Gratis parkeren voor de deur.

5 minuten lopen van Maassluis centraal.

In onze mooie taverna aan de historische binnenhaven van Maassluis bereiden wij pure, eerlijke gerechten met verse ingrediënten en een grote voorliefde voor de mediterrane keuken.

Bij ons kun je heerlijk uitgebreid dineren, maar ook genieten van een ‘snelle hap’, een zakelijke lunch, een borrel met collega’s of vrienden, een kopje koffie drinken en een krantje lezen of rustig werken met gebruik van onze gratis wifi.

• Veganistisch

5. Betalen pin Visa Master Card American Express

1462065074 66
1493019757 82
1504812017 84
1519552343 86

1. van Tilborg

Prettig restaurant, prima sfeer en goede bediening. Proeverij als gerecht geeft een extra sfeer aan tafel.

2. Patricia Bastemeijer

Charmant restaurant, jonge bediening (nog wel wat onwennig, maar superlief), heerlijke tapas en een overweldigende macarone! Heerlijk, heerlijk, heerlijk!

3. Afgelopen zaterdag met z’n vieren heerlijk gegeten! Er heerst in het industriële pand een prettige ongedwongen sfeer. Prima bediening!

4. Mijn vriend en ik waren er voor het eerst en we zijn zeker van plan om vaker te gaan! Als voor- en nagerecht hadden we de proeverij en hoofdgerecht beiden iets anders, maar alles was even lekker en we hebben echt een top avond gehad! Fijne service ook. Echt een aanrader.

5. Kitty Poot

Wat een leuk restaurant, mooi met hout en staal. Bediening was snel en super aardig. Heerlijk gegeten aspergesoep vooraf was het minst lekker, proefde ik nou een pakje? De rest was erg goed, lekkere salade en heel vers, goed brood met smeerseltjes, super lekkere frietjes en hoofd maaltijd asperges waren erg goed. Ook de andere tafelgenoten waren erg tevreden. Na afloop nog een heerlijke cocktail genomen. Hier komen wij zeker terug.

6. Heerlijk gegeten, pure en verse ingrediënten en het gerecht van mijn keuze werd heerlijk lactosevrij aangepast. Daarbij is de bediening vlot en netjes en de inrichting gezellig en helemaal van nu.

7. Alles was prima maar de zit plaats boven was niet oké! Warm en ook nog boven de open keuken! Dat moet je je gasten niet aandoen.

8. Gezellig industrieel restaurant. Eten was erg lekker. Alleen de cheesecake was erg droog, maar er zat gelukkig genoeg karamelsaus overheen.

Bediening ook erg goed en aardig. Misschien nog een tip: eerst de vrouwen de menukaart geven en de bestelling laten zeggen :).

9. S Dijkshoorn

Wij hebben hier gisteren voor het eerst gegeten en is zeker voor herhaling vatbaar. Heerlijk gegeten en geweldige service.

10. Uitstekende kwaliteit en plezierige bediening met aandacht voor de klant. Eén van de weinige restaurants waarnaar je met een gerust hart (zakelijke) relaties mee naar toe kunt nemen zonder dat je wordt overvallen door plaatsvervangende schaamte vanwege matig eten en/of knullige bediening.

11. Heerlijk gegeten bij smaak en meer. Net even wat andere dingen dan ‘normaal’ op de kaart en ook nog de specials als extra toevoeging op de kaart. Bij ons was iedereen enthousiast. Goede bediening ook.

12. Stella Koning

Fantastisch, zijn netjes ontvangen en super gegeten.

13. Richard Foet

Zaterdag 31 maart met 5 personen heerlijk gegeten bij Smaak&Meer. Vooraf mailwisseling gehad met de eigenaar omdat 1 persoon glutenvrij eet. Dit was geen probleem en ze kreeg een heerlijk menu voorgeschoteld. De bediening heel adequaat en vriendelijk. We komen zeker terug. Bedankt voor de gezellige avond.

14. Willem Jan Schildmeijer

Online geboekt wegens storing internet geen bevestiging gehad. Maar werden vriendelijk ontvangen en het was verder geen probleem.
    Keuze gemaakt uit de menukaart waarbij mijn vrouw koos voor een vegetarisch hoofdmenu en ik voor de dry aged entrecote de portie zijn goed we gingen met een voldaan gevoel van tafel en hebben heerlijk gegeten. Een aanrader gaan zeker nogmaals bij Smaak en Meer uit eten.

15. Zonneveld

Goeie bediening, lekker eten een aanrader!

