De Dwaze Herder in Maastricht

1598252015 62
1620717933 55
1628206572 55

1. Chr.Nijskens

Alles prima, vriendelijk personeel.

2. Lekker zelfgebakken brood met kroket gegeten. Ook de Cappuccino was lekker! Vriendelijke bediening en gezellig restaurant. Wij komen zeker weer terug!

3. Snel geholpen terwijl Tesla staat te laden. Tomatensoep en kroketten met eigen gebakken brood, prima kwaliteit, vriendelijke bediening en goede prijs.

4. Henczyk

Op een dinsdagmiddag na een wandeling met ons vijven aangeschoven voor koffie+vlaai.
    Nou, helaas, geen vlaai! Die was er alleen in het weekend. Nog nooit zoiets meegemaakt in Zuid-Limburg : geen vlaai! En dat terwijl het duidelijk ook op de menukaart staat : " Verse vlaai van bakkerij Lemmens ". Een totale afknapper, dus alleen maar koffie genomen!

2,5
  5. Teleurgesteld!
    Broodje gezond gekocht om mee te nemen.
    Prijs €8.25! Het was een soort Spaans stokbroodje belegt met wat slappe sla, 2 plakjes ham, wat komkommer, een half snack tomaatje, 2 plakjes smaakloze kaas, en een ei half groen gekookt dit in geen mooie plakjes maar door tweeën gesneden. Duidelijk dat dit allemaal maar erop gegooid was!
    Meer dan de helft niet op gegeten!

6. Een aantal jaren geleden was het een goede eetgelegenheid met een leuke speeltuin. Nu is het een leuke speeltuin waar je ook kunt eten. Echt ingeleverd op de kwaliteit van het eten. Teleurgesteld!

3,7
  7. Vandaag een verjaardagfeest van Norina gehad. De kinderen werden goed geamuseerd door een geweldige vrouw. Zij wist precies wat ze moest doen. Echt geweldig voor kinderfeestjes. Dikke pluim voor haar. Volgend jaar misschien weer hier vieren.

8. Kimberly Crijns

Bij aankomst niemand aanwezig, langer moeten wachten. Voorgerechten niet tegelijk geserveerd, vervolgens ook niet de hoofdgerechten tegelijk geserveerd. Duurde allemaal wat lang, weinig friet bij de hoofdgerechten, slechts 3 puntzakken voor 7 personen. Zuurvlees niet praktisch geserveerd op een plank.... enz.

4,3
  9. Leuke grote speeltuin. Leuke dierenweide. Onze meiden +-9jaar vonden de dieren erg leuk.

Aan de tel vriendelijk te woord gestaan konden keus maken om in de brasserie te zitten of gezellig "wat drukkere terras/binnen speelplaats. We werden vriendelijk ontvangen en bestelling opgenomen. Maar toen ging er iets mis.
    Patat was slap. Zat geen mayo bij. Terwijl tafel naast ons wel een klodder bij hun puntzak kregen. Bij dessert had ik coupe dwaze herder besteld zonder alchol (normaal zit er likeur in) halverwege kwam ik toch likeur tegen.

4,5
  10. Ingrid Lahaije

We komen er erg graag. Eten en drinken oké en kekker relaxen op een mooie zomerdag.
    Jammer dat de stoelen op t terras zooooo verouderd zijn. Zelf de spijkertjes steken achter in je rug en maken je kleren stuk. Helaas. Dit geeft geen goed gevoel.
    Blijf investeren zodat de klanten zich lekker voelen. Een verbeterpunt!

11. Vandaag met 29 personen genoten van een voortreffelijk geserveerd lunch buffet.
    Dit buffet was meer dan ruim voldoende en heerlijk. Ook aan de vegetariërs was gedacht. Voor hen werd een speciaal warm gerecht geserveerd.
    De bediening was helemaal top.
    We komen zeker terug en bevelen het anderen zeker aan.

12. Heerlijk gegeten en genoeg voor een leuke prijs vooral de salade valdieu mmm is heerlijk het ziet er allemaal super lekker uit vrijdag ga ik weer met men vriendin.

13. Wij hebben gisteren heerlijk bij jullie mogen eten met een goede prijs/kwaliteit verhouding. I tegenstelling tot andere berichten die ik kon lezen moet ik zeggen dat de bediening uiterst correct en ZEER vriendelijk was. Wij komen met onze kinderen en kleinkind dan ook zeker terug.

