Gratis parkeren voor de deur.

5 minuten lopen van Maassluis centraal.

In onze mooie taverna aan de historische binnenhaven van Maassluis bereiden wij pure, eerlijke gerechten met verse ingrediënten en een grote voorliefde voor de mediterrane keuken.

Bij ons kun je heerlijk uitgebreid dineren, maar ook genieten van een ‘snelle hap’, een zakelijke lunch, een borrel met collega’s of vrienden, een kopje koffie drinken en een krantje lezen of rustig werken met gebruik van onze gratis wifi.

• Veganistisch

5. Betalen pin Visa Master Card American Express

1512192848 84
1519985687 86
1521933897 86
1537519575 86
1549208833 85

1. Weer heerlijk gegeten, als altijd. Verrast door nieuwe gerechten.
    Altijd een warm welkom. Ik verheug mij nu al op de volgende keer.

2. L. Bruins

Voor de tweede keer hier heerlijk gegeten! Vooral de burgers buiten de kaart om zijn zeer aan te raden.
    Zeer vriendelijke bediening.
    Helaas wel voor de tweede keer vrij lang moeten wachten op het hoofdgerecht terwijl het niet druk was, enige minpuntje dus!

3. Paulette

Leuke sfeer, heerlijk gegeten en attente bediening. De proeverij van voor- en hoofdgerechten is een aanrader!

4. Verrassende smaak-combinaties, mooie presentatie vd gerechten, fijne bediening met gevoel voor humor en tijd (makend) voor een praatje, open sfeer, laagdrempelig! Pracht-restaurant! Hulde aan Jeroen en zijn team!

5. Megan Stougie

Heerlijk gegeten! Lekker divers en voor ieder wat wils. Zeker een aanrader en vergeet dan niet om het dessertplankje te kiezen!!

6. Jeroen

7. G. Breederveld

Om met het eten te beginnen, het was fantastisch!
    Niet het "gewone" aanbod maar exclusief en op een mooie manier gepresenteerd!
    Ambiance van Smaak en Meer is geweldig, bediening was perfect!
    Kortom, wij hebben erg genoten van het bezoek aan Smaak en Meer en zullen het zeker bij anderen aanbevelen!

8. Heerlijk gegeten hier, we hadden de proeverij dus van allerlei dingen op de menukaart een klein stukje. Ook werd er goed omgegaan met allergieën! Zou hier zo weer gaan eten, aanrader!

9. G. Lansbergen

Heerlijk avondje, lekker gegeten in een gezellige ambiance.

10. Goede producten, attent en vriendelijk personeel en leuke sfeer!

11. Voor de tweede keer bij Smaak & Meer geweest. We hebben heerlijk gegeten! Het eten is met zorg en veel smaak bereid, de bediening vriendelijk. Het doet de naam eer aan!
    We komen binnenkort weer!

12. Gisteravond heerlijk gegeten. Service was ook toppie.
    Een echte aanrader.

13. 18 uur binnen 19.10 uur voorgerecht. Plank die zeer ‘s zomers aandeed. En capaccio en iets wat op vitello Tonnato moest lijken. Gevraagd of de loempia op de plank lag; antwoord was ja. Niet dus. Aangegeven; antwoord; keus van de chef. Hoofdgerecht ( 20.15 uur) was goed, peper en zout zelf toegevoegd. Patatjes waren zalig en salade overheerlijk. Vorige keer echt heerlijk hier gegeten. Nu oké.

14. Eten was echt top! De kaart sprak mij enorm aan.
    Wat ik zo jammer vind aan de meeste restaurants is dat er zo weinig groente wordt geserveerd.
    Ik vond het hier echt heel goed! Ieder zn wens is anders de ene houdt er wel van en de andere niet. Ik had een apart bakje gestoomde of gegrilde groenten nog wel fijn gevonden of de optie om dat extra bij te bestellen. Net als de salade!! Erg lekker maar echt een bakje voor 1 persoon in mijn geval.

