Buvette 't Piepenhoes in Maastricht

do vanaf 09:30
vr vanaf 09:30
za vanaf 09:30
zo vanaf 10:00

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1200634430 77
1278207247 84
1488762038 67
1522007531 67

1. De Vier Voeters

2. Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en snel geserveerd. Zeker een aanrader.

3. Milano Hillegers

In de herfstvakantie van 2021 hier met mijn vriendin een poging gedaan om lekker wat te eten. Hoezo zeg ik een poging gedaan? Omdat het personeel echt totaal geen zin leek te hebben om ons te serveren. Vijf of zes keer gevraagd om wat te eten te willen bestellen: werd iedere keer weggewuifd: ‘we komen zo bij jullie’ of ‘mijn collega komt zo bij je’. Ondertussen zag ik zeker drie medewerkers beetje heen en weer lopen: had je net zo goed ons kunnen helpen! Lijkt mij in ieder geval. Maargoed, dan denk je, we gaan wel ergens anders heen, prima! Even vragen om de rekening, wordt ook totaal niet even nagevraagd of we nog wat te eten wilde bestellen, het leek echt alsof het personeel dacht dat er niets aan de hand was. Normaal gesproken echt totaal niet het type om snel een review te schrijven en het zou kunnen dat onze ervaring een once in a million is, maar dacht het toch even benodigd om hier een reviewtje over te schrijven. Locatie is verder echt prachtig en eerlijk gezegd kan ik de prijs/kwaliteitsverhouding niet echt wat over zeggen, dus daar krijgen ze het voordeel van de twijfel (enigszins).

2,5
  4. Leuk terras op mooie plek met hele vriendelijke en servicegerichte bediening. Echter een warm met zalm is meer een wrap met sla. Uiteindelijk wel opgelost. Trio van vis verwacht je dat dit op kleine broodjes zit of in bakjes. Dit is een Italiaanse bol met sla, gerookte zalm er bovenop een kledder tonijnsalade en twee hele droge garnalen aan de zijkant erop. Geen succes en zeker niet voor de prijzen die gehanteerd worden. Voor ons niet weer.

5,1
  5. Afgelopen vrijdag een heerlijk dagje naar Maastricht.
    Tussendoor een pauze bij het Piepenhoes.
    We wilden gaan zitten maar we werden als honden toegeschreeuwd dat we ons eerst moesten melden en ons moesten registreren, begrijpenlijk in deze tijd maar niet op deze manier.
    Wat een vreselijke man die ober, bah.
    Vervolgens half uur nadat we wel ergens mochten gaan zitten kunnen bestellen, we hebben maar alleen een drankje gedaan. De prijs voor 2 stukjes vlaai krijg je een hele voor bij de bakker.
    En omdat die "ober" maar mensen bleef schofferen hadden wij geen zin meer om nog meer geld bij hun neer te tellen.
    Daarbij nam deze mijnheer de corona regels zelf niet zo nauw en kwam wel heeeel dichtbij een baby en wilde zogenaamd leuk zijn. Raakte het kindje ook nog aan, lang leve de1,5 meter.
    Nee, het Piepenhoes slaan we in het vervolg lekker over, deze mensen moeten nog veel leren, nouja. Beter stoppen!

6. Helaas ben ik erg ontevreden over de service. Wij hebben hier een uur gezeten en maar een drankje gekregen. Wij wilden hier gaan lunchen maar na een uur lang niet bediend te zijn geweest zijn wij weg gegaan. Erg jammer!

7. x.van dijk

Prima koffie, maar kwalijk dat er in een smalle hoge 'vaas' twee vissen zwemmen. Op z'n minst dieronvriendelijk. Toen wij er een opmerking over maakten zei de bediening dat de vissen al een jaar in die vaas op die plek zitten. Des te erger, denk ik zo. Dit kan dus echt niet en en ik hoop dat deze dieren alsnog een beter leven wordt gegund.

8. Jean Pierre moinat / Marian vt Veldt

Zondag 18 September een uitsmijter met spek, Marian een uitsmijter dubbel gebakken met spek. Eén van de weinige lunchrooms die weet hoe een uitsmijter hoort te wezen, daar hebben wij echt van genoten. Daarom 's avonds terug geweest voor ons diner, een heerlijk schnitzel gerecht, vlees goed gebakken en niet zoals wij wel eens tegenkomen harde randen. De friet was iets minder naar onze zin

9. Danny Bergsma

Lekkere, maar dure vlaai.

10. Gistermiddag wezen eten op deze plek. We hadden broodjes besteld waar salade op lag voor 3 gezinnen, en in plaats van een beetje saus op het broodje, zat er volgens mij een halve fles op. Salade zag er verlept uit en was niet lekker. Niemand langs geweest om te vragen of alles naar wens was, en op het drinken hebben we ook ruim een kwartier moeten wachten. Onvriendelijk personeel, dat zeer amateuristisch te werk ging. Bestek aan verkeerde kant, drinken werd aan de andere kant van de tafel neergezet en de wijze waarop dit gedaan werd was ronduit schandalig. Bediening kon geen lachje vanaf, alleen maar chagrijnige gezichten. Wij komen hier zeker niet meer terug.