14. Lenie Peters

Gezellige binnenplaats. Lekker gegeten vriendelijk personeel en snelle bediening en wij waren in goed gezelschap. Met Hans en Amanda.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

15. Heel slecht naar de keuken moeten gaan om iets te drinken te bestellen. Wilden graag iets eten maar niemand aanwezig. Afrekenen ook niemand present. Pascal de baas aangesproken allleen een grote mond wegens personeel tekort. Wie hoog vliegt kan laag vallen.

16. Op aanraden van kennissen hier gaan eten met de kinderen.
    Ondanks dat het lang duurde voordat het eten werd geserveerd hebben de kinderen zich vermaakt. De friet met bijgerechten waren goed echter de wat meer culinaire gerechten waren niet zo smaakvol en daarmee duur betaald.

17. Geweldig om hier met onze kinderen te eten!
    Kinderen zijn hier ook echt welkom, heel leuk zijn de kindergerechten met mayo appelmoes en cadeautje.
    Ook de hoofdgerechten worden hier goed geserveerd, vriendelijk personeel en een keuken waar je toch wel eens in kunt kijken.
    Wij komen hier zeker terug!

18. Jasper Haaima

19. Onvriendelijk en slechte keuken! Zonde, want van zo’n locatie kun je iets moois maken.

1,5
  20. Na lange tijd weer eens bij de dwaze herder gaan eten. We weten nu zeker dat we er niet meer terug zullen komen. Allereerst is de bediening onaangenaam. In ons geval deden de dames wel hun best maar ze kwamen gestresst en onvriendelijk over. Er werd ook gesnauwd door de al even onvriendelijke eigenaar naar een andere gast. De wachttijd was onacceptabel lang, zeker een uur en een kwartier. De hoeveelheid scampi's die een van ons (met bijbetaling van een euro op het menu) kreeg was lachwekkend weinig en totaal niet mooi geserveerd. Ook het lange wachten vervolgens op het hoofdgerecht werd niet beloond. De zin in een nagerecht is je na 2 uurtjes in deze omgeving volledig over. Nadat we hadden afgerekend, waarbij ons niet werd gevraagd of alles naar wens was geweest of een andere vorm van klantvriendelijkheid werd getoond, zijn we huiswaarts gekeerd met spijt dat we ons geld op deze plaats hebben uitgegeven.

2,8
  21. Een hele leuke tent om even snel een hapje te eten. Je krijgt veel lekker eten voor relatief weinig geld. Ook is het baby vriendelijk en de wc's waren schoon. 'T lijkt net een truckers restaurant...

22. Zeer tevreden.. Alles goed verzorgd
    voor herhaling vatbaar
    dank je wel.

23. We hebben een gezellige avond gehad, met goed verzorgd eten. De drankjes waren prima. De service erg goed. Voor herhaling vatbaar.

Bedankt nogmaals.

24. Lmklijnen

Andere ervaringen gelezen over de bediening, niks gemerkt van slechte bediening, in het weekend worden parttimers ingehuurd? Het eten was ook goed en ruim genoeg. Het is geen toplocatie maar prijs/kwaliteit goed.

25. Gaan ieder weekend uiteten, dus kregen te horen van vrienden ga eens naar de Dwaze Herder. Nou, de eerste en de laatste keer...

Over het eten niks aan te merken, maar over de bediening: waardeloos.
    Bestellen met ons 4 een voorgerechtje. Nouja, na 30 min nog steeds niks dus al eens aan de serveerster gevraagd waar het eten zou blijven, komt plotseling het hoofdgerecht al... Moeten iedere keer vragen of wij nog wat mochten drinken, staat ze je verbaasd aan te kijken.
    En dan nog niet over het afrekenen te praten. Pffff, nog niet eens dankjewel of heeft u genoten? Nee, ze liep weg en dat was het... Waardeloos.

26. Birgit

Verschrikkelijk. Ondanks alle reacties toch maar eens een kijkje gaan nemen. Super leuke locatie, maar oohh wat een slechte bediening. We zijn met zijn 4en gegaan, maar ons voorgerecht is helemaal niet verschenen. Na een keer vragen (1/2 uur later), kwam hetzelfde meisje van de bediening al met het hoofdgerecht aan. Geen excuses, geen oplossing, alleen smakelijk.

Het eten was overigens best goed, maar door de sfeer smaakt het je toch al niet. Het eten was ook aan de koude kant. Ik vond dat ik erg weinig kreeg voor een hoofdgerecht en dat de frieten erg gezouten waren (overigens ook te weinig voor 4 personen).