Eten was goede kwaliteit
    We komen zeker terug!!

15. Ellis Vermoen

Zaterdag heerlijk geborreld en fingerfood gegeten met zijn 12-en. De kids hebben ook lekker gegeten en aan de lange tafel konden zij leuk spelletjes doen. Goede cocktails en het fingerfood en proeverij systeem is echt super leuk. Service top. Het ontbrak ons aan niets ook al was het hele restaurant vol en er zelfs een feestje gaande was im de afgesloten ruimte.
    Een mooie zaak met lekker eten en drinken waar wij zeker vaker terug zullen komen!

16. Fantastisch gegeten en afspraak nagekomen ( op tijd zijn voor een concert). Fijne en ongedwongen sfeer.
    Fijne bediening.

17. Anneke van der End

Met 3 personen gedineerd bij jullie.
    Het was voortreffelijk.
    De uitleg voor een drankje bij het gerecht was PERFECT!
    Bediening was heel goed en 2 heel gezellige dames, die echt de tijd voor je hadden.
    Kwam ook doordat er 'maar' 3 tafels en in totaal maar 11 personen waren.
    Maar toch… was erg fijn.
    Wij komen zeer regelmatig bij jullie eten en het is nog nooit matig geweest altijd goed tot zeer goed.
    Compliment aan de kok, die ook nog even aan onze tafel uitleg over een gerecht kwam geven… top!

18. Janny Lukaart

Heerlijk gegeten. Gezelige sfeer. Prima service. We moesten op tijd weg en daar werd goed rekening mee gehouden. We komen graag nog een keer terug.

19. Heerlijk gegeten met vrienden. Leuke en vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

20. Peter Korpershoek

Het eten is verzorgd en het personeel is vriendelijk. Het boekje waarin de menukaart is opgenomen is erg druk en onoverzichtelijk. Er is gekozen voor een soort 'magazine' waarin het ontstaansverhaal vermengd wordt met de menu's. Dit is goede storytelling, de eigenaars mogen met recht trots zijn, maar het was voor mijn tafelgenoten stuk voor stuk puzzelen hoe het boekje gelezen kon worden.

21. Heerlijk eten, goeie begeleidende wijnen, geweldige bediening, fijne sfeer.
    Een aanrader om fantastisch te eten in Maassluis!

22. Goede ontvangst, prima eten, goede bediening, voor herhaling vatbaar.

23. Bas Poldervaart

Voor ons de eerste keer bij Smaak en meer. Kennen ze alleen van de catering op locatie. Dat is altijd top!
    Restaurant is stoer aangekleed, ontvangst gezellig en losjes. Wij bestelden proeverij vooraf. Super mooi opgemaakt en heerlijke gerechtjes. Als hoofd een goede entrecote en de burger buiten de kaart om. Die was echt super. Gefrituurde paddestoelen ala garnituur waren heerlijk.
    Heerlijk gegeten, gezellige avond gehad!

24. Prima gegeten, leuk team dat de bediening verzorgde.

Redelijke prijs aanrader dus!

25. Duurde lang voordat we werden opgemerkt, na commentaar daarover wel goedgemaakt en kregen we snel ons voorgerecht. Geweldig goed gegeten. Nectarines in nagerecht hadden wel langer gegrild mogen worden, ook proefde ik daar de kaneel niet.

26. Zakelijke diner gehad. Eten is heerlijk, super menu kaart met veel verschillende gerechten. Hoeveelheden zijn perfect. Goede bediening. Een geslaagde avond!

27. De sfeer in het restaurant is erg leuk. Het eten voor de volwassenen was ook erg lekker. Voor de kinderen echter een pannenkoek besteld van het kindermenu en dat was slechts een heel dun flensje. Dit is niet genoeg en ook veel te duur voor wat je krijgt.
    De service was heel vriendelijk, maar niet erg snel. Als we wat sneller werden geholpen dan hadden we een toetje kunnen nemen, nu echter niet gehaald door de bediening.
    Ik zou er dus wel terug gaan, maar dan niet met kinderen en alleen als je weet dat je echt alle tijd hebt.

