Op dit adres zit nu: La Cubanita

1219012287 65
1264019044 70
1320277490 78

1. Edwin en Paul

2. Het eten was super lekker, hele goede service!

3. Eten was vies, erg droog vlees. Service erg slecht.

2,4
  4. Wij zijn met social deal bij Athene gaan eten. We kregen een fijn plaatsje waar we in alle rust konden eten. Het personeel was heel vriendelijk. Er werd rekening gehouden met de verkensvlees allergie van mijn vriend. En het vlees was lekker mals. Wij waren zeer tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding en we kregen het eten snel. TIP: wij waren er rond kwart voor zes. Het was nog niet druk en we konden een fijn plekje uitzoeken. Rond zeven was het druk dus dat is het nadeel als je later reserveert. Wij komen zeker nog een x terug!

5. Alles te droog, begrijp niet dat mensen hier een tien voor kunnen geven! Aardappelschijfjes van de Lidl en zalm uit de diepvries met een kwak cocktailsaus, erg onsmakelijk allemaal.

3,5
  6. Bep Callemeijn

7. Martijn W

Via social deal van de gelegenheid gebruik gemaakt. De drie 'koude gerechten' als voorgerecht waren niets bijzonders. Drie hopen sausjes wat je op stokbrood kon smeren. Het liet me denken aan gemalen voedsel uit een bejaardentehuis. Het hoofdgerecht was naar behoren. Shaorma, souflaki en tzatziki met friet. Voor de rest niks speciaals. Dessert, het ijsje stelde niks voor. Gewoon drie kleine bolletjes als een kinderijsje, niet een fatsoenlijke Dame Blanche bijvoorbeeld. Een beetje een matige ervaring.

5,1
  8. We waren met zijn 2en gezellig weekendje in Maastricht en waren op zoek naar een Griek.
    We liepen door de bijenkorf en van daaruit zagen we Grieks restaurant Athene liggen en dachten daar gaan we eens lekker eten.
    We kwamen binnen. Het was inderdaad flink druk en we werden meteen hartelijk spontaan ontvangen.
    Nou het eten was super, toppie, niks op aan te merken en we kregen nog een drankje van de zaak extra. Gewoon in een woord geweldig. Snap dus niet de negatieve reacties.
    Ik zou zeggen ga zo door jongens, een dikke duim. Tenminste een zaak waar je je nog klant voelt.

9. Zoals steeds weer heerlijk, gezellig en vriendelijk. Een echte aanrader. Is dat altijd geweest en zal ook zo blijven. Niet te begrijpen dat mensen over dit restaurant zo kunnen klagen. Te weinig eten? Nog nooit meegemaakt.

10. Lauraine&stephan

Na enkele weken weer eens echt zin in goed en lekker grieks happen. Gisteren weer super lekker gegeten zoals vanouds zeer hartelijk ontvangen door de eigenaar en personeel en ondanks volle zaak en geen reservering toch de mogelijkhied om bij top drukte te eten. Heerlijke vlees producten super lekker, ijsje na en ook nog een drankje vooraf en toe van het huis. Felipe weet hoe hij zijn gasten kan verwennen en maakt altijd tijd vrij voor een praatje.
    Tot de volgende keer.

11. Lieke Oexeman-Frijns

Vriendelijke ontvangst, goede bediening, lekker gegeten, goede wijn erbij. Grieks muziekje op en relaxte sfeer ! Wij hebben wederom de avond goed om gekregen daar. Het was niet de eerste keer dat we er waren en ook zeker niet de laatste keer !

12. Heerlijk gegeten en helemaal niet duur. Hier ga je altijd met een volle maag naar buiten. Goede service, vriendelijk personeel. Alleen het decor mag iets worden vernieuwd.

13. Heerlijk gegeten en een gezellige sfeer met de bediening die regelmatig langs loopt om te vragen of het eten ons smaakt. Voor herhaling vatbaar!!