We hebben meteen afgerekend, maar er werd niet gevraagd hoe het was, na het pingetje van de pin werd er meteen weggelopen. En was je geen blik meer waardig.

3,2
  27. Meneer van de bediening leek er weinig zin in te hebben. Onvriendelijk. Broodje ham met brie overbakken was heel karig! Meer brood te zien dan ham. Bediening loopt in jas, dus het was binnen erg koud! Zeker geen aanrader!

2,2
  28. Heel erg goed en gezellig en gezelligheid om te eten

29. marcelindebraak@hotmail.com

Zondagmiddag, afg. 20 maart. Lekker weertje, na wandeling even iets drinken. Opvallend, zit geen mens. Alleen in de overdekte kinderspeeltuin. na een kwartier wachten waarbij 2 vrouwelijke kelners constant langs liepen, niet eens een begroeting! Eindelijk besteld. Misschien wat water voor de hond? Eindelijk na 20 min. iets te drinken, viltjes onder een glas? schijnbaar te "druk"ervoor" Komt een "bende" motorrijders binnen, ongeveer 15 man. Wat denk je? laten ze vrolijk weer gaan. Och ja een goedemiddag ofzo.. Ik vraag me af als hier echt eens iets te doen is hoe het dan gaat. Waardeloos.

30. Fam Vrancken

Goed eten, vriendelijke bediening. Wij waren hier voor het eerst via Social Deal en hebben met 4 personen het 4 gangenmenu gehad. Op alle gerechten was absoluut niets op aan te merken, kortom goed. Wij gaan zeker terug!

31. john Bannier

Familiedag gehad. Prima. Meer dan goed. Uiterst vriendelijk personeel, goed verzorgd eten en een uitstekende locatie.

32. Sfeer en speelomgeving buiten is voor de kinderen erg leuk. Zeker met de dieren erbij. Kinderen vinden het er erg leuk. Helaas staan wel alle speeltoestellen in de volle zon, waardoor we op een zeer zonnige dag deze plek liever niet aandoen.
    Het nieuwe binnengedeelte met speeltoestellen is leuk als het rustig is. Maar in de winter als het druk is en je niet buiten kan zitten, dan vind ik het geen fijne plek. Begrijpelijk dat ze veel klandizie willen, maar je zit als het druk is zo ongeveer bij de andere gasten op schoot, en als volwassenen konden we geen gesprek voeren vanwege het kabaal (logisch dat er met kinderen en drukte veel geluid is, maar iets van dempingsmaatregelen zou fijn zijn). Ik vond het geen prettige sfeer.

Eten gaan we hier niet meer na enkele ervaringen. Kipnoedels waar maar 2 stukjes kip in zaten maar wel garnalen! Gelukkig geen allergie, anders hadden we/ze een probleem. Niet eens excuses, dus ook geen fooi van onze kant. De keer erna waren de pannenkoeken niet goed doorbakken. We kregen wel een nieuwe, maar die was even slecht. Bediening vind ik zeer wisselen. Soms super vriendelijk, snel en accuraat, andere keren juist niet. Ik ben ook een keer een winteravond in de Brasserie geweest via Social Deal, dat was wel een positieve ervaring. Erg lekker en goed verzorgd.

Maar, voor even spelen en wat drinken leek ons dit wel een leuke plek voor de afwisseling, echter na de laatste ervaring weer gemerkt dat we alert moeten blijven: nadat het drinken van de kinderen al op was, zag ik dat het drinken een verlopen houdbaarheidsdatum van 3 maanden had. Reactie was: 'maar ze stonden wel koel!' Ik gebruik thuis ook nog dingen die een dag of paar daagjes over datum zijn, maar geen 3 maanden! Jammer!

2,6
  33. Wij komen hier vaker eten en het eten is altijd super!! Wij hebben hier ook het communiefeest van onze zoon gehouden en het werd tot in de puntjes verzorgd! Ontzettend lekker eten en super vriendelijke bediening! Ik snap dan ook niet de negatieve commentaren. Dat hebben ze niet verdiend!

34. We eten vaker bij De Dwaze Herder. Mosselen en saté in orde, de rest valt tegen. Kinderen lopen vrij rond en het terrein ligt mooi. Gemoedelijke sfeer. Niet culinair.

5,1
  35. Er is nu ook een hoeveschuur gebouwd waardoor mensen met kleine kinderen het geweldig hebben. Wij hebben heerlijk lekker rustig gegeten in de brasserie.