28. Joke Rasens

Locatie is leuk! Inrichting van deze tijd.
    Wij kregen een tafel boven en dat was wel warm.
    Lekker dagmenu genomen. Leuke bediening en we konden op ons gemak eten.

29. Heel leuk en gezellig restaurant. De sfeer vonden we super. Heerlijk eten. Seker een hele goede prijs kwaliteit verhouding. Wij waren er op zaterdag en maar 3 man bediening, terwijl de zaak helemaal vol zat. Dus je moest wel een beetje van wachten houden. Op het moment dat je qat vroeg, kreeg je het gelijk. Voor herhaling vatbaar.

30. Dixie Kleijwegt

Heerlijk gegeten samen met mijn nichtje, sfeer geweldig en het personeel was vriendelijk netjes en behulpzaam! Het was een top avond en aanrader voor anderen!

31. Trudy van Gijzen

Gezellig en uiterst smaakvol ingericht, heerlijk gegeten

32. Netty de Koning

Heerlijk gegeten… we gaan zeker nog eens terug.
    Echt een aanrader…

33. Voor de 4e keer hier gegeten. Het is een fantastische plek. Heel sfeervol. De bediening erg vriendelijk en behulpzaam en het eten gewoon geweldig!

34. Erg lekker gegeten, vriendelijke en nette bediening. We komen zeker terug!

35. De proeverijtjes zijn zeker aanraders. Hierdoor krijg je van alles wat. En alles even lekker.

36. W.Sjardijn

Het rustig we waren vrij vroeg later werd het drukker het eten was perfect We hadden verschillende soorten vlees Het was prima.

37. Super lekker gegeten en echt top bediening! Kom zeker snel terug!

38. Tony Torn

Zeer goede bediening.
    Het eten is vers, de bediening goed en vriendelijk, zelf bij drukte. We hadden een eindtijd, omdat e naar een consert moesten. Bij de reservering had ik dit aangegeven. Ook hier voelde ze keurig rekening mee. Kortom: voor herhaling vatbaar.

39. van Tilborg

Prettig restaurant, prima sfeer en goede bediening. Proeverij als gerecht geeft een extra sfeer aan tafel.

40. Afgelopen zaterdag met z’n vieren heerlijk gegeten! Er heerst in het industriële pand een prettige ongedwongen sfeer. Prima bediening!

41. Mijn vriend en ik waren er voor het eerst en we zijn zeker van plan om vaker te gaan! Als voor- en nagerecht hadden we de proeverij en hoofdgerecht beiden iets anders, maar alles was even lekker en we hebben echt een top avond gehad! Fijne service ook. Echt een aanrader.

42. Kitty Poot

Wat een leuk restaurant, mooi met hout en staal. Bediening was snel en super aardig. Heerlijk gegeten aspergesoep vooraf was het minst lekker, proefde ik nou een pakje? De rest was erg goed, lekkere salade en heel vers, goed brood met smeerseltjes, super lekkere frietjes en hoofd maaltijd asperges waren erg goed. Ook de andere tafelgenoten waren erg tevreden. Na afloop nog een heerlijke cocktail genomen. Hier komen wij zeker terug.

43. Heerlijk gegeten, pure en verse ingrediënten en het gerecht van mijn keuze werd heerlijk lactosevrij aangepast. Daarbij is de bediening vlot en netjes en de inrichting gezellig en helemaal van nu.

44. Alles was prima maar de zit plaats boven was niet oké! Warm en ook nog boven de open keuken! Dat moet je je gasten niet aandoen.

45. Gezellig industrieel restaurant. Eten was erg lekker. Alleen de cheesecake was erg droog, maar er zat gelukkig genoeg karamelsaus overheen.

