De Postwaegel in Maastricht

1371967346 75
1392192019 68
1420506561 75

1. De postwaegel

Super lekker gegeten, toppie! Erg gezellig en goede bediening, echt een aanrader! Intieme sfeer, zeer goed!

2. Wat een gastvrij eetcafé. Vriendelijk, en heel attent. Zeker aan te bevelen. Ook voor de mensen met kleine beurs. Ga er zeker weer terug.

3. van wieringen

Geweldige service en het eten is prima

4. Amanda van wieringen

Wat is dit een super eetcafe! Ontzettend gastvrij, heerlijk eten en gezellige sfeer. Zeker een aanrader!

5. Eten is opzich niks op aan te merken, maar de gastvrijheid kan toch echt beter. Hadden voor 3 personen gereserveerd, moesten we aan een hoge tafel met soort barkrukken zitten, met 2 personen van 70+. Netjes gevraagd of we aan een tafeltje konden zitten, ging niet, misschien later die avond. Vervolgens waren de gehele avond 2 tafels vrij!!!
    En bij het menu was ijs, wilden graag ipv ijs koffie, kreeg ik als antwoord, als we ijs hebben willen ze koffie en als we koffie erbij hebben willen ze ijs. Volgens mij ligt de prijs van 1 normale koffie toch lager als een ijsje.
    Voor ons nooit meer, zijn wel betere zaken waar je lekker kunt eten en waar ze klantvriendelijker zijn.

6. In de Postwaegel is de sfeer zeer persoonlijk zonder personeel. Het eten kan alle kritieken doorstaan en heeft een uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Stokbrood wordt vers afgebakken. Men tracht aan alle wensen te voldoen. Bij grote drukte kan het iets langer duren, maar je bent 'uit' nietwaar. Aan de eigenaar zal het niet liggen hij en ega doen hun ultieme best om het de gevarieerde cliënten naar hun zin te maken.

7. Tja, het eten was zoals je mag verwachten. Bediening is niet het sterkste punt, waarschijnlijk zelf teveel "zuur vlees" gegeten. Werden de tent uitgekeken....

8. Hans Wouters

Gisteren met 6 personen via socialdeal gegeten. Wij vonden het prima. Lekker gegeten en gedronken. Leuke en goede bediening.

9. Saampjes wezen eten in eetcafé de Postwaegel oppe groete grach in Mestreech. Een gezellig café met de uitstraling van een bruin café tussen de Vrijthof en Markt. Het zeer beperkt aantal plaatsen maakt dat er altijd gezelligheid heerst en de medewerkers (waarschijnlijk ook de uitbaters) spreken dan weliswaar geen Maastrichts maar hun Limburgs dialect geeft toch een gemoedelijke ambiance. Het eten is eenvoudig maar er is voldoende keus en wordt snel en soepen opgediend. Altijd met een kwinkslag op een gepaste wijze en een vrolijke noot van de ober. Geen hoogstaande keuken maar wel volledig in verhouding met de prijs en dat in hartje Maastricht. volop genieten van een Bourgondische ervaring.

10. Erg gezellig! Heb er al een paar keer een drankje gedaan en blijf er eigenlijk graag terugkomen als ik in Maastricht ben. Personeel is vriendelijk, warm en open. De sfeer heeft iets heel bourgondisch, zoals dat kan bestaan in het zuiden van Nederland. Midden in het centrum. Prijs/kwaliteit helemaal in orde, echt heerlijk!

11. Heerlijke sfeer! Even lekker onderdompelen in de Maastrichtse cultuur met een lekker speciaal biertje in de hand en een heerlijk diner. Heb ervan genoten! Erg knus en gezellig, vriendelijk personeel en makkelijk te bereiken. Aanrader!

12. Het is een heel leuk en gezellig (eet)café. Lekker warm aangekleed, en de sfeer is perfect. Het personeel is heel vriendelijk. En netjes. En het eten en het drinken is goed verzorgd. Wij gaan er vaker terug komen. Echt een aanrader.

13. Leuk, bourgondisch cafeetje met altijd lekker eten. Hier krijg je de beste saté van Maastricht. Een echte aanrader!!

14. Klein, knus cafeetje met heel vriendelijk personeel! Het eten is heerlijk. Vooraf een heerlijk soepje en als hoofdgerecht frieten met veel keuze uit vlees! Als dessert een lekker toetje. Het eten wordt heerlijk bereid en is meer dan voldoende! Een echte aanrader! Wij komen zeker weten nog eens terug!!

15. Nooit meer! Kennelijk vinden anderen het sfeervol om in een klein donker hol naar scooters en een graffitimuur te kijken, ik niet. Eten was absoluut niet speciaal en de service ook niet. Bespaar je geld. Er zijn veel leukere zaken in Maastricht.