14. Vandaag met 31 pers. gaan eten bij dit restaurant. We hadden gereserveerd voor 27 pers. maar wel aangegeven dat er nog een paar mensen bij konden komen en dit was geen enkel probleem volgens de meneer die de reservering aannam. We komen op het gereserveerde tijdstip aan en geven aan dat we met 4 personen meer zijn. Er was voor 27 pers. de tafel gedekt en we moesten zelf maar uitzoeken waar die andere 4 pers. gingen zitten, terwijl bij de reservering was aangekondigd dat het geen enkel probleem zou zijn als we met een paar personen meer zouden zijn. Na een hoop gedoe zat iedereen, maar wel zo dat niemand ruimte had om normaal te kunnen eten. Na een half uur kwam eindelijk een meisje die uitbundig op haar kauwgum aan het kauwen was het drinken opnemen samen met haar collega die aan het bedienen was met pet op en slobber trui aan, wat ik er niet erg proffesioneel vind uitzien. Het eten werd op schotels opgediend wat weliswaar best te eten was maar veel te weinig, zelfs vlees moeten delen anders zou niet iedereen vlees hebben gehad. Het eten was dus veel te weinig en we bestelde nog wat frietjes bij voor 31 pers. waarna we 6 kleine bordjes frietjes kregen wat naar mijn mening meer voor 10 pers. was dan voor 31. Helaas hebben we ook meer met een leeg glas drank gezeten dan met gevuld glas. Toen de rekening kwam hebben we aangegeven dat het eten veel te weinig was en de service niet goed. Het personeel gaf ons hier geen gelijk in en vonden dat we wel genoeg te eten hadden gehad en met andere woorden dat we niet zo moesten zeuren, uiteindelijk werd de rekening wat in mindering gebracht. Wij hadden liever lekker en gezellig gegeten dan dat er iets van de rekening zou worden afgetrokken. Erg jammer van een avond die geslaagd zou moeten zijn!

15. Tjonge jonge jonge! Je zou denken dat een restaurant in tijden zoals deze blij is met een groep van 30 man.. Blijkbaar waren deze KLANTEN niet erg waardevol voor de uitbaters van restaurant Athene. Ten eerste waren er te weinig zitplaatsen en deed niemand van het personeel zich moeite een oplossing hiervoor te vinden. Ten tweede mochten wij na een half uur gewacht te hebben EINDELIJK onze drankbestelling doorgeven.. Het eten was lekker maar bleek veel te weinig. 6 schotelTJES friet voor €21.-? Uiteindelijk mochten we ieder twee drankjes nuttigen en werd ons niet gevraagd voor een dessert. De eigenaresse/leidinggevende? was in eerste instantie niet bereid ons tegemoet te komen met de TE hoge rekening en vond onze klachten overdreven. Hier komen wij in ieder geval niet meer terug, dat moge duidelijk zijn! Note: wij zijn normaliter geen klagers en al snel tevreden!

16. uiterwijk

Een keertje gaan eten zonder van te voren recensies op internet te lezen.. slechte keus. Het eten was niet goed, erg taai. Het decor was saai, een paar slechte nep griekse spulletjes neer zetten, het licht vol aan draaien en klaar dachten ze daar.

Het ergste was nog de service. De eigenaar vond het niet leuk om te horen dat wij vermoeden dat er geen echte jupiler op te tap stond. Het kan ook aan de leidingen liggen, maar het smaakte in ieder geval niet. Maar het wordt ons wel even goed duidelijk gemaakt dat we niet in de zeik werden genomen! Nooit meer

2,6
  17. Frieten waren droog net als het vlees, gyros was zelfs verbrand en hard. Stukje lam, zaten veel stukjes bot in. De sla leek uit een potje te komen. De Jupiler was geen Jupiler, mogelijk maken ze de leidingen niet zuiver. Tevens toen we dit zeiden werd het personeel kwaad. Het lekkerste was de espresso... De sfeer was ook niet super, te vel licht, onverzorgd. Ik ga er dus nooit meer naar toe!

18. Met vrienden hier gaan eten. Personeel was onvriendelijk en kwam amateuristisch over. Taai vlees.
    Al met al zou ik het niemand aanbevelen.

19. erik en jolanda

Heel lekker eten, super vriendelijke bediening. Raar dat mensen zo negatief kunnen zijn hierover, had recensies gelezen en toch de gok gewaagt...en ja toppie...

gr van ons, en ga zo door.

20. Het eten wordt voor dezelfde prijs steeds minder, we zijn met honger naar buiten gegaan. Op het stokje souvlaki moet je een half uur kauwen om het afgeslikt te krijgen.
    Nooit meer!!

1,9
  21. Ringerwöle-Mahabir

Vandaag zijn wij met Social Deal hier geweest! Dit was een voortreffelijk uitje! Lekker Grieks eten met een uitmuntend bediening!! Dank hier voor! Wij komen hier snel weer eens terug! Groeët oet Heële!