Bediening ook erg goed en aardig. Misschien nog een tip: eerst de vrouwen de menukaart geven en de bestelling laten zeggen :).

46. S Dijkshoorn

Wij hebben hier gisteren voor het eerst gegeten en is zeker voor herhaling vatbaar. Heerlijk gegeten en geweldige service.

47. Uitstekende kwaliteit en plezierige bediening met aandacht voor de klant. Eén van de weinige restaurants waarnaar je met een gerust hart (zakelijke) relaties mee naar toe kunt nemen zonder dat je wordt overvallen door plaatsvervangende schaamte vanwege matig eten en/of knullige bediening.

48. Heerlijk gegeten bij smaak en meer. Net even wat andere dingen dan ‘normaal’ op de kaart en ook nog de specials als extra toevoeging op de kaart. Bij ons was iedereen enthousiast. Goede bediening ook.

49. Stella Koning

Fantastisch, zijn netjes ontvangen en super gegeten.

50. Richard Foet

Zaterdag 31 maart met 5 personen heerlijk gegeten bij Smaak&Meer. Vooraf mailwisseling gehad met de eigenaar omdat 1 persoon glutenvrij eet. Dit was geen probleem en ze kreeg een heerlijk menu voorgeschoteld. De bediening heel adequaat en vriendelijk. We komen zeker terug. Bedankt voor de gezellige avond.

51. Willem Jan Schildmeijer

Online geboekt wegens storing internet geen bevestiging gehad. Maar werden vriendelijk ontvangen en het was verder geen probleem.
    Keuze gemaakt uit de menukaart waarbij mijn vrouw koos voor een vegetarisch hoofdmenu en ik voor de dry aged entrecote de portie zijn goed we gingen met een voldaan gevoel van tafel en hebben heerlijk gegeten. Een aanrader gaan zeker nogmaals bij Smaak en Meer uit eten.

52. Zonneveld

Goeie bediening, lekker eten een aanrader!

53. Fam. met kids

Stijlvolle entourage, originele menukaart en vriendelijk personeel! Heerlijk gegeten en gedronken. Vele mogelijkheden qua menu. Kortom… voor herhaling vatbaar!

54. Eten in een prettige ongedwongen sfeer en bijzonder prettige bediening.
    We zullen zeker nog eens terugkomen.

55. Afgelopen vrijdag met werk gegeten ivm afscheid van collega met 13 personen. Ik was de enige vegan en was erg verrast hoe zij hun best hadden gedaan voor mij. Iedereen had tapas en voor mij apart hoofdgerecht en apart dessert was heerlijk

56. Heel gezellig gegeten samen met mijn dochter. De vegetarische ‘plate’ was uitmuntend !!

57. John Versteege

Lekker eten in een leuke sfeer. Zeker een aanwinst voor Maassluis.

58. Heel erg lekker gegeten in een hele leuke atmosfeer. Prima bediening. Wij hebben genoten van 3 gangen, waaronder de vegetarische plank (niet vast op de kaart). Met daarbij steeds een bijpassend glas wijn. Heerlijk! Smaak en Meer is echt een aanwinst voor Maassluis. Als je lekker uit eten wilt in een ontspannen omgeving en geniet van mooie gerechten en goede bediening is this the place to be.

59. Het was een gezellige avond met heerlijk eten en prima service. Het Proeverij concept is een verrassende ervaring. De bediening was vriendelijk en service gericht.

60. Eten was wederom weer heerlijk! En dan ook vooral de patatjes 😋

61. Gezellig en heerlijk gegeten en heerlijke drankjes bij het menu.
    Gastvrouw was top.
    Een minpuntje wij 5 personen zaten achterin naast een vrij grote groep. Akoestiek was niet goed wij konden hierdoor elkaar niet verstaan waardoor een gezellig gesprek niet mogelijk was.