16. Leuke plek! Gezellige sfeer, zeer vriendelijke en verwelkomende eigenaar. Wij kregen zelfs een klein broodplankje vooraf en dessert achteraf, helemaal van de zaak. Prijs/kwaliteit verhouding prima in orde, beter zuurvlees voor die prijs kun je niet krijgen, en ook nog super dichtbij het Vrijthof! Aanrader!

17. Met een paar vriendinnen een gezellige namiddag in De Postwaegel. Eten en drinken dik in orde. Zijn we weer in keer in Maastricht, dan komen we zeker langs.

18. Helemaal geweldig, super gezellig. Het eten is heerlijk, de bediening is vriendelijk. We gaan soms met groepen en soms onder vriendinnen en met familie... en binnenkort met een groep zakelijk. Zeker een aanrader, zelfs mijn eigen klanten stuur ik naar De Postwaegel toe. Ik zou zeggen bellen en reserveer...

19. Geen hoogstaand culinair eten. Moeilijk bereikbaar. Voor een keer was het wel leuk, maar verwacht niet te veel.

20. Een hele leuke avond gehad in De Postwaegel. De sfeer is top, het cafe is erg knus. Gezellige muziek op de achtergrond, goed om te kletsen, het personeel is heel vriendelijk en gezellig. Drankjes zijn een stuk goedkoper dan op andere plekken in Maastricht en de keuze aan speciaal bieren is prima. Zeker een aanrader!

21. Even terras zitten, heerlijk. Geniet van een lekkere kop koffie en zelf gebakken stokbrood met verse salades. Vriendelijke bediening. Goede service met voor een stad normale prijzen! Top.

22. Ik kom geregeld in de Postwaegel, even een hapje eten, iets drinken en vaak nog blijven "hangen". Super gezellige sfeer, lekker eten en gezellige, betrokken eigenaren!! Een aanrader!

23. m de boer

Wij komen hier al jaren prive en zakelijk, heerlijk gemoedelijk cafe met lekkere simpele gerechten. Geen poespas. Waar voor je geld.

24. Henri Schaede

25. Gisteren heerlijk gegeten in sfeervol en intiem eetcafe De Postwaegel. Achteraf zijn we nog wat blijven zitten om wat na te genieten van een heerlijk speciaal biertje Cornet en kreeg daarbij ook nog tekst en uitleg van de eigenschappen van het bier.

Daar gaan we vaker heen. Een aanrader voor iedereen!!

26. Vorige week vrijdag nog heerlijk wezen eten bij De Postwaegel! Ik kom al jaren bij De Postwaegel; of je nu komt via social deal of gewoon zonder reservering binnen komt lopen; je wordt altijd hartelijk ontvangen en er wordt goede service geleverd. Ook om gewoon een drankje te doen met vrienden is De Postwaegel ideaal. Een fijne sfeervolle plek, waar ik wekelijks kom om de gezelligheid van een echt Maastrichts eetcafé te proeven, letterlijk en figuurlijk. Heerlijk eten, fijne mensen!

27. Debby Cornet

1 punt
  28. Ik ben vorige week er geweest met 4 personen. Ondanks de drukte was er een gemiedelijke sfeer. De vrouwelijke bediening was vriendelijk en behulpzaam in het maken van de keuzes eten en drinken. Wijn goed voor de dames en de speciaal bieren waren ook een aanrader. Op het eten terug komen genoeg warm en lekker. Perfecte prijs/kwaliteit verhouding. En dat zonder social deal gewoon naar binnen gelopen na het winkelen en 4 uur later naar buiten gelopen.

29. Knus en gezellig met leuke stamgasten. Je wordt gelijk aangesproken, het eten is prima, niets op aan te merken. Het ligt heel centraal, dus dames kunnen gelijk direct om de hoek shoppen. De heren kunnen nog even blijven genieten van hun drankje :)

Zeker een aanrader en ik kom zeker terug.

30. Jack

1 punt
  31. 1x geweest maar echt nooit meer!!! Bij een beetje speurwerk blijkt dat deze zaak als sinds 2011 aan social deal doet!!!! Is de ene afgelopen, ligt de volgende alweer klaar. Tevens op Facebook moet je lid worden om iets te kunnen schrijven. Kortom de eigenaar doet er alles aan, om negatieve recensies te weren! Daarnaast zie ik ook dat de deal totaal niet overeenkomt met de prijzen. Kortom flinke misleiding!!! Over het eten waren we ook al niet te spreken. Duidelijk opgewarmd in de magnetron. Nee nooit meer!!!