22. Ewoud Benschop

Door vrienden uitgenodigd hier te komen eten via een aanbieding op social deal.
    We eten bijna iedere week wel in een grieks restaurant ergens in Limburg.
    Wat we hier te eten kregen was bijna het slechtste wat we tot nu toe gegeten hebben.
    De souvlaki was erg droog, de giros erg hard en de bediening keek ook al niet erg vrolijk.
    Of het iets met de social deal aanbieding te maken heeft weet ik niet, misschien niet begrepen dat dit soort aanbiedingen bedoeld is om klanten aan zich te binden. Op deze manier jaag je ze alleen maar weg.
    Jammer.

2,8
  23. Kim Starren

Heerlijk eten! We komen er vaker en al best lang en nog steeds komen we met enthousiasme eten. De sfeer is altijd goed en gezellig, personeel komt altijd een babbeltje maken.

24. Ondanks wij vaker in de stad Grieks hadden gegeten, nooit bij Athene geweest, jammer voor ons. Beslist een aanrader vooral de aandacht was perfect en het eten bracht ons terug naar Griekse vakantie van jaren geleden.

25. Lydia van Rossum

Ik heb hier heerlijk gegeten. Het personeel was heel vriendelijk en er hangt een hele goede sfeer. Wanneer ik weer in Maastricht ben, ga ik daar zeker weer eten.

26. Wij hebben nogal wat ervaring met Griekse restaurants en ik denk dat de eigenaars van dit restaurant ook eens mogen gaan piepen in andere (betere) Griekse keukens. Want hetgeen wat wij geserveerd kregen had met de Griekse keuken weinig of niks te maken. Warme tonijn uit blik met een kwak cocktailsaus, aardappelpuree of zure inktvissalade wordt niet geserveerd in een meze. De tarama was wel roze, maar smaakte niet naar vis. Hij smaakte eerder naar aardappelpuree met wat roze kleurstof. Het hoofdgerecht (souvlaki) kon er net door, maar souvlaki's waren taai en op mijn bord lag één bladje sla met een kwakje tzatziki. Een simpele Griekse sla, met wat tomaten, komkommer, zwarte olijven en feta was nergens te bespeuren. Kan mij niet voorstellen dat er een griek achter het fornuis staat. 64 euro armer en een ontgoocheling rijker.

3,3
  27. Johannes

Kom hier al jaren en altijd even vriendelijk personeel, goed eten en een leuke sfeer.
    Kortom, een aanrader!

28. Top restaurant, lekker eten, goede service en super gezellig.
    Zeker weten een aanrader voor iedereen!

29. Mo 9 punten

Superavondje gehad verleden week bij Athene...Niet gereserveerd maar er werd voor gezorgd dat wij snel een tafeltje hadden. Toen bleek dat er vrienden van ons er ook zaten te eten werd er voor gezord dat wij samen konden zitten en tegelijk het eten kregen. Ik ben geen vlees liefhebber maar mijn bordje ging mooi leeg. Service sfeer alles was helemaal super!!

30. loes habets

Heerlijk gegeten! Bediening is erg leuk en vriendelijk. (vooral johnny) Goede service en uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Wij gaan zeker terug, aanrader!

31. renate peters

Gezellige sfeer en het eten was heerlijk, goede bediening.

32. Elisabeth

Leuke bediening, gezellige sfeer, heerlijk eten!! Persoonlijke aandacht, waar krijg je dat nog?

33. Hele gezellige griek!! goed eten, goede service voor een leuke prijs!!! wij kijken er altijd naar uit om te gaan!!!

34. Jolanda

Afgelopen week voor de eerste keer gaan eten bij Athene in Maastricht. Echt een toppie restaurant. Het eten werd snel geserveerd en het vlees was heerlijk mals. Er heerst een hele amicale, vrolijke sfeer mede door de bediening. Met name de ober Johnny was erg gastvrij en vriendelijk. Hier gaan ze ons zeker vaker zien.

35. Ingeborg

Een zeer gezellig restaurant. Vriendelijk personeel. We kregen gelijk een welkomstdrankje bij binnenkomst. De prijs kwaliteit verhouding was ook gewoon goed. Lekker gegeten en een prima sfeer. Een aanrader wat mij betreft!

36. lisette

Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant! Met name de bediening is super!! Dus echt een aanrader...

