Cucina 50 in Maastricht

Gelegen in de stationsstraat, zo'n 80% van alle lijnbussen komen langs ons restaurant maar het is op loopafstand van het station zelf. Betaald parkeren voor de deur of bij "Qpark De Colonel" of "Qpark De Griend"
    STUDENTEN 20%KORTING,THUISBEZORGING.

• OV

Stationsstraat(1minuut loopafstand van centraal station).

Cucina 50 laten bezorgen?

Online eten bestellen

1486919719 83
1520084532 83
1619578972 81
1694199801 84

1. Heerlijke pizza's. Uitstekende bediening. We komen graag nog een keer de volgende keer dat we weer in Maastricht zijn.

2. Jan Andela

Vriendelijke ontvangst en bediening. Eten was heerlijk.

3. Gereserveerd op 25/12 om 18:30u, dezelfde dag nog een bevestiging gehad voor de reservering. Kwamen daar aan met 8 personen bleek gesloten te zijn.
    Geen enkel bericht om te melden dat het gesloten was die dag. Dan maar op zoek naar een ander restaurant. Service is dus alvast benden alle peil!

4. Heerlijk gegeten.
    Lambrusco was erg duur.
    Goede bediening leuke omgeving.

5. Duizend keer voorbij gelopen aan deze eetgelegenheid. Tot dat wij getipt werden hier eens wat te eten. Wat een geweldige ervaring was dat! Sindsdien lopen wij vaker bij cucina50 binnen voor een hapje en een drankje. De bediening is enorm gastvrij en erg laag drempelig. Het eten is in een woord verrukkelijk!. Wij hebben inmiddels diverse gerechten uitgeprobeerd, niets stelde teleur! Prettige bijkomstigheid is dat je je heel even op vakantie voelt als je cucina50 hebt bezocht!

6. Conny vd Berg

We waren n paar dagen in Maastricht en hebben heerlijk gegeten. Prima tentje. Familiebedrijf zo te zien. Goede service,lekkere pizza.... super.

7. Prima omgeving voor een Italiaanse hap. Prijs/kwaliteit zeer gunstig.

8. Mirjam Uiterwijk Winkel

Het was heerlijk eten en vriendelijke bediening. Prijs kwaliteit was goed.

9. wout van Holland

We hadden gereserveerd, maar dat was hun ontgaan blijkbaar door de drukte. Na even te hebben gewacht was er een tafel vrij gekomen. Het is er erg druk, waardoor het heel chaotisch is, het personeel is erg vriendelijk maar ze werken langs elkaar heen. Het werkt op je lachspieren, dat weer wel. Het eten is prima.

10. Gisteren een dagje Maastricht gehad en 's avonds hier gegeten. De bediening was heel vriendelijk. Verder heerlijke pasta en tiramisu gegeten voor een betaalbare prijs! De volgende keer dat we deze stad bezoeken, komen we zeker nog een keer langs!

11. Gezellige sfeer, geen vlotte service, pizza's waren lekker, pasta's kan je beter zelf maken. Goedkoop eten dus ja...

6,3
  12. Luc Keersmaekers

Alles was prima in orde en lekker gegeten.

14. Prima restaurant, gezellig druk.

15. Jeroen Booiman

16. Prijs/kwaliteitverhouding was niet correct zeker niet voor deze ambiance. Ik zou dit adres niet verder aanbevelen.

17. Dwiezellies

Heerlijk gegeten, oplettende en vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar. Enige opmerking: zo'n prachtig plafond moet je niet veranderen met al die lampen.

18. Vanessa

19. Ontzettend leuk ontvangen door het personeel, vriendelijk bediend, goede service en bovenal heerlijk gegeten voor een nette prijs! Wij waren ervan gecharmeerd!

20. hans meijer

Heerlijk gegeten, leuke ontspannen sfeer.

21. Vriendelijk onthaal door italiaans persoon. Lekkere pizza gegeten, na ongeveer 12 nummers begint het cdtje weer opnieuw.

22. In oktober met drie personen gegeten. Beetje triest sfeerloos restaurantje. Eten gewoon, niks bijzonders. Niet voor herhaling vatbaar.

6,1
  23. Wo 2 jan gegeten. Het eten was heerlijk en de bediening was erg vriendelijk. Nog nooit meegemaakt dat bij het geven van fooi de mensen van de keuken zelfs dank u wel zeggen. Echt een aanrader voor een ieder die lekker wil eten voor een redelijke prijs.

