Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Maassluis verdeeld zijn.

1. Onbeschoft personeel, veel beloven en weinig doen.. beste advies niet heen gaan.

Goet merellaan

2. Bekkema

3. Familie de Vos

Vanwege de 82-ste verjaardag van mijn schoonmoeder hebben we hier gisteravond gegeten. Wat een heerlijke ervaring! Fijne bediening, prachtig opgemaakte borden en alles smaakte erg lekker!
    Ontvangst met een overheerlijk kopje gerookte paprikasoep en we hebben daarna genoten van zowel vis als vlees.
    Zéér zeker aan te bevelen en dat doen we dus ook 😁

4. Heerlijk gegeten, met een super relaxte sfeer.

5. Heerlijk gegeten met z'n drieën. Gerechten zagen er fantastisch uit en (nog belangrijker!) verrukkelijk om te verorberen. Fijne avond gehad, altijd gezellig en sfeervol daar!

6. Nog steeds gezellig ingericht, hartelijke ontvangst en een leuk tafeltje. Vanwege mijn verjaardag was er een slinger opgehangen. Heel attent. Van het huis hadden we een lekker paprikasoepje als vooraf. Het voorgerecht, en het hoofdgerecht werden in een zeer prettig tempo geserveerd. Daarnaast is de Italiaanse huiswijn alsof er een engeltje over je tong… gaat. Goede keuze.
    Alweer zeer smakelijk gegeten en een heel fijne avond gehad. Dank dank!

7. Cor in 't Veld

Top gegeten. Goede prijs/kwaliteit verhouding

8. Mirjam Moerkerk

Weer een heerlijk avondje genoten van een zalig wijntje en top diner.

9. Traditionele gerechten met een lekkere smaak. Zeker de moeite waard om een keer terug te gaan.

10. Na een hartelijk welkom hebben we echt heerlijk gegeten. Gezellige sfeer en een fijne bediening. Echt een aanrader om in een huiselijke sfeer een avondje uit te zijn.

11. Chinees-Indisch Maassluis

Sonnetje65

Ouderwets lekker gegeten met 4 vrienden. Bediening was adequaat, eten smaakte verrukkelijk. Voor we er erg in hadden was het 22.00 uur en moesten we gaan.....

12. Mirandacv d Brugge

Pizza is verukkelijk… berzorgen een ramp… 2e kans gegeven… maar wederom 2 uur later pas pizza bezorgd. Wat is dit slecht.

13. A.C. de Hek

Kwaliteit van het eten was voortreffelijk. De sfeer en de bediening was gezellig en ongedwongen. De gastvrouw en kok maakte graag een ontspannen gesprekje en zette zich vol overgave in om het de klant naar zijn zin te maken en dat beleefde en proefde je.

14. Als vanouds, gezellig en zeer lekker. Was alleen aanpoten, om die 10u te vermijden.

15. Chinees-Indisch Maassluis

J.H. Wijnhorst

Helemaal goed.

16. antoinette dupon

Dit is een TOP restaurant!
    Top kok, alles is mogelijk ook als je VEG eet,
    Fijne gezellige bediening.
    Kort om een geweldig Restaurant.

17. We missen dit fantastische restaurant nu het gesloten is ivm Corona. Hopelijk weer snel open. Alles vers en met de grootste zorg bereid. De klant wordt in de watten gelegd met zowel het fantastische eten en de super service

18. Chinees-Indisch Maassluis

Combinatie gerecht besteld. Kip ananas zat geen stukje ananas in. Babi Pangang saus was plakkerige tomaten saus.
    Voor ons niet meer. Jammer was vroeger een prima chinees.

19. Dirk van der Heijde

Heerlijke kerst gerechten gegeten thuis laten bezorgen. Jullie zijn kanjers.

20. Jan van der Maarel

Helaas door Corona maar tot 17.00 uur geopend. Gelukkig bleek het na overleg mogelijk om vanaf 13.30 uur te komen Lunchen/dineren. Dat hebben we zaterdag 11 december gedaan. Geweldig genoten. Een overheerlijke amuse van coquille, een prima wildpaté, chateaubriand, diamandhaas en Kaat mossel als dessert. Wij (4) hebben heerlijk op ons gemak van alles kunnen genieten. De chef kan er wat van! Zeker voor herhaling vatbaar, gewoon doen.

21. Kleine eetwaren Maassluis
    Vertaal van English naar Nederlands

Hele leuke tent maar de serveerster is chagrijnig en de chocomelk is koud, wel lekker snoepjes.

22. Geweldig gegeten bij de Lantaern. Hier krijg je nog (te) royale porties die ook nog eens goed betaalbaar zijn. De kwaliteit is bijzonder goed. De parelhoen, de hertenbiefstuk, de ganzenborst, allemaal even goed. Als je allergisch bent voor een luidruchtige lokatie, moet je even goed nadenken. Of hadden wij toevallig luidruchtige eters om ons heen?
    Je zal begrijpen dat dit niet de laatste keer was dat we hier gegeten hebben.

23. Jan van den Hoek

Gewoon geweldig, het eten was geweldig en lekker, gewoon een aanrader
    voor iedereen, en de bediening het blijven kanjers.

24. Astrid den Haan

Wederom hebben we weer heerlijk gegeten bij jullie. De kok is subliem en een betere gastvrouw kan je je niet wensen. Kortom het was weer een feestje om bij jullie te zijn!! Tot snel.

25. P. Westhuis

Al meer hier gegeten. Prima kok en overheerlijke gerechten. Deze keer een Tarbot gekozen. Echt heel lekker en dus heel lekker gegeten. Als corona het toelaat gaan we gauw weer.

26. Hans van Dijk

Bij Brasserie de Lantaern in Maassluis komen wij vaker. Het is er altijd gezellig en de sfeer is prima. Genoten van een heerlijk wild menu. Het eten is voortreffelijk en qua prijs/kwaliteit is deze Brasserie zeker aan te bevelen!

27. Onze eerste ervaring was uitstekend. Heerlijk eten, vriendelijke bediening en fijne sfeer.
    Het was een proef en heeft ons doen besluiten om snel te komen met kinderen en kleinkinderen.

28. Eten was goed, kregen het idee dat we wel door moesten drinken. Service rommelig. Onze beloofde zitplaats ging niet door. We wilde naar de ons toegewezen plaats lopen, die ineens niet doorging omdat er ineens 5 mensen kwamen en er een plaats over was voor 4 personen en daar geen zitplaats bij kon. Heel jammer, stamp de boel maar vol. Wij gaan niet meer, was niet de eerste teleurstelling.

5,9
  29. De sfeer is hier ontspannen en gemoedelijk, er wordt met liefde gekookt en dat proef je. Prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde! Een aanrader dus.....

30. A van Rijn

In een aangename en intieme sfeer genoten van de kookkunst van de chef waarbij de bediening het geheel tot een echt avondje uit maken. In één woord TOP en een aanrader!