36. Het eten is toch wat verbeterd in vergelijking met toen ze net open gingen, maar de service is nog steeds slecht en langzaam, vaak verkeerd. Vast personeel is prima op een paar na, de rest van het personeel moet toch beter op gelet worden, misschien andere eisen gaan stellen bij sollicitaties.

Een keer een uur moeten wachten op mijn eten na drie keer vragen en antwoord te krijgen dat het druk was, waarbij de eerste keer de bestelling niet eens was doorgevoerd, zijn we vertrokken.

Jammer

2,7
  37. Wezen eten in een kerstsfeer. Past geheel bij dit etablissement waar we hartelijk werden ontvangen. Een vrolijke ober nam de bestelling op zonder te noteren en moest daarom nog een keer terugkomen om uiteindelijk bijna het bestelde eten op tafel te zetten. Alleen de saus bij een van de vier gerechten was niet correct. Verder een vlotte smakelijke avond met lekker eten en een goed glas wijn (voor sommigen) voor een redelijke prijs. Voor ons een prettige ervaring met goed eten en een prettige bediening.

38. tonnie remmers

39. Ik kom regelmatig bij de Dwaze herder. Twee keer een diner gehad in de brasserie, prima verzorgd! Biefstuk was heerlijk en de bediening vriendelijk. De uiensoep ook een echte aanrader! Ik vind dat de Dwaze herder zijn best doet om zich te onderscheiden in de horeca. Hoop wel dat de binnenspeeltuin iets degelijker wordt. De ballenbak ziet er niet fris uit en met de toestellen wordt geschoven door de grotere kinderen.

40. Bernard Karsten

Wij hadden via Groupon een bon gekocht (eten voor 4 personen € 56,-) en nadat ik de bon gekocht had hebben we na het lezen van de onderstaande heel erg getwijfeld of wel heen zouden gaan...

Uiteindelijk hebben we een hele leuke avond gehad en hebben we werkelijk heerlijk gegeten!

Wonderlijk was dat we alles van de kaart mochten kiezen! Ik had samen met mijn schoonvader de Chateau Briand besteld en deze werd zeer mooi samen met gebakken aardappelen en groente aan tafel geserveerd. De smaak was perfect! Mijn vrouw had lamstukjes die ook zeer goed waren bereid en ook de salade "dwaze herder" die mijn schoonmoeder had besteld was heerlijk!

Het personeel was zeer kundig en heel netjes! Ook waren ze heel erg leuk met onze dochters!

Voor de kinderen is er een grote speeltuin aangelegd met allemaal nieuwe speeltoestellen, en een mooi groot springkussen.

Al met al hebben wij een super avond gehad! Als wij weer in de buurt zijn komen we zeker nog eens terug!

41. Leuke dag met de kids gehad, zeer uitgebreide kaart ook fijn voor de kinderen, het eten was heerlijk, jong personeel maar wel vriendelijk.

Alles bij elkaar was het een topdag!

42. Josephien

Van het weekend heerlijk gegeten. Genoten van het zonnetje, vriendelijke bediening. Al met al een geslaagde dag.

43. toerist

Vorig weekend gaan eten bij de dwaze herder, viel erg tegen. Slechte prijs kwaliteit verhouding, bediening is meer met zichzelf bezig en heeft het erg gezellig. Gasten moeten lang wachten, vervolgens worden we geholpen door ik denk de eigenaar, die ons nog net niet schreeuwend te woord staat, eten was tot 2 keer toe niet goed.

Geen aanrader.

44. Laura & Joseph van Wissen

15.05.2013 via Social Deal hier gegeten. Het eten was top! Ruim voldoende. Zeer vriendelijke en snelle bediening!! Zeker voor herhaling vatbaar!!

45. helga 187 punten

Met social deal bonnen hier tweemaal gegeten. Het driegangen diner (o.a. zalm en kip) was prima verzorgd en ook de porties waren voldoende. Kortom we hebben hier lekker gegeten en ook de bediening was vriendelijk en voorkomend. Omdat we de laatste keer op zondag zijn geweest hebben we wat langer moeten wachten omdat het druk was, was verder geen probleem. We gaan zeker nog eens terug.

46. Vandaag bij de dwaze herder geweest, we zaten in de tent.
    Bediening zeer langzaam en mijn bestelling werd naar de verkeerde tafel gebracht. Dit moest ik zelf herstellen. Na het menu bekeken te hebben, moest ik te lang wachten voor te bestellen, dat ik besloten had om zelf maar binnen bij de kassa te bestellen.