24. One of the better pizzerias in Maastricht, they try to put too many people in small places and want you to leave as soon as you ate your meal so that new costumers can come in. Advice: go early or late to avoid this.

25. Het eten is goed van smaak maar de pizza's waren erg matig belegd, als je eenmaal wat te eten en te drinken hebt hoef je ook niet meer te verwachten dat de bediening naar je omkijkt.
    De sfeer is matig, vooral door de snoeiharde Italiaanse hoempapa muziek.
    Prijzen zijn fors, zeker als je ziet wat je er voor krijgt! zeker geen aanrader!

2,8
  26. John van Dam

Best lekker en eerlijk. Jammer van tochtende deur.

27. rob kurvers

Huiswijn is top. Heerlijke lasagne, vooral als je houdt van de authentieke smaak. Volle smaak, kreeg er apart olijfolie bij. De hele avond een Italiaans muziekje, verbazingwekkend hoeveel nummers je kent.. We hebben lekker lang gedineerd en dat was geen enkel probleem. Wil je Italiaans? Gewoon doen.

28. Erg gezellig. Keuken is prima voor deze prijs.

29. 17 november uitstekend gegeten. Vooraf een antipaste van vleeswaren met stokbrood en een glaasje prosecco. Hoofdgerecht pizza Parma en een pizza Qauttro stagione. Prima van smaak, goed belegd. Op advies van de bediening de rode huiswijn genomen. Heerlijk zacht en voor een huiswijn uitstekend. Dit zouden meer restaurants moeten doen!
    De muziek bestond uit Italiaanse folklore muziek. Heel leuk als achtergrond.
    Jammer dat de inrichting met TL-verlichting wat minder scoort.

30. Ik vond het echt heel erg tegenvallen, zeker gezien de recensies had ik best hoge verwachtingen.
    Het begon met het voorgerecht, een garnalencocktail bestond uit een lauw warme bak met kale garnalen, 1 stukje tomaat en 1 plakje komkommer. Geen sausje, niets. Omdat ik het echt niet weg kreeg heb ik om saus gevraagd, dit kreeg ik dan wel. Oh ja ook het stokbrood wat erbij zat was verbrand!
    Hoofdgerecht was niet veel beter, Gnocchi met zalm. Zalm en groente waren duidelijk niet vers, het was een groot bord saus waarin wat gnocchi dreef en stukjes volgens mij diepvries zalm en zeker ook geen verse broccoli (slappe hap)....
    Mijn man had btw wel een lekkere pizza maar bodem was zo taai dat het een uitdaging was om er een stuk af te snijden. Ook de huisgemaakte tiramisu was erg lekker. Maar ik had er zeker een flinke kater van.

3,5
  31. Mijn favoriete Italiaan in Maastricht. De pizza's en lasagne zijn absoluut een aanrader. Prijs/kwaliteit klopt helemaal! Zeer vriendelijke bediening. Blijft TOP!

32. Edwin Spiegelenberg

1 september hier uit eten geweest met 4 volwassenen en 4 kinderen variërend in de leeftijd van 1,5 tot 10, in één woord geweldig. Eten zeer goed verzorgt en erg lekker.

Ook toen iets van de ijskaart niet op voorraad was heeft men hier zelf iets voor geïmproviseerd.

Zeer geslaagde avond.

33. Dit is wat ik me voorstel van een avondje uiteten gaan, goede oplettende bediening, heerlijk eten door eerlijke verse producten. Deze mensen hebben het begrepen! Helaas kom je dit nog maar weinig tegen. Een goede reden om hier gauw weer eens terug te komen!!

34. Afgelopen vrijdag een bezoekje gebracht aan Maastricht. Door een van de bedieners op een hele leuke manier naar binnengebracht. Heerlijke Focacia met carpaccio gegeten, daarnaast nog een lekkere echte Italiaanse espresso.

Heel erg bedankt!

35. I had a very nice time in 50 Restaurant last night with my friends. All of us were happy about the food and their services. Price was a little high for my expectation but generally we enjoyed it a lot. Specially Bruchetta pomedore and home made Pizza's were enjoyable for me and my friend. I'll definatly go there again ...
    The only negative point, they just use Italian musics, not Russian!