37. Anthony

Op zich behoorlijk gegeten. Grieks zoals Grieks bedoeld is. Geen onnodige poespas. Voor een restaurant anno 2012 zag het er tamelijk smoezelig en ouderwets uit. Mag allemaal wat frisser. Ik heb in Griekenland genoeg goede voorbeelden gezien van eigentijdse taverna's. De toiletten zijn aan een poetsbeurtje toe. Misschien is het geen overbodige luxe om die sowieso eens op te knappen. Verder viel me op dat de muziek hard stond en de bediening iets te joviaal is. Zo weet ik, vanwege de luide communicatie met enkele (vaste?) gasten, dat een van de bediendes Johnny heet. Hij had meer oog/aandacht had voor bekenden dan voor ons, waardoor we regelmatig 'droog' stonden. Voor een Griekse hap slaag je hier prima. Maar voor een gastronomisch avondje uit met verfijnde specialiteiten moet je hier niet zijn.

6,7
  38. Omdat ik alleen was, werd ik aan een achteraf-tafeltje gezet. Kennelijk vinden ze daar bij Athene alleenstaanden geen reclame voor de zaak. Op zich was dat nog daar aan toe. Wat ik erg vervelend vond, was dat mensen aan een tafeltje links naast me, kennelijk bevriend waren met mensen die rechts naast me zaten, op een niveau hoger, over mij heen dingen doorgaven (plantjes van de ene naar de andere tafel, een vrouw leunde over mijn tafel heen om met die andere gasten te praten. Onnodig en onbeschoft. Maar kennelijk mochten zij dat omdat die vrouw familie was van Roxanne (die overigens wel aardig was).

Het eten: de dagschotel was prima te eten, alleen niet compleet. Toen ik daar iets van zei, kreeg ik een bot antwoord, namelijk dat ik gewoon gekregen had wat op het schoolbord stond. Naderhand bleek dat dus zeker niet zo te zijn, maar toen stond ik al buiten.

Als ze me hier nog eens willen zien, dienen ze wat vriendelijker naar hun gasten te zijn, te geven wat die besteld hebben, en ook alleenstaanden als gast te beschouwen. Lompe boel, daar.

39. Schwanen

Via social deal heerlijk gegeten in dit restaurant!
    Super vriendelijke bediening en niet lang hoeven wachten op het eten het vlees goed warm en lekker mals.
    Zeker een aanrader.

40. Maurice

Afgelopen vrijdag avond gaan eten bij Athene. Hadden coupon via Social Deal. Wat een ongeorganiseerde bende hier. We vroegen aan een van de personeelsleden (Maastrichts sprekende man) wat het menu inhield, voor gerecht salades, hoofdgerecht gyros, dat op zo'n stokje (als je nog niet eens weet hoe dit heet dan houd maar al op). Lang moeten wachten, bedelen om iets te drinken te krijgen, nagerecht hebben we niet eens meer naar gevraagd hadden we wel nog te goed maar ja, z.s.m. weg hier.
    Smaak van het eten was ook niet wat het moest zijn.
    Voor mij nooit meer.

3,2
  41. Erg slecht hadden er veel meer van verwacht we hebben allen een voor gerecht genomen en zijn weg gegaan :( het duurde erg lang en was niet lekker.

1,6
  42. Vandaag gaan eten bij Athene in Maastricht. Kwaliteit van eten onder de maat, weinig en ook de smaak was niet geweldig. Tafeltjes kort op elkaar en in de meest vreemde hoeken. Personeel dat blijft volharden om ook nederlands sprekende gasten in het maastrichts te blijven aanspreken. Voor ons hoeft het daar niet meer, slechter kan gewoon niet.

1,2
  43. In de week na de kerst ben ik met mijn partner bij Athene wezen eten. Naar ons idee toch echt geen hoogstaande Griekse keuken. Allereerst hadden wij tzaziki besteld, ik heb verschillende soorten al geprobeerd, maar wij hadden toch echt het idee dat die niet zelf gemaakt was. Ik had een vegetarisch gerecht besteld, dit kwam ongetwijfeld allemaal uit potjes. Daarnaast duurde het erg lang en kwamen wij in het verdom hoekje van het restaurant terecht. Wanneer er werd gevraag hoelang het nog duurde werd er zeer onvriendelijk geantwoord dat het door de drukte lang duurde. Als het om die reden zolang duurt lijkt mij dat er onvoldoende koks of capaciteiten in de keuken zijn voor het aantal aanwezige tafels :)! Kortom voor ons nooit meer restaurant Athene!

