afgelopen week bij Donatello's gaan eten. Gezellige zaak met een authentieke vloer! Bediening vriendelijk en niets is teveel gevraagd. Pizza's en pasta's lekker en goed klaargemaakt. Achterdoor kun je naar de open keuken kijken, leuk gezicht en wederom aardige mensen.
    Een aanrader!!!

33. Gezellige sfeer, centrale ligging. Kwaliteit eten wisselend. Pizza altijd ok, maar spagetti bolognese kinderportie zeer klein en smakeloos. Saus leek meer op soep, amper vlees toegevoegd. Lang wachten tussen bestellen en serveren terwijl het niet druk was. Bediening vriendelijk, maar werkt slecht samen. Er komen 3 dames informeren, maar we krijgen uiteindelijk niets. Jammer!

34. Tanja de Groot

Zelf ben ik hier al een paar keer gaan eten. Ik vind het eten echt heerlijk vooral als je kijkt naar de prijs. Bij mij is de punti filetto dello chef favoriet, heerlijke ossen- en varkenshaaspuntjes in een peperroomsaus. Heel erg smakelijk. Ook vind ik het handig dat je verschillende bijgerechten kan bestellen bij de vlees- en visgerechten. Ik heb hier ook al een aantal keer een pizza gehad, ook deze zijn erg lekker en de ingredienten zijn vers. De bediening is erg vriendelijk en er hangt een gezellige sfeer. Vooral de prijs/kwaliteitverhouding is erg goed. Een echte aanrader dus!

35. Echt heerlijk gegeten. Jammer dat ik niet iets dichterbij woon, dan zou ik elke week gaan.
    Goede bediening, gezellige inrichting en goed eten, wat wil een mens nog meer....

36. Simone Beijer

Al diverse keren bij Donatello's gaan eten en altijd smaakte het heerlijk en was de bediening gezellig en vriendelijk. De prijs kwaliteit verhouding is enorm goed, het is ongelofelijk dat ze voor dat geld toch met zo'n lekkere verse producten kunnen koken. Daardoor ook geschikt om "even tussendoor" er een lekker hapje te gaan eten als je geen zin hebt om te koken. Het publiek is heel gemêleerd en de sfeer altijd goed. Absoluut voor veel herhalingen vatbaar!

37. Zaterdag 5 november wezen eten. Vooraf de foccacia met de aller lekkerste knoflook saus. Oppassen dat je er niet verslaafd aanraakt! Daarna een panpizza. Allebei was het heerlijk. Na het eten een koffie verkeerd. Deze was heerlijk heet. Zoals het hoort te zijn.( In veel restaurant kun je de koffie in 1 keer opdrinken.)
    De bediening is aardig. Een gezellig restaurant. We komen zeker terug als we weer een weekendje in Maastricht zijn.
    Kortom je kan er heerlijk eten voor weinig geld!

38. Afgelopen zaterdag 5 november wezen eten bij Donatello's Maastricht en echt super lekker gegeten. Vooraf de foccacia met de lekkerste knoflook saus. Daarna een panpizza. De prijs kwaliteit verhouding is prima. Leuke bediening en een gezellig restaurant. Voor herhaling vatbaar.

39. Marc en Jolanda

Bonnen voor dit restaurant besteld via social deal. Een 3 gangen keuze menu incl welkomstdrank en koffie met likeur... De keuze was vrij beperkt. Het voorgerecht (salade) kon je nauwelijks een gerecht noemen. Het hoofdgerecht was prima wanneer je het vergelijkt met een thuismaaltijd met pasta (niet echt Italiaans). Maar zeker lekker. Nagerecht 2 keer moeten bestellen en de bestelde drankjes kwamen ook niet. Dessert was erg weinig en niet met de ingrediënten die waren verteld (geen bosbessen, daarvoor in de plaats : half bolletje ijs). Echt een uitgekleed menu. Om 21h30 naar het damestoilet gegaan. Dan kom je langs de keuken, daar ruikt het naar poetsmiddel. Bij de toiletten is er een ongename urinegeur. Het is er niet hygiënisch en vochtig. De koffie met likeur na was prima maar ook geen lekkere keus in likeur. Dus alleen maar koffie gehad. Dit was slootwater. Ongelooflijk rumoerige tent. In de open keuken maken ze veel herrie. We hebben heel lang moeten wachten. Al met al geen aanrader. Hier komen we zeker niet meer terug. Rekening klopte.

40. Gereserveerd en aanwezig om 18:30 ivm kleine kinderen. Helaas werd de aan de telefoon beloofde service omtrent allergieën en snelheid niet gehaald. Bestelling van drankjes kwam niet. Met de allergie van een van ons werd geen rekening gehouden (knoflook zat gewoon in het gerecht, terwijl er tijdens het opdienen gezegd werd dat het knoflookvrij was). Het hoofdgerecht kwam pas 2,5 uur later om 21:00 op tafel en was niet bepaald 'up to standard': Snel en slordig klaargemaakt, slecht gewassen sla (met zand), bestelde ingrediënten ontbraken. Bovendien waren de pizza's koud. Niet voor herhaling vatbaar. De chef haalde als compensatie de hoofdgerechten van de rekening, maar de niet geleverde drankjes werden wel afgerekend. Niet voor herhaling vatbaar.

1,7