36. Door de sfeer die in dit restaurant hangt wil je niets anders dan nog een keer komen. Het eten was fantastisch heb een pizza Rustica gegeten die niet te overtreffen is. Muziek maakt het geheel af tot een bijzonder restaurant waar je de Italiaanse sfeer proeft. Bedankt voor deze heerlijke ervaring.

37. Mooi ingericht gezellige Italiaanse sfeer. Bediening was zeer goed! Extra pluspunt is dat we Nederland Denemarken konden volgen op grote scherm tijdens ons eten! Zeker een aanrader.
    Wij komen zeker nog terug.

38. Leo de groot

Afgelopen weekend met het gezin Maastricht bezocht en gegeten bij cucina 50. Wat opviel was de vriendelijke en behulpzame bediening (twee kinderen van 1 en 3 jaar die gelijk een kinderstoel kregen).

We hebben een mooie avond beleefd en het eten was erg goed. De limoncello en de koffie van het huis smaakten ook naar meer!

Zeker een aanrader.

39. Heerlijke vega pizza gehad. Rijkelijk belegd en knapperige bodem. De nieuwe eigenaar heeft de zaak goed gedaan, het eten en de ingrediënten zijn er op vooruit gegaan. Vriendelijke bediening. Arrivederci!

40. Nadat we een dag in Maastricht waren geweest, hier wezen eten. We werden allervriendelijkst in het Italiaans ontvangen. Het eten was prima, goed verzorgd, de porties waren ruim voldoende. De gastheer was vriendelijk en behulpzaam. Het eten is eerlijk, puur en heel goed betaalbaar. Alles was fris, de zaak, het personeel en de toiletten niet te vergeten, een echte aanrader voor diegene die betaalbaar en lekker wil eten.

41. We waren op de 11e van de 11e gaan eten met een groepje, de bediening was vriendelijk en grappig. De sfeer was heel gezellig en echt Italiaans, het leek net of we in Italie waren voor een moment. Het eten was super lekker, we komen zeker nog een keertje terug!

42. Afgelopen weekend gegeten nav goed recensies op deze site. Echter viel het zwaar tegen. Zeer slechte bediening, er was haast geen aandacht voor de klanten. Elk tafeltje moest snel weer gevuld worden. Er werd niet eens gevraagd of het gesmaakt heeft of dat we misschien nog iets na wilde hebben. Daarnaast was de calzone meer deeg dan vulling. Vaak italiaans gegeten maar dit was gewoon niet goed!

4,5
  43. Great food , good service. We loved it , see u guys in our next trip to Maastricht , tnx Jerry.

44. Net een Pizza taco besteld.
    Als je voldoende kruiden in huis hebt kun je er nog iets van maken.
    De pizza was smakeloos, het gehakt ongekruid en de knoflooksaus smaakte zuur en niet naar knoflook.
    Enige lichtpunt was de sla die vers was.

45. Vandaag gingen ik en mijn vriend in dit restaurant eten.
    Wij zijn verrast van de mooie sfeer en het lekkere eten.
    De service was top en de Gnocchi met verse spinazie en gorgonzola is een absolute aanrader.
    Wij zullen zeker vaker in dit restaurant gaan eten.

46. Leuke Italiaanse sfeer, was gezellig druk. Goed eten en je krijgt meer dan genoeg. Prijs/kwaliteit top!

Alleen voorgerecht zat heel dicht op hoofdgerecht...

47. F. Ooyevaar

Een heerlijke Italiaanse ervaring! Geen doorsnee Italiaans restaurant, naast de overigens heerlijk uitziende, pizza's, werden we verrast op een prima kipgerecht en een heerlijke pasta. Daarnaast een zeer vriendelijke enthousiaste bediening, waarvan we ook nog een lekker limoncello aangeboden kregen. Kortom, een aanrader!

48. francis van oorschot

Voorafgaand aan het concert van Andre Rieu hebben we hier de aftrap genomen; de muziek en Cucina 50 waren allebei fantastisch. Geweldige bediening en sfeer, voortreffelijk eten en een unieke zaak! We komen absoluut terug. Voor de ware liefhebber van bella Italia: een must.

49. Frank keizer

Een echt Italiaans restaurant met een uitstekende kaart. Het eten is van prima kwaliteit en de service uitstekend.