16. Fam. met kids

Stijlvolle entourage, originele menukaart en vriendelijk personeel! Heerlijk gegeten en gedronken. Vele mogelijkheden qua menu. Kortom… voor herhaling vatbaar!

17. Eten in een prettige ongedwongen sfeer en bijzonder prettige bediening.
    We zullen zeker nog eens terugkomen.

18. Afgelopen vrijdag met werk gegeten ivm afscheid van collega met 13 personen. Ik was de enige vegan en was erg verrast hoe zij hun best hadden gedaan voor mij. Iedereen had tapas en voor mij apart hoofdgerecht en apart dessert was heerlijk

19. Heel gezellig gegeten samen met mijn dochter. De vegetarische ‘plate’ was uitmuntend !!

20. Heerlijk gegeten met passende (aanbevolen) wijn en vriendelijke bediening. Een aanrader en voor (snelle) herhaling vatbaar!

21. John Versteege

Lekker eten in een leuke sfeer. Zeker een aanwinst voor Maassluis.

22. Heel erg lekker gegeten in een hele leuke atmosfeer. Prima bediening. Wij hebben genoten van 3 gangen, waaronder de vegetarische plank (niet vast op de kaart). Met daarbij steeds een bijpassend glas wijn. Heerlijk! Smaak en Meer is echt een aanwinst voor Maassluis. Als je lekker uit eten wilt in een ontspannen omgeving en geniet van mooie gerechten en goede bediening is this the place to be.

23. Het was een gezellige avond met heerlijk eten en prima service. Het Proeverij concept is een verrassende ervaring. De bediening was vriendelijk en service gericht.

24. Eten was wederom weer heerlijk! En dan ook vooral de patatjes 😋

25. Gezellig en heerlijk gegeten en heerlijke drankjes bij het menu.
    Gastvrouw was top.
    Een minpuntje wij 5 personen zaten achterin naast een vrij grote groep. Akoestiek was niet goed wij konden hierdoor elkaar niet verstaan waardoor een gezellig gesprek niet mogelijk was.

26. Als flexitariër ben ik altijd benieuwd naar de vegetarische gerechten op de kaart. Na een eerder bezoek aan dit restaurant in zomer, nu keuze uit 2 nieuwe vegetarische gerechten. Ravioli gevuld met pastinaak of polenta met gefrituurde oesterzwammen. Nooit eerder polenta gegeten, maar was erg smakelijk. Ter afsluiting de Macaron. Dit was wat mij betreft een topper! We komen zeker terug.

27. Fam. Van Aalst

Heerlijk gegeten. Was een geslaagde avond, ook met een grote groep was het eten zalig.
    Wij komen als familie zeker weer terug. We hadden een aparte ruimte en dat was heel fijn. En de bediening is goed en vriendelijk.

28. Perry Bakker

Super gegeten met start met een cocktail, door het personeel top geholpen ook onze gasten die er we wegwijs hebben gemaakt in Maassluis waren heel positief verrast!

29. Corrinne van Velden

Wij hebben een hele leuke avond gehad, mooie locatie, heel leuk personeel, lekker eten.... heel gezellig.
    We hebben jullie ook al aangeraden aan anderen, zo enthousiast waren wij.

30. Met een groep van 7 personen heerlijk gegeten.

31. Nelly van der Veen

We hebben heerlijk gegeten. Alles zag er heel verzorgd en goed uit. Het was heel gezellig en voor herhaling vatbaar. De tijd tussen b.v. voorgerecht - hoofdgerecht was wel een beetje lang… maar niet storend lang😊

32. Heerlijk gegeten in een gezellige en gemoedelijke sfeer. Vriendelijk personeel dat oplettend was.

33. Heerlijk die proeverij.

34. Heerlijk gegeten. Leuke attente bediening. Geweldige inrichting en sfeer. Gewoon top.

35. Diane van Loo

Heerlijk gegeten, van voor tot en met het nagerecht!

36. Heerlijk gegeten, met prima bereidde gerechten. Mooi gegaarde kabeljauw, precies zo ik de vis graag op mijn bord heb. Het personeel had er ook duidelijk plezier in om onze “lastige culinaire” vragen te beantwoorden. We voelden ons een welkome gast en hebben zo een prima avond gehad. Zeker een aanrader.

37. Marco van Tol

Heerlijk gegeten met vrouw en vijfjarige dochter, die door de bediening en chefs ook in de watten werd gelegd. Wijn adviezen bij de gerechten (pizza en entrecôte) waren een schot in de roos.

