Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Maassluis verdeeld zijn.

1. Internationaal Maassluis

Als flexitariër ben ik altijd benieuwd naar de vegetarische gerechten op de kaart. Na een eerder bezoek aan dit restaurant in zomer, nu keuze uit 2 nieuwe vegetarische gerechten. Ravioli gevuld met pastinaak of polenta met gefrituurde oesterzwammen. Nooit eerder polenta gegeten, maar was erg smakelijk. Ter afsluiting de Macaron. Dit was wat mij betreft een topper! We komen zeker terug.

2. Internationaal Maassluis

Fam. Van Aalst

Heerlijk gegeten. Was een geslaagde avond, ook met een grote groep was het eten zalig.
    Wij komen als familie zeker weer terug. We hadden een aparte ruimte en dat was heel fijn. En de bediening is goed en vriendelijk.

3. Chinees-Indisch Maassluis

Kishan Ramasre

Ik heb nog nooit een hamburger speciaal als van daar geproefd ik rij uit Rotterdam speciaal 1× in de tijd met gezin erheen. Het eten is speciaal kan je gerust zonder overdrijven zeggen en de mensen zijn super relaxed en spontaan.

Yvonne van de Wetering-van Vliet

We hebben weer geweldig goed gegeten. Sfeer is altijd gemoedelijk en zo ook de bediening. We komen graag weer terug. Tot ziens.

Als regelmatige bezoekers valt ons een ding onmiddelijk op, dat er veel aandacht wordt besteed aan verse groenten, voor ons zeer belangrijk, bij andere restaurants is dit vaak een ondergeschoven kindje. Totaal plaatje, huiselijk, vriendelijk, goede service en een goede prijs, kwaliteit verhouding.

Ph. Noordam

Erg lekker en hoeveelheid ruim voldoende. Goede tijdfasering tussen de gerechten door. Zeer attente service.

8. Internationaal Maassluis

Perry Bakker

Super gegeten met start met een cocktail, door het personeel top geholpen ook onze gasten die er we wegwijs hebben gemaakt in Maassluis waren heel positief verrast!

Pompoensoep zonder pompoen, het was gewoon water met crème fraiche, niet te eten.
    Klacht niet serieus genomen. Daarna stadshap met biefstuk die ijskoud was en lauwe frites, ook deze klacht naast zich neergelegd.
    Jong ongeïnteresseerd serveerstertje.
    Borrelen is leuk maar ga vooraf elders eten.

Goed eten, vriendelijk, netjes bezorgd

11. Internationaal Maassluis

Corrinne van Velden

Wij hebben een hele leuke avond gehad, mooie locatie, heel leuk personeel, lekker eten.... heel gezellig.
    We hebben jullie ook al aangeraden aan anderen, zo enthousiast waren wij.

12. Internationaal Maassluis

Met een groep van 7 personen heerlijk gegeten.

13. Internationaal Maassluis

Nelly van der Veen

We hebben heerlijk gegeten. Alles zag er heel verzorgd en goed uit. Het was heel gezellig en voor herhaling vatbaar. De tijd tussen b.v. voorgerecht - hoofdgerecht was wel een beetje lang… maar niet storend lang😊

Heerlijk gegeten en zo gezellig!

15. Internationaal Maassluis

Heerlijk gegeten in een gezellige en gemoedelijke sfeer. Vriendelijk personeel dat oplettend was.

Leuk verwelkomd met heerlijke amuse heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Echt een aanrader

17. Internationaal Maassluis

Heerlijk die proeverij.

18. Internationaal Maassluis

Heerlijk gegeten. Leuke attente bediening. Geweldige inrichting en sfeer. Gewoon top.

Eten is lekker maar ik heb online besteld en het duurde ANDERHALF UUR voordat mijn eten eindelijk bezorgd was. NIET NORMAAL, ik had zelfs eerder al gebeld om te vragen of het lang zou duren omdat ik het anders zou komen ophalen. Het bericht was: duurt ongeveer een half uurtje.
    Schandalig… bestel hier nooitmeer.

20. Internationaal Maassluis

Diane van Loo

Heerlijk gegeten, van voor tot en met het nagerecht!

Mijn vrouw en ik) komen hier niet erg vaak maar wel regelmatig, meestal met persoonlijke feestelijke achtergrond, omdat hier culinair succes is verzekerd met een gemoedelijke sfeer.
    Dit bleek onlangs op 12 augustus j.l. toen mij door de chief cook Martin hoogst persoonlijk mijn favoriete "Blauwpijper" (scheepvaartmaatschappij) menu werd geserveerd, hetgeen mij die avond, met enige emotie, terugvoerde naar de jaren 60/70.
    Dit nostalgische hoogstandje mag ik waarderen met een 10 met nog een extra plusje voor chef kok Martin (en Jolanda) voor hun speciale service.
    Hier geldt nog steeds: Klant is koning!

22. Internationaal Maassluis

Heerlijk gegeten, met prima bereidde gerechten. Mooi gegaarde kabeljauw, precies zo ik de vis graag op mijn bord heb. Het personeel had er ook duidelijk plezier in om onze “lastige culinaire” vragen te beantwoorden. We voelden ons een welkome gast en hebben zo een prima avond gehad. Zeker een aanrader.

23. Internationaal Maassluis

Marco van Tol

Heerlijk gegeten met vrouw en vijfjarige dochter, die door de bediening en chefs ook in de watten werd gelegd. Wijn adviezen bij de gerechten (pizza en entrecôte) waren een schot in de roos.

24. Internationaal Maassluis

A.Schellevis

Lekker gegeten, bediening erg vriendelijk. De zaak heeft een leuke, industriële uitstraling.
    Bij de desserts was het moeilijk kiezen....allemaal te lekker!

Gezellig informeel restaurant waar je gastvrij onthaalt wordt. Voortreffelijk eten met een goed glas wijn.

Mijn vrouw en ik hadden een gezellig tafeltje aan het raam. Mooi uitzicht op de Waterweg.
    Zowiezo heel aardige en behulpzame (veelal jonge) bediening. Voorgerechten (carpaccio en zalmtartaar) waren heerlijk. Goeie witte wijn (Sauvignon) erbij. Hoofdgerechten (varkenshaas en kipsateh) waren ook prima, zowel qua smaak als opmaak van de borden.
    Toen nog een nagerecht, was ook goed, kortom een hele fijne ervaring deze smaakvolle verrassing in 't Hoofd.
    Er was slechts 1 min-puntje: het geluidsniveau, mede door de acoustiek, is zeer hoog voor een eetgelegenheid. Hopelijk is het de volgende keer net zo lekker en minder herrie.

Groeten, Frans

Heerlijk gegeten in een gezellige tent die gerund wordt door mensen die hun vak verstaan. Ongedwongen en huiselijke sfeer waar je het gevoel hebt dat je gast bent en waar voor je geld krijgt. Zeker een aanrader.

28. Internationaal Maassluis

C. Wilschut

Bediening is erg vriendelijk, redelijk vlot eten, sfeer erg gezellig.

Jacqueline

Je bent echt gast en voelt je welkom. Heerlijke amuse van 't huis en op de menukaart voor ieder wat wils. Alles vers en ruim voldoende. Je merkt aan alles dat ze het de gasten naar de zin willen maken.

30. Chinees-Indisch Maassluis

Rustige omgeving en vriendelijke bediening.
    Heerlijk gegeten, hele goede kwaliteit.
    Was niet de eerste keer, zeker niet de laatste.