44. Vandaag voor de eerste keer bij Athene gegeten en ook direkt de laatste keer. In de eerste plaats moesten we veel te lang wachten voordat we iets te eten kregen. En toen we vroegen wanneer eindelijk ons eten zou komen kregen we te horen dat op het moment dat wij binnenkwamen het opeens erg druk werd. Wij hadden dus wel gereserveerd en de mensen die na ons kwamen hadden nog eerder hun eten dan ons. Zeker pas na 1uur en een kwartier kregen we eindelijk ons eten. Geen verontschuldiging naar ons toe,wat toch wel het minste was. Nadat we hadden geprotesteerd dat we zolang op eten moesten wachten werden we gewoon op een heel onbeschofte manier bediend. Er werd ook helemaal niet meer eens aan ons gevraagd of het ons had gesmaakt en of wel voldoende hadden. Ook bij het afrekenen werd geen enkele verontschuldiging gemaakt. Jammer, wat een leuk avondje samen onder vrouwen uit had moeten zijn is bedorven door de slechtste en onvriendelijkste bediening die ik ooit heb gehad. Dit personeel zal eerst eens een opleiding in bediening moeten krijgen. Maar voor mij hoeft het niet meer want mij zien ze daar niet meer.

5,1
  45. Yolanda en Zoë

Wij zijn al vaker met gezin hier wezen eten. Dit is altijd goed bevallen. Vooral als Philibar en Johnny aan het werk zijn is het heel gezellig. We worden altijd heel gastvrij ontvangen mede doordat ze hun vaste klanten herkennen. In vergelijking met andere Griekse restaurants steekt Athene er voor ons erboven uit. Het eten is heerlijk, kwaliteit is goed en de bediening is super. Wij kunnen het weten want wij zijn Grieks verslaafd!
    Echt een tip: Ga naar Athene, je zult geen spijt krijgen.

46. Een gezellig Grieks restaurant met de typische Griekse sfeer die je in Griekenland ook proeft. Dit is een van de betere Griekse restaurants in Maastricht! Heb jaren in Griekenland gewoond en er zijn maar weinig Griekse restaurants die aan 'Athene' kunnen tippen! Voor echte kwaliteit, heerlijke drank, gastvrijheid en sfeer, dan naar 'Athene'!

47. Diana Michon

Wij waren zeer tevreden. Vriendelijk personeel, gelijk een welkomstdrankje bij binnenkomst. De prijs kwaliteit verhouding was prima in orde. Lekker gegeten en een prima sfeer.

48. Lekker eten, goede prijs, vriendelijk personeel, gezellige sfeer. Het hele plaatje klopt!

49. Oke Grieks restaurant in centrum Maastricht. Eten is ruim voldoende en leuke inrichting. De vegetarische schotel is helaas niet erg uitgebreid zoals bij sommige andere Griekse restaurants, maar goed te eten.

50. Een beter Grieks restaurant is er in Maastricht en omgeving niet te vinden.

Het eten is zeer lekker en goed. (goede kwaliteit vlees)

Bediening is vriendelijk en een gezellig lokatie.

51. Wij zijn altijd tevreden met alles....vriendelijk personeel en lekker Grieks eten!

52. Na een dag winkelen dit restaurant uitgekozen voor ons diner. Het felle licht en de rij kerstkaarten aan het plafond half januari vonden we niet heel sfeervol, maar het was druk, dus wij veronderstelden dat het eten goed zou zijn. Wel stoorde het ons dat er een man voordurend langs de tafels liep met de vraag: "Lekker, Lekker? Goed zo!"(luidkeels).

