Leuvenlaan 35

1477192012 83
1517820208 71
1588919553 75
1619390700 84

1. Niet meer te spreken over de eigenaar. Schandalig naar bestaande klanten.

2. Aanbevolen door vrienden: het was een onverwachte ervaring. Verrassend goed, ontvangst prima en kwaliteit perfect. Alles als een top creatief opgemaakt en ontzettend smakelijk en dat voor een heel redelijke prijs. Wij komen snel weer terug.

3. Perfect, service, kwaliteit, prijs en kwartiertje wandelen

4. Heerlijk gegeten. Met aandacht bereid. Leuke bediening.

5. Het was, na bijna een jaar van afwezigheid, weer een feest om er weer te zijn. Heerlijk gegeten en gedronken. Eten is zoals iedere keer voortreffelijk, de bediening charmant, geeft goed advies, is geïnteresseerd in de mens die er komt eten en weet na bijna een jaar nog waar we het de verleden keer over gehad hebben. Steeds op het juiste moment komen vragen of we nog iets te drinken willen hebben. Gewoon top. Jammer dat ik niet de tijd heb, anders ging ik er iedere week eten. Heerlijk ontspannen sfeer, kan er uren genieten van mijn biertje. Tot gauw.

6. Nina Langenberg

Een restaurant met een uitgebreide kaart. Ook met veel variatie. De kok doet zijn best om het gerecht echt af te maken en mooi op te dienen.
    Het personeel is vriendelijk en staat open voor vragen. Ze nemen ook de tijd voor je en houden rekening met je wensen.
    Kortom een aanrader.
    Dit was de 2de keer dat we hier waren en zeker niet de laatste keer.

7. Jeannine Doornink

Leuke gerechten en erg lekker. Ruime keus in bier. Heerlijk buiten gezeten.
    Zeker een aanrader!

8. Charlotte Bruggeling

Gezellig geluncht; vanuit het ziekenhuis hierheen gelopen. Vriendelijk personeel, fijne sfeer.
    Ik gaf aan dat ik graag een chai latte had willen bestellen, maar deze staat niet op de kaart (zoals in de meeste horecagelegenheden trouwens). Vervolgens maakten ze een alternatief voor me; was een prima drankje 😊.

9. Nelly Vrijhoeven

Goede sfeer, goede bediening en heerlijk eten in een goede prijs/kwaliteit verhouding. Je voelt je er thuis!

10. Op eerste kerstdag hier samen met mijn vader en familie genoten van een 4-gangen menu. Alles was heel erg lekker en de bediening was erg vriendelijk.

Een aanrader.

11. Leuke kaart met veel keus. Het duurde wat lang voordat we onze gerechten kregen waardoor wij te laat in het mecc aankwamen.

12. Erg goed gegeten voor herhaling vatbaar.

13. Robbert-Jan

Leuk gezellig restaurant en prima eten maar de bediening is slecht, niet oplettend, ongeïnteresseerd en traag. Erg jammer, dit kan echt niet. Als je er wat van zegt dat je een uur zit te wachten op je bestelling krijg je de opmerking dat je niet bij de Mc bent. Wat een slechte instelling…

14. Maarten Theelen

Ik kom hier al jaren. Sfeer is geweldig, eten betaalbaar, en als je van bier houdt... 350 bieren en 14 bieren van tap.
    Ik zeg een bezoekje zeker waard!

15. Wat verscholen in de woonwijk vonden we Café Thembi. Gezellig ogend, voldoende tussenruimte tussen de tafeltjes. Dan het eten. Het duurde even voordat het geserveerd werd, maar de kwaliteit was geweldig. Heerlijke vitello tonato, carpaccio. De hoofdgerechten waren ruim bemeten en ook heerlijk; geweldige burger, zoervleis, wildstoofpotje. Zeker een aanrader!

17. C. van Keeken

18. Het was even zoeken in de woonwijk - niet echt een plek waar je zo'n restaurant zoekt. Het eten was super. Ik ben een groot fan van biologisch eten met veel groente! Uitstekende kaart. Het feit dat je kleine en grote porties hebt, vind ik super. Zelf eet ik altijd graag twee voorgerechten en een toetje. Echt een aanrader!

19. Wij eten hier altijd erg graag. Ze gebruiken goede en eerlijke ingrediënten in het eten en dat proef je. Het eten is lekker voor een goede prijs en top service. En dan heb je ook nog eens ruim keuze uit de lekkerste biertjes erbij. Geweldig!

20. henriette

Vaak met een grote groep hier gegeten, maar vanavond was het niet echt goed. Eten perfect, maar wij hadden gereserveerd voor 9 personen om half acht en om kwart voor negen kwam het eten, dus erg lang moeten wachten. De borden waren koud, waardoor iedereen wel meteen moest beginnen. Toen we er iets van zeiden was het antwoord dat we pas om acht uur hadden besteld. Niet echt het goede antwoord. Wij hebben hier vaker gegeten en wisten allemaal precies wat we wilden en niet iedereen had wat anders. Volgens mij hadden wij maar 10 min nodig om te bestellen. Jammer. Het was ook niet uitzonderlijk druk. Het zal even duren voordat we weer terugkomen.