Personeel was correct, maar daar is het dan ook mee gezegd.

3,2
  47. We hadden een bon gekocht bij de bij social deal, voor zalm en kalfsoester.
    Maar dat kregen we niet. Manlief kreeg gehaktballen en ik een halve gefrituurde kip.

Oplichting en niet te vreten.. geen geld terug van De Dwaze Herder of van Social Deal.. want ze geven geen garantie. Ik heb aangifte gedaan bij de politie. Ik voorzie een sluiting want het was echt niet lekker.. Als je niet kan koken moet je geen restaurant beginnen.

48. Monique Arnoldts

Gisteren bezocht met 15 personen. Had ik deze site maar eerder bekeken in plaats van het gastenboek op de eigen site met alleen maar lovende woorden. Locatie mede gekozen vanwege speeltoestellen voor de kids. Zeer gevaarlijk! Trampoline heeft bijvoorbeeld wel een net maar dat hangt meer los dan vast aan een paar draadjes. Daarnaast viel ons het eten erg tegen. Harde tosti voor de kleinste onder ons. Carpaccio die niet weg te kouwen was. Verkeerde toetjes. Maar vooruit. Op de rekening van enkele honderden euro's wel een compensatie van de tosti! Helaas werd het voor ons een teleurstelling.

5,7
  49. verhagen

We gingen eten lunchen met een voucher van social deal, kosten 6 euro per persoon, normaal kost dit 12.00 euro. We bestelden uiensoep, dat bestond uit gebakken ui met een beetje water dat was opgezogen door het stokbrood dat onder de kaas zat, dus je was puur smakeloze ui aan het eten. Daarna kregen we een keihard broodje met wat kipfilet en er was met een mes niet door te komen. De koffie moest je apart betalen à 2,00 euro per kop. Voor mij hoort een kop koffie bij de lunch. Al met al geen aanrader. Als je de menukaart ziet en dat een kop soep 3.50 kost en een broodje kost gemiddeld ook 3,50, dan vraag ik me af waar de kosten in zitten. Ik raad niemand aan om zijn geld uit te geven bij de Dwaze Herder.

1,8
  50. Zeer slechte bediening, eten prijs-kwaliteit niet goed.
    Geen aanrader.

51. marion olislagers

Nou eerlijk gezegd te slecht voor woorden. Na een leuke middag met de kids in de speeltuin toch besloten om een hapje te gaan eten bij de dwaze herder, besteld pannenkoek, sate en mossel en kinderfriet na een drie kwartier of wel langer eindelijk ons eten, de helft niet geleverd en de friet voor vier personen kon ook wel voor twee personen zijn. Bij de pannenkoek de siroop en poedersuiker vergeten, werd ook niet meer naar omgekeken. De mosselen waren voor de helft leeg, de schelpen op tafel gelegd maar de eigenaar deed ze weer fijn in het bakje en vroeg niks, aan het eind vroegen ze hoe wij het vonden, we hebben eerlijk gezegd wat wij dachten en we besloten dat we beter weg konden gaan.

2,1
  52. Donderdag 23-8-2012 konijn proberen te eten met 4 personen.
    Na heel lang wachten was het eindelijk zover.
    Deze konijn had reuk nog smaak en was veel te vast aan het bot, verder een armzalig kopje friet voor 4 personen erbij.
    Bij serveerster geklaagd maar hier werd niks mee gedaan.
    Duizend maal excuses maar het kwam vanwege de drukte.
    Op het einde konden we 'n kopje koffie krijgen maar onze zin was al over.
    Helaas de eerste en laatste keer.

2,9
  53. Jan van veen

Gisteravond gegeten, zeer slechte bediening, vele keren vragen, traag, duurde erg lang terwijl het niet druk was. Geen aanrader. Vorige keer tijdens lunch beter.

54. Wij rekenden op het terras bij de speeltuin meteen na de bestelling af. Toch kwam tot 2 keer toe een serveerster achteraf nogmaals met een bonnetje dat we volgens haar nog moesten afrekenen...??
    Naderhand op het terras voren een hapje gegeten, we hebben zeker een uur op het eten moeten wachten, en dat is niet echt handig met kleine kinderen...Eten was wel ok maar niks bijzonders. Jammer, had er eerst een hogere pet van op. Desondanks hebben de kinderen zich prima geamuseerd in de speeltuin!

6,5