38. C. Wilschut

Bediening is erg vriendelijk, redelijk vlot eten, sfeer erg gezellig.

39. Eigenlijk klopte alles, de bediening, logistiek en het eten! Zeer aan te bevelen.

40. Jacqueline

De high tea was geweldig! Prima uitleg van alle wijnen en daarbij heerlijke gerechten! Service was top!

41. Caroline

Weer lekker gegeten bij Smaak en Meer. Een plank vooraf (met elkaar delen!) is altijd een aanrader. De gerechten buiten de kaart zijn origineel en heerlijk. Nagerechten voortreffelijk!
    Gezellige en vlotte bediening.
    Erg rustig voor de zaterdagavond.

42. Gerald Visser

Uitstekend eten in een leuke sfeer.

43. Willemsen

Het was gezellig en we hebben in alle rust met z'n zessen heerlijk gegeten.

44. Heerlijk en rustig gegeten. Bediening is top.

45. Een fantastische high wine bij Smaak en Meer. De wijnen en de gerechten waren perfect op elkaar afgestemd. Bij elk gerecht een andere heerlijke wijn! En weer eens een andere, verrassende high wine dan de meeste serveren.

46. Het is echt een hele gezellige aparte inrichting. Super vriendelijk en gezellig personeel.
    Het eten was ook erg lekker. Leuk dat je ook alles kan proeven.

47. Lekker gegeten en aardige bediening. Wel een minpunt... De Dry Aged Runder Entrecote was niet mals en zelfs taai te noemen en werd lauw opgediend, w.s. te lang klaar gestaan voor hij uitgeserveerd werd... Jammer!

48. petra zeeman

zeer goed en gezellig restaurant, heerlijk gegeten, bediening erg goed.
    zeker een aanrader.

49. Wij, mijn zus en ik hebben uitstekend geluncht bij Smaak & Meer, heerlijke proeverij gehad !!

50. Anna kikke

Voorgerecht proeverijtje was heerlijk en de beide vis hoofdgerechten een fijne combinatie van smaken. Wijn lekker, maar wel prijzig per glas.

51. Mooi restaurant met een industriële en tegelijk warme sfeer. We werden vriendelijk ontvangen en het personeel is erg attent. Aangezien we met een groep waren en er wat speeches zouden volgen, werd er vantevoren al aangegeven dat we in een aparte ruimte achterin konden zitten. Heel fijn dat dat kan. Het eten was heerlijk; verrassende combinaties die goed passen. Nog twee tips: als er speeches worden gehouden is het prima als het uitvragen van de bestellingen even verlaat wordt. En wellicht kan de ruimte achterin nog iets meer worden aangekleed, zoals in het overige gedeelte (meer hout en warmer licht)?

52. Lekker gegeten. Origineel opgediend die mix op plankjes.

53. Wilma van der Graaf

De smaak van het eten is goed, alleen het eten had warmer gemogen. Wij waren er met 4 personen en bij alle 4 was het eten niet warm genoeg. Zowel bij de soep als bij het hoofdgerecht. Bij melding daarvan kregen wij een gratis rondje koffie.

54. Het was in één woord: geweldig

Fijne sfeer, heerlijk eten, attente bediening, mooi opgemaakt eten.

55. Ieder gerecht was lekker. De gastheer vertelde smakelijk en als een liefhebber over ieder gerecht. De wijn was heerlijk bij iedere gang. We werden gastvrij ontvangen. Wij komen zeker terug.

56. Met z'n vieren heerlijk gegeten.
    Voorgerecht (proeverij), was lekker. Vooral de pompoensoep.
    Hoofdgerecht Procureur (gegrild) was heerlijk mals. Ruim voldoende met lekkere frietjes.
    Alleen jammer dat de eindjes van de groene asperges (alleen) bij mij draderig waren.
    Dessert was prima en de cappuccino was heel goed.
    Gezellig restaurant met vriendelijk en voorkomend personeel.
    Wel aardig aan de prijs, maar dat hadden we er graag voor over.

57. Fam van Aalst

Heerlijk gegeten. Fijne avond gehad samen met de kinderen. We komen zeker snel weer dineren.

58. Booister

Was erg lekker en gezellig

59. Saskia van der Sar

Gezellig. Gewoon goed gegeten maar de prijs vond ik vrij pittig.

60. Zaterdag 11 maart genoten van een heerlijke vegetarisch hoofdgerecht!!
    Samen met 2 vriendinnen, die ook hebben genoten van het eten en de ambiance, was het een gezellig en ontspannen etentje!!