21. Lekker uiensoep en zuurvlees gehad, is toch overal weer anders maar hier ook zeer de moeite waard. Saté was ook lekker.

22. Maarten theelen

De Normandische appeltaart was echt verrukkelijk!

23. Met 2 personen gegeten op zaterdagavond, prima sfeer. Vlotte bediening, lekker bier en de lamsspiesjes waren zeer de moeite waard. De porties waren dik in orde. Een volgend bezoek zit er zeker in.

24. De crisis laat zich voelen: Thembi was er al niet meer voor de biologische eters en de kleine beurzen, nu gaan de porties krimpen en de prijzen omhoog. Kwaliteit wel goed. Uitgebreid assortiment bieren blijft. Jammer dat onze rekening zoveel fouten bevatte (in onze nadeel), ook jammer hoe ermee werd omgegaan. Portie klantvriendelijkheid zou geen kwaad doen...

4,9
  25. Met twee personen gegeten in december bij Thembi.

Ik had een hertebief besteld en mijn vriendin een twee soortenpasta, als ik het goed had vernomen stond de eigenaar zelf in de keuken, wat een geluk toch.

Mijn hertebiefstuk droop zo in de saus dat er een soepbord voor nodig was. Mijn vrouw kreeg pasta die zo gaar was dat het alleen nog maar op te slurpen was.

Nou, na gedane zaken en de hele handel maar hebben te laten staan zijn we zo enthousiast over de keuken dat we het hier maar voorlopig vermijden of we moeten zin hebben om het geld over de balk te smijten, maar misschien pas na de crisis voor Thembi.

Sterkte, een aangedaane gast.

26. In den beginne was dit voor mij een toppertje, de ene week kookte de eigenaar heel verdienstelijk en de week daarop kookte de kokkin. Echter na vertrek kokkin en komst nieuwe kok is er een "nieuwe" weg ingeslagen.

De drank was goed en blijft goed, leuke whisky-kast, veel lekkere speciaalbieren en wijnen.

Leuke ambiance in een lekker-rommelige setting, bediening is prima, muziek is top, gewoon ontzettend jammer dat de eerst zo goede kwaliteit losgelaten is.

Wij kwamen nagenoeg wekelijks, echter sinds een 4-tal gelijkwaardige slechte ervaringen zijn we uitgeweken naar een ander eetcafé.

27. Overall viel het me een beetje tegen. De bediening was nogal nonchalant, het broodje was een beetje karig belegd en toen de rekening kwam schrok ik toch behoorlijk. € 8,10 voor een klein drankje en een broodje. Niet echt in verhouding hoor. Er waren geen wespenvangers waardoor je daar in de zomer niet echt smakelijk buiten kunt eten.

28. Prima eten voor een goede prijs, lekkere speciaalbiertjes op de tap en een gezellig sfeertje. Kortom: Prima eet- en drinkgelegenheid!

29. Erg leuk biercafe, waar ook lekker gegeten kan worden. Het personeel is aardig en een leuke bijkomstigheid is dat je een biertje kan laten uitzoeken door eigenaar. Je geeft wat wensen door en hij komt met een zeer passend biertje!

30. anneke-c.eggen

Gezellige kroeg waar je leuke mensen kunt ontmoeten. De uitbaters zijn erg aktief om het mensen naar de zin te maken, ook door regelmatig live (jazz) muziek in huis te halen. Ze draaien er de betere muziek die, belangrijk, niet te hard staat.

ga vooral zo door!!!!!

31. Met de Thembi is zeker niks mis mee Wat jammer is dat het eten niet altijd van constante kwaliteit is Ik bedoel de bereiding van het eten. De wijnbar is een leuk idee van de thembi maar de wijnen zijn toch voor de gewone man wat te prijzig en vooral de hoeveelheid die men ktijgt Ik houd het liever op de prima verzorgde speciale bieren waar de Thembi in uitblinkt

32. Is en blijft een goed cafe, bediening is totaal niet onverzorgt in tegenstelling tot wat de vries zegt. Het zit hem waarschijnlijk dwars dat het personeel geen bedrijfskleding heeft...

33. Café Thembi is een hele goede tip voor mensen die op hun gemak een heel goed produkt willen met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Dit café is in vele opzichten in balans...heel goed eten, prima ambiance, vriendelijk personeel, muziek keuze was goed en last but not least...de keuze in drank is zeer uitgebreid. Zeer zeker voor herhaling vatbaar. Succes :)

34. de vries

redelijke keuken
    bediening komt onverzorgt over dit bepaalt ook de gehele uitstraling van het bedrijf

6,3