62. Als flexitariër ben ik altijd benieuwd naar de vegetarische gerechten op de kaart. Na een eerder bezoek aan dit restaurant in zomer, nu keuze uit 2 nieuwe vegetarische gerechten. Ravioli gevuld met pastinaak of polenta met gefrituurde oesterzwammen. Nooit eerder polenta gegeten, maar was erg smakelijk. Ter afsluiting de Macaron. Dit was wat mij betreft een topper! We komen zeker terug.

63. Fam. Van Aalst

Heerlijk gegeten. Was een geslaagde avond, ook met een grote groep was het eten zalig.
    Wij komen als familie zeker weer terug. We hadden een aparte ruimte en dat was heel fijn. En de bediening is goed en vriendelijk.

64. Perry Bakker

Super gegeten met start met een cocktail, door het personeel top geholpen ook onze gasten die er we wegwijs hebben gemaakt in Maassluis waren heel positief verrast!

65. Corrinne van Velden

Wij hebben een hele leuke avond gehad, mooie locatie, heel leuk personeel, lekker eten.... heel gezellig.
    We hebben jullie ook al aangeraden aan anderen, zo enthousiast waren wij.

66. Met een groep van 7 personen heerlijk gegeten.

67. Nelly van der Veen

We hebben heerlijk gegeten. Alles zag er heel verzorgd en goed uit. Het was heel gezellig en voor herhaling vatbaar. De tijd tussen b.v. voorgerecht - hoofdgerecht was wel een beetje lang… maar niet storend lang😊

68. Heerlijk gegeten in een gezellige en gemoedelijke sfeer. Vriendelijk personeel dat oplettend was.

69. Heerlijk die proeverij.

70. Heerlijk gegeten. Leuke attente bediening. Geweldige inrichting en sfeer. Gewoon top.

71. Diane van Loo

Heerlijk gegeten, van voor tot en met het nagerecht!

72. Heerlijk gegeten, met prima bereidde gerechten. Mooi gegaarde kabeljauw, precies zo ik de vis graag op mijn bord heb. Het personeel had er ook duidelijk plezier in om onze “lastige culinaire” vragen te beantwoorden. We voelden ons een welkome gast en hebben zo een prima avond gehad. Zeker een aanrader.

73. Marco van Tol

Heerlijk gegeten met vrouw en vijfjarige dochter, die door de bediening en chefs ook in de watten werd gelegd. Wijn adviezen bij de gerechten (pizza en entrecôte) waren een schot in de roos.

74. C. Wilschut

Bediening is erg vriendelijk, redelijk vlot eten, sfeer erg gezellig.

75. Eigenlijk klopte alles, de bediening, logistiek en het eten! Zeer aan te bevelen.

76. Jacqueline

De high tea was geweldig! Prima uitleg van alle wijnen en daarbij heerlijke gerechten! Service was top!

77. Caroline

Weer lekker gegeten bij Smaak en Meer. Een plank vooraf (met elkaar delen!) is altijd een aanrader. De gerechten buiten de kaart zijn origineel en heerlijk. Nagerechten voortreffelijk!
    Gezellige en vlotte bediening.
    Erg rustig voor de zaterdagavond.

78. Gerald Visser

Uitstekend eten in een leuke sfeer.

79. Willemsen

Het was gezellig en we hebben in alle rust met z'n zessen heerlijk gegeten.

80. Heerlijk en rustig gegeten. Bediening is top.

81. Een fantastische high wine bij Smaak en Meer. De wijnen en de gerechten waren perfect op elkaar afgestemd. Bij elk gerecht een andere heerlijke wijn! En weer eens een andere, verrassende high wine dan de meeste serveren.

82. Het is echt een hele gezellige aparte inrichting. Super vriendelijk en gezellig personeel.
    Het eten was ook erg lekker. Leuk dat je ook alles kan proeven.

83. Lekker gegeten en aardige bediening. Wel een minpunt... De Dry Aged Runder Entrecote was niet mals en zelfs taai te noemen en werd lauw opgediend, w.s. te lang klaar gestaan voor hij uitgeserveerd werd... Jammer!