Vooraf schapenkaas in bladerdeeg besteld. Dit gerecht was duidelijk in de magnetron opgewarmd waardoor het bladerdeeg taai en slap was geworden. Er werd hartelijk gelachen om mijn opmerking hierover. Kreeg de indruk dat alles zo op de automatische piloot ging, dat niet doordrong wat er geantwoord werd op het "Lekker?". Het (vegetarisch) hoofdgerecht bestond uit lauwe bonen, lauwe rijst, een (in de magnetron?) geëxplodeerde aubergine (onherkenbaar, deze was als enige wel warm), zurige champignons, duidelijk uit een potje/blikje. Alleen de sla was lekker. Even na het serveren werd gevraagd of het goed smaakte, waarop ik zei dat het niet goed warm was. Wederom werd er hartelijk gelachen en liep de man weg. Het eten smaakte echt niet goed, jammer dat er voor vegetariërs geen smaakvol gerecht bestaat in dit restaurant. Mijn vriendin had vooraf gehaktballetjes en als hoofdgerecht spiezen. Beiden hadden een zurige smaak. We hebben het merendeel van het eten laten staan. Toen de borden werden opgehaald vroeg de serveerster of het had gesmaakt. Ik gaf aan dat dit niet het geval was geweest. Reactie: dat had u eerder moeten zeggen! Ik gaf aan dat ik dat gedaan had en dat er hartelijk om werd gelachen. "Jammer dan" was de enige reactie. Vervolgens hebben wij minimaal 45 minuten zitten wachten op iemand die kwam informeren of wij misschien nog iets na wilden (we hadden de tijd). Aangezien het wel erg lang duurde ben ik de rekening gaan vragen. Deze werd gebracht zonder ons aan te kijken. Ook bij het verlaten van het restaurant werd ons geen blik waardig gegund. Ik vind het heel jammer dat deze mensen niet met kritiek om kunnen gaan. Wij komen zeker nooit meer terug hier, al kunnen we achteraf hartelijk lachen om de man die de hele avond als een dolle langs de tafeltjes "lekker? Lekker? Goed zo!" liep te roepen!

4,1
  53. Wij gaan alleen maar naar Grieks restaurant Athene. Echt een familierestaurant waar je de sfeer en de gezelligheid proeft. Vooral de gyros is de beste en lekkerste die ik ooit heb gegeten, chapeau.

54. Roy 302 punten

Prima eten, interieur is alleen verouderd. Bediening is goed.

55. lisette en jo erven

wij komen al jaren bij deze griek en hij blijft ook ons griekje.erg persoonlijk en vriendelijk personeel.hebben ook een brede vaste klanten kring.vandaar dat wij terug blijven komen.eten is erg goed en prijs kwaliteit ook.

56. J. Loijen

Misschien niet de meest sfeervol ingerichte Griek, maar zijn bifteki is de beste. Hmmmm!Bediening vriendelijk.Volgendekeer eten we weer bij Athene.

57. wij eten al zeker 20jr bij deze griek. veel mensen vinden het er slordig uitzien, maar een goede griek besteed meer tijd aan het eten dan aan het uiterlijk!!

58. Goed eten voor weinig geld. Niet heel sfeervol restaurant

59. Wij eten hier regelmatig en kennen de meeste mensen van de bediening dan ook. Zijn doorgaans allemaal vriendelijk en het eten is altijd voortreffelijk. Onze favoutiet is de Athene schotel speciaal

60. Wijnand van Klaveren

Smoezelig tafeltje,
    te veel rook, vies vlees, blij dat ik er weer weg was

1,2
  61. ziet er onhygienisch uit.
    eten is matig en bediening niet al te vriendelijk als je aanmerkingen op kwaliteit van het eten hebt.

2,9
  62. heel leuk en gezellig restaurant de bediening is heel gastvrij en je voelt je er snel thuis een echte aanrader

63. sanne paras

heel lekker!

64. Ik ben hier al vaker geweest met familie of vrienden. Ik blijf niet voor niets terug komen.Niet te duur, hele fijne griekse sfeer en mooie inrichting. Eten is lekker en genoeg voor zelfs de grote eter.echte aanrader.

65. Ik had mij verheugd op lekker grieks eten.het voorgerecht was vis en dat kwam uit de frituur.het hoofdgerecht,een visschotel kwam ook uit het frituurvet.het was niet te eten!volgens de bediening ging dit al 20 jaar zo.de wijn smaakte wel goed.

1,1
  66. lekker eten,gezellig,niet duur, aanrader

67. kwaliteit eten is niet al te best.(kleine vliegjes op de salade)
    Hygiëne laat de wensen over.vergleken met een aantal jaren terug sterk achteruit gegaan.

2,8
  68. Er is wel wat sfeer.Maar eenmaal thuis stink je van top/teen naar een lucht wat dar ophangt. Bediening kaan beter,eten is wat weinig en ook iets minder van kwaliteit geworden.

4,9
  69. Een echte aanrader,lekker eten,goed drinken en geweldige bediening.

70. we zijn er nu ongeveer 10x gaan eten en elke keer is het weer erg gezellig en is het eten van goede kwaliteit. ook de prijs valt inderdaad erg mee. de sfeer is er erg gezellig en het personeel vriendelijk. een aanrader dus

71. r. castro

een gezellige tent met goed eten en zeker niet te duur