Vriendelijke groet,
    Anke Kleijweg

61. Karin de Koning

Super leuk restaurant, helemaal van deze tijd. We hebben fantastisch gegeten en het personeel was top!!

62. Kees en Drieka Noordermeer

Heerlijk avondje uit, lekker eten, goede sfeer! Aanrader!

63. Els Koffeman

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten! Goede ambiance, attent en zeer vriendelijk personeel. Perfecte setting en inrichting! Mooie menukaart met de heerlijkste, aparte gerechten maar zeer toegankelijk voor iedereen. De proeverij vooraf was een succes! Mijn gezelschap koos voor een heerlijk zoet dessert maar zelf had ik de kaasplank met een goed glas port! We komen zeker weten nog een keer terug! Succes verzekerd als je hier gaat eten!

64. Gezellige sfeer, leuke bediening die precies de juiste aandacht geeft!
    Wij kozen voor de proeverij, een absolute aanrader! Mooie combinaties!

65. Lekker gegeten! We waren met 6 personen. Als voorgerecht twee 'planken' genomen, die we hebben gedeeld. Heerlijk! Hoofdgerechten ook prima.

66. Goed restaurant, warm, sfeervol en erg lekker eten!! Zeker aan te raden is om een pizza te nemen als borrelhapje vooraf ipv stokbrood !

67. Heerlijk gegeten bij Smaak en Meer. Mooie pure gerechten. Origineel en vooral smaak! De entourage is industrieel en toch sfeervol. Personeel is attent en vriendelijk. Een aanrader!

68. Harry Petersen

Een mooie plek in Maassluis, waar je met veel smaak (en meer) een aangename avond kunt doorbrengen. Je voelt je snel thuis, bijzonder sympathieke bediening en magnifiek wijnadvies. Een aanrader voor de regio!!!

69. Leuke locatie, Goed gegeten, vriendelijk personeel, had wel iets warmer mogen zijn. We waren blij dat we warme kleding aan hadden. Als de omgevingstemperatuur koel is, koelt het eten ook eerder af...

70. Na een hartelijke ontvangst konden wij (5 personen) direct naar onze tafel. Het aperitiefje kwam snel, waarna we de kaart kregen. Als eerste gang 2 verschillende proeverijen voor 2 personen en een soep, alles buitengewoon smakelijk. Vervolgens het hoofdgerecht met 1x poon, 2x kipspiesje met mole en een stoofpotje en een eendenborst, alles op hetzelfde moment geserveerd. Over de kwaliteit was iedereen zeer te spreken en hetzelfde gold voor de desserts en de koffie. De bediening was zeer attent en aanwezig wanneer dat nodig was. Al met al een fijne avond gehad.

71. Berthy Eeuwijk

Keuze voor de lunch was gevarieerd. Verse producten. Er viel een theeglas om en direct werd dit opgemerkt door het personeel en verholpen. Prettige bediening. Voor herhaling vatbaar.

72. Joke van Loenen / Rabobank Westland

We hebben genoten van een heerlijk en verrassend diner. De presentatie van de gerechten was erg goed.
    De wijnen die zijn geserveerd waren allen goed van smaak.
    De doorlooptijd tussen de gerechten mag wat korter zijn, maar is niet als hinderlijk ervaren.

Zeker een aanbeveling waard. Top!

73. Manuela Vroon

Heerlijk gegeten en gedronken! Bijzondere hapjes, echt eens wat anders dan de standaard restaurants. Als je echt eens goed wil genieten van eten dan moet je hier zijn. Het gerecht: Proeverij is een aanbeveling.

74. Het eten was lekker.
    Vegetarisch was heerlijk, de vis was ook goed en de toetjes voortreffelijk.

75. Carla Brouwer

Wij hebben heerlijk gegeten. De kaart was spannend en de huiswijn heerlijk. De bediening was vriendelijk en de omgeving heel gezellig. De pizza's zijn heerlijk met een superdunne bodem. Het vegetarische menu was heel verrassend. De gefrituurde bloemkool was heel lekker. Mijn dochter had groente explosie en dat was ook heel erg lekker. Als je vegetarisch wilt eten wordt je hier serieus genomen. Kortom "the place to be"

76. L. Van der Lans

Voorgerechten prima. Hoofdgerecht 3x Bavet viel bij alle drie tegen. Zeker geen malse bavet, zoals bavet moet zijn. Periode tussen voor- en hoofdgerecht erg lang. Hebben tweemaal moeten vragen wat er aan de hand was. Jammer.