84. petra zeeman

zeer goed en gezellig restaurant, heerlijk gegeten, bediening erg goed.
    zeker een aanrader.

85. Wij, mijn zus en ik hebben uitstekend geluncht bij Smaak & Meer, heerlijke proeverij gehad !!

86. Anna kikke

Voorgerecht proeverijtje was heerlijk en de beide vis hoofdgerechten een fijne combinatie van smaken. Wijn lekker, maar wel prijzig per glas.

87. Mooi restaurant met een industriële en tegelijk warme sfeer. We werden vriendelijk ontvangen en het personeel is erg attent. Aangezien we met een groep waren en er wat speeches zouden volgen, werd er vantevoren al aangegeven dat we in een aparte ruimte achterin konden zitten. Heel fijn dat dat kan. Het eten was heerlijk; verrassende combinaties die goed passen. Nog twee tips: als er speeches worden gehouden is het prima als het uitvragen van de bestellingen even verlaat wordt. En wellicht kan de ruimte achterin nog iets meer worden aangekleed, zoals in het overige gedeelte (meer hout en warmer licht)?

88. Lekker gegeten. Origineel opgediend die mix op plankjes.

89. Wilma van der Graaf

De smaak van het eten is goed, alleen het eten had warmer gemogen. Wij waren er met 4 personen en bij alle 4 was het eten niet warm genoeg. Zowel bij de soep als bij het hoofdgerecht. Bij melding daarvan kregen wij een gratis rondje koffie.

90. Het was in één woord: geweldig

Fijne sfeer, heerlijk eten, attente bediening, mooi opgemaakt eten.

91. Ieder gerecht was lekker. De gastheer vertelde smakelijk en als een liefhebber over ieder gerecht. De wijn was heerlijk bij iedere gang. We werden gastvrij ontvangen. Wij komen zeker terug.

92. Met z'n vieren heerlijk gegeten.
    Voorgerecht (proeverij), was lekker. Vooral de pompoensoep.
    Hoofdgerecht Procureur (gegrild) was heerlijk mals. Ruim voldoende met lekkere frietjes.
    Alleen jammer dat de eindjes van de groene asperges (alleen) bij mij draderig waren.
    Dessert was prima en de cappuccino was heel goed.
    Gezellig restaurant met vriendelijk en voorkomend personeel.
    Wel aardig aan de prijs, maar dat hadden we er graag voor over.

93. Fam van Aalst

Heerlijk gegeten. Fijne avond gehad samen met de kinderen. We komen zeker snel weer dineren.

94. Booister

Was erg lekker en gezellig

95. Saskia van der Sar

Gezellig. Gewoon goed gegeten maar de prijs vond ik vrij pittig.

96. Zaterdag 11 maart genoten van een heerlijke vegetarisch hoofdgerecht!!
    Samen met 2 vriendinnen, die ook hebben genoten van het eten en de ambiance, was het een gezellig en ontspannen etentje!!

Vriendelijke groet,
    Anke Kleijweg

97. Karin de Koning

Super leuk restaurant, helemaal van deze tijd. We hebben fantastisch gegeten en het personeel was top!!

98. Kees en Drieka Noordermeer

Heerlijk avondje uit, lekker eten, goede sfeer! Aanrader!

99. Els Koffeman

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten! Goede ambiance, attent en zeer vriendelijk personeel. Perfecte setting en inrichting! Mooie menukaart met de heerlijkste, aparte gerechten maar zeer toegankelijk voor iedereen. De proeverij vooraf was een succes! Mijn gezelschap koos voor een heerlijk zoet dessert maar zelf had ik de kaasplank met een goed glas port! We komen zeker weten nog een keer terug! Succes verzekerd als je hier gaat eten!

100. Gezellige sfeer, leuke bediening die precies de juiste aandacht geeft!
    Wij kozen voor de proeverij, een absolute aanrader! Mooie combinaties!

Volgende pagina