32. Slecht, geen aanrader. Niks zelf gemaakt, vandaar de uitgebreide kaart. Veel frituren en opwarmen, weinig koken. Asociaal volk als eigenaren, vooral de man is niet erg vriendelijk en de vrouw stinkt naar sigarettenrook.

33. Geweldig, hoe krijgt men het voor elkaar? Geweldig en smakelijk gegeten voor weinig geld via social deal. Top bediening, ruime keuze. Kom beslist weer terug. Ik las ook enkele negatieve reacties maar daar kan ik me geheel niet in vinden. Bij boeking tafel meteen contact, en niks veredelde frituur, alles vers en hand gemaakt. Werkelijk een top eetcafé die ik een ieder kan aanraden.

34. Na 17 pogingen om een reservering te maken per telefoon toch maar een mail gestuurd. Na 2 mailtjes nog altijd geen antwoord gekregen. We wilden graag gebruik maken van onze Social Deal bon, maar uiteindelijk heeft het ons alleen maar geld gekost aangezien we er nooit hebben kunnen eten. Er zijn ook maar 14 zitplaatsen heb ik begrepen.. en ik zelf krijg een beetje het idee dat de eigenaars Social deal gebruiken om te cashen... terwijl ze weten dat ze de drukte niet aan kunnen. De deal is net afgelopen en weer doen ze mee met een nieuwe Social Deal. Ik zal er in ieder geval nooit gaan eten! Wellicht dat ze dit lezen en er iets aan doen!

35. John Lenssen

Voor diegene die een lekkere hap wil eten en niet van overdreven gedoe houdt is hier op de juiste plek. Het eten was heerlijk en voor 15 euro kreeg ik een maaltijd geserveerd waar je U tegen zegt. Peggy en Marko, de eigenaren van dit gezellige eetcafé, heetten ons van harte welkom en er ontstond meteen een gemoedelijke sfeer. Die sfeer bleef hangen, de hele avond totdat we helaas moesten vertrekken. Buiten gekomen zeiden we meteen tegen elkaar dat we zo gauw we weer naar Maastricht gaan, De Postwaegel niet zullen overslaan.

De kans dat we op zondag naar Maastricht gaan is dan ook klein. Dat is n.l. de enige dag in de week dat Peggy en Marko gesloten zijn. Ik zou zeggen, ga er eens kijken en je zal als een bevoorrecht mens dit knusse pandje verlaten!! Smakelijk!!

36. Na 20 dagen eindelijk iemand aan de telefoon om te reserveren via social deal. Alles was zogenaamd vol de komende dagen, zei men. Na twee maanden lukte het dan toch eindelijk om te eten. Geen aanrader. Amateuristisch: veredelde frituur. Niet social deal waardig. Aan de telefoon klonk het behoorlijk asociaal.

37. Ik ben hier terecht gekomen door SocialDeal, De luxe koffie met koffielikeur
    en een pallet aan lekkernijen is echt een aanrader. Het was heerlijk en ook
    de uitstekende service.

Ga er zeker nog een keer naar toe.

38. Wij zijn met onze dochter haar verjaardag gaan vieren met de hele familie het was heel gezellig en het eten was uitstekend.
    En verder willen wij de gast heren en gastvrouw erg bedanken namens onze dochter.

Groetjes

39. Verwacht hier geen culinair hoogstandje.
    Als je graag uit de magnetron eet ben je hier aan het goede adres.
    Amateuristische bediening, alleen het bier was goed.

Afrader!!

40. Zijn hier terecht gekomen door SocialDeal, is ons zeer goed bevallen, hele vriendelijke eigenaren, goede sfeer, goed eten en een lekker glas wijn/bier. Zodra we in Maastricht zijn gaan we altijd even wat drinken in dit gezellige Eet-Cafe.

Aanrader !!

41. Alleen ervaring met social deal. Vorig jaar 4 vouchers aangeschaft welke om reserveringsproblemen niet binnen de gestelde periode konden gebruikt. Aangezien telefonisch contact niet lukte zelf erheen gegaan. Geen probleem hoor. Kan verlengd. Schrijf maar een mail. Na 3 (drie) mails en twee volgende keren ter plekke gaan géén reservering kunnen maken, ook niet terwijl ik in de zaak was! Er werd simpelweg niet op mails gereageerd (niet op de @info; niet op het gmail account) en er werd niet gereageerd met de beloofde telefoon op het achtergelaten nummer. Neen, ik ga er niet (meer) heen met de ongebruikte vouchers, ik ga er sowieso niet meer heen. De vouchers laat ik hier liggen.

42. goede service, lekker eten kortom een geslaagde avond
    chapeau voor de eigenaar