1,4
  11. Wat een drama, nog nooit zo een slechte ervaring mee gemaakt, wanneer een kok kant en klare inktvisringen zo kan verpesten mag hij het predikaat kok niet dragen! En dan daarna een bediening die ongeïnteresseerd is, met smoesjes komt waardoor de ringen zo slecht zijn, echt ongelooflijk, op de koop toe ook nog een half uur op de rekening moeten wachten, daar ook iets van gezegd. Het enige positieve van de middag was dat ze 2 euro van de bestelde fles prosecco afgetrokken hadden, maar dat had van mij uiteindelijk ook niet meer gehoeven. Wij komen hier nooit meer!

1,2
  12. Zeer slecht! Bediening ronduit onbeschoft. Bijvoorbeeld: je wordt afgeblaft als je om een smaakje thee vraagt. En pas op, want ze laten betalen voor dingen die je niet krijgt. Zij maakten een fout bij de bestelling en toen we eindelijk na lang wachten het goede kregen, kregen we de rekening gepresenteerd van datgene wat we terug gestuurd hadden. Toen we hen op de fout wezen, kregen we een grote mond en moesten we het bedrag gewoon betalen. We zijn nog nooit ergens zo slecht behandeld! Zeer klantonvriendelijk.

13. Mooi om koffie te nemen. Niet altijd vriendelijk personeel.

14. Afgelopen zaterdag hier geweest, 3 sept, gaan daar altijd meteen koffie met iets lekkers nemen, als we met de trein zijn aangekomen. s'Avonds eten we er een hapje voor we weer teruggaan. Altijd heel geslaagd behalve afgelopen zaterdag. De eigenaresse maakte dat de sfeer gewoon onacceptabel. Hadden ook het idee dat ze op hun tenen liepen en onder druk werkten. Jammer van wat eerst zo'n goede zaak was.

15. Ik ben vorige week gaan eten bij 't Piepenhoes.

Een geweldige zaak, toplocatie en goed en vriendelijk personeel. De bediening was snel, alles liep daar hoe het moet lopen, niks ging fout. En het eten was ook nog super lekker.

Super!

Volgent jaar komen we weer terug en dan gaan we die lekkere limburgse vlaaien eens eten.

16. Hebben een half uur zitten wachten op bestelling en kregen een zeer grote mond toen we er naar vroegen. We konden "onze koffie betalen en dan maar meteen gaan". Nooit meer.

17. Werkelijk geweldig! Geweldige locatie want je ziet alles langskomen. De service was zeer vlot en heel erg vriendelijk. Kortom een geweldige dag gehad met als afsluiter het etentje bij dit geweldige restaurant.

Top!

18. Het was super. We hebben genoten van het lekkere eten. De service was snel en vriendelijk personeel. Ik kom zeker nog een keer terug.

19. Oubollige zaak...kwaliteit ok, maar niet bijzonder.
    Koffie van blanchedael heeft tegenwoordig de halve stad op de machine lopen. Er zijn veel leukere lunchspots aan deze zijde van de Maas, maar voor de oudere Maastrichtenaar blijft de zaak leuk en vertrouwd.

6,1
  20. pierre france

Nu het Piepenhoes verbouwd is, is het er nog beter vertoeven.

Het is een geweldige ambiance geworden, het eten is hoewel eenvoudig van een zeer hoge kwaliteit en de koffie, die van blanche dael afkomstig is, is onovertroffen een echte aanrader

Het interieur dat bij navraag door loodszeven interieur architecten is gedaan verdient een ruime 10 heel mooi en gezellig.

21. Hans Fennema

Prima gegeten in gezellige ambiance. Maar maak niet de fout een biertje van 0,5 liter te bestellen. Want dan krijg
    je hoogstens 0,4 liter. Als u klaagt haalt men een maatbeker met 0,5 liter water om u te tonen dat het glas
    (zonder schuim) nog net niet overloopt.

22. genoten van het geweldige uitzicht op de maas, het eerste klas eten, de leuke vlotte bediening, heb gehoord dat het interieur dat aan vervanging toe is op korte termijn wordt vernieuwd dan wordt het nog leuker

23. Op aanraden voor een stuk "echte" limburgse vlaai binnen gezeten. Vlotte bediening, doch het bestek mes/vork werd met de vingers aangeraakt, het eetgedeelte en de "vergeten" koekjes tussen de vingers gebracht. Jammer voor zo'n Buvette op toplocatie. Verder heerlijk gesmuld en genoten van Maastricht, even anders dan de Achterhoek/ Doetinchem.

24. Bianca en Patrick

Heerlijk gegeten voor een leuke prijs , vriendelijk personeel Groetjes en tot ziens !

25. Als wij in Maastricht zijn gaan wij altijd naar Piepenhoes. Soms gaan wij zelfs naar Maastricht omdat we zo'n zin hebben in een broodje piepenhoes. Een enrome aanrader!!

26. Een leuk gelegen restaurantje met een brede kaart en goeie sfeer! We hebben er heerlijk gegeten. We komen uit Noord-Holland, en de bediening heeft ons goed wegwijs gemaakt in deze tot nu toe onbekende stad voor ons. We hebben genoten.

27. Leuk terras, met zeer uitgebreide kaart! Zowel lunch als avondeten. De bediening is vlot en oplettend en heeft toch altijd tijd voor een praatje. Vooral in de zomer erg goed toeven op het grote terras aan de overkant van de straat!

28. Na het hoofdgerecht geen tijd om koffie toe te nemen. Kaarsjes werden al uitgeblazen. Zeer klant onvriendelijk.

1,8