C'est la vie in Maastricht

1. Zeer slecht! Na een gezellige avond met eten en drinken tijdens een Andre Rieu concert op het Vrijthof, kregen wij (6p) een rekening gepresenteerd van 409,30. Stomverbaasd keek ik er naar, wat bleek de echte rekening was 195,-. De telstrook kwam uit de kassa, rara hoe kon dit... Antwoord was "dan zit het bedrag van de vorige rekening er nog in...". Ik heb me nog nooit zo bedonderd gevoeld na een gezellige avond uit eten met vrienden.

2. G. en L. Jeha - van Dael

Op Oudjaarsavond hebben wij met z'n tweetjes heerlijk gegeten: biefstuk en lamsstoofpot . De gastvrije schalen met twee soorten oliebollen waren heerlijk bij een Karmeliet uit de tap vooraf en bij de cappuccino als 'nagerecht'. Echt aardige jongens bij de bediening.

3. C'estla Vie daar niet

3 van de 6 borden terug gestuurd naar de keuken omdat het eten 'koud tot lauw' was, daarnaast was de biefstuk rauw, het personeel achtte het nodig om een discussie aan te gaan tussen rauw en rosé.. En als druppel die de spreekwoordelijke emmer doet overlopen praat het personeel openlijk over zijn gasten.. Al met al een dikke NEE!!